Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ هر آنچه باید در مورد شبکه اجتماعی پینترست بدانید

هر آنچه باید در مورد شبکه اجتماعی پینترست بدانید

by | 17 فروردین 1402 | مارکتینگ, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

رقابت در دیجیتال مارکتینگ سخت است. شما برای کسب بالاترین رتبه‌های حرفه‌ای ، می‌بایست حتما از امکانات و دستاوردهایی که در دیجیتال مارکتینگ فراهم است استفاده کنید. بازاریابی دیجیتال مستلزم آموزش مداوم در مورد تحولات صنعت فناوری است.

اکثر آژانس‌های بازاریابی اکنون تمام تلاش خود را برای ایجاد کمپین‌های چشم نواز با هدف مخاطبان دراینستاگرام، لینکدین و توییتر به کار می‌گیرند. همه این نام‌های شناخته شده راهی عالی برای نشان دادن برند و راهی مطمئن برای جلب توجه هستند. یکی از بزرگترین نامها در این لیست که اکثر شرکت‌ها به آن توجه دارند بدون شک پینترست است.

پینترست یکی از شبکه‌های اجتماعی منحصر به فرد است. یک رسانه بصری مبتنی بر عکس است، بنابراین بیشتر استراتژی پینترست بر روی نمایش تصاویر عالی مرتبط با موضوعات خاص به مردم است. همچنین اشتراک گذاری متون در آن آسان و راحت شده است، اما قدرت اصلی آن در داستان سرایی تصویری نهفته است.

در راهنمای زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد پینترست بدانیم جمع آوری کردیم و سعی داریم به همه سوالات شما در مورد این شبکه مجازی پاسخ دهیم. شما خواهید آموخت که یک ابزار عالی برای استفاده شخصی شما و همچنین یکی از مکان‌های متعددی است که می‌توانید به راحتی محصولات برند خود را به نمایش بگذارید. امیدواریم از خواندن این مقاله بهترین استفاده را ببرید!

شبکه های مجازی

فهرست

پینترست چیست؟

بهترین راه برای تعریف Pinterest این است که تاریخچه آن را به شما بگوییم. امروزه شبکه‌های اجتماعی بخشی از زندگی ما هستند. در دهه 80 میلادی، موجی از فرهنگ پاپ در زندگی بسیاری از جوانان موج می‌زد، بسیاری از جوانان کلیپ‌ها و تصاویر را از مجلات جمع آوری می‌کردند. این عمل با فرم‌های تخصصی‌تر نمایش و نگهداری مجموعه عظیمی از تصاویر انجام می‌شد. در پایان دهه 90، کاتالوگ‌ها، آلبوم‌ها، کتاب‌های هنری، نمونه کارها، و بسیاری از اشکال دیگر از ابزارهای فیزیکی برای جستجو، بررسی و استفاده از تصاویر استفاده می‌شد. وقتی اینترنت رایج شد، کاتالوگ و آلبوم‌های فیزیکی به آرامی با نسخه‌های دیجیتالی جایگزین شدند.

پینترست به شما این امکان را می‌دهد که با انجام این کار در دنیای دیجیتال، این روش قدیمی را دنبال کنید. آنها اساسا همه کاره‌ترین ابزار نشانه‌گذاری هستند که می‌توانید در اینترنت پیدا کنید. می‌توانید برای یافتن عبارات خلاقانه جدید، وب‌سایت را کاوش کنید، یا می‌توانید در وب جستجو کنید و بهترین تصاویری را که در هر وب‌سایتی که بازدید می‌کنید نشانه‌گذاری کنید و آن‌ها را روی اکانت خود قرار دهید.

چرا باید از پینترست استفاده کنیم؟

ممکن است در حال حاضر از خود بپرسید که این آلبوم دیجیتال با شکوه چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد. شما از پاسخ تعجب خواهید کرد. Pinterest در سال 2009 ایده‌ای در ذهن بن سیلبرمن، ایوان شارپ و پل اسکیرا بود. آنها عاشق این کار بودند، بنابراین یک سال بعد وب سایت را راه اندازی کردند. این شرکت در حال حاضر بیشتر از ده سال است فعالیت دارد و هنوز در دست تیم اصلی است.

با برنامه تخصصی و افزونه مرورگر خود، هر کسی می‌تواند از پینترست برای جمع‌آوری و ذخیره تصاویر از وب درباره لباس‌ها، غذاها، جاهای دیدنی گیلان، کلکسیون‌ها، مبلمان، مدل مو استفاده کند. به هر چیزی که دوست دارید فکر کنید، و هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌توانید با این پلتفرم انجام دهید، و همچنین تعداد آلبوم‌ها و دسته‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید تا همه چیز را به ترتیبی که دوست دارید ایجاد کنید، وجود ندارد. بهترین قسمت داستان، استفاده از پینترست رایگان است.

چگونه می‌توانیم از پینترست برای برند خود استفاده کنیم؟

به پینترست فکر کنید که اگر ویترین فروشگاه خود را داشتید چگونه میشد؟ این بهترین راه برای به نمایش گذاشتن تک تک کالاهایی است که برای فروش در فروشگاه آنلاین خود دارید. بیایید برای لحظه ای تصور کنیم که شما در حال فروش یکی از محصولاتتان هستید که طرفداران زیادی دارد و مشتاقانه منتظر خرید نسخه های بعدی شما هستند. پینترست راهی است که باید به آنها اطلاع دهید که چه چیزی در راه است و به آنها اجازه دهید آن را از هر زاویه ببینند.

این برای برند شما چه معنایی دارد؟ خب، برای شروع، سطح دید بیشتری دریافت می‌کنید، اگر چیزی که برجسته باشد و تأثیر بصری داشته باشد، مردم از برند شما آگاه خواهند شد. همچنین می‌توانید با افرادی که ممکن است به محصولات شما علاقه‌مند باشند، راه‌های ارتباطی بعدی ایجاد کنید. آنها به سادگی آن را روی تابلوی خود سنجاق می‌کنند تا بعداً آن را بررسی کنند. می‌توانید با ارائه اطلاعات تماس یا پیوندی برای خرید، آنها را به خرید محصولات یا خدماتتان ترغیب کنید.

چگونه می‌توانم در پینترست از بقیه متمایز شوم؟

تمایز در پینترست

پینترست به شما امکان می‌دهد از سئو (SEO) برای افزایش تعامل و ترافیک خود استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از تبلیغات، پست‌های وبلاگ و سایر تکنیک‌های فروش، با الگوریتم‌های گوگل بازی کنید تا در معرض دید دیگران قرار بگیرید و افراد را جذب کنید. همچنین می‌توانید با یک «پست قابل پین کردن» انتخاب کنید. هرچه تلاش بیشتری برای ساخت این پین خاص انجام دهید، بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت.

Pinterest همچنین یک مدل منحصر به فرد برای تبلیغ پین‌های شما در وب سایت خود دارد. آنها با سیستمی به نام “ماژول تبلیغات” کار می‌کنند. شما فقط باید از طریق یکی از لینک‌های تبلیغاتی متعددی که ارائه می‌دهند به پلتفرم‌ها دسترسی پیدا کنید. شما باید با یک سنجاق که برای تبلیغ برند یا محصول خود برجسته باشد، آماده باشید. همچنین باید اعداد و ارقام مربوط به اهداف خود را خرد کنید و به پینترست مخاطبانی را که می‌خواهید به آنها برسید توضیح دهید. پس از انجام این کار، باید یک پیشنهاد CPC برای پین خود تعیین کنید. رقم بودجه‌ای که در اختیار دارید را در نظر داشته باشید. شرکت برای انجام یک معامله با شما تماس خواهد گرفت.هرچند این امکان در ایران برای ما فراهم نیست!

چگونه می توانم یک حساب پینترست ایجاد کنم؟

اگر با Pinterest آشنا نیستید، به شما توصیه می‌کنیم اول با استفاده از لپ تاپ یا رایانه شخصی خود با پینترست کار کنید. از دسکتاپ خود استفاده کنید و به آدرس Pinterest.com مراجعه کنید. همانطور که در این وب سایت‌ها مرسوم است، برای دسترسی به ورود به سیستم از شما اطلاعات شخصی خواسته می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از حساب فیس بوک یا گوگل خود برای مدیریت دسترسی خود از این مرحله رد شوید.

همچنین بخوانید  رایج ترین مشکلات نرم افزاری گوشی های آیفون و راه های رفع آن

از آنجایی که تمرکز این راهنما توضیح استفاده از پینترست برای اهداف بازاریابی است، توصیه می‌کنیم از نسخه دسکتاپ استفاده کنید. اما اگر به اندازه کافی از فناوری آگاه هستید، می‌توانید برنامه را دانلود کنید و پست‌های خود را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود بارگذاری کنید. نسخه‌های موجود برای iOS و Android وجود دارد.

پس از دسترسی به ورود به سیستم، گزینه‌ای برای انتخاب بین یک حساب معمولی یا یک حساب تجاری به شما داده می‌شود. این اولین لحظه‌ای است که باید انتخاب خود را در نظر بگیرید. یک حساب شخصی برای ایجاد یک برند شخصی مفید خواهد بود، چیزی که فقط بر اساس نام شما باشد، مانند خدمات مربیگری یا برنامه‌های مراقبت از خود.

اگر زاویه کسب و کار شما بر اساس کل بسته (نام شرکت، لوگو و غیره) است، یک حساب تجاری بهترین گزینه برای شما است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که شما تمایل به فروش کالاها و خدماتی مانند فناوری، پوشاک، پذیرایی و غیره دارید.

ایجاد یک حساب شخصی پینترست

حساب شخصی پینترست

فرآیند ثبت نام سریع است و بیش از چند ثانیه در دسکتاپ شما طول نمی‌کشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانید از حساب فیس بوک یا گوگل خود برای دسترسی به آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از دستگاه هوشمند خود یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید، از شما یک آدرس ایمیل خواسته می‌شود و این اطلاعات ورود به سیستم روی نسخه دسکتاپ کار می‌کند.

همچنین یک اشکال کوچک با برنامه وجود دارد: می‌توانید با استفاده از یک دستگاه هوشمند یک حساب تجاری ایجاد کنید. اگرچه بعداً با استفاده از برنامه می‌توانید یک حساب تجاری را مدیریت کنید، تنها راه برای دریافت گزینه ایجاد یک حساب تجاری استفاده از نسخه دسکتاپ است. به نظر می‌رسد که Pinterest به اصول تبدیل یک کسب و کار به یک موضوع جدی پایبند است که برای پیگیری از طریق پلتفرم خود نیاز به سطوحی از رسمیت دارد.

ایجاد یک حساب تجاری پینترست

برای دریافت یک حساب تجاری Pinterest، باید با استفاده از وب سایت وارد شوید و گزینه “Pinterest for Business” را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که از شما اطلاعات بیشتری خواسته می شود، از جمله افرادی که می‌توانند برای مدیریت آن به حساب شما دسترسی داشته باشند. پس از آن از شما خواسته می‌شود تا شرایط سرویس را بخوانید و آنها را تایید کنید و تنظیم می‌شوید.

اگر یک حساب معمولی دارید، می‌توانید آن را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. فقط به دنبال گزینه انجام این کار در نسخه مرورگر باشید. از شما اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود و همچنین وب سایت اصلی آن در صورت داشتن یک سایت خواسته می‌شود. بعد از اینکه تمام داده‌هایی را که درخواست می‌کنند ارائه کردید، فقط باید «covert» را بزنید و آماده ارسال هستید. همانطور که احتمالاً می‌توانید تصور کنید، حساب تجاری مزایای زیادی دارد که یک حساب شخصی فاقد آن است.

دلیل خوبی برای ایجاد یک حساب تجاری Pinterest به من بگویید

با یک حساب تجاری پینترست، ویژگی‌های اضافی زیادی نسبت به مواردی که با یک حساب معمولی به آن عادت دارید، خواهید داشت. اولین گزینه‌ای که باید پست‌های خود را پیگیری کنید، تب Analytics است. شما می‌توانید عملکرد هر یک از پست‌های خود را مشاهده کنید. شما همچنین به تبلیغات پینترست دسترسی دارید، که بهترین راه برای تبلیغ پست‌های خود در داخل پلت فرم است. با این ابزارهایی که در اختیار دارید، اکنون به شما بستگی دارد که چه اکانتی را برای خود انتخاب کنید.

رایج ترین اصطلاحاتی که در پلتفرم خواهید دید

اصطلاحات پینترست

هر شبکه اجتماعی زبان مخصوص به خود را دارد، مجموعه‌ای از کلمات منحصر به فرد برای آن پلتفرم که باید این اصطلاحات را شما بدانید. وقتی یک سلبریتی چیزی آنلاین می‌گوید، معمولا نظرات خود را «توئیت» می‌کند. هنگامی که یک شرکت اعلامیه بزرگی می‌دهد، آنها اغلب “یک پست FB” را به اشتراک می‌گذارند، در پینترست هم تفاوتی ندارد.

اگر قبلاً از Pinterest استفاده نکرده‌اید، برخی از این کلمات کلیدی می‌توانند بسیار طاقت فرسا، گیج‌کننده یا حتی آزاردهنده باشند. اما هنگامی که به آنها عادت کردید، می‌توانید به راحتی در این پلتفرم فعالیت کنید. مجموعه زیر مجموعه‌ای از پرکاربردترین اصطلاحات داخل پینترست یا مرتبط با آن است:

  • (Pin/Pinning): پین نامی است که برای پست اصلی پینترست استفاده می‌شود. برای افراد معمولی، پین معمولاً تصویری است که در شبکه یا وب‌سایتی می‌بینند که در تابلوی انتخابی آنها «پین» می‌شود. پین کردن زمانی است که پستی را در بالای تابلوی خود قرار می‌دهید تا همه ببینند آیا تا به حال از نمایه اصلی پینترست شما بازدید کرده‌اند یا خیر. در یک حساب تجاری، یک پین همیشه باید به وب سایت اصلی کسب و کار شما منتهی شود.
  • Repin/Re-pinning: هنگامی که پین ​​ارسال شده توسط حساب دیگری را ذخیره می‌کنید، آن پست را روی تابلوی خود “Repin” می‌کنید. این همچنین به عنوان “پین کردن مجدد” شناخته می‌شود، که چیزی بیش از مشتق شده از اصطلاحاتی مانند “توئیت مجدد”، “پست مجدد” یا “بلاگ مجدد” محتوای تولید شده توسط شخص دیگری نیست. در حال حاضر، پینترست در حال افزایش است زیرا بسیاری از شبکه‌های اجتماعی بر تلاش‌های خود برای حفظ جمعیت خود متمرکز شده‌اند، و این فرصتی را به پینترست می‌دهد تا در همان زمان شکوفا شود و بسیاری از مخاطبان را جذب کند.
  • Board:تابلوی پینترست معادل یک آلبوم دیجیتالی است. بیشتر تابلوها موضوع محور هستند و شما از آنها برای آرشیو پین‌های مربوط به موضوع مذکور استفاده می‌کنید. شما می‌توانید هر تعداد تابلو که دوست دارید داشته باشید، اما اگر حساب تجاری را مدیریت می‌کنید، عاقلانه است که تا حد امکان تعداد آنها را کم نگه دارید تا از سردرگمی مخاطبان خود جلوگیری کنید.
  • Follower: وقتی شروع به ارسال محتوایی می‌کنید که برای مخاطبان بسیار متنوع پینترست مرتبط است، متوجه خواهید شد که افراد زیادی در صفحه شما مشترک می‌شوند. آنها برای محتوای پست شده در تابلویی که برای پین کردن اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات خود تنظیم کرده‌اید، «فالوور» و دنبال کننده شما می‌شوند.
  • Likes: ارزشمندترین شاخص برای مدیران شبکه‌های اجتماعی، “لایک” واکنش مردم به محتوای شما است، برخلاف فیس بوک، پینترست یک گزینه واحد برای نشان دادن واکنش آنها به پین‌های شما دارد، بنابراین یا آنچه را که پین ​​می‌کنید دوست دارند یا نسبت به آن بی‌تفاوت هستند.
  • Pinner: کاربران شبکه پینترست اغلب کاربران دیگر را «پینر» می‌نامند. به نظر می‌رسد احمقانه است، ما هم قبول داریم ، ولی این اصطلاحی است که وجود دارد و ما نیز برای شما بازگو کردیم.
  • Source links: اکثر پست‌های تجاری دارای پیوند منبع تعبیه شده در آنها هستند. این لینک معمولا به وب سایت اصلی کسب و کار شما منتهی می‌‎شود که به آنها لینکهای منبع می‌گویند.

اکنون در پینترست هستم، چگونه از آن استفاده کنم؟

داخل پینترست

تعداد پست‌هایی که در پینترست به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌تواند بسیار ترسناک باشد، اگر سعی می‌کنید از این همه کاربر متمایز شوید. شما را راهنمایی می‌کنیم که مانند یک حرفه‌ای از پینترست استفاده کنید. برای تسلط بر پینترست، فقط باید بدانید که چگونه یک برد، چگونه یک پین ایجاد کنید و ویژگی‌های وب سایت را مدیریت کنید:

همچنین بخوانید  نکات مخفی واتساپ

چگونه یک تابلوی پینترست بسازیم

اکنون که حساب کاربری خود را دارید، باید با کمی صبر پیش بروید. ما همیشه مشتاق هستیم که به یک شبکه اجتماعی جدید بپیوندیم، اما عجله در این فرآیند باعث ایجاد آشفتگی غیرقابل ردیابی در این شبکه اجتماعی خاص می‌شود. قبل از ایجاد اولین پین خود یا سنجاق مجدد هر چیزی که می‌بینید به دلخواه خود، به مکانی نیاز دارید تا همه چیز را به صورت منظم دریافت کنید.

بهترین راه برای ادامه این کار، ایجاد مجموعه‌ای از تابلوها در حساب خود است. همانطور که قبلاً ذکر کردیم، می‌توانید با استفاده از علامت مثبت کوچک با نقطه قرمزی که روی صفحه نمایش خود خواهید دید، هر تعداد که نیاز دارید ایجاد کنید. شما می‌توانید تابلو را به دلخواه خود نام گذاری کنید، اما از آنجایی که چیزی برای کسب و کار خود ایجاد می‌کنید، ممکن است بخواهید آنها را مطابق با پویایی پست‌های خود سازماندهی کنید.

چگونه تابلوهای خود را ویرایش کنیم

پس از ایجاد برد، می‌توانید با استفاده از نماد قلمی که در گوشه سمت چپ بالای کادر ظاهر می‌شود، نام آن را تغییر دهید. می‌توانید تابلوها را به دلخواه خود نام گذاری کنید، توضیحاتی برای افرادی که از نمایه شما بازدید می‌کنند و همچنین موضوعی که در تابلوی خاص وجود دارد اضافه کنید. می‌توانید پین‌هایتان را با اشاره به پین‌هایی که متعلق به شما هستند و پین‌هایی که توسط مهمان ایجاد شده‌اند، طبقه‌بندی کنید.

ما قبلاً اهمیت این را بیان کردیم که بتوانید هر تعداد Board که می‌خواهید ایجاد کنید. با این حال، از آنجایی که این حساب تجاری شماست، باید یک عدد قابل کنترل داشته باشید تا از اشتباه گرفتن فالوورهای خود با پین‌های تصادفی در همه جا جلوگیری کنید. با ساده نگه داشتن آن، مخاطبان بیشتری را تضمین خواهید کرد. هر پین باید با هدف برد مورد نظر هم‌خوانی داشته باشد.

چگونه اولین پین خود را بسازیم

اکنون که تابلوهایی دارید و هر کدام از آنها هدفی دارند، شروع به تولید محتوا برای ایجاد مخاطب خود می‌کنید. لطفاً یک لحظه وقت بگذارید، با پین کردن چیزی، به تنهایی در شبکه محتوا تولید می‌کنید. شما می‌توانید با کلیک بر روی “پین” و با استفاده از دکمه قرمز نقطه قرمز، یک پین جدید ایجاد کنید.

اولین پین شما روی برد انتخابی شما ذخیره می‌شود. می‌توانید یک توضیح اضافه کنید و جزئیات بیشتری را که در پست اصلی حذف شده‌اند، مانند پیوند منبع به وب‌سایت خود، بدهید. وقتی صحبت از محتوا می‌شود، قبلاً اشاره کرده‌ایم که پینترست در درجه اول یک رسانه بصری است. اولین پین شما باید چیزی باشد که در برند شما منعکس شود و هر آنچه را که لازم است در مورد آن بدانید بیان کند.

آنچه باید در مورد پین کردن مجدد بدانید

در مورد پین کردن مجدد محتوا، ممکن است کمی مشکل باشد. می‌توانید چیزی را که ممکن است با کسب‌وکارتان مرتبط است، مانند یک عکس انگیزشی مثبت یا یک تاریخ مهم، دوباره تکرار کنید. با این حال، باید در مورد پین کردن مجدد چیزی که مربوط به کسب و کار شما است که توسط رقبای شما ایجاد شده است، محتاط باشید.

ایجاد یک پین جدید با استفاده از برنامه

می‌توانید از برنامه پینترست برای ایجاد یک پین کاملاً جدید استفاده کنید. گزینه انجام این کار را در داشبورد نمایه خود با علامت بعلاوه خال قرمز پیدا خواهید کرد. انتخابی به شما پیشنهاد می‌شود که آن را با استفاده از محتوای ذخیره شده در دستگاه هوشمند خود ایجاد کنید، یا این گزینه را خواهید داشت که در وب برای جستجوی تصویر مورد نیاز برای پست خود جستجو کنید. اگر می‌خواهید یک عکس زنده را به اشتراک بگذارید، برنامه از شما می‌خواهد به دوربین شما دسترسی داشته باشد تا عکس بگیرد و آن را پین کند.

پین کردن محتوا از وب

پین کردن در پینترست

یکی از بهترین ویژگی های پینترست دکمه “Pin-It” است که فقط در نسخه دسکتاپ موجود است. این ابزار کوچک دکمه‌ای را در نوار بالای مرورگر شما قرار می‌دهد. در حین حرکت در وب، احتمالاً با تصویری روبرو می‌شوید که توجه شما را به خود جلب می‌کند. به عنوان مثال، احتمالاً می‌تواند یک تصویر تأثیرگذار از یک منظره یا یک تصویر انگیزشی باشد. می‌توانید از دکمه Pin-It برای ذخیره آن در حساب خود استفاده کنید.

اگر روی دکمه Pin-It کلیک کنید، پینترست تصویر منبع وب سایت را پیدا می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آن را در یکی از تابلوهای خود قرار دهید. اگر سایت دارای چندین تصویر از یک گالری باشد، پینترست یک منوی فرعی را باز می‌کند که در آن می‌توانید تصویر منبع مورد نظر خود و بهترین وضوحی را که با برد شما هماهنگ است انتخاب کنید. اگر می‌خواهید با سایر پین‌های روی تابلویتان سازگاری داشته باشد، می‌توانید یک عنوان اضافه کنید.

بهترین ویژگی های پینترست

پینترست انبوهی از ویژگی‌ها دارد که برای هر کسب و کاری بسیار مفید است. برخی از آنها برای حساب‌های معمولی نیز در دسترس هستند، اما دامنه استفاده از آنها در مورد تعامل و دفعات استفاده بسیار متفاوت است. اینها برخی از بهترین ویژگی‌ها هستند:

پیام های خصوصی

مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، پینترست به شما امکان می‌دهد پیام های خصوصی را برای سایر کاربران در پلت‌فرم ارسال کنید. شما می‌توانید در نسخه دسکتاپ سایت در گوشه سمت راست بالا و در کنار نام خود به این ویژگی دسترسی داشته باشید‌ یک منو، تمام افرادی را که در شبکه شما برای دریافت پیام در پلتفرم باز هستند نمایش می‌‎دهد. تنظیمات حریم خصوصی برای این کار وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که شخصی که می‌خواهید پیام ارسال کنید، این گزینه را روشن کرده باشد. در غیر این صورت، آنها هرگز متوجه نخواهند شد که شما برای آنها پیام نوشتید.

جستجوی بصری

در کنار دکمه Pin-It، این یک ویژگی پیش پا افتاده است. ویژگی جستجوی بصری عملکردی است که پس از فعال شدن، به دستگاه هوشمند شما اجازه می‌دهد محصولاتی را که ممکن است بخواهید بخرید و در پین ذخیره کرده‌اید شناسایی کند. الگوریتم‌های پینترست برای ارائه محصولات مرتبط با پین شما و قرار دادن آنها در سبد خرید بدون اسکرول کردن برنامه، کار خواهند کرد. با ذره بین و سه نقطه می‌توانید به این ویژگی در گوشه سمت راست بالای هر پین دسترسی داشته باشید که به شما امکان می‌دهد تنظیمات ویژگی را مدیریت کنید.

افزونه مرورگر پینترست

این افزونه کم‌رنگ‌ترین نسخه دکمه Pin-It است که می‌تواند کمی آزاردهنده باشد مگر اینکه به آن عادت کنید. با نصب این افزونه در مرورگر خود، یک نماد کوچک پینترست در گوشه هر تصویری که در هر وب سایتی در اینترنت می‌بینید ظاهر می‌شود. اگر روی نماد کلیک کنید، این گزینه به شما داده می‌شود که بدون در نظر گرفتن کیفیت و وضوح تصویر را در یکی از تابلوهای خود ذخیره کنید.

ایده های فوری پینترست

ایده در پینترست

Instant Ideas یک ویژگی فوق‌العاده است. در گوشه هر پین که روی برد‌های خود دارید، یک دایره کوچک می‌بینید که می‌توانید روی آن کلیک کنید. اگر این کار را انجام دهید، پینترست گالری از پست‌های مربوط به آن پین را در شبکه به شما نشان می‌دهد بدون اینکه تابلوی خود را ترک کنید.

همچنین بخوانید  چگونه کسب و کار خود را برای رکود آماده کنیم؟

فیلترهای جستجو

پینترست یکی از کاربرپسندترین موتورهای جستجو در اینترنت را دارد. همچنین دارای ویژگی‌های زیادی است که به شما امکان می‌دهد جستجوهای تخصصی را با استفاده از قیف‌های داخلی وب سایت انجام دهید. این گزینه در سمت راست نوار جستجو قرار دارد.

رازهایی برای استفاده از همه امکانات پینترست برای تجارت

پینترست توسط گوگل به عنوان دومین عامل هدایت ترافیک به سایر وب سایت‌ها در سال 2019 رتبه‌بندی شد.

این بدان معنی است که شما نمی‌توانید از تلاش برای تولید محتوای عالی که برای مخاطبان اصلی هدف شما جذاب باشد صرف نظر کنید. در زیر لیستی از تاکتیک‌های بازاریابی اساسی هستند که توسط بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌شوند:

برای هدایت ترافیک به وب سایت خود پین ایجاد کنید

پس از باز کردن حساب پینترست، باید نکته مهمی را در نظر داشته باشید. سایت فقط دری است که مردم را به هدف شما هدایت می‌کند. هدف وب سایت کسب و کار شماست. تمام پین‌های شما باید شامل بهترین تصاویری باشد که می‌توانید برای کمپین خود ایجاد کنید. از گزینه‌های مناقصه استفاده کنید تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید، و در عرض یک دقیقه کلی آدم به وب سایت شما هجوم می‌آورند.

از کلمات کلیدی منحصر به فرد استفاده کنید

ما نمی‌توانیم در این زمینه دروغ بگوییم. کلمات کلیدی برای هر کمپین بازاریابی ضروری هستند و در پینترست، کلمات کلیدی شما باید در صدر کارها باشد. به سراغ انتخاب‌های رایج و روش‌های امتحان شده نروید. منحصر به فرد و جسور باشید.

پین‌هایی را که بیشترین تبدیل را به ارمغان می‌آورند استفاده کنید

تجزیه و تحلیل پست‌های شما بینش زیادی در مورد اینکه کدام پین بیشترین تعامل را با کاربران در شبکه داشته است، ارائه می‌دهد. می‌توانید از این داده‌ها استفاده کنید تا تبدیل‌های واقعی را که توسط یک پین ایجاد می‌شود به دست آورید. این اطلاعات به شما بینش زیادی در مورد نوع پستی می‌دهد که بیشترین موفقیت را در بین مخاطبان هدف شما دارد.

استفاده از پیوندهای طبیعی را دنبال کنید

شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز برای یک پین دارایی داشته باشید، و اگر افرادی که با محتوای شما در تعامل هستند ندانند به کجا بروند، همه آنها بی‌فایده خواهند بود. به یاد داشته باشید که نشان دادن وب‌سایت خود در اینفوگرافیک یک چیز است، اما ارائه یک پیوند طبیعی که مردم می‌توانند در توضیحات پین شما دنبال کنند، معجزه می‌کند تا منجر به تبدیل بیشتر شود. هر چقدر هم که پست شما خوب باشد، مردم به دنبال کارایی هستند وقتی چیزی توجه آنها را جلب می‌کند، آنها وقت ندارند چیزی را در نوار مرورگر تایپ کنند.

اگر کمپین بازاریابی خود را دنبال می‌کنید، این مطلب مهمتر می‌شود. بسیاری از مردم از این بهانه استفاده می‌کنند که اینستاگرام کارایی بیشتر دارد. اینستاگرام دارای 700 میلیون کاربر است که روزانه تنها 200 میلیون نفر آن فعال هستند. شما جذابیت و قرار گرفتن در معرض سه چهارم افراد در شبکه اجتماعی را از دست می‌دهید. پینترست دارای 200 میلیون کاربر است و 150 میلیون نفر آن تا به امروز در شبکه فعال هستند. سطوح شانس تعامل 75 درصد بیشتر از اینستاگرام است.

استراتژی هایی برای ایجاد علامت در پینترست

استراتژی در پینترست

از آنجایی که بالاخره حساب پینترست خود را دارید و یک برنامه کاملاً واضح دارید که به شما در ایجاد مخاطب کمک می‌کند، احتمالاً می‌پرسید که آیا چیز دیگری وجود دارد که باید یاد بگیرید. پاسخ مثبت است، اما نیازمند راه و روشی است تا در یکی از رقابتی‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود، همه چیز به نفع شما پیش برود.

وقتی که در شبکه پینترست کاوش می‌کنید، متوجه الگوهای خاصی در مورد اکثر پین‌های مدیریت شده توسط مارک‌های معتبر خواهید شد. اینها علایمی هستند که موفقیت آنها را تضمین می‌کنند، و ما آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا مطمئن شویم از هرگونه اشتباه جلوگیری می‌کنید:

بیایید مرحله به مرحله پیش برویم. معمولاً اینگونه عمل می‌کند:

  • شما یک محصول ایجاد می‌کنید و شما مجموعه‌ای از عکس‌های حرفه‌ای از محصول می‌گیرید تا در پینترست پست کنید.
  • شما آنها را در یک پین پست می‌کنید و مردم شروع به پین ​​کردن تصاویر می‌کنند.
  • برخی از افراد در مورد محصول شما بسیار کنجکاو می‌شوند، به اندازه کافی سعی می‌کنند با شما تماس بگیرند تا ببینند چگونه می‌توانند آن را به دست آورند و به شما می‌رسند. شما اطلاعات را ارائه می‌دهید، اگر فردی را دعوت کنند، در صفحه شما مشترک می‌شود و منتظر به‌روزرسانی‌ها هستندآنها در نهایت تصمیم خود را می‌گیرند و چیزی را از طریق پیوند پست خریداری می‌کنند. از آن لحظه به بعد، پینترست ترافیک بیشتری را به پروفایل و محصولات شما هدایت می‌کند.

این احتمالاً خیلی آسان به نظر می‌رسد، اما یک استراتژی کلی پشت این حرکت وجود دارد. تک تک جنبه‌های آن باید بررسی، مطالعه و برای مشتری قابل درک باشد. همه چیز با تصاویر محصول شما شروع می‌شود. دوران انباشته شدن عناصر در یک تصویر منفرد، مدت‌هاست گذشته است. یک تصویر ساده و روشن با پس زمینه سفید کل داستان محصول شما را بیان می‌کند.

موفقیت در استراتژی بازاریابی

موفقیت در پینترست

برای رسیدن به موفقیت در این شبکه اجتماعی نکات ذیل را بررسی کنید:

  • دسترسی آسان به وب سایت خود را ارائه دهید. یک آدرس URL دقیق خیلی بیشتر از اینفوگرافیک‌ها برای کسب و کار شما کارساز است.
  • کارها را ساده‌تر کنید؛ خریدار بالقوه را مجبور نکنید به تنهایی پیوند را جستجو کند.
  • مطمئن شوید که ویجت‌هایی که می‌توانید در تابلوهای خود عضو شوید به راحتی قابل مشاهده و یافتن هستند. برخی از افراد محتوایی را که تولید می‌کنید می‌پسندند و گزینه فالو را می‌زنند تا بعداً شما را جستجو کنند.
  • همیشه حداقل دو لینک در توضیحات تصاویر خود قرار دهید. یکی به صفحه محصول می‌رود و دیگری به صفحه اصلی وب سایت شما می‌رود. ممکن است شخصی به پیشنهادات عمومی شما علاقه نشان دهد، و ممکن است بخواهد به جای دنبال کردن یک پیوند، نگاهی به کل بسته بیندازد.

اجتناب از شکست در پینترست

یکی از اشتباهاتی که کاربران برای اولین بار در پینترست انجام می‌دهند، پست کردن تصاویر بدون زمینه است. نام تجاری شما باید با اطلاعات قابل دسترس در مورد هر یک از پست‌های شما آماده باشد. از عکس‌های بی‌معنی که چیزی به مخاطب شما نمی‌گویند اجتناب کنید.

هرگز لینک مستقیم به صفحات سبد خرید یا تسویه حساب قرار ندهید. پیوندهای شما همیشه باید به اطلاعات بیشتری در مورد محصول شما منجر شود. می‌توانید در پایان، گزینه خرید اضافه کنید، اما باید به کاربران اجازه دهید بفهمند که چه می‌بینند.

سخن آخر

جنگ بازاریابی بعدی بر روی این موضوع متمرکز خواهد شد که چه کسی می‌تواند جذاب‌ترین محتوا را برای این پلتفرم ایجاد کند و افزایش خلاقیت بهترین سناریوی برد-برد برای همه طرف‌های موجود خواهد بود.

همه برنده نیستند. در حال حاضر، می‌توانید با تمام اطلاعات موجود در این مقاله وارد پینترست شوید. شما همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید در اینجا دارید، اما همیشه جا برای بهبود وجود دارد. برجسته‌ترین توصیه را در نظر داشته باشید: پینترست وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است. این فقط مکانی است که می‌توانید از آن استفاده کنید، مکانی که می‌تواند همه چیزهایی را که باید در مورد شما و محصولات شما گفته شود، بیان کند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط