Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین غذای بدون آلرژی برای سگ ها

بهترین غذای بدون آلرژی برای سگ ها

by | 24 اسفند 1401 | بهترین ها, حیوانات خانگی | 0 comments

این روزها به سرپرستی گرفتن سگ‌ها به عنوان حیوان خانگی بسیار در جامعه رواج پیدا کرده است. اما بهتر است بدانیم که بعضی از سگ‌ها نسبت به بعضی مواد غذایی آلرژی دارند. سگ‌های مبتلا به آلرژی غذایی معمولاً بدون در نظر گرفتن سن یا نژاد، علائم ثابتی از خود نشان می‌دهند. با این وجود، بسیاری از این علائم معمولاً با مسائل دیگری مرتبط هستند. از این رو یافتن علت اصلی ممکن است دشوار باشد. اگرچه آلرژی‌های غذایی در سگ‌ها می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما به ندرت کشنده هستند. در حالی که آلرژی‌های غذایی در انسان می‌تواند باعث مشکلات تنفسی شود.

اما در سگ‌ها می‌تواند باعث مشکلات پوستی شود. خارش، تحریک پوست و عفونت شدید گوش برخی از بارزترین علائم نشان‌دهنده آلرژی غذایی در سگ‌ها است. ازعلائم دیگر می‌توان به لیسیدن مداوم پنجه، ریزش مو و مشکلات گوارشی مانند استفراغ و اسهال اشاره کنیم. بیایید با بهترین که باید در لیست خود قرار دهید آشنا شویم.

غذاهای بدون آلرژی برای سگ

غذای سگ

کم‌هزینه‌ترین و کامل‌ترین راه برای تشخیص آلرژی سگ، اتخاذ یک رژیم غذایی حذفی است. رژیم غذایی حذفی بدین معناست که شما یک ماده خاص (مثلا فلان پروتئین)را از رژیم غذایی سگ‌تان حذف می‌کنید. امروزه غذاهای بدون آلرژی زیادی برای سگ‌ها وجود دارد. در حالی که داشتن انتخاب‌های متنوع خوشایند است، فرآیند تصمیم‌گیری را دشوار می‌کند. مهم است که غذاهای حاوی مواد ضروری را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  بهترین گالری های هنری در پاریس

رویال کنین پروتئین هیدرولیز شده اچ پی غذای سگ خشک(Royal Canin)

این یک گزینه عالی است که از پروتئین هیدرولیز شده سویا برای تقویت ماهیچه‌های سگ استفاده می‌کند. ماده تشکیل دهنده پروتئین سویا هیدرولیز شده پپتیدهایی با وزن مولکولی است که به راحتی قابل هضم هستند. این نوع پروتئین همچنین سلامت پوست و دستگاه گوارش را تقویت می کند. رویال کنین با پروتئین هیدرولیز شده بزرگسالان با طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مغذی مانند روغن ماهی، ویتامین C، ویتامین B6، تورین، منیزیم و غیره غنی شده است.

غذای سگ حساس پوست و معده (Pro Plan)

 این مورد دارای یک فرمول خاص است که به سگ غذایی کامل می‌دهد. این غذا سلامت پوست ، گوارش و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. مواد تشکیل دهنده آن شامل ماهی سالمون مرغوب، برنج و بلغور جو دوسر است که به راحتی قابل هضم هستند. از جمله روغن آفتابگردان اسیدهای چرب امگا 6 مورد نیاز سگ شما را تامین می‌کند. مهمترین مزیت این غذا  این است که فاقد گندم، سویا، ذرت و رنگ و طعم مصنوعی است.

رژیم های غذایی با مواد طبیعی و تعادل

این غذای راحت و مغذی برای سگ است. هدف این نوع غذای بدون آلرژی، کاهش تعداد موادی است که سگ در هنگام غذا جذب می‌کند. این غذا یک منبع پروتئین محدود جدید مانند ماهی آزاد، گاومیش کوهان‌دار و اردک را فراهم می‌کند. بنابراین فرقی نمی‌کند که سگ شما ماهی یا گوشت قرمز را دوست داشته باشد، مطمئناً دستور پخت خاصی برای او وجود خواهد داشت.

همچنین بخوانید  بهترین فیلم های بروس لی

این غذا همچنین حاوی موادی است که سرشار از فیبر است، مانند سیب زمینی و همچنین دانه کتان و مواد معدنی متعدد. ضمنا حاوی سویا، غلات و گلوتن نیستند. همچنین طعم‌ها و رنگ‌های مصنوعی در آن به کار نرفته است. با این غذا، سگ دیگر ناراحتی معده یا پوست خشک و خارش‌دار را تجربه نمی‌کند.

غذای سگ، ماهی سالمون و سیب زمینی شیرین خالص بدون غلات (Canidae)

Canidae یک غذای عالی بر پایه ماهی بدون غلات است و یکی از بهترین غذاهای بدون آلرژی برای سگ‌ها محسوب می‌شود. مواد تشکیل دهنده این غذا فقط هشت مورد ساده است که یک غذای راحت و آسان و در عین حال مغذی را برای سگ شما بدون پرکننده‌ها و افزودنی‌های غیر ضروری ایجاد می‌کند. هر قسمت حاوی چربی‌های سالم و پروتئین‌های ضروری مانند ماهی سالمون و کنجاله ماهی است. ماهی سالمون و سیب زمینی شیرین خالص بدون غلات Canidae همچنین سلامت سگ را تضمین می‌کند زیرا حاوی پروبیوتیک‌ها و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است. برای سگ‌هایی که از آلرژی ماهی رنج می‌برند، این غذا با پروتئین‌های دیگری مانند گوشت بره، گراز، اردک، گاومیش کوهان‌دار و مرغ نیز وجود دارد.

بوقلمون و سیب زمینی با مواد محدود ساده(2)

این غذای بدون آلرژی از یک منبع پروتئین و همچنین کربوهیدرات‌های قابل هضم بدون دردسر که فاقد مواد افزودنی یا پرکننده هستند تشکیل شده است. رژیم غذایی بوقلمون و سیب زمینی با ترکیبات محدود، شامل فیبر و پروبیوتیک است که هدف آن تقویت سلامت گوارش سگ است. وجود اسیدهای چرب امگا باعث بهبود پوست و پوشش سگ می‌شود.

همچنین بخوانید  بهترین رپرهای رپ فارسی

Pupper Toppers

سگ‌ها باید بهترین غذا را مصرف کنند زیرا سزاوار آن هستند!

Pupper Fuel یک انتخاب فوق‌العاده برای سگ‌هایی است که ممکن است به پروتئین‌های دیگر مانند ماهی یا بره واکنش‌های آلرژیک نشان دهند. Pupper Fuel یکی از بهترین‌ها و  مناسب‌ترین است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این غذا شامل 13 ماده کاملاً طبیعی مانند مرغ و میوه‌ها و سبزیجات مانند سیب زمینی شیرین، سیب و زنجبیل است. Pupper Fuel فاقد پرکننده‌ها، افزودنی‌ها یا سایر موادی است که ممکن است به سلامت سگ آسیب برساند. این یک غذای عالی و بدون آلرژی برای سگ‌ها می‌باشد.

گوشت بره و برنج bosch برای سگ‌های حساس

سگ‌های بیشتری نسبت به برخی مواد غذایی حساسیت دارند که می‌تواند منجر به مشکلات گوارشی، پوستی یا پوششی شود.

بره و برنج bosch حاوی نسبت بالایی از برنج (37.5٪) و همچنین سیب زمینی با پتانسیل آلرژی زایی پایین است و بنابراین بدون دانه حاوی گلوتن تولید می‌شود. نه گندم دارد و نه ذرت. با مقادیر نسبتاً کمی غذا، نیاز روزانه سگ شما تامین می‌شود.

سخن آخر

سگ‌ها نیز مانند انسان‌ها می‌توانند آلرژی غذایی یا حساسیت به غذای خاصی داشته باشند. سگ‌هایی که آلرژی غذایی دارند اغلب مجموعه‌ای از علائم ثابت را نشان می‌دهند. با این حال، از آنجایی که این علائم می‌تواند بسیار شبیه به علائم سایر بیماری‌ها باشد، توصیه می‌شود سگ خود را برای معاینه نزد دامپزشک ببرید. همچنین لازم است یک رژیم غذایی متشکل از غذاهای بدون آلرژی برای سگ‌ها آماده شود که می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت سگ بگذارد. منتظر مقالات بعدی ما باشید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط