Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین ست های شلوار جین سفید مردانه | 16 مدل زیبا

بهترین ست های شلوار جین سفید مردانه | 16 مدل زیبا

by | 26 شهریور 1402 | بهترین ها, مد و زیبایی | 0 comments

هیچ شکی در آن نیست، شلوار جین سفید یکی از لباس‌های خیره کننده است. استایل کردن آنها نسبت به جین های آبی یا مشکی معمولی دشوارتر است، آنها بیشتر یک لباس خاص هستند و معمولاً فقط برای مکان‌ها یا زمان‌های خاصی از سال مناسب هستند.

اگرچه در زمان و مکان مناسب، شلوار جین سفید بسیار شیک و پیچیده به نظر می‌رسد و به خوبی با طیفی از سایه‌های پاستلی و همچنین رنگ‌های خنثی استاندارد مانند سرمه‌ای، خاکستری و در کمال تعجب، سیاه ترکیب می‌شود.

برای کمک به شما در مسیرتان، چند نکته کلی استایل و همچنین مجموعه‌ای از لباس‌های جین سفید براق را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید به همراهی اکسسوری های مردانه، یک استایل سوپرجذاب برای خود دست و پا کنید.

نحوه پوشیدن شلوار جین سفید: نکات کلی

نحوه پوشیدن شلوار جین سفید

مانند هر شلوار جین، تناسب اندام تا حد زیادی به ترجیحات شخصی بستگی دارد. چه به دنبال کوتاهی باریک باشید و چه اندازه راحتتر، یک شلوار جین سفید برای شما وجود خواهد داشت. با این حال، نکات مهمی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

اول از همه، باید از شلوار جین تنگ اجتناب کنید. شاید در دهه 2000 می‌توانستید از پوشیدن شلوار جین تنگ مشکی خلاص شوید، اما لباس‌های سفید هرگز خوب به نظر نمی‌رسیدند. هنگامی که یک شلوار جین سفید را امتحان می‌کنید، اگر فضای کمی در ران یا ساق پا وجود ندارد، احتمالاً باید به جستجو ادامه دهید.

هنگامی که به تناسب باریک فکر می‌کنید، مطمئن شوید که شکل ظاهری به جای اینکه آن را مشخص کند، شکل پای شما را صاف می‌کند. هنوز هم باید مقداری پارچه اضافی در شلوار جین باریک وجود داشته باشد که به شما امکان می‌دهد آزادانه بدون احساس انقباض حرکت کنید. به دنبال یک برش مخروطی با کمی فضا در ران ها باشید که تا مچ پا باریک می‌شود.

با این حال، شلوار جین سفید بدون شک زمانی که به شکلی آرام‌تر بریده می‌شود، بهترین به نظر می‌رسد. به دنبال شلوار جین سفید معمولی تا گشاد باشید.

چرا انتخاب پارچه تفاوت ایجاد می کند

فقط به این دلیل که آنها “جین” هستند به این معنی نیست که آنها لزوما از جین ساخته شده‌اند. «شلوار جین» به سادگی به سبک شلوار اشاره دارد که دارای پنج جیب است: دو جیب خمیده در جلو (یکی با یک جیب سکه‌ای داخلی) و دو جیب در عقب. بنابراین، از نظر فنی، می‌توانید شلوار جین را از ترکیب پارچه‌های مخملی، پارچه جناغی پنبه‌ای، پوست و پشم تهیه کنید. البته، جین پارچه‌ای است که به طور سنتی هنگام خرید شلوار جین سفید به آن توجه می‌کنید.

همچنین بخوانید  سفر به مصر | بهترین کارها در مصر

متوجه خواهید شد که کیفیت جین با جفت‌های انتهایی بالاتر بهبود می‌یابد، بنابراین اگر این برای شما مهم است به جین‌های ژاپنی، ایتالیایی یا ترکی توجه کنید که از بهترین‌ها هستند.

حداقل حواستان باشد که آیا جین کشش دارد یا خیر. جین غیر کششی پوشیدن کمی سخت‌تر است، اما جین‌های کشدار بی‌نهایت راحت‌تر هستند و اساساً باعث می‌شوند شلوار جین شبیه شلوار ورزشی مورد علاقه‌تان باشد و در حین حرکت با شما بزرگ‌تر شود. جین‌های کشدار نیز وزن کمتری دارند(یعنی نازک‌تر) که در بهار و تابستان شما را خنک‌تر نگه می‌دارد، یعنی زمانی که بیشتر شلوار جین سفید خود را می‌پوشید.

لباس های جین سفید برای مردان

1.کلاسیک آمریکایی

کلاسیک آمریکایی

شلوار جین سفید به عنوان بخشی از ظاهر کلاسیک و الهام گرفته از آیوی لیگ کاملاً کار می‌کند. آنها به عنوان یک بوم خالی برای یک پیراهن جین وسترن آبی عمل می‌کنند و همراهی ایده آل برای یک جفت تاپ پایین بوم هستند.

برای داشتن حسی هوشمندانه و در عین حال آرام از پوشیدن پیراهن و بالا زدن آستین‌ها نترسید.

2.شلوار جین سفید و پیراهن چهارخانه

شلوار جین سفید و پیراهن چهارخانه

در حالی که ما به طور کلی توصیه می کنیم لباس های جین سفید را ساده نگه دارید، آنها پایه ایده آلی برای معرفی کمی رنگ در ظاهر شما هستند. شما می توانید این کار را با پوشیدن یک سایه محکم یا با کار کردن با یک الگو، مانند یک پیراهن چهارخانه انجام دهید.

از آنجایی که رنگ سفید بسیار خنثی است، از جسور بودن نترسید، بلکه با یک جفت کفش کتانی ساده ظاهر را ثابت کنید تا از زرق و برق‌دار شدن آن جلوگیری کنید.

3.شلوار جین سفید با هودی

شلوار جین سفید با هودی

شلوار جین سفید معمولاً راحت‌تر از بالا پوشیدن است، اما اگر می‌خواهید لبه‌های معمولی به آن اضافه کنید، از پوشیدن یک هودی نترسید.

اگر به دنبال طراحی لباس‌های خیابانی هستید، این می‌تواند راه خوبی برای افزودن کمی سرزندگی به ظاهر باشد، یا می‌توانید با انتخاب یک هودی خاکستری متوسط ​​یا زغالی، که با کفش‌های ورزشی مینی‌مال تکمیل شده است، آن را حفظ کنید.

4.شلوار جین سفید آیوی لیگ

شلوار جین سفید آیوی لیگ

راه دیگر برای تثبیت ظاهری که از آیوی لیگ الهام گرفته شده است، ترکیب شلوار جین سفید با ژاکت هرینگتون و چکمه‌های بیابانی جیر است. به تصاویر قدیمی دانش‌آموزان دانشگاه هاروارد و ییل در دهه 1960 نگاهی بیندازید و گروه‌هایی از افراد فوق‌العاده شیک را خواهید دید که از همنوایی نسل والدین خود جدا شده‌اند و ظاهر خود را به تصویر می‌کشند.

همچنین بخوانید  بهترین اپلیکیشن های اپل | 30 برنامه برتر

این ممکن است جالب‌ترین راه برای پوشیدن شلوار جین سفید باشد، اکنون به خوبی آن زمان به نظر می‌رسد.

5.سیاه و سفید

سیاه و سفید

اگرچه ممکن است فوراً مشخص نباشد، پوشیدن سفید و مشکی آنقدرها هم که تصور می‌کنید سخت نیست. ترفند این است که آن را تا حد امکان ساده نگه دارید و بگذارید تناسب لباس شما حرف بزند.

برای جلوه دادن به آن، سعی کنید یک شلوار جین سفید را با یک تی‌شرت مشکی ساده ترکیب کنید و با کفش‌های کتانی سفید کوچک به پایان برسانید.

6.شلوار جین سفید با الهام از لباس کار

شلوار جین سفید با الهام از لباس کار

همانطور که در بالا ذکر شد، شلوار جین سفید زمانی که به عنوان بخشی از ظاهر لباس کار پوشیده می‌شود، به خوبی عمل می‌کند و زمینه مناسبی را برای لباس‌های بیرونی سبک مانند کت‌های معمولی و کت‌های گردگیر فراهم می‌کند.

خودتان آن را با انتخاب یک کت جین سنگ‌شویی، پیراهن آکسفورد آبی روشن و کفش‌های ورزشی ساده امتحان کنید. این یک لباس سنتی مدیترانه‌ای احساس خشن می‌کند.

7.شلوار جین سفید ساده

شلوار جین سفید ساده

شلوار جین سفید در تعطیلات عالی به نظر می‌رسد. فقط چیزی در مورد سایه وجود دارد که می‌تواند در گرما پوشیده شود، به علاوه، آنها پرتوهای خورشید را منعکس می‌کنند و شما را برای مدت طولانی‌تری خنک نگه می‌دارند.

وقتی می‌خواهید ظاهری به سبک استراحتگاهی داشته باشید، یک تاپ راه راه بافت دار یا برتون را با شلوار جین باریک و صندل‌های چرمی قهوه‌ای ست کنید تا ظرافتی بی‌دردسر داشته باشید.

8.سفید روی سفید

سفید روی سفید

باز هم، ممکن است این اولین لباسی نباشد که وقتی به دنبال ترکیب شلوار جین سفید در کمد لباس خود هستید، به آن روی می‌آورید، اما پوشیدن تمام سفید می‌تواند کارساز باشد. موفقیت آن در عدم همراهی با سفید روشن و واقعی و ساده نگه داشتن آن است.

به دنبال شلوار جین مایل به سفید باشید که ظاهر را کمی لطیف می‌کند و آن را با یک تی شرت ساده سفید نگه دارید.

9.شلوار جین سفید و کت چرم

شلوار جین سفید و کت چرم

این ظاهر نیاز به اعتماد به نفس دارد، پوشیدن کت‌های چرمی مشکی بدون شک راحت‌تر با شلوار جین مشکی است، اما آن‌ها را به رنگ سفید تغییر دهید و کنتراست یک لباس غیررسمی جالب را ایجاد می‌کند که برای یک شب بیرون رفتن در یک بار ایده‌آل است.

10.شلوار جین سفید با لباس بیرونی

شلوار جین سفید با لباس بیرونی

یک راه آسان برای پوشیدن شلوار جین سفید این است که بقیه لباس خود را نسبتاً تن دار نگه دارید، یعنی با رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای ملایم.

همچنین بخوانید  7 نکته مهم در خرید پیراهن مردانه که باید بدانید!

با این حال، می‌توانید آن را با یک پالتوی چک‌شده ادویه‌تر کنید. یکی از آن‌ها را در سایه‌های فوق‌الذکر انتخاب کنید و به‌عنوان یک ظاهر جایگزین آخر هفته پاییز کار خواهد کرد.

11.اضافه کردن پاپ رنگ

اضافه کردن پاپ رنگ

بسته به فصل، شلوار جین سفید راهی آسان برای ترکیب پالت رنگ شماست و به عنوان پایه‌ای ایده آل برای سایه‌های پررنگ‌تر بالا عمل می‌کند.

برای بهار، پاستل ها خوب عمل می‌کنند، اما در پاییز، به رنگ‌های غنی‌تر و رنگ‌های خاکی مانند زمردی، شکلاتی و نارنجی سوخته روی می‌آورند. سه راهی‌ها و یقه‌های خدمه‌ای در این رنگ‌ها به لباس‌های بیرونی محدودتری مانند ژاکت‌های معمولی و بمب‌افکن می‌افزایند.

12.شلوار جین سفید با چرم قهوه ای

شلوار جین سفید با چرم قهوه ای

در حالی که چرم مشکی می‌تواند در برابر شلوار جین سفید کاملاً واضح به نظر برسد، چرم قهوه‌ای نرم‌تر است و به طور کلی حالت دادن به آن آسان‌تر است. خودتان آن را با انداختن یک کت چرمی قهوه‌ای روی یقه و شلوار جین سفید امتحان کنید و با دربی‌های چرمی قهوه‌ای یا لوفر تکمیل کنید.

13.شلوار جین سفید با بلیزر

شلوار جین سفید با بلیزر

برای لمس سبک ایتالیایی، استفاده از یک بلیزر بدون ساختار در یک لباس جین سفید می‌تواند همه چیز را هوشمندتر کند و در نتیجه یک ظاهر غیررسمی هوشمند جایگزین ایجاد کند.

این یک گزینه خوب برای یک عروسی ساحلی یا یک مهمانی نوشیدنی تابستانی است، به خصوص با رنگی در زیر آن به شکل یک پیراهن پولو یقه نرم.

14.ساده ترین راه برای پوشیدن شلوار جین سفید

ساده ترین راه برای پوشیدن شلوار جین سفید

برای یک لباس شلوار جین سفید ساده و بدون سر و صدا، به موارد بالا پایبند باشید: یک پیراهن جین آبی، تی شرت خاکستری و شلوار جین سفید، تعادل کاملی بین هوشمند و غیررسمی ایجاد می‌کند.

این یک ظاهر آسان در آخر هفته بهاری است که می‌تواند در صورت لزوم لایه بندی شود.

15.گاه به گاه دهه 70

گاه به گاه دهه 70

اگر به ظاهر ساده‌ای که به لباس‌های غیررسمی دهه 70 اشاره دارد می‌خواهید، یک ژاکت جیر قهوه‌ای را با شلوار جین سفید و کفش‌های راحتی امتحان کنید. آن روزها برای استیو مک کوئین بی جا به نظر نمی‌رسید.

16.رنگ لطیف

رنگ لطیف

راه دیگر برای وارد کردن کمی رنگ به لباس شلوار جین سفید این است که یک ژله قرمز یا نارنجی تیره را امتحان کنید که روی یک جامپر جزیره‌ای زیبا پوشیده شده است. ظاهر را با یک جفت چکمه جیر چلسی و یک پیراهن آبی آکسفورد به پایان برسانید و برنده خواهید شد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
2
+1
1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط