Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین سریال های ایرانی جدید که ارزش دیدن دارند

بهترین سریال های ایرانی جدید که ارزش دیدن دارند

by | 13 شهریور 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

در این مقاله به معرفی و توضیح خلاصه‌ای از بهترین سریال‌های نمایش خانگی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

جیران

کارگردان: حسن فتحی

نویسنده: احسان جوانمرد، حسن فتحی

بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی و مهدی پاکدل

ژانر: عاشقانه، تاریخی

تعداد قسمت ها: 23

پوستر سریال جیران

یکی از بهترین سریال های ایرانی سریال جیران است که پخش آن از ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو شروع شد. این سریال در سال 1401 توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و به یکی از بهترین سریال های ایرانی شبکه‌ی خانگی تبدیل شود.

حسن فتحی یکی از کارگردانانی است که بشدت به فیلم‌هایی با مضمون تلفیقی عاشقانه و تاریخی علاقمند است و در فیلم‌های مختلفی همچون مدار صفر درجه، شهرزاد و شب دهم این علاقه را به تصویر کشیده است. این بار او در سریال جیران سراغ یک داستان عاشقانه‌ی تاریخی رفته است که البته این بار برگرفته از واقعیت است. جیران روایتگر داستان دختری به نام خدیجه است که ناصرالدین شاه به او دل می بندد و او را از عشق و زندگیش جدا می‌کند. لقب جیران به خدیجه داده می‌شود و تبدیل به سوگلی حرمسرا می‌شود. با اینکه موضوع این داستان حول محور هوسرانی شاهان قاجار است و دوباره با یک مثلث عشقی دیگر مانند شهرزاد روبرو هستیم اما نوع نقش آفرینی بازیگران و فضای جذاب این مجموعه، جیران را تبدیل به یکی از بهترین سریال های ایرانی شبکه‌ی خانگی کرده است.

سریال ساخت ایران ۳

کارگردان: بهمن گودرزی

نویسنده: احسان لطفیان، شهاب مهربان

بازیگران: امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد و مینا وحید

ژانر: طنز

تعداد قسمت ها: 21+1 پشت صحنه

پوستر سریال ساخت ایران 3

یکی دیگر از سریال های نمایش خانگی که در زمره‌ی بهترین سریال‌های ایرانی قرار می‌گیرد، سریال ساخت ایران ۳ است. پخش این سریال از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هنوز ادامه دارد. فصل اول سریال ساخت ایران نخست در سال ۱۳۹۰ از شبکه‌ی نمایش خانگی پخش شد. این سریال که یکی از سریال‌های ایرانی شبکه‌ی خانگی است، یکی از بهترین سریال های جدید ایرانی است که علاقمندان بسیاری داشته و دارد. داستان این سریال شبکه‌ی نمایش خانگی، درباره بهم مرتبط شدن و گره خوردن کارهای غلام، مرتضی و سیاوش است. غلام به ستاره علاقه دارد و برای انجام کارهای او مدام در حال تلاش است، از آن طرف سیاوش هم در پی گرفتن انتقام شیرین از ستوده است. ساخت ایران ۳ به احتمال زیاد با استقبال مخاطبان روبرو می‌شود، همانطور که نسخه‌های قبلی آن نیز موفق بوده است چرا که از حضور بازیگر مطرح و پرطرفداری همچون امین حیایی بهره می‌برد. البته که داستان و صحنه‌های جذاب این فیلم نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت احتمالی این سریال است.

سریال شب های مافیا 4

کارگردان: سعید ابوطالب

مجری: محمدرضا علیمردانی

ژانر: مسابقه

تعداد قسمت ها: 15

پوستر سریال شب های مافیا

یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی شبکه‌ی خانگی، سریال یا مسابقه شب های مافیا است. شب‌های مافیا مسابقه‌ای مهیج و به صورت بداهه و در واقع بدون دخالت کارگردان و مجری برگزار می‌شود. این سریال که یکی از بهترین سریال‌های ایرانی است به این شکل برگزار می‌شود که در هر سه قسمت یا یک فصل آن ۱۲ بازیکن‌ حضور دارند. در قسمت سوم، یک فینال اولیه برگزار می‌شود تا برگزیدگان به فینال نهایی برسند. این سریال یکی از بهترین سریال‌های نمایش خانگی است.

همچنین بخوانید  سفر به مصر | بهترین کارها در مصر

سریال جوکر

کارگردان: احسان علیخانی، سید حامد میرفتاحی

مجری: سیامک انصاری

نویسنده: ایمان قیاسی، علی رضا زاده، عمادالدین کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی و فاطمه خوش خلق

بازیگران: رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین

ژانر: مسابقه، کمدی و خانوادگی

تعداد قسمت ها: 31 قسمت

پوستر سریال جوکر

یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی جدید، سریال جوکر است. پخش فصل چهارم سریال جوکر که یکی از سریال های نمایش خانگی است از اواخر سال 1400 و نوروز 1401 آغاز شد. تاکنون پنج فصل از این مسابقه به همراه فصل ششم که فینال بود، پخش شده است. گروهی از شخصیت‌های معروف و شناخته شده‌ی هنری، ورزشی، اجتماعی و … در یک اتاق دربسته سعی در خنداندن مردم دارند و هم زمان با هم به رقابت می‌پردازند، اما نکته‌ی اصلی اینجاست که خودشان به هیچ وجه حق خندیدن ندارند. سریال جوکر با الهام از نمونه‌های موفق مستند از نوع رئالیتی شو با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، تهیه و اجرا شده است.

سریال درمانگر

کارگردان: امین حسین پور

نویسنده: امین حسین پور

بازیگران: سارا بهرامی، بانیپال شومون، امیر رضا دلاوری، نینا صمدی، مهدی حسینی و محسن داوودی

ژانر: جنایی، رازآلود

تعداد قسمت ها: 5

پوستر سریال درمانگر

یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی شبکه ی خانگی که از بستر پخش فیلیمو به نمایش درآمد، سریال درمانگر است. درمانگر یک سریال کوتاه 5 قسمتی بود که توانست رضایت کاربران را به دست آورد. این فیلم داستان زندگی زنی به نام باران را روایت می‌کند که پنهانی و بدون اطلاع همسرش، به مطب روانپزشکی به نام اتابک مسعودی مراجعه می‌کند. اما اتفاقی عجیبی رخ می دهد و این سبب می‌شود که او از دکترش درخواست کمک کند.

سریال یاغی

کارگردان: محمد کارت

بازیگران: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، فرهاد اصلانی

ژانر: خانوادگی، اجتماعی

تعداد قسمت ها: 16 قسمت

پوستر سریال یاغی

این سریال که یکی از بهترین سریال‌های ایرانی به شمار می‌رود از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود که با استقبال منتقدان مواجه شده است. این سریال که برداشتی از رمان سالتو اثر مهدی افروزمنش و درباره تباه کردن زندگی جوانی به نام جاوید از طریق ورزش کشتی و ناجوانمردی‌هایی است که پشت پرده‌ی دنیای ورزش وجود دارد.

روزی روزگاری مریخ

کارگردان: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی

نویسنده: پیمان قاسم خانی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله و امیر برادران

بازیگران: سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی و

ژانر: کمدی، فانتزی

تعداد قسمت ها: 6 قسمت

پوستر سریال روزی روزگاری مریخ

روزی روزگاری مریخ سریالی طنز و یکی از سریال های نمایش خانگی است، پیمان قاسم خانی در قامت نویسنده و کارگردان لحظات بسیار جذابی را برای بیننده رقم می زند. داستان این فیلم در سیاره‌ی مریخ رخ می‌دهد و تقریبا فانتزی است.

همچنین بخوانید  بهترین بازی های دورهمی

سریال جادوگر

کارگردان: مسعود اطیابی

نویسنده: مریم تاجیک

بازیگران: احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی و نادر سلیمانی

ژانر: کمدی

تعداد قسمت ها: 13 قسمت

پوستر سریال جادوگر

یکی از سریال های ایرانی شبکه خانگی که بطور مشترک توسط فیلیمو و نماوا به نمایش درآمد سریال کمدی جادوگر است. پخش سریال جادوگر از اردیبهشت 1401 شروع شد و تا پایان مرداد ماه ادامه داشت. این سریال روایتگر داستان زندگی دو جاعل به نام های قدرت و جهانگیر است که می‌خواهند از کشور خارج شوند اما به صورت اتفاقی وارد کار رمالی می‌شوند و به خاطر حرص و طمع زیاد، علیرغم مشکلات زیاد به کارشان ادامه می‌دهند.

سریال مهمونی

کارگردان: ایرج طهماسب

نویسنده: احمد فیاض، پانیذ زنگنه و روجا بهبهانی

بازیگران: ایرج طهماسب، هوتن شکیبا، کاظم سیاهی، سهیل مستجابیان، الی امامی و امیر ادیب

ژانر: تاک شو، عروسکی و طنز

تعداد قسمت ها: 24 قسمت

پوستر سریال مهمونی

یکی از جدیدترین و بهترین سریال های ایرانی ، سریال مهمونی است. ایرج طهماسب یکی از معروف‌ترین کارگردانان حوزه‌ی کودک و نوجوان است. ایرج طهماسب سال‌ها در قالب سریال کلاه قرمزی توانسته بود مخاطبان زیادی را جذب کند. او اکنون در قالب سریال مهمونی بار دیگر به سراغ مخاطبان اصلی خود یعنی کودکان و نوجوانان آمده است.‌

داستان این سریال جدید که یکی از بهترین سریال‌های ایرانی شبکه‌ی خانگی است در مورد جابجایی و نقل مکان آقای مجری به یک خانه در کنار تالار عروسی است. بنابراین شخصیت‌های عروسکی جدیدی که در این خانه مستقر هستند و در تالار هم مشغول به کار هستند، نیز اضافه می‌شوند‌. مهمونی هر قسمت میزبان یک مهمان معروف است.

بهترین شخصیت‌های این سریال که بسیار مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است کاراکتر بچه (بادوم) و پس از آن پشه است. کاراکتر بچه، نماد کودک کار است که به خوبی توانسته است جای خود را در دل بینندگان باز کند.

سریال نوبت لیلی

کارگردان: روح الله حجازی

نویسنده: مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی

بازیگران: حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف و مهران غفوریان

ژانر: درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه

تعداد قسمت ها: 19 قسمت

پوستر سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی جدید است. سریال نوبت لیلی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

این سریال به روایت زندگی دختری به نام لیلی می‌پردازد که به وسیله کتابی عجیب و اسرارآمیز، پی می‌برد که او و خانواده‌اش تا کنون در زمان‌های زیادی زندگی کرده‌اند. حالا لیلی سعی دارد که با رمزگشایی کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند متعلق به پیشینیان‌اش به زندگی آن‌ها معنا بخشد.

سریال شبکه مخفی زنان

کارگردان: افشین هاشمی

نویسنده: محمد رحمانیان

بازیگران: سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی، باران کوثری و شقایق دهقان

ژانر: تاریخی، کمدی، درام

تعداد قسمت ها: 4 قسمت

پوستر سریال شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان یکی دیگر از بهترین سریال های ایرانی است. داستان این سریال مربوط به سال 1310 است که وزارت فرهنگ و هنر تصمیم گرفته است کانون بانوان را تشکیل دهد. هدف از انجام این کار، رقابت کانون بانوان با سایر کانون‌ها و سازمان‌ها و سپس کنار زدن آن‌هاست. سیامک انصاری در نقش محمود زنبورکچی با وجود داشتن سه دختر و همسری به نام سلطان به این کانون دعوت می‌شود.

همچنین بخوانید  بهترین گیم های سال 2022

سریال راز بقا

کارگردان: سعید آقاخانی

نویسنده: امیر وفایی

بازیگران: بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار و هدیه بازوند

ژانر: طنز

تعداد قسمت ها: 17 قسمت

پوستر سریال رازبقا

یکی دیگر از سریال های نمایش خانگی که از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود سریالی کمدی با نام راز بقاست. سعید آقا خانی که قبل از این با سریال “نون خ” توانسته بود رضایت حداکثری مخاطبان را به دست آورد این بار به سراغ سریال راز بقا رفته است.

این فیلم در مورد زندگی دو برادر به نام‌های رحیم با بازی بهرام افشاری و حاتم با بازی حسن معجونی است. رحیم مردم آزار و بیکار و حاتم مردی دست و پا چلفتی است. حاتم رویای داشتن مقام و منصب را در سر می‌پروراند. در این حال، رحیم با سازمانی تبهکار آشنا می‌شود و مشکلاتی را بوجود می‌آورد.

راز بقا که یکی از سریال های ایرانی شبکه‌ی خانگی است بیشتر بر روی توانایی‌های ذاتی بازیگرانش حساب باز کرده است و حضور بازیگران طنازی که توانایی‌های خود را قبلا ثابت کرده‌اند این سریال را به یکی از بهترین سریال های ایرانی تبدیل کرده است.

سریال آفتاب پرست

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

نویسنده: امیر برادران

بازیگران: پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، گوهر خیراندیش و غلامرضا نیکخواه

ژانر: کمدی

تعداد قسمت ها: 5 قسمت

پوستر سریال آفتاب پرست

یکی دیگر از سریال های نمایش خانگی که از پلتفرم نمایش فیلم نت پخش می‌شود سریال آفتاب پرست است. سریال آفتاب پرست در مورد دو رفیق به نام‌های منوچ و جمال است که بخاطر دست و پا چلفتی بودن و با بدبیاری در جریان یک خفت گیری بازداشت می‌شوند و روانه‌ی زندان می‌شوند.

از آنجایی که بازیگران این سریال را هنرمندانی توانا و معروف همچون پژمان جمشیدی و باران کوثری تشکیل داده‌اند و یک کارگردان متبحر مثل برزو نیک نژاد این اثر را رهبری می‌کند انتظار می‌رود که این سریال مورد توجه واقع شود و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

سریال خون سرد

کارگردان: علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر

بازیگران: امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و

بستر پخش: فیلم نت

ژانر: پلیسی، جنایی

تعداد قسمت ها: 2 قسمت

پوستر سریال خون سرد

یکی از بهترین سریال های ایرانی که پخش آن از شبکه‌ی خانگی صورت می‌گیرد سریال خون سرد است. این سریال داستان قاتلی زنجیره‌ای را روایت می‌کند که به کشتن عاملین پرونده زن آزاری می‌پردازد.

سریال جزیره

ژانر: درام، اجتماعی

نویسنده، علی طالب آبادی

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: محمدرضا فروتن، امیر مقاره، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، بهنام تشکر

موسیقی: ماکان بند

شمار فصل‌ها: ۲

شمار قسمت‌ها: ۳۰ قسمت

پوستر سریال جزیره

داستان این سریال در مورد خبرنگاری جسور و بی باک به نام صحرا است که دچار شکست عشقی شده است و تحقیر شده است. او برای رسیدن به برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده نجیب زاده و مرفه است، تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد.

صحرا وارد معادلات تجاری پیچیده‌ای می شود. این روابط زندگی او و خانواده شاهنگ را، تحت الشعاع قرار می‌دهد. زندگی آن‌ها دستخوش تغییرات زیادی می‌شود.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
2
+1
+1
2
+1
+1
1
+1
2

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط