Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید

by | 1 تیر 1402 | بهترین ها, ورزش | 0 comments

شروع کردن یک برنامه روزانه برای نظم بخشیدن به زندگی، گاهی پیچیده‌تر از آن چیزی است که باید باشد. زندگی سالم به معنای کنترل سلامت روانی و آمادگی جسمانی است. با این حال، گاهی اوقات ما باید بفهمیم که از کجا شروع کنیم و چگونه تناسب اندام خود را حفظ کنیم، به همین دلیل است که به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید می‌پردازیم. برنامه‌ها عادت‌های سالمی مانند روتین‌های ورزشی و مدیتیشن‌های هدایت‌شده را فعال می‌کنند، پیشرفت روزانه ما را ثبت می‌کنند و نشان می‌دهند که چقدر به این اهداف نزدیک هستیم. به همین دلیل است که ما برخی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید را بررسی کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را به ساعت هوشمند یا تلفن مورد علاقه‌تان وصل کنید.

Google Fit

وقتی نوبت به گرفتن تصویر واضح‌تر از سلامت کلی شما، محاسبه کالری های مصرف‌شده، استفاده از GPS برای نقشه‌برداری از پیاده‌روی یا دویدن و سنجش ضربان قلب شما در طول زمان می‌رسد، تقریباً هیچ برنامه‌ای این کار را بهتر از Google Fit انجام نمی‌دهد. Google Fit نه تنها گزینه پیش‌فرض ردیابی تناسب اندام در ساعت‌های هوشمند Wear OS است، بلکه یکی از کامل‌ترین راه‌حل‌ها در لیست اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید است. این برنامه از یک سیستم ردیابی «دقایق حرکت» منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که تعداد دقیقه‌های کاملی که در طول روز در حال حرکت هستید را اندازه‌گیری می‌کند. همچنین «نقاط قلب» را مشخص می‌کند، که تمرین‌های سخت‌تر مانند پیاده‌روی سریع، دویدن و غیره را در بر می‌گیرد.

علاوه بر این معیارها، Google Fit گزارشی از قدم‌های پیموده شده، مسافت طی شده و کالری‌های مصرف‌شده را نگه می‌دارد. همچنین ضربان قلب، وزن و میزان خوابی که به دست آورده‌اید را ردیابی می‌کند.

لینک دانلود از گوگل پلی : Google Fit

Argus

توسعه یافته توسط Azumio – مغز متفکر دیگر برنامه‌های تناسب اندام محبوب مانند ضربان قلب فوری و زمان خواب. آرگوس به کاربران اجازه می‌دهد تا مراحل انجام شده را پیگیری کنند. مسافت طی شده، کالری سوزانده شده در طول روز، وزن در طول زمان و موارد دیگر. Argus برای طیف گسترده‌ای از خدمات تناسب اندام و سخت افزاری که می‌تواند با آن همگام شود، انعطاف پذیری زیادی دارد، مانند برنامه Garmin، Dexcom glucosemeter، Strava و Google Fit.

لینک دانلود از گوگل پلی: Argus

Strava

استراوا یک برنامه ترکیبی است که ریشه‌های تناسب اندام خود را با یک عنصر شبکه اجتماعی منحصر به فرد ترکیب می‌کند و کاربران را تشویق می‌کند تا فعالیت‌ها و پیشرفت خود را با سایر شرکت کنندگان Strava به اشتراک بگذارند. در بخش تناسب اندام، برنامه برای نقشه راه رفتن یا دویدن، دوچرخه سواری، به GPS ضربه می‌زند و حتی می‌تواند شنا را نیز شمارش کند. یک برگه به کاربران کمک می‌کند رویدادهای تناسب اندام در منطقه خود، چالش‌های ایجاد شده توسط کاربر و موارد دیگر را پیدا کنند. کاربران همچنین می‌توانند اهداف هفتگی و سالانه را تعیین کنند تا در طول زمان انگیزه خود را حفظ کنند. در جنبه اجتماعی، کاربران تشویق می‌شوند تا با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، محتوا را در فیدهای فعالیت خود ارسال کنند (à la Facebook)، و حتی با یکدیگر رقابت کنند.

یکی از اصلی‌ترین مشوق‌های ورزش و استمرار آن گرفتن فیدبک مثبت از دوستان است و با این قابلیت Strava شما می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. همین قابلیت باعث محبوبیت زیاد این برنامه در بین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید شده است.

همچنین بخوانید  بهترین فیلم های کره ای 2023

لینک دانلود از گوگل پلی: Strava

Nike Run Club

برنامه نایک ران کلوپ مشابه Strava است، جایی که برای پیگیری گام‌های خود برای فعالیت‌های خود به برنامه تکیه می‌کنید، اما با تأکید بر پیاده‌روی و دویدن. کاربران می توانند برای نقشه راه رفتن یا دویدن، دانلود رایگان دویدن‌های هدایت شده و شرکت در رژیم‌های ورزشی طولانی مدت، به GPS دستگاه خود ضربه بزنند. بنابراین اگر به دنبال برنامه دیگری هستید که از پیشرفت شما پشتیبانی کند و مربیگری را ارائه دهد، Nike Run Club بهترین برنامه برای شماست.

لینک دانلود از گوگل پلی: Nike Run Club

Walk with Map My Walk

برنامه Walk with Map My Walk که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید است، به شما کمک می‌کند برنامه‌های آموزشی قابل تنظیمی ایجاد کنید، نکات مربیگری را دریافت کنید و به چالش‌ها با یک جامعه بپیوندید. این برنامه همه کاره است چه در نزدیکی خانه خود ورزش کنید و چه در مسیر روزانه. اگر مربیگری شخصی و ابزارهای بیشتری را برای برنامه های آموزشی خود ترجیح می‌دهید، می‌توانید به سطح برتر MVP ارتقا دهید. به شما امکان می‌دهد با برنامه‌ها و پوشیدنی‌های مختلف مانند Google Fit، Garmin و Android Wear همگام سازی کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی: Walk with Map My Walk

7 Minute Workout

گاهی اوقات، شما در طول روز زمان زیادی برای یک جلسه تمرینی طولانی ندارید، اما چرا در مورد از دست دادن ضربان قلب خود احساس گناه می‌کنید؟ برنامه 7 Minute Workout از فلسفه HICT (تمرینات با شدت بالا) پیروی می‌کند تا سیستم قلبی عروقی شما را برای روز شروع کند. این برنامه از Google Fit پشتیبانی می‌کند و با هر کدام در کمتر از یک دقیقه به 12 تمرین دسترسی خواهید داشت. تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به یک صندلی و یک دیوار است که برای زمانی که در دفتر یا خانه هستید عالی است.

لینک دانلود از گوگل پلی: 7 Minute Workout

FitOn

با اهداف تناسب اندام خود امور را در دست بگیرید. FitOn دارای تعداد زیادی از تمرینات خانگی است که می‌توانید انجام دهید، از کاردیو، یوگا و پیلاتس. این برنامه زمانی عالی است که هنگام کار از خانه عرق می‌کنید، یا شاید ترجیح می‌دهید در خانه بمانید تا به باشگاه بروید. حتی زمانی که وقتتان کم است، تمرینات 10 دقیقه ای را ارائه می‌دهد. FitOn همه منابع را برای تمام نیازهای ورزش و مدیریت استرس شما دارد. ضربان قلب خود را با برنامه تمرینی شخصی سازی شده خود افزایش دهید و از آن برای هدف قرار دادن بخش‌های خاصی از بدن خود استفاده کنید.

FitOn نه تنها شامل تمرینات ورزشی می‌شود، بلکه منابعی دارد که به شما کمک می‌کند استرس روزانه خود را از طریق مدیتیشن‌های هدایت شده مدیریت کنید. FitOn ترکیبی عالی برای تقویت رفاه شما است. سلامت روان به اندازه مراقبت از سلامت جسمانی شما مهم است.

لینک دانلود از گوگل پلی: FitOn

Home Workout — No Equipment

اگر به دنبال برنامه‌ای برای منطقه بندی برنامه تمرینی خود هستید، Home Workout یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. این برنامه از شما قد و وزنتان را می‌پرسد، بنابراین می‌توانید شروع به ساخت یک نمایه شخصی برای پیگیری روال تناسب اندام خود کنید. این شامل تمریناتی است که به تجهیزاتی نیاز ندارند که می‌توانید به راحتی در خانه انجام دهید، از جمله گرم کردن و کشش، مواد اصلی برای جلوگیری از آسیب‌های تصادفی.

این برنامه یادآورهای روزانه را برای کمک به شروع عادات خوب برای تمرینات روزانه شما ارائه می‌دهد (بله، گاهی اوقات وسوسه انگیز است که روزها را از تمرین خود رد کنید). تمرین خانگی از نیازهای تمرینی شما، از عضله سازی گرفته تا تمرینات قدرتی و کاهش وزن هدفمند، غافل نمی شود. مردان حتی یک بخش جداگانه برای گزینه‌های تمرین در خانه دارند. با تمرین خانگی اهداف تناسب اندام خود را از دست ندهید!

همچنین بخوانید  معرفی بهترین سریال های 2022

لینک دانلود از گوگل پلی: Home Workout — No Equipment

Sleep As Android

ایجاد یک سبک زندگی سالم تر، حفظ خواب شما برای تمرینات بهتر، بهبود سلامت روانی و کاهش خطر بیماری‌ها است. یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های ردیابی خواب Sleep As Android است. نه تنها پایگاه کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است، بلکه حتی جایزه معتبر انتخاب ویرایشگر گوگل را نیز به خود اختصاص داده است.

این برنامه می‌تواند آمار شبانه کیفیت خواب را ارائه دهد، روند خواب را در طول زمان اندازه‌گیری کند، و دارای یک ویژگی هشدار است که می‌تواند کاربران را با لرزش ملایم روی مچ دست و یا با یک سری صداهای قابل تنظیم بیدار کند. پس از جمع‌آوری داده‌های کافی، Sleep As Android می‌تواند امتیاز خواب را نیز ارائه دهد تا به کاربران اطلاع دهد که در طول زمان چقدر استراحت دارند.

لینک دانلود از گوگل پلی: Sleep As Android

BetterSleep

خواب بهتر BetterSleep  یک برنامه ردیابی خواب است که توسط پزشکان برجسته، عصب روانشناسان و کارشناسان خواب توصیه شده است. شما در مورد خواب خود بینش کسب می‌کنید و در مورد علم پشت الگوهای خواب خود یاد می‌گیرید. اما به جای اینکه در گرد و غبار برای بهبود خواب رها شود، این برنامه دارای صداها، موسیقی و ضربات داخلی است تا به اصلاح خواب شما کمک کند. بیش از 300 صدا و موسیقی در کتابخانه برنامه با فرکانس‌های متغیر برای هدایت خواب شما موجود است. حتی می‌توانید الگوها را با هم ترکیب کنید تا صداگذاری مناسبی را پیدا کنید.

اما BetterSleep فقط صداها و موسیقی‌های متنوعی را در کتابخانه خود ندارد. داستان‌های قبل از خواب و مجموعه‌ای فراوان از حرکات خواب و تکنیک‌های تنفسی وجود دارد که می‌توانید روال قبل از خواب خود را تقویت کنید. بنابراین هرگز در تلاش برای اصلاح عادات خواب خود احساس تنهایی نکنید. BetterSleep برنامه همراه کاملی است که می‌توانید کنار تخت خود بیاورید.

لینک دانلود از گوگل پلی: BetterSleep

My Fitness Pal

اگر سعی می‌کنید تناسب اندام داشته باشید و سبک زندگی سالم‌تری اتخاذ کنید، نمی توانید عادات غذایی خود را نادیده بگیرید. دانستن میزان کالری دریافتی در روز به شما کمک می‌کند تا برنامه ورزشی روزانه خود را تنظیم کرده و عادات ناسالم خود را در میان وعده درست کنید. یکی از برنامه‌های کالری شمار مورد علاقه ما My Fitness Pal است. My Fitness Pal با مراجعه به کتابخانه مواد غذایی، اسکن بارکد و اجازه دادن به شما برای وارد کردن دستی مواد غذایی که می‌خواهید هضم کنید، دقیقاً آنچه را که می‌خورید ثبت می‌کند.

همچنین می‌توانید اعلان‌هایی را برای یادآوری‌های روزانه تنظیم کنید تا وعده‌های غذایی خود را وارد برنامه کنید. اگر ثبت عادات غذایی‌تان کافی نیست، My Fitness Pal همچنین به شما یاد می‌دهد که چگونه وعده‌های غذایی سالم‌تری تهیه کنید و از نظر اجتماعی در ارتباط باشید تا انگیزه خود را حفظ کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی: My Fitness Pal

FatSecret

در حالی که My Fitness Pal بهترین برنامه یکپارچه ردیاب غذا است، ممکن است به دنبال یک جایگزین ساده و کاملا رایگان (بدون نیاز به عضویت ممتاز) برای کالری شماری باشید، چیزی که ما با استفاده از FatSecret داریم. مانند My Fitness Pal، همچنان می توانید بارکدهای موجود در محصولات را اسکن کنید و از تشخیص تصویر برای ضبط وعده‌های غذایی خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید  بهترین ژست های عکاسیدخترانه

شما همچنین به یک مجله، یک سیستم تقویم و یک آلبوم عکس دسترسی دارید تا تمام پیشرفت‌هایی را که انجام داده‌اید ثبت کنید. FatSecret از ادغام با Google Fit، Samsung Health و Fitbit نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین بدون توجه به برنامه اصلی سلامتی که استفاده می‌کنید، نگران از دست دادن سوابق خود نباشید!

لینک دانلود از گوگل پلی: FatSecret

Calm

یکی از جنبه‌های دست کم گرفته شده حفظ یک زندگی سالم‌تر، مراقبت از سلامت روان شما است. زندگی ما شلوغ می‌شود، و اغلب نادیده گرفته می‌شود که ما مراقب رفاه خود باشیم. بنابراین ما به برنامه‌هایی روی می‌آوریم که به ما کمک می‌کنند تا ذهن خود را دوباره متمرکز کنیم و مراقبه کنیم. یکی از موارد دلخواه شخصی ما و انتخاب ویرایشگر برنامه Calm است. در داخل برنامه، می‌توانید از طریق چندین «صحنه» بصری که شامل صداهای محیطی می‌شود، انگشت خود را به مرکز خود بکشید.

برای آرامش بیشتر، در تمرین‌های تنفسی هدایت‌شده، کشش‌های بدن، مدیتیشن شرکت کنید، یا کلاس‌های مسترکلاس‌های متخصصان ذهن آگاهی را باز کنید. اپلیکیشن Calm همه چیزهایی را که برای بهبود سلامت روان خود نیاز دارید، دارد.

لینک دانلود از گوگل پلی: Calm

Headspace: Mindful Meditation

Headspace: Mindful Meditation یک برنامه همه کاره عالی برای کمک به آرامش ذهن از طریق مدیتیشن‌های هدایت شده، یوگا، دوره های تمرکز حواس و صداهای خواب است. این برنامه بر اساس سبک زندگی شما طراحی شده است (از یک برنامه شلوغ و فشرده تا یک برنامه انعطاف پذیر و باز). در دوره‌های مدیتیشن و موضوعات بحث و گفتگو با هدف قرار دادن اضطراب، استرس و تمرکز روزانه ثبت نام کنید. پس از همه، یک ذهن سالم یک بدن سالم با مراقبه ذهنی است. و شاید ترجیح می دهید از همان ابتدا به همه چیز دسترسی داشته باشید. در این صورت، برنامه مدیتیشن Mindful دارای یک ردیف Headspace اشتراک است که کل کتابخانه دوره‌ها، تمرین‌ها و تمرین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر هنوز نیاز دارید مشخص کنید که آیا این برنامه آنچه را که به دنبال آن هستید برای بهبود فضای اصلی خود دارید یا خیر، همچنان توصیه می‌کنیم که نسخه آزمایشی رایگان را بررسی کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی: Headspace: Mindful Meditation

سئوالات متداول

بهترین برنامه برای ردیابی میزان مصرف آب روزانه در اندروید چیست؟

بهترین برنامه برای ردیابی میزان مصرف آب روزانه در اندروید، «WaterMinder» است که به شما کمک می‌کند تا اهداف هیدراتاسیون را تنظیم کرده و به آنها برسید و یادآوری‌هایی برای نوشیدن آب در طول روز ارائه می‌دهد.

بهترین برنامه برای ردیابی میزان غذای روزانه شما در اندروید چیست؟

بهترین برنامه برای ردیابی میزان غذای روزانه شما در اندروید “MyFitnessPal” است که یک پایگاه داده جامع مواد غذایی، اسکنر بارکد و امکان ثبت وعده های غذایی و میان وعده ها را ارائه می‌دهد.

بهترین برنامه برای ردیابی تمرینات شما در اندروید چیست؟

بهترین برنامه برای ردیابی تمرینات شما در اندروید “Fitbod” است که برنامه‌های تمرینی شخصی سازی شده را بر اساس سطح تناسب اندام، اهداف و تجهیزات موجود شما ایجاد می‌کند.

حرف آخر

یک برنامه ورزشی خوب ملزم داشتن خواب خوب و استراحت کافی است. از همین رو، در کنار بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام اندروید، چند برنامه برای مدیتیشن و آرام کردن ذهن خود نیز آورده شده است. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید!

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط