Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ اینفلوئنسر مارکتینگ و تاثیر آن بر استارت آپ ها

اینفلوئنسر مارکتینگ و تاثیر آن بر استارت آپ ها

by | 10 اردیبهشت 1402 | مارکتینگ | 0 comments

همانطور که افراد بیشتری از شبکه‌های اجتماعی مانند پینترست، اینستاگرام و لینکدین استفاده می‌کنند، برای نام بردن از چند مورد، متوجه خواهید شد که برخی از آنها با ایجاد، انتخاب، سازماندهی و ارائه داستان‌ها، تجربیات، عکس‌ها و فیلم‌های خود شروع به “تأثیرگذاری” بر دیگران می‌کنند. بنابراین، آنها به اینفلوئنسر تبدیل می‌شوند. این امر باعث شده است که بسیاری از بازاریابان به دنبال اینفلوئنسرها باشند تا ابزارهای بازاریابی نهایی خود باشند. این نشان می‌دهد که چگونه اینفلوئنسر مارکتینگ به بخشی ضروری از چشم انداز بازاریابی هر کسب و کاری تبدیل شده است.

به طور خلاصه، اینفلوئنسر مارکتینگ یک ابزار بازاریابی قوی است که به شما اجازه می‌دهد به طور مؤثرتر و واقعی‌تر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. اگر به درستی انجام شود، به ویژه برای استارت آپ‌ها مقرون به صرفه است. همچنین، به‌عنوان یک استارت‌آپ، می‌خواهید تا جایی که می‌توانید دسترسی خود را افزایش دهید و برند خود را بسازید.

اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت آپ ها چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت‌آپ‌ها زمانی است که یک برند با یک تأثیرگذار (اغلب به عنوان خالق محتوا شناخته می‌شود) برای ارتقای محصولات یا خدمات خود همکاری می‌کند. این معمولاً از طریق پست‌های شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌های آنلاین انجام می‌شود. هدف این بازی این است که اینفلوئنسرها به دنبال کنندگان خود انگیزه دهند تا در مورد برند مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین سیستم‌ های فروشگاه ساز

چه کسی می‌تواند تأثیرگذار باشد؟

اکثر مردم وقتی افراد تأثیرگذار را تصور می‌کنند، افراد مشهور و ورزشکاران را در نظر می‌گیرند. سلبریتی‌ ها معمولاً برای هر پست پول زیادی دریافت می‌کنند و ستاره‌های محبوبی مانند کریستیانو رونالدو و کایلی جنر به ازای هر پست تبلیغاتی که به اشتراک می‌گذارند تا یک میلیون دلار دریافت می‌کنند.

با این حال، خبر خوب این است که انواع مختلفی از اینفلوئنسرها در دسترس هستند. تا زمانی که فردی دارای فالوورهای باکیفیت و متعهد باشد که به آنچه می‌گویند اعتماد دارند، می‌توانند به ترویج استارت‌آپ شما کمک کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت آپ ها

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت آپ ها بسیار ضروری است؟

اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای استفاده از قدرت اثبات اجتماعی است. با درخواست اینفلوئنسرها برای صحبت در مورد شگفت انگیز بودن محصول یا خدمات شما، مخاطبان آنها انگیزه پیدا می‌کنند تا خودشان آن را امتحان کنند.

از هر پنج نفر، چهار نفر از طریق پیشنهاد اینفلوئنسر چیزی را خریداری کرده‌اند، بنابراین مطمئناً کار می‌کند!

اینفلوئنسر مارکتینگ از آنجایی کارآمد است که شبیه بازاریابی معمولی نیست. با نادیده گرفتن تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و تبلیغات سریع در تلویزیون خود، کسب و کارها باید راهی برای تعامل با مشتریان داشته باشند. اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت‌آپ‌ها آموزنده‌تر و معمولی‌تر است، مانند یک گفتگوی دوستانه با فردی که به آن اعتماد دارید.

اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت‌آپ‌ها روشی مقرون‌به‌صرفه برای جذب بسیاری از مشتریان جدید است، که برای استارت‌آپی که ممکن است بودجه بازاریابی محدودی داشته باشد، عالی است.

چگونه یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق انجام دهیم؟

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر تصمیم دارید یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ برای استارت‌آپ خود انجام دهید، تحقیق رکن اساسی است. موفقیت یا شکست بستگی به این دارد که چه کسی را هدف قرار داده‌اید و چقدر برای ارتقای کسب و کار شما تلاش می‌کند.

بسیار مهم است که از قبل برنامه ریزی کنید، به خصوص اگر راه اندازی شما به زمان حساس باشد. پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب زمان‌بر است.

همچنین بخوانید  8 نکته بازاریابی دندانپزشکی برای افزایش درآمد

اگر وقتتان کم است، آژانس‌های اینفلوئنسر در دسترس هستند که می‌توانند اینفلوئنسرها را برای کار با شما پیدا کنند. برخی از نکات برای اطمینان از اینکه کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ شما برای استارت‌آپ‌ها نتایج مطلوبی می‌دهد در زیر فهرست شده است:

قبل از شروع، مخاطبان هدف خود را پیدا کنید

قبل از ارسال ایمیل یا پیام به اینفلوئنسرهای احتمالی، باید بدانید که کدام مخاطب را می‌خواهید هدف قرار دهید.

زمانی که طرح کسب و کار یا طرح استارت‌آپ ناب خود را آماده می‌کردید، باید این کار را انجام می‌دادید، اما اگر نه – به این فکر کنید که می‌خواهید با چه نوع مخاطبی ارتباط برقرار کنید.

اهداف خود را بشناسید

شما باید بدانید که می‌خواهید از کمپین بازاریابی خود به چه چیزی برسید. این بر اینفلوئنسرهایی که با آنها تماس می‌گیرید و همچنین محتوایی که از آنها می‌خواهید تهیه کنند تأثیر می‌گذارد.

در نظر بگیرید که می‌خواهید از کدام اینفلوئنسرها استفاده کنید

بسیار مهم است که بدانید می‌خواهید از چه نوع تأثیرگذار در کمپین خود استفاده کنید. برای بررسی تأثیرگذاران بالقوه در پلتفرم رسانه اجتماعی انتخابی خود وقت بگذارید.

در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید

اینفلوئنسری که با آن کار می‌کنید به انگیزه‌ای نیاز دارد که از طرف شما پست بگذارد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که چقدر پول می‌توانید تهیه کنید.

چه مقدار پول باید ارائه دهید؟ هیچ قانون روشنی وجود ندارد که شما باید از آنها پیروی کنید. اینفلوئنسرهای مختلف مبالغ متفاوتی دریافت خواهند کرد، و ممکن است اینفلوئنسرهای مختلف با مقادیر متفاوتی پول برای خروجی یکسان ارائه کنید.

یک خلاصه واضح جمع کنید

برخی از کسب‌وکارها دوست دارند به اینفلوئنسرهایی که با آن‌ها کار می‌کنند اختیار کامل بدهند که طبق صلاح دید خود تبلیغ کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند دستورالعمل‌های دقیقی را ارائه دهند. هر دو روش کار عالی هستند، اما نکته مهم این است که یک نقشه راه تهیه کنید. آنچه را که می‌خواهید اینفلوئنسر انجام دهد، آنچه را که می‌خواهید به انجام برسانید و پیام‌هایی که آنها باید منتقل کنند را در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید  چگونه مخاطبان هدف اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

با اینفلوئنسرهای خود تماس بگیرید

گام بعدی برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهایی است که می‌خواهید با آنها کار کنید. عده‌ای را انتخاب کنید و با آنها تماس برقرار کنید برخی درخواست شما را رد می‌کنند برخی در راستای اهداف کسب و کار شما هستند.

اکثر اینفلوئنسرها راه ارتباطی خود را در اکانتهای خود اعلام می‌کنند. ارسال پیام از طریق شبکه‌های اجتماعی (مثلا دایرکت در ایستاگرام) می‌تواند غیرمنطقی باشد زیرا ممکن است اینفلوئنسر آن را دریافت نکند.

نتایج را اندازه گیری کنید

این مهم است که موفقیت کمپین خود را ارزیابی کنید تا بتوانید ببینید چه چیزی موثر بوده و اینفلوئنسر شما چند مشتری جدید برای شما پیدا کرده است. سعی کنید از «معیارهای بیهودگی» مانند لایک‌ها و نظرات دوری کنید. اگرچه این اعداد می‌توانند مهم باشند، اما چیز زیادی در مورد موفقیت کمپین به شما نمی‌گویند.

قوانین را فراموش نکنید!

قبل از راه اندازی کمپین خود، باید قوانین مربوط به افشای اینفلوئنسر مارکتینگ یا (FTC)در کشور خود را مشخص کنید. این می‌تواند شامل قرار دادن هشتگی مانند #ad یا #sponsored در ابتدای یک پست یا گفتن شفاهی اینکه یک ویدیو یک تبلیغ است باشد و یا هر چیزی که جز قوانین است.

جمع بندی

در این مقاله برخی از نکات مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ را مطرح کردیم و اینکه چگونه می‌توانید از این روش کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید و به پیشرفت شغلی و افزایش درآمد برسید. حتما نکات زیاد دیگری هم وجود دارد که در مقالات بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط