Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین اکسسوری های مردانه

بهترین اکسسوری های مردانه

by | 14 شهریور 1402 | بهترین ها, مد و زیبایی | 0 comments

اکسسوری‌ها نه تنها برای خانم‌ها، بلکه برای آقایانی که می‌خواهند کمی استایل و شخصیت به لباس‌هایشان اضافه کنند نیز مناسب هستند. بهترین اکسسوری های مردانه می توانند به مردان کمک کنند تا خود را بیان کنند، ویژگی‌های خود را افزایش دهند و ظاهر و حالات متفاوتی ایجاد کنند. با این حال، انتخاب بهترین اکسسوری های مردانه مناسب می‌تواند مشکل باشد، زیرا گزینه‌ها و فاکتورهای زیادی برای بررسی وجود دارد. در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین لوازم جانبی برای مردان آورده شده است.

اکسسوری برای مردان چیست؟

تاریخچه اکسسوری مردانه تاریخ جالبی است. آنچه که اکنون به عنوان “اقلام زنانه” در نظر گرفته می‌شود، در بسیاری از موارد توسط مردان اختراع شده و برای آنها ساخته شده است. سواره نظام ایرانی در قرن پانزدهم از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کردند تا بهتر پاهای خود را در رکاب محکم کنند. اشراف اروپایی بعداً از آنها استفاده کردند تا بلندتر و با شکوه‌تر به نظر برسند. آرایش، روژ، و آن کلاه گیس‌های سفید بزرگ بیشتر در اختیار مردان اروپایی بود. مد بین آنچه که ویژگی‌های سنتی مردانه و زنانه در نظر گرفته می‌شود، تغییر می‌کند و با مبهم شدن هنجارهای اجتماعی، سبک نیز از همین ویژگی پیروی می‌کند.

انواع اکسسوری

کیف

اکسسوری مردانه کیف

کیف‌ها راه مناسبی برای حمل چند اقلام کوچکتر در اطراف فراهم می‌کنند. برخی، مانند کیف‌های لپ تاپ یا لوازم بهداشتی، یک هدف اصلی دارند، در حالی که برخی دیگر، مانند کوله پشتی و کیف دوفل، اسباب کار همه منظوره هستند.

کیف‌ها دارای مواد مختلفی هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. چرم با لوکس بودن، استحکام بوم، پایداری پنبه و ماجراجویی پلی استر ارتباط برقرار می‌کند. کیف شما چگونه است؟

اصلاح و مراقبت از ریش

اصلاح و مراقبت از ریش اکسسوری مردانه

یک اصلاح خوب مردها را از پسرها جدا می‌کند. وسایل مراقبت از ریش و اصلاح برای مردان مدرن ضروری است. هیچ راه “حرفه‌ای” دیگری برای تمیز نگه داشتن صورت شما به اندازه یک تیغ صاف تیز شده بر روی یک نوار چرمی وجود ندارد که صابون اصلاح کلاسیکی را که در کاسه اصلاح خود ریخته‌اید و با برس موی با دسته آبنوس خود استفاده کرده‌اید، از بین می‌برد.

ریش تراش‌های ایمنی کمتر باعث خونریزی شما می‌شوند و نگهداری آنها از تیغ‌های کارتریجی ارزان‌تر است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اجازه می‌دهید به‌طور وحشی رشد کنند، برس‌ها و شانه‌های ریش، نرم‌کننده‌ها، روغن‌ها، شامپوها و موم‌ها ظاهر شما را تیز نگه می‌دارند. زیرا تفاوت بین ریش مرتب و ژولیده در مراقبت است.

کمربند

اکسسوری مردانه کمربند

کمربندها بندهایی از چرم یا بوم هستند که از طریق حلقه‌های شلوار جین یا شلوار شما رد می‌شوند تا آنها را حفظ کنید. اما آنها چیزی بیش از نگه داشتن شلوار شما انجام می‌دهند. رنگ آن‌ها برجستگی‌های مجموعه و لوازم جانبی شما را افزایش می‌دهد و سگک فلزی می‌تواند مکمل ساعت، حلقه‌ها و گردنبند شما باشد.

اگر کمربند چرمی است، باید همیشه با سایر اقلام چرمی شما (مثلاً کفش و کیف) مطابقت داشته باشد، و اگر بوم است، باید مکمل رنگ‌های دیگر لباس شما باشد.

پاپیون

پاپیون‌ها بندهای پارچه‌ای هستند که زیر یقه پیراهن شما قرار می‌گیرند و در جلو به صورت پاپیونی بسته می‌شوند و دکمه بالایی شما را می‌پوشانند. آیا می‌دانید چیزی به نام پاپیون چوبی وجود دارد؟ آن‌ها فوق‌العاده سرگرم‌کننده هستند و باعث می‌شوند در جمع رسمی بعدی‌تان از دیگران متمایز شوید.

اگر علاقه زیادی به شلوغی ندارید، پاپیون‌ها در پنبه، ابریشم و پلی استر و رنگ‌های متنوع نیز وجود دارند. فقط باید از خود بپرسید: از قبل گره خورده یا کلاسیک؟

همچنین بخوانید  چگونه در یک مهمانی جذاب به نظر برسیم؟

دستبند

اکسسوری مردانه دستبند

دستبندها جواهراتی هستند که برای اهداف تزئینی یا بیانی دور مچ شما پیچیده می‌شوند. اغلب اینها زنجیر فلزی، سرآستین های چرمی، رشته‌های مهره، یا بافته‌ها یا قیطان‌ها هستند. برای استایل بیشتر، اینها باید با سایر لوازم جانبی شما به خصوص ساعت شما مطابقت داشته باشند و تکمیل شوند.

اکثریت قریب به اتفاق ما هنگام صحبت کردن از حرکات دست استفاده می کنیم و دست‌ها و مچ‌هایمان را بخشی از فرآیند ارتباطی می‌کنیم. مطمئن شوید که مچ دست شما داستان شما را تعریف می‌کند.

بند شلوار

اکسسوری مردانه بند شلوار

آویزها نوارهای الاستیک صافی هستند که به پشت و جلوی شلوار شما می‌چسبند و روی شانه‌های شما می‌روند تا شلوارتان را بالا نگه دارند. جایگزینی برای کمربند است و هرگز نباید همزمان آن را پوشید. تنها جمله‌ای که می‌گویید این است: “من نمی‌دانم یکی از اینها برای چیست.”

آویزها یا با دکمه‌هایی در قسمت داخلی بند به شلوار شما وصل می‌شوند یا مستقیماً روی آن بسته می‌شوند. قبل از اینکه شلوارتان را ببندید، مطمئن شوید که دکمه‌هایی برای چسباندن آویزها داشته باشد.

عینک لنز شفاف

اکسسوری مردانه عینک لنز شفاف

عینک‌های لنز شفاف، فریم‌هایی با شیشه هستند که رنگی نیستند، بزرگنمایی نمی‌کنند و لنز اصلاحی ارائه نمی‌دهند. آنها صرفاً برای اهداف زیبایی شناسی پوشیده می‌شوند یا اگر به بهانه‌ای برای خوب به نظر رسیدن نیاز دارید، برای “ایمنی”. برخی از مردان به سادگی با عینک بهتر به نظر می‌رسند.

نمی‌توان انکار کرد که استفاده از عینک، برداشت فوری افراد از شما را تغییر می‌دهد و این شما هستید که تعیین می‌کنید چه حسی را می‌خواهید برانگیزید.

سرآستین

اکسسوری مردانه سرآستین

دکمه‌های سرآستین طوری ساخته می‌شوند که از سوراخ دکمه‌های پیراهن لباس عبور می‌کنند و چین را در اطراف مچ شما محکم می‌کنند و از سر خوردن سرآستین روی دستتان جلوگیری می‌کنند.

دکمه‌های سرآستین در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف هستند و اگر از گیره کراوات، حلقه‌ها و سایر لوازم جانبی استفاده می‌کنید، می‌خواهید دکمه سرآستین خود را با آن‌ها هماهنگ کنید. هیچ پایانی برای خلاقیتی که می‌توانید با دکمه سر دست بیان کنید وجود ندارد.

گوشواره

اکسسوری مردانه گوشواره

حلقه‌ها و گوشواره‌های میخی طوری ساخته شده‌اند که از سوراخ کوچک سوراخ شده در گوش شما (یا قسمت دیگری از بدن) عبور کنند. در مورد حلقه‌ها، گل میخ به سوراخی در طرف مقابل حلقه می‌رود و دایره را کامل می‌کند. در مورد گل میخ‌ها، یک قفل کوچک روی پایه میل می‌شود و گوشواره را در جای خود محکم می‌کند. گوشواره‌های مغناطیسی و گیره‌ای به ترتیب از طریق مغناطیس و نیروی گیره به لاله گوش شما متصل می‌شوند. اگر خیلی علاقه‌ای به سوزن ندارید، جایگزین‌های عالی برای پیرسینگ.

در طرف دیگر طیف، برانکاردها، شاخه‌ها و سنج‌هایی دارید که همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لاله گوش شما را کشیده و جواهرات بزرگتر را در خود جای دهد.

دستکش

اکسسوری مردانه دستکش

دستکش‌ها لایه‌های نازکی از پارچه یا چرم هستند که برای محافظت از دست‌ها از سرما استفاده می‌شود. دستکش‌هایی که معمولاً از پنبه، پشم یا چرم ساخته می‌شوند، انواع مختلفی دارند. از دستکش‌های پنبه‌ای سازگار با صفحه لمسی گرم و دنج که از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند تا دستکش‌های رانندگی از پوست گوسفند واقعی و با کیفیت.

برای محافظت از دستان خود در برابر سرما به دستکش نیاز داریم. وقتی این کار را نمی کنیم، پوستمان خشک می‌شود، شروع به خرد شدن می‌کند و آن ریز بریدگی‌های آزاردهنده بین انگشتانمان ایجاد می‌شود.

کلاه

اکسسوری مردانه کلاه

کلاه بر روی سر شما پوشیده می‌شود تا از سرما در زمستان و اشعه‌های مضر خورشید در تابستان محافظت کند و اطمینان حاصل کند که شما حتی زمانی که یک روز موی بد دارید ظاهر خوبی دارید. حکمت رایج به ما می‌گوید که 80 درصد گرمای بدن خود را از سرمان از دست می‌دهیم.

همچنین بخوانید  بهترین رژیم غذایی دیابتی

وقتی هوا سرد است، از هر قسمتی که از بدنمان پوشیده نیست، گرما را از دست می‌دهیم، که اغلب اتفاقاً سرمان است. کلاه‌ها معمولاً از پنبه، پشم، نمد یا چرم ساخته می‌شوند و زمانی که با دستکش و روسری هماهنگ می‌شوند، قوی‌ترین استایل را دارند.

پین های برگردان

پین های برگردان

پین‌های برگردان، پین‌های فلزی تیز هستند که برای تزئین یقه کت و شلوار کت و شلوار یا بلیزر در نظر گرفته شده است. اکثر کت‌ها دارای یک سوراخ دکمه در قسمت بالای یقه سمت چپ هستند. این قبلاً برای بستن قسمت بالای کت روی سینه بود تا گرم بماند و داخل تاشو سمت راست یک دکمه مخفی قرار داشت.

با گذشت سالها، دکمه ناپدید شده است و سوراخ سمت چپ تنها با یک هدف باقی مانده است: نگه دارنده سنجاق برگردان. سنجاق‌های یقه‌ای از سوراخ دکمه (یا پارچه اگر ژاکت شما ندارد) عبور می‌کنند و رنگ و براقی چشم نواز به ظاهر شما می‌بخشند.

گردنبند

اکسسوری مردانه گردنبند

گردنبندها قطعات جواهراتی هستند که به گردن آویزان می‌شوند و روی سینه شما آویزان می‌شوند. اینها اغلب از فلز، چرم یا پنبه ساخته می‌شوند و تعدادی آویز حمل می‌کنند که عناصر تزئینی هستند که گردنبند را به سمت پایین می‌کشند و یک زاویه V شکل در مرکز سینه شما ایجاد می‌کنند. آویزها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند.

یک گردنبند بر روی بدن شما متمرکز است و می‌توان گفت قوی‌ترین قسمت داستان شما را حمل می‌کند. در هسته شما آویزان است و همه شما را به عنوان قاب خود دارد. اطمینان حاصل کنید که گردنبند شما آنچه را که می‌خواهید بیان می‌کند.

مربع های جیبی

اکسسوری مردانه مربع های جیبی

مربع‌های جیبی تکه‌های پارچه‌ای مربعی هستند که برای تزئین جیب سینه کت و شلوار یا کت و شلوار در نظر گرفته شده است. اینها معمولاً از پلی استر، ابریشم یا پنبه ساخته می‌شوند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند و می‌توان آنها را به شکل‌های بی‌شماری تا کرد.

تطبیق مربع جیب خود با کراوات، پاپیون، کراوات یا آسکوت و اطمینان از اینکه اینها مکمل طرح رنگ مجموعه شما هستند، چیزی است که استایل سطح بعدی را ایجاد می‌کند. تا کردن یکی در یک اژدهای اوریگامی حماسی در سطح رئیس است.

کراوات

اکسسوری مردانه کراوات

کراوات نوارهای نازکی از پارچه (معمولاً ابریشم، پلی استر یا پنبه) است که به دور گردن شما زیر یقه پیراهن شما قرار می‌گیرد و جلوی شما را آویزان می‌کند و دکمه‌های پیراهن شما را پنهان می‌کند. کراوات باید مکمل کت و شلوار شما باشد و فقط در صورتی بافت داشته باشد که پیراهن شما فاقد آن باشد.

همسانی کراوات و مربع‌های جیبی همیشه حرکت خوبی است.

حلقه و انگشتر

حلقه و انگشتر

نوارهای گرد از فلزات مختلف و مواد دیگر که برای اهداف تزئینی یا بیانی بر روی انگشتان شما قرار می‌گیرد. اکثر حلقه‌ها از فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، طلا یا نقره ساخته شده‌اند، اما حلقه‌های دیگر مانند سرامیک یا سیلیکون در حال محبوبیت هستند.

حلقه‌های سرامیکی و سیلیکونی به ویژه برای افرادی که با برق کار می‌کنند یا در مجاورت آن کار می‌کنند، مفید هستند، زیرا این حلقه‌ها نارسانا هستند. حلقه‌های سیلیکونی نیز به اندازه کافی قوی و کشسان هستند تا در باشگاه استفاده شوند.

روسری و شال

اکسسوری مردانه روسری

روسری‌ها نوارهای پارچه‌ای بلندی هستند که به دور گردن بسته می‌شوند تا گرم شوند. روسری لوله‌ای یک لوله استوانه‌ای بسته است که برای همین منظور روی سر شما کشیده می‌شود. هر کدام را که انتخاب کنید، یک روسری برای گرم شدن گوش‌هایتان را با شانه‌هایتان بغل می‌کند.

عینک آفتابی

اکسسوری مردانه عینک آفتابی

عینک آفتابی از عدسی‌های رنگی تشکیل شده است که روی قاب‌های فلزی یا پلاستیکی نگه داشته می‌شوند و در جلوی چشمان شما نصب می‌شوند تا در روزهای آفتابی راحتی داشته باشند. آنها همچنین به دید بهتر در نور قوی اجازه می‌دهند و چندین عامل صافی را به استایل شما اضافه می‌کنند. علاوه بر این، با یک جفت سایه، هیچ کس نمی‌تواند ببیند که شما به آن خیره شده‌اید.

همچنین بخوانید  روش های درمانی جوش سر سیاه

گیره کراوات

گیره کراوات اکسسوری مردانه

گیره‌های کراوات (یا میله‌های کراوات) قطعات فلزی هستند که قرار است کراوات شما را در مرکز پیراهن‌تان نگه دارند و انتهای نازک آن را در پشت انتهای ضخیم رو به جلو کراوات‌تان پنهان نگه دارند. اگر هوس کردید که کراوات خود را دور سر خود ببندید، گیره کراوات را به لب بالایی خود وصل کنید تا به خود یادآوری کنید که این ایده بدی است.

کیف پول و جای کارت

کیف پول کارت‌ها، شناسه‌ها، صورتحساب‌ها و سکه‌های شما را در یک مکان مناسب ذخیره می‌کند. دارندگان کارت به طور خاص برای نگهداری کارت‌ها طراحی شده‌اند و برخی از آنها دارای حفاظت RFID برای جلوگیری از بهره برداری احتمالی از ویژگی‌های بدون تماس کارت‌های شما هستند.

ساعت

ساعت اکسسوری مردانه

ساعت یک تجهیزات استاندارد برای یک مرد است. این ساعت که برای اهداف تزئینی و بیانی استفاده می‌شود، چیزهای زیادی در مورد شخصیت، جاه طلبی های شما و نحوه نگرش شما به خودتان می‌گوید. گفتن زمان بدون شک کم اهمیت‌ترین عملکرد ساعت است. هر ساعتی می‌تواند این کار را انجام دهد. اما اینکه چه نوع ساعتی را برای بستن به مچ خود انتخاب می کنید، در مورد شما صحبت می‌کند.

جا سوییچی

اکسسوری مردانه جاسوئیچی

هنگام خرید اکسسوری مد مردانه، قدرت یک جاکلیدی زیبا را دست کم نگیرید. اگر تقریباً به هر مکان رانندگی می‌کنید، باید از یک جاکلیدی چشم نواز برای کلید ماشین خود استفاده کنید. همه چیز در مورد جزئیات کوچک است که کل تصویر را می‌سازد.

حمل کلیدهای حجیم و شلوغ آخرین کاری است که می‌خواهید انجام دهید زیرا حمل آن بسیار آزاردهنده است. یک روکش چرمی ضروری می‌تواند اطمینان حاصل کند که ظاهر در کنار هم قرار می‌گیرد و صیقلی به نظر می‌رسد. با وجود اینکه جاکلیدی یکی از اکسسوری‌های کوچک مردانه است، اما اهمیت آن‌ها کمتر از بقیه نیست.

عطر

اکسسوری مردانه عطر و ادکلن

ادکلن یک انتخاب کاملا شخصی است و انتخاب عطرها در مردان متفاوت است. برخی از مردان بوی شاداب را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر بوی مشک یا چوبی را ترجیح می‌دهند. برندهای مختلف و رده بالا ادکلن‌های منحصر به فردی را برای مردان ارائه کرده‌اند.

عطر خود را در میان انتخاب‌های مختلف، از رایحه‌های روزمره گرفته تا رایحه‌های گاه به گاه، پیدا خواهید کرد. ادکلن یک اکسسوری ضروری برای مردان است زیرا به جمع شدن کل لباس کمک می‌کند. مهمتر از همه، تضمین می‌کند که مرد در طول شب شاداب بماند. حمل یک اندازه مناسب از عطر مورد علاقه خود گزینه خوبی است، زیرا می‌توانید آن را گهگاه اسپری کنید.

جوراب

اکسسوری مردانه جوراب

اگر جوراب فقط داخل کفش پنهان می‌ماند، سرمایه گذاری روی یک جفت جوراب خوب چه سودی دارد؟ پاسخ این است که وقتی کفش‌هایی می‌پوشید که برخی جوراب‌ها را نمایان می‌کند، چنین تفاوتی ایجاد می‌کند. اگر جوراب‌های رنگارنگ یا جسورانه بپوشید، به لباس شما رنگ می‌بخشد.

انتخاب رنگ‌های اصلی مانند سیاه یا سفید انتظار می‌رود زیرا همه‌کاره‌تر هستند و با هر لباسی زیبا به نظر می‌رسند. علاوه بر این، انتخاب یک جفت جوراب باکیفیت ماندگاری زیادی خواهد داشت.

جمع بندی

در سال 2023، مردان تمایل بیشتری به این داشته‌اند که خود را در انظار عمومی بهتر و قابل ارائه نشان دهند. لزوماً نباید برای کار باشد، اما مردان می‌خواهند زیبا به نظر برسند حتی زمانی که کار زیادی انجام نمی‌دهند. به همین دلایل، شرکت‌های بیشتری اکسسوری‌های مد متفاوتی را برای مردان ایجاد کرده‌اند که می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند و با توجه به لباس‌هایشان استایل خود را ارائه دهند. اکسسوری‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و در صورتی که استایل مناسبی داشته باشند عالی به نظر می‌رسند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط