Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین راه های ردیابی گوشی آیفون با تلفن اندرویدی

بهترین راه های ردیابی گوشی آیفون با تلفن اندرویدی

by | 28 آذر 1402 | بهترین ها, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

امروزه همه ما ابزارها و وسایل کوچکی داریم که برای آنها ارزش زیادی قائل هستیم. این دستگاه‌های کوچک فقط تکه‌های فن‌آوری فانتزی نیستند که به ما احساس احساس زندگی مدرن بدهند، بلکه اطلاعات مهمی درباره ما نیز در خود دارند. زندگی شخصی، تفریحی و حرفه‌ای ما در تلفن‌ها و تبلت‌های ما ذخیره می‌شود، بنابراین آنها چیزی بیش از یک اسباب بازی هستند. گاهی اوقات، متأسفانه، ممکن است این دستگاه‌ها را به اشتباه بیاندازیم یا گم کنیم. و همین موقع است اهمیت ردیابی گوشی خودش را به ما نشان می‌دهد.

وقتی چیزی به اندازه یک تلفن شخصی را از دست می‌دهیم، می‌تواند باعث اضطراب و ترس زیادی شود. اگر از کاربران آیفون هستید، احتمالاً برنامه Find My iPhone را می‌شناسید که به شما کمک می‌کند تلفن گم شده خود را پیدا کنید. همچنین برنامه‌ها و نرم افزارهای دیگری برای ردیابی مکان و فعالیت‌های آیفون وجود دارد. اما اگر اطرافیان شما، مانند خانواده یا دوستانتان، به جای آیفون از تلفن‌های اندرویدی استفاده کنند، چه؟

در این صورت، به روش‌های جایگزین برای ردیابی آیفون نیاز دارید. خوشبختانه، چند راه وجود دارد که می‌توانید آیفون را با استفاده از تلفن اندرویدی ردیابی کنید، و اگر مدتی را صرف تحقیق و یادگیری در مورد آنها کنید، درک آنها بسیار آسان است. در این مقاله سه تا از بهترین روش‌ها برای ردیابی گوشی را به شما می‌گوییم.

چه زمانی باید آیفون را از گوشی اندرویدی ردیابی کنم؟

ممکن است در شرایط مختلف نیاز به ردیابی آیفون از تلفن اندرویدی داشته باشید، از جمله:

  • آیفون گم شده: اگر آیفون خود را گم کرده‌اید یا در جای خود قرار نداشته‌اید، ردیابی آن از طریق یک گوشی اندرویدی می‌تواند به شما در یافتن محل نگهداری آن کمک کند.
  • نظارت بر یکی از اعضای خانواده یا فرزند: اگر می‌خواهید مراقب فعالیت‌ها و مکان یکی از اعضای خانواده یا فرزندی باشید که از آیفون استفاده می‌کند، ردیابی گوشی از طریق گوشی اندرویدی شما می‌تواند خیال شما را راحت کند و از ایمنی آنها اطمینان حاصل کند.
  • امنیت دستگاه: اگر آیفون شما به سرقت رفته است، ردیابی آن از طریق تلفن اندرویدی می‌تواند به شما کمک کند اطلاعاتی درباره مکان آن جمع آوری کرده و به طور بالقوه آن را بازیابی کنید.
  • مدیریت از راه دور: ردیابی آیفون از طریق تلفن اندرویدی همچنین می‌تواند به شما امکان مدیریت از راه دور برخی ویژگی‌ها را بدهد، مانند قفل کردن دستگاه یا پاک کردن داده‌های آن برای محافظت از اطلاعات شخصی‌تان.
همچنین بخوانید  بهترین ایده های پست های اینستاگرام برای رستوران ها

به طور کلی، ردیابی گوشی از طریق تلفن اندرویدی می‌تواند در شرایطی که نیاز به مکان‌یابی، نظارت یا ایمن کردن دستگاه دارید، مفید باشد.

چگونه آیفون را از اندروید ردیابی کنیم؟

روش اول: Family Orbit

ردیابی آیفون Family Orbit

Family Orbit یک برنامه همه‌جانبه ردیابی گوشی است که به شما کمک می‌کند آیفون را از دستگاه اندرویدی زیر نظر داشته باشید یا برعکس. این یک نرم افزار راحت است که می‌تواند بسیاری از مسائل را حل کند و استرس را کاهش دهد. اگرچه ممکن است برای برخی مزاحم به نظر برسد، اما در واقع یک ابزار عالی است که می‌تواند نگرانی‌های مختلف را برطرف کند.

با Family Orbit، می‌توانید فعالیت‌های فرزندتان را در حین حرکت در دنیای آنلاین زیر نظر داشته باشید. می‌توانید پیام‌های متنی، گزارش تماس‌ها، برنامه‌ها، عکس‌ها و جستجوهای وب آن‌ها را با احتیاط و به راحتی دنبال کنید. علاوه بر این، می‌توانید سرویس‌های چت محبوب مانند WhatsApp، LINE، KiK و Viber را زیر نظر داشته باشید.

همچنین بخوانید  بهترین جاهای دیدنی تهران | 21 مکان برتر

اگر می‌خواهید مکان دقیق فردی مانند فرزندتان را بدانید، Family Orbit دارای فناوری ردیابی گوشی GPS است که به شما نشان می‌دهد آیفون او روی نقشه کجاست.

این نرم افزار و شرکت راه حلی بدون ریسک برای این نوع مشکلات ارائه می‌دهد. به سادگی برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید و همه فرصت‌ها و پشتیبانی لازم را خواهید داشت. با این قرارداد، می‌توانید حداکثر سه دستگاه را در یک زمان نظارت کنید و به شما این امکان را می‌دهد که مراقب عزیزانتان در زندگی دیجیتالی جدید خود به عنوان کاربران آیفون یا اندروید باشید.

روش دوم: از iCloud استفاده کنید

ردیابی آیفون با  iCloud

برای دسترسی به iCloud خود نیازی به دستگاه اپل ندارید. می‌توانید از هر دستگاهی، اعم از تلفن اندروید، لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی وارد اکانت اپل خود شوید.

برای ردیابی آیفون با استفاده از تلفن اندروید،  www.icloud.com را در دستگاه اندروید خود باز کنید و اطلاعات Apple ID خود را برای آیفونی که می‌خواهید پیدا کنید وارد کنید. اگر برنامه Find My را فعال کرده باشید، می‌توانید مکان واقعی دستگاه را ببینید. تا زمانی که بتوانید به وب سایت اپل دسترسی داشته باشید و جزئیات صحیح را وارد کنید، می‌توانید وارد شوید و ردیابی گوشی را شروع کنید. Family Orbit، با استفاده از همان فناوری iCloud، همچنین می‌تواند با واکشی دوره‌ای اطلاعات مکان از سرویس Find My iPhone، سابقه موقعیت مکانی تلفن را ثبت کند.

همچنین بخوانید  بهترین آهنگ های امینم، پربازدیدترین ترک های امینم!

روش سوم: Google Timeline

ردیابی آیفون با Google Timeline

Google Maps Timeline نرم افزاری است که به شما ایده‌ای از مکان‌هایی که ممکن است بازدید کرده باشید می‌دهد. همچنین مسیرهایی را که ممکن است بر اساس سابقه موقعیت مکانی خود طی کرده باشید به شما نشان می‌دهد. نگران نباشید، این اطلاعات خصوصی است و هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را ببیند. می‌توانید هم در دستگاه‌های تلفن همراه و هم در دستگاه‌های دسکتاپ به آن دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید ببینید کجا بوده اید و چه مسافتی را طی کرده‌اید، می‌توانید از Timeline استفاده کنید. فاصله‌ها را اندازه می‌گیرد و تمام جزئیات را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر اطلاعات نادرستی نشان داد، می‌توانید مکان‌ها را ویرایش یا حذف کنید.

Google Maps Timeline همچنین می‌تواند به شما در تعیین مکان آیفون کمک کند. این به شما امکان می‌دهد بررسی کنید که در یک زمان خاص کجا بوده‌اید. احتمالاً آخرین مکان شناخته شده تلفن را قبل از گم شدن نشان می‌دهد. اگر دزدیده شده باشد، می‌تواند مکان‌هایی را که در آن بوده است به شما نشان دهد.

اگر بخواهید با دیگر ابزارهای گوگل مپ آشنا شوید توصیه می‌کنیم مقاله ” بهترین سرویس های گوگل مپ” را حتما بخوانید.

جمع بندی

اکنون که می‌دانید چگونه آیفون را از تلفن اندرویدی ردیابی کنید، اگر به آموزش‌های بیشتری در مورد برنامه‌ها یا دستگاه‌های خاص نیاز دارید، می‌توانید نظر خود را برای ما ارسال کنید یا برای ما ایمیل ارسال کنید. نظرات شما به ما کمک می‌کند تا محتوای مفیدتری ایجاد کنیم.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط