Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های کره ای 2023

by | 15 فروردین 1402 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 1 comment

از اوایل قرن 21 و به ویژه در یک دهه گذشته یعنی از اواخر 2009 سینمای کره پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته است آثار درخشانی مانند فیلم قطار بوسان یا انگل را در سطح جهانی منتشر کند. فیلم‌های کره‌ای دیگر فیلم‌هایی هستند که کمتر کسی ممکن است متوجه آن‌ها نشده باشد و آن‌ها را تحسین نکرده باشد. این فیلم‌ها بسیار دوست داشتنی و مخاطب‌پسند هستند و ترکیبی از داستان‌های پرمعنی در کنار تکنیک‌های جذاب سینمایی روز دنیا هستند. از طرفی فیلم‌های کره‌ای معمولا نگاه متفاوتی به حقایق دارند که از فرهنگ کره و تفکر متفاوت مردمان آن نشات می‌گیرد. همین موضوع نیز به جذابیت بهترین فیلم های کره ای افزوده است. اگر شما هم به سینمای کره علاقه‌مند هستید، در این مقاله شما را با بهترین فیلم های کره ای در سال 2023 آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های کره ای

میناری – Minari

میناری یا همان کرفس آبی یک درام آمریکایی است که تنها اثر مشهور کارگردان خود می‌باشد. این فیلم با الهام از خاطرات کودکی یانگ ساخته شده است و توانست با نگاه شاعرانه و متفاوتی که داشت، مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و در کنار نامزدی‌های بسیاری که داشت، موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و گلدن گلوب بهتری فیلم غیر انگلیسی زبان در سال 2020 هم بشود. این فیلم می‌تواند تجربه خوبی برای شما رقم بزند و برای همین است که آن را در لیست بهترین فیلم های کره ای قرار داده‌ایم.

خلاصه: این فیلم داستان پدر یک خانواده کره‌ای را روایت می‌کند که در دهه 1980 همراه با خانواده خود مهاجرت کرده و یک زندگی تازه را در یک مزرعه شروع می‌کند. آن‌ها در تلاش هستند که با شرایط زندگی در شهری کوچک خودشان را وقف دهند.

سال انتشار۱۱ دسامبر ۲۰۲۰
کارگردانلی آیزاک چانگ
ژانردرام، خانوادگی
امتیاز IMDb ۷.۴ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۸%
بازیگرانراستیون یون، هان ی ری، آلن کیم، نوئل کیت چو

شغل پرخطر – Extreme Job

شغل پرخطر – Extreme Job

این فیلم یکی از برترین فیلم های کره ای است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. همچنین جایزه فیلم اژدهای آبی که در کره جنوبی به بهترین فیلم های کره ای ارائه می‌شود، را دریافت کرد. این جایزه از مشهورترین جوایز فیلم و سریال در کره است.

فیلم شغل پرخطر استحقاق حداقل یک بار دیده شدن را دارد چرا که خط داستانی فیلم هم اندازه‌ای دور از ذهن و عجیب است که شما هیچ سکانسی را از دست نمی‌دهید و پای قاب تلویزیون میخکوب می‌شوید.

خلاصه: این فیلم روی یکی از کارآگاهان تمرکز دارد که به تازگی با بدشانسی‌های زیادی رو به رو بوده‌اند و تلاش می‌کنند که با دستگیری اعضای یک باند بدنام مواد مخدر خود را نجات بدهند.

سال انتشار۲۱ ژوئن ۲۰۱۹
کارگردانلی بیونگ هیون
ژانرجنایی، اکشن، کمدی
امتیاز IMDb ۷ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۸۲%
بازیگرانریو سونگ ریونگ، لی هانی، جین سئون کیو، گونگ میونگ

نغمه ای برای عشق – Tune in for Love

نغمه ای برای عشق – Tune in for Love

نغمه‌ای برای عشق یکی از بهترین فیلم های کره ای است که محصول سال 2019 بوده و قصد دارد این موضوع را گوشزد کند که برای حفظ عشق باید متعهد باشید. زمانی که وارد دنیای واقعی می‌شوید، هرگز نمی‌دانید که زندگی چطور پیش خواهد رفت. این فیلم برخلاف انیمه لیست عاشقانه، داستان غم‌انگیزی برای عشق روایت می‌کند. این اثر تصویری از جدایی‌هایی که به عمد یا ناخواسته اتفاق می‌افتند ، حس انتظار و گمراهی که برای فرد رخ می‌دهد و شیریی رسیدن بعد از مدت‌های طولانی به تصویر کشیده می‌شود.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی فیلم "بلوند"؛ زوایایی تاریک از زندگی مرلین مونرو

خلاصه: در این فیلم شاد داستان دو نفر از دهه 90 هستید که عشق خود را برای 10 سال حفظ می‌کنند. همچنین نحوه تغییر آن‌ها در طول سال‌ها و مفهوم و اهمیت عشق به تصویر کشیده می‌شود.

سال انتشار۲۸ آگوست ۲۰۱۹
کارگردانجی وو جونگ
ژانردرام، عاشقانه
امتیاز IMDb۷.۱  از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز
بازیگرانکیم گویون، جونگ هه این، پارک هه جون و جونگ یو جن

دختر قرن بیستم – 20th Century Girl

دختر قرن بیستم – 20th Century Girl

در این فیلم دوستی و طراوت عشق اول در پس زمینه سال 1999 به تصویر کشیده می‌شود. قرن بیستم به عنوان یکی از بهترین فیلم های کره ی شناخته می‌شود که فیلمنامه و داستان ساده‌ای دارد اما یک استثنا در آن وجود دارد که به خوبی به تصویر کشید می‌شود.

وقتی که به تماشای این فیلم می‌نشینید، ممکن است تصور کنید که از سری فیلم‌های قابل پیش‌بینی است که از اخر آن مطلع هستید اما هیچ پاپان تکراری در انتظار شما نیست و با سکانس‌های پایانی آن شما متحیر خواهید شد. می‌توانید با تماشای این فیلم در یک آخر هفته لحظات خوبی برای خودتان رقم بزنید.

خلاصه: در سال 1999 یک نوجوان با قلبی مهربان شروع به زیر نظر گرفتن یکی از هملاسی‌های خودش می‌کند تا همه چیز را در خصوص او متوجه شود.

سال انتشار ۶ اکتبر ۲۰۲۲
کارگردانووری بنگ
ژانرعاشقانه، درام
امتیاز IMDb ۷.۳ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۱۰۰%
بازیگرانکیم یو جئونگ، هان هیو جو، یوکی لونا، وو سئوک بیون

The Roundup

اگر در پی یک اثر اکشن و جنایی هستید، این فیلم می‌تواند برای شما انتخاب خوبی باشد. این فیلم یکی از فیلم‌های کره‌ای است که بعد از شیوع ویروس کرونا بسیار پرفروش شد. این فیلم درواقع یکی از دنباله‌های فیلم‌های قانون شکنان است که در سال 2017 ساخت شد.

قانون شکنان به کارگردانی سانگ یونگ لی ساخته شد و بازیگران ثابتی در هر دو فصل این سریال بازی کردند.

بازیگران این سریال به خصوص دونگ سانگ بسیار مورد ستایش قرار گرفت و بازی او را منحصر به فرد تعریف کردند. همچنین کارگردانی و به تصویر کشیدن تماشایی و عالی صحنه‌های اکشن فیلم از طرف منتقدان تحسین شد.

اگر به دنبال بهترین فیلم های کره ای هستید، سری فیلم های قانون شکنان را از دست ندهید. در این فیلم یک تعقیب و گریز و جنبه‌های هیجان‌انگیز را تماشا خواهید کرد.

خلاصه: ما سوک دو برای دستگیری یک مظنون به یک کشور دیگر سفر می‌کند  در این بین او با پرونده‌های دیگری هم سر و کار دارد و باید قاتل سریالی که سال‌ها تحت تعقیب بوده‌است را دستگیر کند.

سال انتشار۱۸ می ۲۰۲۲
کارگردان لی سانگ یونگ
ژانراکشن، جنایی، تریلر
امتیاز IMDb۷ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۶%
بازیگرانما دونگ سوک، سوکو سون، گوی هوا چوی، هیو دونگ وون، پارک جی یونگ

فیلم دختر شرور – The Villainess

فیلم دختر شرور – The Villainess

از دیگر مواردی که به عنوان بهترین فیلم های کره ای می‌توانید اننتخاب کنید، فیلم دختر شرور است که شخصیت اصلی آن یک زن است. داستان فیلم از فیلم دختری به نام نیکیتا الهام گرفته شده است. این فیلم کیفیت ساخت خوبی دارد و داستان هم به سبک جذابی روایت شده است.

همچنین باید به بازیگر نقش اصلی یعنی کیم اوک بین اشاره کنیم که عملکرد بسیار خوبی در بازی شخصیت اصلی داشته است و به همین خاطر برنده جایزه بهترین بازیگر زن در چند جشنواره مختلف شده‌است.

داستان فیلم درباره یک آدم‌کش حرفه‌ای به نام سوک هی است که داستان با دستگیری او شروع می‌شود و بعد از انتقال او را به آژانس اطلاعات کره می‌برند. آن‌ها برای اینکه شروع جدیدی برای سوک هی رقم بزنند، چهره جدیدی با جراحی پلاستیک برای او ایجاد می‌کنند و حتی یک نام جدید برای او انتخاب می‌کنند.

همچنین بخوانید  بهترین مسنجر ها برای پیام دادن در 2023
سال انتشار۸ ژوئن ۲۰۱۷
کارگردانجونگ بیونگ گیل
ژانراکشن، درام، تریلر، جنایی
امتیاز IMDb۶.۶ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۸۵%
بازیگرانکیم اوک بین، شین ها کیون، کیم سو هیونگ، سونگ جون، جو اون جی

فیلم جنگل کوچک – Little Forest

فیلم جنگل کوچک – Little Forest

در بین فیلم یک درس به مخاطب گوشزد می شود که گاهی اگر شجاعت گذشتن و عبور کردن از یک شرایط بد را داشته باشید ممکن است اوضاع بهتری پیش روی شما باشد. همانطور که از کیم ته ری انتظار داریم، او بازی جذاب و زیبایی ارائه داده است و نقش بازیگر اصلی را ایفا کرده است.

خلاصه: اگر به دنبال یک فیلم هستید که بعد از تماشای آن حالتان بهتر شود، جنگل کوچک انتخاب خوبی است. این فیلم از جمله فیلم‌هایی است که در آن از شخصیت‌های منفور خبری نیست و دیگر شاهد درگیری و توطئه و خیانت نیستید. بلکه فیلم روایتگر داستان دختر جوانی است که زندگی در شهر را رها می‌کند و برای ادامه زندگی، به روستای دوران کودکی‌اش برمی‌گردد.

سال انتشار۲۸ فوریه ۲۰۱۸
کارگردانسون یه ریم
ژانردرام، کمدی
امتیاز IMDb۷.۲ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۱%
بازیگرانکیم ته ری، ریو جون یول، مون سو ری، جین کی جو

فیلم بیگانه – Alienoid

فیلم بیگانه – Alienoid

سینمای کره در سال‌های اخیر علاقه بیشتری به ساخت فیلم‌های علمی تخیلی پیدا کرده است و اتفاقا در آن موفق هم بود است.  فیلم بیگانه از جدیدترین  و بهترین فیلم های کره ای است که در آن شاهد بازی بازیگران خبره و توانایی هستیم. ای فیلم با جودی که عملکرد خوبی نسبت به باکس آفیس کره داشته است، اما به خاطر هزینه بالای ساخت آن و عدم بازگشت هزینه درواقع یک شکست بود و نتوانست سود لازم را کسب کند.

منتقدان هم نظرات ضد و نقیضی برای این فیلم داشتند. خیلی از تماشاگران از دنیای جدیدی که فیلم بیگانه به تصور می کشد، راضی نبودند و برخی دیگر هم از شلوغ بودن وعدم تمرکز داستان و شخصیت‌ پردازی‌ها ناراضی بودند.

داستان فیلم بیگانه به سلسله گوریو برمی‌گردد که در آن فردی به نام گوروس تلاش می‌کند که به یک شمشیر مقدس دست پیدا کند. از طرفی دنیای جدیدی داریم که مردم در آن به دنبال یک موجود فضایی هستند که در کالبد انسانی مخفی شده است. زمانی که پرتال سفر در زمان گشوده می‌شود، این دو جهان با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

سال انتشار۲۰ جولای ۲۰۲۲
کارگردانچوی دونگ هون
ژانراکشن، علمی تخیلی
امتیاز IMDb۶.۳ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۸۳%
بازیگرانکیم ته ری، ریو جون یول، کیم وو بین، سو جی سوب، لی هانی، جون یو بین

فیلم اعلام وضعیت اضطراری – Emergency Declaration

فیلم اعلام وضعیت اضطراری – Emergency Declaration

اولین نکته‌ای که در خصوص این فیلم باید از آن اطلاع داشته باشید، این است که بازیگران اصلی آن لی بیونگهون و کانگ هو سونگ هستند. ترکیب این دو نفر در کنار هم که از بزرگ‌ترین و بهترین بازیگران کره‌ای هستند، قطعا امتیاز خوبی برای فیلم کسب کرده است. این فیلم توانست خودش را به جایگاه هشتمین فیلم پرفروش 2022 برساند. البته داستان فیلم بر اساس واقعیت نیست اما به اندازه‌ای واقع‌گرایانه است که می‌تواند ذهن شما را به خودش درگیر کند.

خلاصه: داستان به پروازهای اینچئون به هاوایی برمی‌گردد. ویدئو مسیجی از هواپیما پخش می‌شود که در آن یک تروریست تلاش می‌کند تا افراد را قتل عام کند. در همین حین یکی از مسافران در آغاز علائمی از خود نشان می‌دهد وناگهان می‌میرد. به این ترتیب کمک خلبان وضعیت اضطراری اعلام می کند و مسافران متوجه می‌شوند که با یک مشکل اساسی مواجه هستنند.

سال انتشار۳ آگوست ۲۰۲۲
کارگردانهان جه ریم
ژانراکشن، تریلر، درام، ماجراجویی، رازآلود
امتیاز IMDb۶.۹ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۶۴%
بازیگرانایم شی هوان، لی بیونگ هون، کانگ هو سونگ، سول این آ، کیم نام گیل

فیلم گانگستر، پلیس، شیطان – The Gangster, the Cop, the Devil

فیلم گانگستر، پلیس، شیطان – The Gangster, the Cop, the Devil

این فیلم هم در لیست بهتری فیلم های کره ای قرار دارد چرا که تا حدودی پارامترهایی که باعث می‌شوند یک فیلم اکشن با کیفیت قلمداد شود، در آن وجود دارند. فیلم گنگستر، پلیس، شرطان با 34 نقد مختلف در راتن تومیتوز به امتیاز 97 دست یافت. همین موضوع می تواند کیفیت بالای فیلم را تایید کند. جالب است بدانید که قرار است نسخه آمریکایی این فیلم هم به زود ساخته شود.

همچنین بخوانید  تاثیر لگو بر روی کودکان

خلاصه: داستان درباره همکاری یکی از روسای باندهای مافیای و جنایی با یک کاراگاه است. این دو فرد می‌خواهند یک قاتل سریالی که قصد جان رئیس مافیا را دارد، پیدا کنند.

سال انتشار۱۵ می ۲۰۱۹
کارگردانچوی دونگ هون
ژانراکشن، تریلر، جنایی، ماجراجویی، رازآلود، درام
امتیاز IMDb۶.۹ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۷%
بازیگرانما دونگ سوک، کیم سونگ کیو، کیم مو یول، کیم گیوری

فیلم زنده – Alive

فیلم زنده – Alive

فیلم زنده از جمله فیلم‌های زامبی محور است که فیلمنامه آن از فیلم به نام تنها اقتباس گرفته شده است. درواقع این فیلم توانست نظرات مختلفی از طرف منتقدان دریافت کند. افراد معتقد بودند که با وجود تکراری شدن ژانر زامبی، این فیلم یک روایت تازه را بازگو می‌کند. فیلم زنده در اوج همه‌گیری کوید 19 منتشر شد و خیلی از افراد به خاطر قرنطینه به خوبی توانستند با این فیلم ارتباط برقرار کنند.

خلاصه: داستان فیلم در مورد یوتیوبری است که بعد از پخش شدن یک ویروس و تبدیل شدن مردم شهرش به زامبی خود را در خانه زندانی می‌کند. درست زمانی که فرد امیدش را از دست داده، متوجه می‌شود که یک بازمانده دیگرهم که مانند خودش هنوز تبدیل نشده است، وجود دارد.

سال انتشار۲۴ ژوئن ۲۰۲۰
کارگردانچو ایل هیونگ
ژانرزامبی، تریلر، درام
امتیاز IMDb۶.۳ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۸۸%
بازیگرانیو آ این، پارک شین هی، لی هیون ووک، جون به سو

فیلم شکار – Hunt

احتمالا همه شما با بازیگر نقش اصلی این سریال یعنی لی جونگ که ستاره بازی مرکب است، آشنا هستید. این فرد نه تنها بازیگر نقش اصلی که حتی کارگردان این سریال هم بوده است همچنین در پروسه تهیه کنندگی و نویسندگی فیلم هم همکاری داشته‌است. این فیم اولین تجربه کارگردانی لی جونگ است با این وجود توانست به یکی از بهترین فیلم های کره تبدیل شود و همچنین به جایگاه چهارمین فیلم پرفروش سال 2022 هم برسد.

این اثر یه واقعه تاریخی در دهه 1980 را در کره جنوبی روایت می‌کند که در آن رئیس جمهور پارک کشته می‌شود. از همین رو کره شمالی وضعیت را مناسب دیده و یکی از جاسوسان خود را به این کشور می‌فرستد. دو بازیگر نقش اصلی فیلم وظیفه دستگیری این جاسوس را بر عهده دارند.

سال انتشار۲۰ جولای ۲۰۲۲
کارگردانلی جونگ جه
ژانرتریلر، جاسوسی، جنایی، رازآلود
امتیاز IMDb۶.۸ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۶۹%
بازیگرانلی جونگ جه، جونگ وو سونگ، کیم نام گیل، گو یون جونگ، هو سونگ ته، جون هی جین

فیلم دلال – Broker

فیلم دلال – Broker

از نظر بسیاری از منتقدان دلال بهترین فیلم کره ای در سال 2020 است. این فیلم توانسته است که  به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند که می‌توان به کسب جوایز Ecumenical Jury Award و جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم کن بود. دراقع اولین بازیگر کره‌ای که به این جشنواره راه پیدا کرد، سونگ کانگ هو بود که با این فیلم به جشنواره فیلم کن راه پیدا کرد. موفقیت‌های این فیلم تنها دو جایزه محدود نمی‌شود و جوایز بزرگ دیگر هم در مراسمات مختلف به این فیلم تعلق گرفته است.

خلاصه: داستان فیلم دلال درباره کسانی است که به دست سرنوشت و به ناخواسته دور هم جمع می‌شوند. در این فیلم شاهد دو مرد هستیم که به طور غیرقانونی بچه‌های بی‌سرپرست را جابه‌جا کرده و به واسطه این کار درامد کسب می‌کند. روزی مادری تصمیم می‌گیرد که فرزندش را به آن‌ها بسپارد  به این ترتیب داستان فیلم شروع می‌شود.

سال انتشار۸ ژوئن ۲۰۲۲
کارگردانهیروکازو کوره ادا
ژانردرام
امتیاز IMDb۷.۲ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۴%
بازیگرانسونگ کانگ هو، گانگ دونگ وون، به دونا، لی جو یونگ، لی جی اون

فیلم فرار از موگادیشو – Escape from Mogadishu

این فیلم هم استحقاق این را دارد که در لیست بهترین فیلم های کره ای قرار بگیرد. داستان فیلم بر اساس واقعیات می‌باشد و از فرار دو کارمند کره شمالی و جنوبی برگرفته شده است. این فیلم از نقطه نظرات مختلفی مورد تحسین قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به بازی عالی بازیگران، کارگردانی، میزان طنز به کار گرتفه و جنبه‌های اکشن اشاره کرد.

این فیلم نه تنها در سطح کره که حتی در باکس آفیس جهانی هم توانسته رتبه 5 را در هفته اول اکران کسب کند. تنها بعد از 56 روز از اکران فیلم این فیلم حدود 3.5 میلیون بازدید کننده داشت که این اولین فیلم کره‌ای بود که تواسنت به این حجم از بازدید دست پیدا کند. فرار از موگادیشوو در مجموعه 25 جایزه از جشنواره‌های مختلف دریافت کرد.

خلاصه: داستان این فیلم درباره دو سیاستمدار کشورهای کره شمالی و جنوبی است که به خاطر جنگ‌های داخل موگادیشو در سومالی گیر کرده‌اند. از آنجایی که دولت‌ها از آن‌ها حمایت نمی‌کنند، خودشان به فکر فرار میفتند.

سال انتشار۲۸ جولای ۲۰۲۱
کارگردانریو سونگ وان
ژانراکشن، درام، تریلر
امتیاز IMDb۷ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۵%
بازیگرانکو کیو هوان، زو این سونگ، کیم سو جین، کیم یون سوک، ها جون هو

فیلم تصمیم جدایی – Decision to Leave

فیلم تصمیم جدایی – Decision to Leave

فیلم تصمیم جدایی بهترین فیلم کره‌ای 2022 است که از نامزدهای جایزه نخل طلای جشنواره فیلم کن بود. هر چند این جایزه به این فیلم نرسید اما کارگردان این فیلم یعنی پارک چان ووک جایزه بهترین کارگردان را از آن خودش کرد. آن فیلم همچنین یکی از نمایندگان کره جنوبی در اسکار بود. همچنین توانست لقب یکی از 5 فیلم برتر خارجی سال را از هیئت ملی بازبینی دریافت کند.

فیلم تصمیم جدایی نزدیک به 50 نامزدی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دارد که خیلی از آن را به دست آورده است. یکی از مواردی که در فیلم توجه همه را به خودش جلب کرده است، فیلم برداری و سینماتوگرافی بی‌نظیر آن است که ترکیب زیبایی با کارگردانی قوی آن ایجاد کرده است به گفته یکی از منتقدان هر صحنه از این فیلم مانند نقاشی است که اطلاعاتی از روایت‌های در حال وقوع را شرح می‌دهد.

خلاصه: داستان درباره کارآگاهی است که برای بررسی یک پروونده قتل گماشته شده است، ماموریت دارد که به پرونده مردی که در کوهستان به قتل رسیده است، رسیدگی کند. در این حین او به همسر مقتول علاقه‌مند شده و ماجراها از همین جا شروع می‌شود.

سال انتشار۲۰ جولای ۲۰۲۲
کارگردانپارک چان ووک
ژانراکشن، تریلر، عاشقانه، رازآلود، درام، جنایی
امتیاز IMDb۷.۳ از ۱۰
امتیاز راتن تومیتوز۹۳%
بازیگرانتانگ وی، پارک هه ایل، لی جونگ هیون، گو کیونگ پیو، جونگ یی سو، کیم شین یونگ

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم برای شما لیستی از بهترین فیلم های کره ای آماده کنیم تا در تعطیلات بتوانید با خانواده اوقات خوشی را با سینمای کره بگذرانید. در ضمن، فراموش نکنید که اگر عاشق فیلم کره‌ایی هستید که نام آن در لیست بالا نیست، در بخش کامنت‌ها به آن اشاره کنید تا دیگران نیز از آن استفاده کنند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
9
+1
7
+1
11
+1
10
+1
5
+1
6
+1
14

1 Comment

  1. ممدعلی
    0
    1

    چقد فیلم های باحالی‌معرفی کردین، دمتون‌گرم

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط