Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین لپ تاپ های گیمینگ

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

by | 19 دی 1402 | بهترین ها, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

لپ تاپ های گیمینگ در سال‌های اخیر به رایانه‌های قابل حمل واقعا جالبی تبدیل شده‌اند. بهترین لپ تاپ های موجود، نازک‌تر و سبک‌تر شده‌اند. اما چیزی که آنها را متمایز می‌کند این است که به لطف پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیکی پیشرفته بسیار قدرتمندتر و کارآمدتر شده‌اند. آن‌ها حتی برخی از ویژگی‌های جالب جدید مانند لولاهایی که می‌توانند بچرخند و قابلیت شخصی‌سازی آنها تقریباً مانند یک رایانه رومیزی را معرفی کرده‌اند. سازندگان رایانه شخصی واقعاً می توانند با لپ تاپ های بازی خلاقیت به خرج دهند.

اگر فردی هستید که به لپ‌تاپ نیاز دارید که بتواند وظایف کاری شما را در طول روز انجام دهد، اما همچنین به شما اجازه می‌دهد در اوقات فراغت خود بازی‌هایی مانند Apex Legends را انجام دهید، یک لپ تاپ گیمینگ خوب ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. نه تنها قدرت رسیدگی به مواردی مانند ویرایش ویدیو و رندر سه بعدی را خواهید داشت، بلکه ممکن است در مقایسه با سایر لپ تاپ‌های با کارایی بالا هزینه کمتری بپردازید. ما بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم، از جمله آخرین مدل‌ها، و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین لپ‌تاپ بازی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

مقاله “بهترین بازی های pvp برای کامپیوتر و لپ تاپ” را مطالعه کنید.

هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ چه مشخصاتی را باید در نظر گرفت؟

انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ

هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ، باید چندین ویژگی را در نظر بگیرید:

  • قیمت: بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال گزینه‌هایی در آن محدوده باشید. لپ تاپ های گیمینگ برای هر بودجه‌ای وجود دارند که لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر برخی از ویژگی‌ها و قدرت را قربانی می‌کنند.
  • CPU و GPU: به دنبال یک لپ تاپ با پردازنده قدرتمند (CPU) و کارت گرافیک (GPU) باشید. اینتل و NVIDIA انتخاب های محبوبی بوده اند، اما پردازنده‌های AMD نیز بهبود یافته‌اند و عملکرد چندوظیفه‌ای خوبی را ارائه می‌دهند. برای کارت‌های ویدئویی، NVIDIA در حال حاضر از نظر ویژگی‌هایی مانند ردیابی پرتو جلوتر است، اما پردازنده‌های گرافیکی Radeon AMD هنوز هم می‌توانند عملکرد خوبی در بازی ارائه دهند.
  • صفحه نمایش و نرخ تازه‌سازی: اندازه صفحه‌نمایش را متناسب با ترجیحات خود در نظر بگیرید. لپ تاپ‌های 15 اینچی تعادل خوبی بین غوطه‌وری و قابلیت حمل برقرار می‌کنند. به نرخ رفرش توجه کنید، زیرا 120 هرتز حداقل برای گیم پلی روان است. نرخ تازه‌سازی بالاتر، مانند ۱۴۴ هرتز، ۲۴۰ هرتز یا حتی ۳۶۰ هرتز، تجربه تماشای بهتری را فراهم می‌کند.
  • G-SYNC و FreeSync: این‌ها فناوری‌های همگام‌سازی تطبیقی ​​هستند که نرخ تازه‌سازی صفحه را با نرخ فریم بازی مطابقت می‌دهند، پارگی صفحه را کاهش می‌دهند و نرمی بازی را بهبود می‌بخشند.
  • رم و فضای ذخیره سازی: حداقل 16 گیگابایت رم را هدف قرار دهید و اگر قصد دارید چند وظیفه و پخش جریانی را دارید، 32 گیگابایت را در نظر بگیرید. در مورد فضای ذخیره سازی، یک SSD 1 ترابایتی M.2 توصیه می‌شود، اما اگر بتوانید آن را بپردازید، یک SSD 2 ترابایتی حتی بهتر است. برخی از لپ‌تاپ‌ها همچنین فضایی را برای هارد دیسک‌های SATA ارائه می‌کنند که ارزان‌تر اما کندتر هستند.
  • قبل از خرید امتحان کنید: در صورت امکان، قبل از خرید لپ تاپ را تست کنید. خرده‌فروشانی با سیاست‌های بازگشت انعطاف‌پذیر، گزینه‌های خوبی در صورت نیاز به بازگرداندن یا تعویض لپ‌تاپ هستند.
  • لوازم جانبی: فراموش نکنید که لوازم جانبی اضافی مانند ماوس، صفحه کلید و هدفون را برای تجربه بازی بهینه در نظر بگیرید.
همچنین بخوانید  12 تا از بهترین پرنده های خانگی

با در نظر گرفتن این مشخصات، می‌توانید لپ تاپ گیمینگی را بیابید که نیازهای شما را برآورده کند و تجربه بازی لذت بخشی را ارائه دهد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2024

1. ASUS ROG Zephyrus G14

لپ تاپ ASUS ROG Zephyrus G14
CPUAMD Ryzen 9
GPUNVIDIA GeForce RTX 2060
RAM16GB
Storage1TB
سایز مانیتور14-inch
Refresh rate144Hz

من Zephyrus G14 را خیلی دوست دارم. این به طرز شگفت انگیزی کوچک و سبک است و تنها 3.5 پوند وزن دارد. دارای پردازنده‌های Ryzen جدید AMD و گرافیک Radeon 6000M است و ما مدل Ryzen 9 را با RX 6700M توصیه می‌کنیم. صفحه نمایش 14 اینچی است که کمی کوچکتر از سایر پیشنهادات ما است، اما عالی به نظر می‌رسد و نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز دارد. همچنین طراحی جالب آینده‌نگر آن قابل تحسین است، و برخی از نسخه‌ها حتی دارای LED‌های کوچک در پشت هستند تا زیبایی بیشتری داشته باشند. پورت‌های زیادی هم داره اگرچه قیمت G14 از زمان عرضه اولیه افزایش یافته است، اما همچنان یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود است، به خصوص اکنون که ایسوس یک وب‌کم داخلی اضافه کرده است.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین یوتیوبرهای جهان بر اساس تعداد سابسکرایبر

بهترین بازی برای کسب درآمد در سال 1402

2. Dell G15

لپ تاپ Dell G15
CPUIntel Core i5
GPUNVIDIA RTX 3050
RAM8GB
Storage512GB
سایز مانیتور15.6-inch
Refresh rate120Hz

ما از زمانی که سری G5 دل برای اولین بار چند سال پیش عرضه شد، طرفداران پر و پا قرصی دارد و هنوز هم بهترین لپ تاپ های گیمینگ برای کسانی است که بودجه کمی دارند. این لپ‌تاپ که اکنون G15 نامیده می‌شود، با قیمت کمتر از 1000 دلار شروع می‌شود و اگرچه قدرتمندترین لپ‌تاپ بازی نیست، اما تمام سخت‌افزارهای آن مانند جدیدترین پردازنده‌های مرکزی اینتل و کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا را دارد. برخی از مدل‌ها حتی پردازنده‌های AMD Ryzen را ارائه می‌دهند. این لپ‌تاپ بازی مقرون‌به‌صرفه کمی سنگین است و بیش از پنج پوند وزن دارد، اما در کل یک لپ‌تاپ قابل اعتماد است. و اگر به RTX 4060 ارتقا دهید، حتی می‌توانید از عملکرد بازی‌های میان رده لذت ببرید.

3. Razer Blade 15

لپ تاپ Razer Blade 15
CPUIntel Core i7
GPUNVIDIA GeForce RTX 3070 Ti
RAM16GB
Storage1TB
سایز مانیتور15.6-inch
Refresh rate240Hz

Razer با توانایی خود در قرار دادن جدیدترین و بهترین سخت افزار در یک لپ تاپ شیک و جذاب که حتی کاربران مک نیز به آن حسادت می‌کنند، ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. Blade 15 همه چیزهایی را که برای یک تجربه بازی شگفت‌انگیز نیاز دارید، مانند کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA RTX 4080، پردازنده‌های جدید نسل اینتل و صفحه‌نمایش‌های سریع Quad-HD دارد. پیشنهاد ما این است که مدلی با صفحه نمایش Quad HD 165 هرتزی و پردازنده گرافیکی RTX 4060 را بررسی کنید که قیمت آن 2500 دلار است. برای صرفه جویی در هزینه می‌توانید به سراغ لپ تاپ ارزان‌تری بروید، اما آن‌ها همان سطح جلا و کیفیت Blade را ندارند.

4. Acer Predator Triton 500 SE

لپ تاپ Acer Predator Triton 500 SE
CPUIntel Core i9
GPUNVIDIA GeForce RTX 3080 Ti
RAM16GB
Storage1TB
سایز مانیتور16-inch
Refresh rate240Hz

در حالی که ایسر برخی از مفاهیم منحصر به فرد و نوآورانه مانند تریتون 900 را با لولای 360 درجه معرفی کرده است، تریتون 500 انتخابی مقرون به صرفه و کاربردی‌تر است. امسال به یک صفحه نمایش 16 اینچی بزرگتر ارتقا یافته است و تجربه بازی همه جانبه‌تری را ارائه می‌دهد. نسبتاً نازک است و وزن آن کمی بیش از پنج پوند است و می‌توان آن را به آخرین پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و کارت‌های گرافیک سری RTX 30 NVIDIA مجهز کرد. ایسر شهرت خود را برای کیفیت ساخت خوب حفظ کرده است و تریتون 500 شامل بسیاری از ویژگی‌های ضروری است که در یک لپ تاپ گیمینگ انتظار دارید.

همچنین بخوانید  بهترین هتل های ارزان پاریس

5. Alienware m18

لپ تاپ Alienware m18
CPUIntel Core i7
GPUNVIDIA GeForce RTX 4060
RAM16GB
Storage1TB
سایز مانیتور18-inch
Refresh rate480Hz

Alienware’s m18 بزرگترین لپ تاپ گیمینگ آنها تا کنون است و تمام ویژگی‌هایی که ما می‌خواهیم را دارد، از جمله یک صفحه نمایش واقعا بزرگ. می‌توانید بین سریع‌ترین پردازنده‌های اینتل و AMD و همچنین سریع‌ترین کارت‌های گرافیک NVIDIA (از جمله 4090) یکی را انتخاب کنید. پیکربندی پایه با RTX 4060 برای یک لپ تاپ 18 اینچی به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است و از 2100 دلار شروع می‌شود. ما همیشه از لپ تاپ های گیمینگ سری m Alienware بوده‌ایم، اما امسال آن‌ها با خنک‌کنندگی بهتر و طراحی کمی شیک‌تر، بهبودهایی را ایجاد کرده‌اند. همچنین می‌توانید کلیدهای مکانیکی CherryMX را دریافت کنید، که تجربه بازی و تایپ را شبیه به صفحه‌کلید دسکتاپ فراهم می‌کند.

6. ASUS ROG Zephyrus Duo 16 (2022)

لپ تاپ ASUS ROG Zephyrus Duo 16 (2022)
CPUAMD Ryzen 9 6900HX
GPUNVIDIA GeForce RTX 3070 Ti
RAM32GB
Storage1TB
سایز مانیتور16-inch
Refresh rate165Hz

اگر متوجه شدید که به یک لپ‌تاپ با دو صفحه‌نمایش نیاز دارید، Zephyrus Duo 16 بهترین انتخاب است. شاید یک صفحه نمایش 17 اینچی برای نیازهای شما کافی نباشد، یا تنظیماتی را ترجیح می‌دهید که شبیه دسکتاپ چند مانیتور باشد، حتی زمانی که در حال حرکت هستید. این لپ تاپ قدرتمند است و با یک صفحه نمایش 14 اینچی اضافی ارائه می‌شود که به راحتی امکان چند کار را در حین بازی یا کار فراهم می‌کند. این دستگاه به جدیدترین سخت افزار از جمله پردازنده‌های Ryzen جدید AMD و کارت‌های گرافیک RTX 4000 NVIDIA مجهز شده است. اگرچه ممکن است خیلی قابل حمل نباشد، اما اگر فردی هستید که توانایی انجام چند کار را به طور کارآمد ارزش می‌داند، نگران کننده نخواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله مروری بر بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2024 ارائه کرده‌ایم. اگر تجربه مثبت یا منفی با هر یک از این لپ‌تاپ‌ها دارید، توصیه می‌کنیم آن‌ها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما برای بازخورد شما ارزش قائلیم و در نظر خواهیم گرفت که آن را در مقالات یا به‌روزرسانی‌های آینده بگنجانیم.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط