Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین روش های پوشیدن کاپشن پفی

بهترین روش های پوشیدن کاپشن پفی

by | 19 آذر 1402 | بهترین ها, مد و زیبایی | 0 comments

این لباس از لباس‌های بی‌نظیر در فضای باز و فصل سرد است. اکنون آنقدر فراگیر شده است که راه‌های نامحدودی برای مدل دادن به یک کاپشن پفی وجود دارد. چه سبک شما به سبک هیپ هاپ باشد، چه گورپکور یا مینیمالیستی اسکاندی، حتماً می‌توانید از میان انواع کاپشن پفی های موجود، مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

زمستان طرفداران خاص خودش را دارد. بسیاری همچون خود من عاشق سرما هستند و از پوشیدن لباس گرم و نوشیدنی یک لیوان چای داغ در پیاده روی شبانه لذت می‌برند. البته این فصل نه تنها به خاطر حال و هوای خاص خود، بلکه به خاطر تنوع انتخاب‌ها در لباس پوشیدن نیز محبوب است. در ادامه به معرفی 20 لباس مدرن و کاپشن پفی خواهیم پرداخت که استایل شما را در زمستان متمایز خواهد کرد!

البته هنوز که در پاییز هستیم، پس بهتر است مقاله “بهترین راهنمای مد پاییزی مردانه برای داشتن استایل پاییزی خاص” را مطالعه کنید.

نحوه پوشیدن ژاکت پفی: دستورالعمل

سبک خود را بشناسید

سبک خود را بشناسید

به یک کاپشن پفی فکر کنید و تصویری که احتمالاً به ذهن می‌رسد یک ژاکت بلند با یقه قیفی و جیب‌های کناری است. اما حقیقت این است که کاپشن‌ها در شکل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌های بیشتری از آنچه تصور می‌کنید وجود دارند. این روزها کاپشن‌های کوهنوردی بازهم بازار را در دست گرفته‌اند، که با جزئیات فنی فراوان تکمیل می‌شوند و تا وسط ران تمام می‌شوند. سپس کاپشن‌های باریک مدرنی پیدا خواهید کرد که پف‌تر از هودی نیستند، یا مناسب برای لباس‌های خیابانی با سایز بزرگ.

هر نوع که می روید باید نحوه پوشیدن آن را مشخص کند. به یک سبک خاص تکیه کنید یا از آن به عنوان فویل برای چیزی متفاوت در زیر استفاده کنید.

با انواع لباس ست کنید

با نسبت ها بازی کنید

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد پوشیدن کاپشن وجود دارد این است که به شما امکان می‌دهد مانند چند لباس دیگر با سیلوئت خود سرگرم شوید. طراحی بالشتکی آن ظاهری طبیعی دراماتیک ایجاد می‌کند و هم با شلوارهای باریک و هم با شلوار جین گشاد ست می‌شود. اگر ژاکت برش خورده باشد، تأثیر آن حتی اغراق آمیزتر می‌شود.

اما کاپشن‌های بلند نیز ارزش دیدن دارند. علاوه بر محافظت بیشتر در برابر سرما، کیفیتی شبیه روپوش دارند و همچنین با یک شلوار کوتاه به خوبی زیبا می‌شود.

رنگ را در نظر بگیرید

رنگ را در نظر بگیرید

رنگ یکی از نکاتی است که برای یک کاپشن مورد توجه قرار می‌گیرد. بله، نمونه‌های زیادی در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری پیدا خواهید کرد، اما این سبکی است که به بخش‌های پررنگ‌تری از چرخه رنگ‌ها کمک می‌کند.

آبی‌های روشن و قرمز، لباس‌های اسکی قدیمی و تجهیزات کوهنوردی را به یاد می‌آورند، در حالی که برندهای لباس خیابانی کاپشن‌ها را تقریباً در هر سایه‌ای، از صورتی باربی گرفته تا سبز اسیدی، به شما می‌فروشند. جایی در وسط رنگ‌های کم رنگ شرابی، سبز و شتری را خواهید دید.

همچنین بخوانید  بهترین هنرمندان خیابانی در جهان

به این فکر کنید که کدام سایه به بهترین وجه استایل و کمد لباس فعلی شما را تکمیل می‌کند، اما به یاد داشته باشید که این یک پارچه است که در آن کمی رنگ مورد استقبال قرار می‌گیرد.

20 کاپشن مدرن برای مردان

کاپشن پفی خاکستری با شلوار جین خاکستری

پفک خاکستری با شلوار جین خاکستری

یکی از ترندهای مورد علاقه ما در لباس زمستانی مردانه در سال‌های اخیر این است که می‌توانیم مانند کوهنوردان دهه 60 میلادی لباس بپوشیم، حتی اگر بالاترین ارتفاعی که به آن می‌رسی بالای یک پارکینگ چند طبقه باشد. این یک نمونه خوب است.

یک کاپشن و چکمه‌های پیاده روی برگشتی با شلوار جین و نوعی جامپری که پوشیده می‌شود. البته، این Brunello Cucinelli است، بنابراین همه چیز فوق العاده است، به خصوص خود کاپشن.

پشم نرم و مجلل نیز فوق‌العاده کاربردی است و نکات مفید زیادی در طراحی وجود دارد، از جیب‌های زیپ‌دار روی سینه گرفته تا بند کشی روی کاپشن.

ژاکت پفی و شلوار گشاد

ژاکت پفی و شلوار گشاد

دیگر هیچ کس واقعاً مطمئن نیست که لباس خیابانی چه معنایی دارد، اما در حال حاضر، فکر می‌کنیم چیزی شبیه به این است: لباس‌های سخاوتمندانه، پارچه‌های ترکیبی و ترکیبی از لباس‌های هوشمند و غیررسمی.

در این ترکیب، یک کاپشن یک افزودنی ضروری زمستانی است. این گرما و کاربردی بودن، به علاوه انرژی کت بزرگ، اما همچنین چیزی بی سر و صدا پیچیده، به خصوص در یک تن سرد مانند بالا ارائه می‌دهد.

ترکیب کاپشن با شلوار بند ناف روشی کاملاً مدرن برای پوشیدن آن است. ترکیب قدیمی و جدید، مات و براق، هوشمند و غیررسمی. آن را به یک شلوار گشاد تبدیل کنید تا با نسبت‌های XL کت هماهنگ باشد.

شلوار جین پفی سفید و مشکی

شلوار جین پفی سفید و مشکی

بازگرداندن آن به اواسط دهه 90 چیزی نیست که ما هرگز از آن شکایت نکنیم. تقریباً در همین زمان بود که کت‌های پفی جای پایی جدی در کمد لباس‌های مردانه معمولی که دانش‌آموزان دبیرستانی، خانواده سلطنتی هیپ‌هاپ و هر کس دیگری می‌پوشیدند، پیدا کردند.

و درست مانند آن زمان، پوشیدن یک کاپشن سفید با شلوار جین مشکی یک نوع لباس پوشیدن است. ترکیب با کنتراست بالا را به سادگی نمی‌توان از دست داد.

شلوار جین را با جزئیات شلوار نجار مانند دو زانو یا حلقه چکشی گشاد کنید تا ظاهر دهه 90 را دوچندان کنید.

ژاکت پفی مشکی روی مشکی

ژاکت پفی مشکی روی مشکی

لباس‌های تمام مشکی لباس مردانه بی‌معنی هستند. به نظر می‌رسد که شما تلاش کرده‌اید در حالی که حقیقت بسیار ساده‌تر است.

کاپشن‌های مشکی روی مشکی فقط باید از قوانینی مانند سایر لباس‌های سیاه پیروی کنند. اگر کاپشن مخملی است، بافت را با سایر قسمت‌های ظاهر به ارمغان بیاورید  بافتنی‌های آجدار و جین شسته شده عالی هستند.

قانون مشابهی در مورد رنگ وجود دارد: به جای اینکه همه چیز را سیاه مات کنید، خاکستری را به ترکیب اضافه کنید تا حس عمقی ایجاد کنید.

کاپشن مشکی با شلوار نجار سبز

کاپشن مشکی با شلوار نجار سبز

روزی روزگاری، یک کاپشن مشکی مخصوص دربان ها، راورها و نوجوانان سرکش بود. امروزه، این چیزی نزدیک به یک پخش کننده ابزار کمد لباس همه کاره است. می‌توانید یکی را با شلوار جین، شلوار مشکی هوشمند یا شلوار نجار مانند موارد بالا بپوشید.

عملی بودن چیزی است که این ظاهر خاص را به هم پیوند می‌دهد، حتی اگر لهجه‌های مختلف زیادی در آن دخیل باشد: لباس‌های بیرونی در پافر، لباس کار در شلوارهای کاربردی و لباس‌های ورزشی در کفش‌های دویدن درشت. مشکی، سبز و خاکستری نیز یک ترکیب رنگی عالی برای مردان است.

کاپشن خاکستری با شلوار جین سفید

کاپشن خاکستری با شلوار جین سفید

به اکسل آریگاتو اعتماد کنید تا ثابت کند که لباس‌های خیابانی می‌توانند مینیمالیستی باشند، حتی اگر مناسب باشند. در اینجا، برند Scandi با ترکیب یک ژاکت پف دار خاکستری با شلوار جین سفید و یک تی شرت ظاهری سرد ایجاد می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان برای معاملات ارزهای دیجیتال

یک پایه کاملا سفید همیشه لباس بیرونی شما را برجسته می‌کند.

کاپشن خاکی بلند با شلوار مشکی دوخت

کاپشن خاکی بلند با شلوار مشکی دوخت

چه زمانی یک کاپشن لباس بیرونی هوشمند در نظر گرفته می‌شود؟ این سوال به نظر می‌رسد که ممکن است پاسخ پیچیده‌ای داشته باشد، اما اینطور نیست: یک ژاکت پفی معمولاً زمانی که با سایر وسایل هوشمند پوشیده می‌شود، هوشمندانه به نظر می‌رسد.

تا زمانی که تمیز است و رنگ نسبتاً کم رنگی دارد، می‌توانید همان آنرا با شلوار جین بپوشید یا یک کوله‌ را با یک شلوار مشکی هوشمند و چکمه‌های چلسی بپوشید.

در لباس بالا، کشباف کارهای زیادی را انجام می‌دهد و کت و شلوار را به هم متصل می‌کند.

کاپشن بلند مشکی و شلوار سرمه ای

کاپشن بلند مشکی و شلوار سرمه ای

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های کاپشن پفی این است که چگونه با هر سبکی که آن را می‌پوشند، سازگار می‌شود. لباس بالا دارای عناصری از اسکیت‌سواری و آماده‌سازی است، با شلوارهای هوشمندی که با هودی پوشیده می‌شود، اما در واقع یک ظاهر معمولی است: کاربردی و بی تکلف.

کاپشن آبی روشن با شلوار سرمه ای

کاپشن آبی روشن با شلوار سرمه ای

پوشیدن سایه‌های پررنگ به عنوان لباس بیرونی بسیار راحت‌تر از لایه‌های معمولی است. یک کاپشن در رنگ‌های اصلی چشمگیر به نظر می‌رسد و راهی خوب برای متمایز شدن از دریای کت‌های مشکی و سرمه‌ای است که در زمستان غالب هستند.

ژاکت آبی روشن بالا به یک لباس مینیمالیستی جان می‌بخشد. لایه‌های پایه کاملاً گزینه‌ای محکم برای محل کار هستند، در حالی که ژاکت پر طاووسی (با روکش براق بالا) به نظر می‌رسد که تازه از کوه‌های آلپ به داخل پرواز کرده است.

کاپشن بلند مشکی مردانه با شلوار قهوه ای

کاپشن بلند مشکی مردانه با شلوار قهوه ای

این خطر جزئی وجود دارد که شبیه یک مدیر فوتبال عصبانی با یک ژاکت پف دار بلند و مشکی به نظر برسید که در کنار زمین قدم می‌زند و با حرکات وحشیانه به بازیکنان خود اشاره می‌کند. در اینجا نحوه فرار از این تله آمده است.

با انتخاب چند شلوار و یک تاپ در رنگ‌های مختلف از یک لباس تک رنگ اجتناب کنید. مشکی، قهوه‌ای و کرم بالا احساس راحتی و توجه دارند. سپس با جفت کردن پف بلند خود با ساق پا بریده شده، با تناسبات بازی کنید تا تیپ جالب‌تری داشته باشید.

کاپشن قهوه ای با شلوار سفید

کاپشن قهوه ای با شلوار سفید

ترکیب رنگ سفید با قهوه‌ای و بژ بیشتر با کمد لباس‌های تعطیلات، پیراهن‌های کتانی و لباس بافتنی تابستانی سبک وزن همراه است.

در اینجا، کاپشن قهوه‌ای درشت مقداری به شلوارهای باریک اضافه می‌کند، در حالی که چکمه‌های چلسی ظاهر را به‌عنوان گزینه‌ای کاربردی و هوشمندانه برای آن صبح‌های روشن اما سرد زمستانی تثبیت می‌کنند.

مقاله “نحوه پوشیدن چکمه های چلسی با کت و شلوار” را مطالعه کنید.

ژاکت پفی مایل به سفید با شلوار سفید

ژاکت پفی مایل به سفید با شلوار سفید

این لباس کاملا سفید، شخصیت شرور پارت باند، دلباز، گزینه ای جسورانه برای زمستان است، اما نمونه دیگری از این است که کاپشن‌ها چقدر می‌توانند همه کاره باشند.

ظاهر رنگ آمیزی از رنگ‌های سفید و مایل به سفید راهی پیچیده برای لایه برداری است. و این فقط مربوط به رنگ نیست. یقه رول پشمی مقداری بافت و همچنین عایق اضافی در زیر پافر ارائه می‌دهد و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که ژاکت را باز بپوشید.

چکمه‌های پیاده‌روی هوشمند اما کاربردی، ظاهر را با کمی تضاد ایجاد می‌کنند.

کاپشن زرد روشن با شلوار جین گشاد شسته روشن

کاپشن زرد روشن با شلوار جین گشاد شسته روشن

در ست کردن با شلوار جین سبک (همچنین گشاد) و یک سویشرت ساده، این یک برداشت ساده اما به یاد ماندنی از لباس‌های خیابانی زمستانی است.

همچنین بخوانید  مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی

کاپشن صورتی با لباس جین گشاد مشکی

کاپشن صورتی با لباس جین گشاد مشکی

راه دیگر برای برجسته شدن، به صورتی فکر کنید. این لباس در اصل مانند لباس قبلی است که رنگ‌های آن دوباره ترکیب شده است. تناسب کت با شلوار جین گشاد مطابقت دارد.

اما اگر رنگ برجسته‌ای مانند این را انتخاب می‌کنید، همیشه راحت‌تر است که بقیه رنگ‌ها را بی‌صدا نگه دارید.

کاپشن سبز براق با شلوار گرمکن مشکی

کاپشن سبز براق با شلوار گرمکن مشکی

کاپشن های پف دار با درخشندگی بالا ما را به یاد پیست‌های اسکی سطح بالا می‌اندازد. کمی علمی تخیلی هستند و با رویکردی متظاهر به تجمل مناسب هستند. اگر یکی از این‌ها را می‌پوشید، می‌خواهید دیده شوید.

برای به حداکثر رساندن اثر، لباسی را با پارچه‌های مات در جای دیگری از لباس خود بپوشید: شلوار جین یا ژاکت، لباس بافتنی یا گرمکن. تن‌های خنثی نیز به همین دلیل توصیه می‌شود.

اگر می‌خواهید کمی رنگ اضافه کنید، ظاهر را با چند چکمه پیاده روی به پایان برسانید.

ژاکت پف دار شتری با شلوار جین مشکی

ژاکت پف دار شتری با شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی و کت شتری یک لباس مردانه است. معمولاً این یک پالتو پشمی است، اما ترکیب آن با یک ژاکت پف دار شتری رنگ به خوبی کار می‌کند.

در اینجا، تضاد در تناسب، بخشی از جذابیت است: شلوار جین باریک با پفی ضخیم. کت همچنین برای به حداکثر رساندن این نسبت‌ها برش داده شده است.

کاپشن طوسی بلند با شلوار جین خام

کاپشن طوسی بلند با شلوار جین خام

در اینجا روش دیگری برای پوشیدن یک ژاکت پف دار بلند وجود دارد: با آن مانند یک پالتو پشمی رفتار کنید. شلوار جین باریک و تیره و بافتنی درشت، ظاهر پاییزی همیشگی است.

قرار دادن یک کاپشن بلند روی لباس، تا زمانی که با رنگ خنثی همراه باشید، لباس را پیچیده نگه می‌دارد. چرخاندن شلوار جین با تناسب‌ها بازی می‌کند در حالی که یک جفت چکمه‌های کاری موک پنجه‌ای مطمئن ظاهر را با لمسی کاربردی تکمیل می‌کنند.

ژاکت پفی قهوه ای با شلوار خاکی

ژاکت پفی قهوه ای با شلوار خاکی

در اینجا نمونه دیگری از پوشیدن یک ژاکت پف کرده مانند یک لباس بیرونی متفاوت است: در این مورد، یک ژاکت پرواز برگشتی.

برش خورده اما درشت و با یقه بزرگ، این پفک قهوه‌ای با یک شلوار خاکی و یک سه راهی ساده به خوبی کار می‌کند.

ژاکت پفی خاکستری با شلوار سرمه ای دوخت

ژاکت پفی خاکستری با شلوار سرمه ای دوخت

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه یک کاپشن پفی را طوری بپوشید که برای دفتر (یا حداقل رفت و آمد به آن) به اندازه کافی هوشمندانه باشد، این روش مناسب است. یک روکش شیک و نه خیلی مرد میشلین در تناسب، تقریباً به اندازه یک ژاکت پف‌دار باریک و کم‌رنگ است.

این آن را به یک لایه کاربردی تبدیل می‌کند اما برای لباس‌های هوشمندتر مناسب‌تر است. رنگ خاکستری ترکیبی کاملاً سرمه‌ای از شلوار چین دار و یک تاپ زیپ‌دار را تکمیل می‌کند و آن را به یک لباس زمستانی گرم در لباس‌های تجاری و غیررسمی تبدیل می‌کند.

کاپشن قرمز روشن با شلوار مشکی باری

کاپشن قرمز روشن با شلوار مشکی باری

لباس بیرونی قرمز پررنگ یک گزینه عالی برای لباس زمستانی است. این نوع رنگ‌ها در اصل در تجهیزات کوهستانی استفاده می‌شد تا مطمئن شوند که پوشنده در صورت بروز مشکل، لکه‌دار است. این روزها، برای اطمینان از متمایز شدن شما در شبکه های اجتماعی، همین امر صادق است.

یک ژاکت پف دار قرمز روشن همیشه قطعه آلفا در یک لباس خواهد بود، بنابراین بقیه ظاهر را با رنگ‌های مشکی و سفید ساده حفظ کنید.

در این مثال، این یک لباس در فضای باز اسپرت است، اما می‌تواند به راحتی شلوار جین مشکی و تی شرت باشد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط