Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ 50 بهترین ایده مد روز برای طراحی هوم آفیس برای خانم ها

50 بهترین ایده مد روز برای طراحی هوم آفیس برای خانم ها

by | 28 آبان 1402 | بهترین ها, خانه و دکوراسیون | 0 comments

معمولا دفتر کار جزء ضروری یک خانه نیست اما این موضوع برای افرادی که مشاغل خانگی دارند و تمایل دارند تمام وقت خود را در خانه بگذرانند، خیلی درست نیست! حتی افرادی که مشاغل اداری دارند، گاهی اوقات نیاز دارند مدارک خود را از محل کار به خانه بیاورند. به این ترتیب ایده آل است که فضای کاری خود را داشته باشید. از این رو نیاز به طراحی هوم آفیس برای خانم ها برای کار در خانه به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری داشته باشید.

برای بسیاری از زنان، به ویژه آنهایی که دارای فرزند هستند، کار در خانه به اولین و بهترین گزینه تبدیل شده است. از آنجایی که بسیاری از مشاغل خانگی منعطف هستند، این مشاغل به زنان شاغل اجازه می‌دهد تا از خانواده خود مراقبت کنند و در عین حال شغل خود را نیز ارتقا دهند.

البته اگر شما یکی از آنها هستید که نمی‌خواهید در هر جایی از خانه کار کنید. داشتن یک دفتر کار خانگی که برای کار مساعد باشد توصیه می‌شود. نه تنها اتاق باید از هر مبلمان مورد نیاز برای کار کامل باشد، چیدمان و طراحی اتاق نیز مهم است.

مقاله “26 نکته مهم برای موفقیت در دورکاری” را مطالعه کنید.

فهرست

در هوم آفیس برای خانم ها چه چیزهایی قرار می دهید؟

طراحی هوم آفیس برای خانم ها می‌تواند هر چیزی باشد که شما دوست دارید! می‌توانید از اثاثیه پرزرق و برق استفاده کنید و یا می‌توانید از المان‌های ساده و شیک استفاده کنید.

در بسیاری از موارد آنچه طراحی هوم آفیس برای خانم ها را تشکیل می‌دهد، رنگ‌های روشن و زنانه است. این‌ها معمولاً پاستلی و صورتی هستند. لوازم جانبی مانند گلدان (با یا بدون گل)، آینه، قاب عکس، و فرش و کوسن‌های تزئین شده اغلب قرار می‌گیرند.

چگونه می توانم دفترم را طوری طراحی کنم که انگار در خانه ام؟

در بسیاری از دفاتر خانگی یا همان هوم آفیس ها، اضافه کردن کاناپه‌ها و میزهای قهوه‌خوری و در برخی، افزودن یک صندلی در پنجره با کوسن‌های بالشی می‌تواند حس خانه‌ را به شما بدهد. ایجاد حتی یک فضای نشیمن کوچک در داخل دفتر می‌تواند به این امر کمک کند. عکس‌ها و اکسسوری‌های شخصی یا یادگاری‌ها مطمئناً آن فضای خانگی را ایجاد خواهند کرد.

چه چیزهایی را باید در هنگام طراحی هوم آفیس در نظر بگیرم؟

اول از همه، مکان مناسب را با دقت انتخاب کنید. فضای مورد نیاز خود را ارزیابی کنید. باید فضای کافی وجود داشته باشد تا بتوانید راحت کار کنید و گردش کار خوبی داشته باشید.

میز و صندلی اداری شما و نحوه قرار گرفتن آنها در اتاق در نظر گرفته شده است. برای راه اندازی، بهتر است فضای ذخیره سازی جامع داشته باشید. همه اینها به نحوه طراحی و سازماندهی شما کمک می‌کند.

وقتی صحبت از سازماندهی مبلمان شما شد، نور و دید خوب بسیار مهم است. میز خود را، به خصوص اگر از مانیتور کامپیوتر استفاده می‌کنید، طوری قرار دهید که نور طبیعی بیرون پنجره یا نور بالای سرتان تابش نداشته باشد.

مقاله “8 رنگی که به طور طبیعی اتاق را روشن می کنند” را مطالعه کنید.

برای الهام بخشیدن بیشتر ، میز خود را طوری قرار دهید که به جای رو به روی دیوارهای خالی، رو به پنجره باشد تا منظره‌ای طبیعی داشته باشید. اگر محل کار شما بدون پنجره است، میز خود را رو به در قرار دهید یا آثار هنری الهام بخش یا تخته چوب را بالای میز خود قرار دهید.

ایده های طراحی هوم آفیس برای الهام گرفتن

ایده‌های طراحی زیادی با سبک‌های مختلف به ذهن می‌رسند و فضای اداری متنوعی را ارائه می‌دهند. در اکثر موارد، اگر نه در همه موارد، طراحی بر اساس شخصیت و ترجیحات افراد است، مواردی که مطمئناً به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را برای تکمیل وظایف خود داشته باشید.

برای مشاهده ایده‌های مدرن طراحی هوم آفیس برای خانم ها، ادامه مطلب را دنبال کنید!

الف)طراحی سنتی

جزئیات کلاسیک چوب غنی و پالت‌های رنگی این اتاق‌ها را پر می‌کند. اثاثیه آراسته، ظاهری باشکوه را به یک دفتر کار خانگی ساده تکمیل می‌کند.

همچنین بخوانید  5 بهترین محصول اپل در سال 2023

مدرن در Montvale

هوم آفیس مدرن در Montvale

پالت رنگی این هوم آفیس روشن تر است. اتاق حتی به دلیل صندلی پنجره روشن‌تر شده است. به جای کتاب، قفسه پشت میز پر از وسایل زینتی است. قطعا فضای زنانه‌تری در خود دارد.

دگرگونی

هوم آفیس دگرگونی

این بخش خانه قبلا غذاخوری بوده که به هوم آفیس شیک تبدیل شد. دو صندلی شیک جلوی میز در تضاد با موتیف سیاه و سفید در اطراف اتاق است. قفسه های باز و کابینت تکی حسی باز و جادار به اتاق می‌دهد. این هوم آفیس حتی یک آینه پر زرق و برق اضافه کرده است که بر جذابیت زنانه افزوده است.

هوم آفیس گنج بی انتها

هوم آفیس گنج بی انتها

کابینت سفارشی بالا فضای زیادی را برای میز پیچیده زیر فراهم می‌کند. حتی فضای کمی برای سگ وجود دارد. همچنین دید بسیار خوبی به بیرون دارد زیرا میز آن رو به پنجره است.

بازسازی تپه های آلمادن

هوم آفیس بازسازی تپه های آلمادن

این اتاق دارای نور طبیعی زیادی است که با پنجره‌ای در کنار آن وارد می‌شود. پرده برای تنظیم شدت نور وارد شده به اتاق موثر است. حتی یک صندلی در پنجره برای زمانی که فرد نیاز به استراحت دارد وجود دارد.

ظرافت سنتی کنتفیلد

هوم آفیس ظرافت سنتی کنتفیلد

دیوارها و قفسه های نصب شده به رنگ خاکستری رنگ آمیزی شده اند که یک توهم فلزی ایجاد می‌کند و از نظر بصری با رنگ‌های چوب طبیعی کف و میز اداری متضاد است. این هوم آفیس با آن چراغ رومیزی و لوستر هندسی لوازم بسیار جالبی دارد.

ویلویک رزیدنس

هوم آفیس ویلویک رزیدنس

طرح رنگ به تنهایی همان چیزی است که برای هوم آفیس زنان تصور می‌کنید. کاملاً با مبلمان و لوازم جانبی مطابقت دارد. فرش فلوم نیز بسیار جذاب است.

جنگل چوبی

جنگل چوبی

قفسه‌های پیچیده در این هوم آفیس می‌درخشد و به آن ظرافت سنتی تسلیم می‌شود. تعادل مناسبی از گیاهان کوچک گلدانی، قاب عکس و سایر لوازم جانبی وجود دارد که به‌هم ریخته یا لخت به نظر نمی‌رسند.

کاندو بلیز

هوم آفیس کاندو بلیز

این هوم آفیس بخشی از یک آپارتمان نئو کلاسیک است. جزئیات غنی در هر مبلمان چوبی (و حتی سقف) بر پیچیدگی این هوم آفیس تأکید دارد.

ب)طراحی مدرن

هوم آفیس‌های مدرن فضایی گرم و دلپذیر با رنگ‌های خنثی و طبیعی دارند. این تمایل برای دفاتر به سبک مدرن وجود دارد که مینیمالیست باشند و از طرح‌های به شدت تزئین شده دور باشند.

هوم آفیس مدرن

هوم آفیس مدرن

مکعب ذخیره سازی با قفسه‌ها به طور یکپارچه به میز کار متصل می‌شود. به این ترتیب اتاق تمیز و جادار به نظر می‌رسد. رنگ قهوه‌ای روشن و متریال چوبی به علاوه پنجره‌ها و نورگیر، محیطی بسیار دنج و گرم را ایجاد می‌کند.

هوم آفیس مدرن با میز داخلی + انبار

هوم آفیس مدرن با میز داخلی + انبار

میز، قفسه‌ها و کابینت‌های چوبی تعبیه شده بار دیگر در این هوم آفیس به چشم می‌خورد. قفسه‌های باز، اما، برای نمایش دکورهای انتخاب شده که متناسب با سبک و فضای اتاق هستند، باقی مانده است.

خانه مدرن | طراحی کیمبرلی دمی

هوم آفیس خانه مدرن | طراحی کیمبرلی دمی

دیوارهای سفید تمیز، تمام نور طبیعی و گیاهان موجود این دفتر خانه را کاملاً آرام جلوه می‌دهند. ناگفته نماند نحوه چیدمان کتاب‌ها و مجلات روی کابینت، بدون درهم و برهمی، این را به یک هوم آفیس رویایی تبدیل کرده است.

یک هوم آفیس

یک هوم آفیس

با تمام مبلمان موجود در این اتاق، این هوم آفیس بسیار شلوغ به نظر می‌رسد که در تضاد با نمونه‌های کمیاب‌تر و به ظاهر جادارتر است. اما این اتاق همچنان جادار است، سقف بلند و آن دیوار بلند پنجره‌ها. علاوه بر این، یک فضای کاری کوچکتر در اتاق بعدی وجود دارد.

سمت شرقی بالا – واحه شهری کاملاً طراحی شده

سمت شرقی بالا - واحه شهری کاملاً طراحی شده

نمونه کامل دیگری از یک دفتر کار خانگی که در آن از یک طرف دیوار برای ساخت کابینت و قفسه استفاده می‌شود. در همین حال، میز وصل شده است اما در قسمت دیگری از دیوار، به ویژه در قسمتی که رو به پنجره است. این یکی حتی با وجود فرش و مبل رنگارنگ به یک دفتر کار خانگی شبیه نیست.

خانه ریچموند هیل

هوم آفیس ریچموند هیل

دیوارهای هلویی به خوبی با کابینت‌های سفید هماهنگ می‌شوند. توجه داشته باشید که این دفتر به جای قرار دادن فایل‌ها یا کاغذها در قفسه‌ها، از جعبه‌هایی برای مرتب‌سازی و ذخیره‌سازی فایل‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود خانه تمیزتر و منظم‌تر به نظر برسد. حتی یک صندلی در پنجره برای زمانی که می‌خواهید یک استراحت کوتاه از محل کار داشته باشید وجود دارد.

کاملا مناسب

هوم آفیس کاملا مناسب

طراحان این هوم آفیس تصمیم گرفتند رنگ‌ها و بافت‌ها را متناسب با کمد لباس و لوازم جانبی مشتری انتخاب کنند. به این ترتیب، هوم آفیس از بقیه زیبایی شناسی خانه جدا به نظر نمی‌رسد.

جنوب غربی

هوم آفیس جنوب غربی

یک تابلوی نقاشی نفیس، فرش زیبای سفید و میز اداری و صندلی‌ها با دیدن این هوم آفیس توجه افراد را به خود جلب می‌کند. پنجره‌های بزرگ نور طبیعی زیادی را در حین کار وارد می‌کنند و منظره‌ای عالی دارند.

ج)طراحی روستایی

تاکید و رواج چوب، از کف تا دیوارها تا تکه‌های مبلمان، باعث می‌شود یک دفتر کار خانگی آن طراحی روستایی و خانگی داشته باشد.

خانه کوچک وینا

هوم آفیس خانه کوچک وینا

حتی یک خانه کوچک می‌تواند فضایی برای یک دفتر کار خانگی باز کند. اگرچه به نظر می‌رسد که یک میز فقط به یک طرف چسبیده است، به هیچ وجه بد به نظر نمی‌رسد و حتی بسیار دنج به نظر می‌رسد. تمام آن نور طبیعی که وارد می‌شود و مناظر بیرون مطمئناً هر کسی را برای ادامه کار ترغیب می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین مدل مو برای زنان بالای 60 سال | 10 مدل برتر

اقامتگاه پارک توت فرنگی

اقامتگاه پارک توت فرنگی

نه تنها این هوم آفیس، بلکه کل این اقامتگاه از تم رمانتیک و در عین حال روستایی لژهای غرب آمریکا اولیه پیروی می‌کند. در حالی که مواد طبیعی بر تم روستایی تاکید دارند، فرش پرآذین و جزئیات غنی، رمانتیک‌ها را به نمایش می‌گذارد.

مزرعه ولف کریک

هوم آفیس مزرعه ولف کریک

از دیوارها و کف گرفته تا میز و قفسه بندی، این هوم آفیس واقعاً مطابق با تم روستایی است. حتی لوازم جانبی زیبایی شناسی کلی را تکمیل می کند. صندلی های مبل چاپ گاوی قطعا در این اتاق برجسته هستند.

د)طراحی معاصر

هوم آفیس معاصر با روندهای امروز و آینده هماهنگی دارند. تضاد شدید سیاهان و سفیدها در بسیاری از خانه‌های معاصر رایج است.

اتاق نشیمن هوم آفیس

اتاق نشیمن هوم آفیس

این فضای اداری به طور یکپارچه با اتاق نشیمن ادغام می‌شود زیرا میز چرمی سفارشی در واقع به منحنی پشتی مبل اتاق نشیمن متصل می‌شود. به این ترتیب اتاق نشیمن نیز تبدیل به دفتر کار شما شده است. به نظر می‌رسد آینده هوم آفیس هاست!

هوم آفیس با کنترل Crestron

هوم آفیس با کنترل Crestron

رنگ این هوم آفیس تقریباً تماماً سفید است، یادآور فیلم‌های علمی تخیلی است که شامل آزمایشگاه‌های پیشرفته است. به جای دیوارهای مستقیم، دیوار منحنی کمی جذابیت هندسی به اتاق اضافه می‌کند تا با مبلمان تند تضاد داشته باشد.

اتاق خانوادگی

هوم آفس اتاق خانوادگی

طرح رنگ سیاه و سفید مطمئناً سبک معاصر این هوم آفیس را به نمایش می‌گذارد. یک قفسه با نمایش کتاب‌ها و دکورها تکمیل می‌شود. پایه استیل ضد زنگ میز بالای میز سفید که تکمیل کننده اتاق است. فرش جالب چرم گاوی که به ظاهر شیک می‌افزاید.

پیوستگی

هوم آفیس پیوستگی

این هوم آفیس مرتب و پیچیده دارای مجموعه‌ای منحصر به فرد از میز کار و مبلمان هندسی در سرتاسر آن است. مطمئناً برای سبک معاصر جذاب است و یک محیط عالی برای فضایی است که منظره زیبایی از اقیانوس دارد. آن دکور نمادین مرلین مونرو نیز نامناسب به نظر نمی‌رسد.

آپارتمان 1202

هوم آفیس آپارتمان 1202

میز سفیدی که بین کابینت‌ها قرار گرفته و در زیر قفسه‌های جعبه‌ای قرار گرفته است چیزی است که این هوم آفیس را شیک و مرتب می‌کند. کاملاً جادار است و میز کار در یک طرف دیوار قرار دارد. همچنین به داشتن دید خوبی از منظره شهر کمک می‌کند.

533 لئونارد 2 خوابه

هوم آفیس 533 لئونارد 2 خوابه

یک هوم آفیس با وسایل غیر متعارف به جای میز و صندلی‌های معمولی. مبلمان انتخاب شده اتاق را جادارتر و تمیزتر می‌کند. توجه داشته باشید که فرش آبی کنار پنجره با رنگ نامناسب در یک دفتر عمدتاً سفید توجه را به خود جلب می‌کند.

آنجلو رزیدنس

هوم آفیس آنجلو رزیدنس

این نقاشی و عکس‌های سیاه و سفید قاب شده از نمادها به حس معاصر این هوم آفیس سیاه و سفید اضافه می‌کند. علاوه بر فرش خز و مبلمان، این اتاق بسیار شیک و مد روز است و شخصیت شخصی را نشان می‌دهد که ممکن است در زمینه هنر و طراحی کار کند. همچنین، این دفتر دارای یک نوار مرطوب اختصاصی برای استراحت کوچک است.

سبز

هوم آفیس سبز

لهجه‌های سبز ناچیز در این دیوارهای سفید ظاهر می‌شود و زندگی را به این هوم آفیس می‌بخشد. قفسه بندی باز و لامپ منحصر به فرد، تنوع بیشتری را به دفتری مینیمالیست و در عین حال معاصر اضافه می‌کند.

دفتر با دید

هوم آفیس دفتر با دید

لمس‌های زنانه مانند آینه گرد، قاب عکس و دکور این کار را برای خانم‌ها جذاب می‌کند. اما نکته قابل توجه این واقعیت است که میز کار رو به پنجره است و منظره‌ای عالی از مناظر بیرون را دریافت می‌کند.

Evermotion

هوم آفیس دفتر با دید

این یکی دارای فضاهای باز زیادی است که از آنها در ترکیب فضای کار و زندگی استفاده می کند. یک قسمت نشیمن در کناره قابل مشاهده است. میز کار و صندلی گردان منحصر به فرد قطعا توجه را به خود جلب می کند.

پروژه طراحی-Market St. Condo Office Home

پروژه طراحی-Market St. Condo Office Home

برای این هوم آفیس کاندو، آنها راهی برای حفظ حریم خصوصی با استفاده از درب کشویی پیدا کردند و دفتر را از بقیه کاندو جدا کرد. آینه بلند، نقاشی و دکور انتزاعی به این دفتر کار می‌بخشد. همچنین، به ذخیره سازی منحصر به فرد توجه کنید.

اقامتگاه خصوصی در جنوب غربی فلوریدا

اقامتگاه خصوصی در جنوب غربی فلوریدا

نحوه طراحی دیوارهای داخلی پیچیدگی طلسم است. به جای خطوط مستقیم، میز بالای میز را در پشت خمیدند تا خسته کننده نباشد. به لوستر ظریفی که با طرح رنگ اتاق همخوانی دارد نیز توجه کنید.

ه)طراحی مینیمالیستی

به جای نمایشگرهای پر زرق و برق و شاهکارهای معماری، دفاتر خانگی مینیمالیستی دوست دارند طراحی را صرفاً برای کارکرد حفظ کنند. اما این بدان معنا نیست که این دفاتر بی‌مزه و خسته کننده هستند.

آرام، خنک و جمع آوری شده در مرکز شهر تورنتو

آرام، خنک و جمع آوری شده در مرکز شهر تورنتو

آرام، خنک و مینیمالیست. ممکن است به نظر برسد که این هوم آفیس فقط به گوشه‌ای رانده شده است، یا در این مورد زیر پله‌ها، هنوز هم شیک و زیبا است. از این گذشته، همه چیز مورد نیاز برای یک دفتر کار را دارد در حالی که از سبک آن غافل نمی‌شود.

شکل

هوم آفیس شکل

کف چوبی سبک و دیوارهای سفید به این هوم آفیس هاله‌ای آرامش بخش می‌دهد. ناگفته نماند که تمام مبلمان از چوب رنگ روشن ساخته شده‌اند که به آن فضای آرام می‌افزاید. آنها خیلی بزرگ نیستند، فضایی را اشغال می‌کنند و احساس آزادی در اتاق می‌دهند.

طراحی VC

هوم آفیس طراحی VC

این دفتر کار را با میز کار چسبیده به دیوار ساده نگه می‌دارد. دیدن لامپ‌های نصب شده روی دیوار به جای اینکه روی میز باشد، جالب است. این امر فضای بیشتری را برای کار در اطراف میز ایجاد می‌کند. اتاق خالی است اما توجه به صندلی پنجره که با کابینت ساخته شده است نیز جالب است.

همچنین بخوانید  فلاورباکس چوبی و فلزی:مزایا و معایب هر کدام

کاندوی معاصر

هوم آفیس کاندوی معاصر

هوم آفیسی که با اتاق نشیمن ادغام می‌‍شود. سمت دفتر به سمت بالکن با منظره خیره کننده از اقیانوس است. در نگاه اول، ممکن است میز کار را به عنوان یک قفسه شناور کمی بزرگتر اشتباه بگیرید، اما به اندازه کافی برای هدف خود کار می‌کند.

وستفیلد

هوم آفیس وستفیلد

میز کار و صندلی‌ها حتی به عنوان زرق و برق دار توصیف نمی‌شوند. اگر دو نفر از شما در خانه کار می‌کنید، این یک راه حل ساده برای داشتن یک فضای اداری است. جداسازی فضاهای کاری توسط یک قفسه باز که هر دوی شما می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

خلوت خانه دریاچه

خلوت خانه دریاچه

یک میز کار ساده که دارای محفظه هایی برای نگهداری اسناد مهم است. قفسه های بالا امکان نمایش عکس‌‎های قاب شده و آثار هنری را فراهم می‌کنند. همچنین به کاغذ دیواری جالب توجه کنید که با فضای کار سفید تضاد دارد.

خانه سفارشی Yarrow Point

هوم آفیس سفارشی Yarrow Point

دیوارهای ساده خاکستری روشن می توانست کسل کننده به نظر برسد، به خصوص بدون تزئینات و لوازم جانبی زیادی در اتاق. اما این اتاق با گیاهان داخلی، نقاشی‌های جالب و فرش جان می‌گیرد. صندلی‌های مبل کاملا اتاق را تحسین می‌کنند.

دره افرا

هوم آفیس دره افرا

پنجره بزرگ اتاق را سرزنده‌تر و حتی جادارتر می‌کند. مبلمان خیلی زرق و برق دار نیستند اما همچنان بسیار زیبا به نظر می‌رسند. فرش طرح حیوانی قطعاً چشم نواز است.

و)طراحی التقاطی

در طرف مقابل طراحی مینیمالیستی، طراحی جسورانه و التقاطی قرار دارد. اگر در شخصیت و ترجیح شماست که رنگ‌ها، دکورها و استایل‌های بی‌نظیر داشته باشید، اینها را دوست خواهید داشت.

دفتر سانتا مونیکا

دفتر سانتا مونیکا

هیچ یک از مبلمان در این هوم آفیس به نظر نمی‌رسد که متعلق به همان دوران یا سبک باشد. و با این حال، همه اینها با هم کار می‌کنند تا به این فضای داخلی متنوع برسید. بعلاوه، آثار هنری رنگارنگ دیوار و فرش نرم و کرکی به آن سبک تقریباً بوهمیایی می‌افزایند.

بلمونت 1900

هوم آفیس بلمونت 1900

تمام قاب‌های عکس و دکورهای نمایش داده شده در قفسه‌ها به‌خوبی سازماندهی شده‌اند. به نظر می‌رسد میز کار روشن، تضادی جسورانه با دیوارهای سفید مایل به سفید و کف چوبی تیره است. به نظر می‌رسد فرش رنگارنگ نیز زندگی بیشتری را به این دفتر می‌بخشد.

لویزا

هوم آفیس لویزا

اثاثیه قدیمی سمت چپ به اضافه ساعت قدیمی ظاهری قدیمی و تقریباً افسانه‌ای به این هوم آفیس می‌دهد. کاغذ دیواری نیز که به نظر جنگلی است، به ایجاد این ظاهر کمک می‌کند. همه این موارد کاملاً در تضاد با فضای کاری مدرن‌تر کنار پنجره است.

هاوس سانتا کروز

هوم آفیس سانتا کروز

ترکیدن رنگ در این هوم آفیس قطعاً چشم نواز است. مبل صورتی روشن بالای آن فرش رنگارنگ و کف آبی تیره، ترکیب رنگی است که انتظارش را ندارید. میز کار چوبی را اضافه کنید که به نظر می‌رسد در جای خود نیست. و با این حال، این یک اتاق هیپ است.

Vialetto Lot 1

هوم آفیس Vialetto Lot 1

دیوارها و میزهای این دفتر نیز از همین چوب ساخته شده است. این به این اتاق یک سبک روستایی می داد، اما دیوار سبز آبی در بین آن اتاق را سرزنده تر، جوان‌تر و مدرن‌تر می‌کند. تابلوها، گیاهان و تخته‌های چوب پنبه‌ای نیز به آن اضافه می‌کنند.

دفتر خیابان ساحل

دفتر خیابان ساحل

دیوار نارنجی روشن در یک طرف با زرد مات در طرف دیگر تضاد دارد و زندگی را به این هوم آفیس می‌بخشد. میز کار کاملاً با قفسه‌های شناور مطابقت دارد. فضایی برای تزئینات عجیب و غریب وجود دارد.

الهام کاری

هوم آفیس الهام کاری

این هوم آفیس یکی از تزئین شده‌ترین دفترهای لیست طراحی هوم آفیس برای خانم ها است. دارای آثار هنری مختلفی است که روی دیوار قاب شده و قرار داده شده‌اند و چیزهای متفرقه روی زمین است. این اتاق برای خانم‌هایی که به صنایع دستی و طراحی علاقه دارند جذاب به نظر می‌رسد.

هومیراما 2014

هوم آفیس هومیراما 2014

در یک نگاه، این هوم آفیس به نظر می‌رسد که متعلق به یک طراح است. با تمام صنایع دستی روی سازمان دهنده میز چشم نواز و در اطراف اتاق. پشت آن میز اداری است که بین کابینت‌های ویترین گیر کرده است.

تاری تاون

هوم آفیس تاری تاون

الگوهای جالب و جسورانه در این هوم آفیس قطعاً چشم نواز هستند. در حالی که کاغذ دیواری سبز با بالش‌های سبز مطابقت دارد، الگوی زیگزاگ سیاه و سفید یک فرش با میز کار مطابقت دارد.

دفتر من

دفتر من

انتخاب جسورانه رنگ‌ها و الگوهای موجود در این هوم آفیس بسیار هیجان انگیز و جالب است. بافت‌ها و عناصر زیادی وجود دارد که طعم را به این اتاق می‌بخشد.

اقامتگاه دنیس ریچاردز

اقامتگاه دنیس ریچاردز

شیک و دخترانه با ترکیب رنگی که برای این هوم آفیس دخترانه انتخاب شده است. الگوها نیز کاملاً جسورانه هستند. به جرات می‌توان گفت که این یکی از هیجان انگیزترین هوم آفیس‌ها در لیست طراحی هوم آفیس برای خانم ها است. اما این یک انتخاب طراحی برای کسانی است که به اندازه کافی جسور هستند.

سخن آخر

اگر قصد دارید یک هوم آفیس داشته باشید، اجازه دهید لیست طراحی هوم آفیس برای خانم ها به شما الهام بخشد تا خودتان طراحی کنید. شاید مثال‌های بالا قبلاً به شما ایده‌ای که می‌خواهید داده باشد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط