Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین بازی های pvp برای کامپیوتر

بهترین بازی های pvp برای کامپیوتر

by | 27 تیر 1402 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

بازی کردن و یا به اصطلاح گیمینگ برای بسیاری از جوانان امروز هم یک منبع درآمد است و هم یک نوع تفریح که با آن وقت خود را پر می‌کنند. بسیاری از گیمرها به صورت آفلاین و سینگل‌پلیر بازی می‌کنند که بسیار جذاب است، اما باید قبول کنیم که بازی های pvp یا plyer versus player یک دنیای دیگر است! بازی کردن به صورت سینگل‌پلیر می‌تواند به شما در بهتر شدن و ارتقای مهارت‌های خود در بازی کمک زیادی کند، اما تا وقتی که با حریف‌های واقعی رو به رو نشوید، نمی‌توانید سطح بازی خود را ارزیابی کنید.

امروز در این مقاله قصد داریم به شما 10 تا از بهترین و محبوب‌ترین بازی های pvp دنیا را معرفی کنیم و در مورد آن‌ها با هم گپ بزنیم، با ما همراه باشید.

کانتر استرایک

اولین نسخه از کانتر استرایک سال 1999 برای اولین در دسترس عموم قرار گرفت و از همان زمان تا همین امروز، این بازی پلیرهای زیادی را به خود جذب کرده است! بازی کانتر شامل دو گروه CT و TR است، همون سی تی و ترور خودمون! تا سال 2023 انواع مختلفی از کانتر استرایک منتشر شده‌اند. محبوب‌ترین مودهای بازی کانتر، CSGO و CSS است که هزاران نفر هر روز به صورت آنلاین با هم به رقابت می‌پردازند!

این بازی با اینکه نسبت به بازی های pvp دیگر این لیست گیم‌پلی ساده‌تری دارد، مهارت بالایی نیاز دارد و حتماً قبل از اینکه به صورت pvp بازی کنید، اول مود سینگل‌پلیر را امتحان کنید تا کار کردن با اسلحه‌ها را به درستی یاد بگیرید و همچنین روی aiming خود کار کنید، بازیکنان سرورهای آنلاین بسیاری حرفه‌ای هستند و بدون تمرین کافی، شما برای آن‌ها یک زنگ تفریح خواهید بود!

وارزون 2

Warzone 2 برخلاف تصورات بسیاری از مردم، از محبوبیت بالایی در لیست بهترین بازی های pvp برخوردار است. در شروع بازی شما بدون هیچ وسیله‌ای از هواپیما(به همراه هم‌تیمی‌های خود) به بیرون می‌پرید. زمانی که روی زمین فرد می‌آیید، باید هرچه سریع‌تر به سراغ آیتم‌ها و اسلحه‌ها بروید و به نوعی لوت کنید تا قبل از حرکت وارزون آماده جنگیدن با دشمنان خود باشید. این بازی بسیار هیجان انگیز است، از آن نظر که وارزون مدام در حال حرکت است و اگر پلیری موقع حرکت زون، در آن باقی بماند جان خود را از دست خواهد داد.

همچنین بخوانید  10 بهترین پارک ملی در ترکیه

با این اوصاف و با کوچکتر شدن منطقه امن بازی، تیم‌ها و بازیکنان باقی مانده در بازی باید در میدان محدودتری باهم به رقابت بپردازند و در نهایت تیمی که زنده بماند، برنده بازی خواهد شد!

دوتا 2

قبلاً به صورت مفصل در مورد دوتا 2، نقش هیروهای دوتا 2 و همچنین نکات بهتر شدن در دوتا 2 صحبت کرده‌ایم. به نظر من(خود خودم)، دوتا 2 واقعاً یکی از جذاب‌ترین بازی‌های pvp در دنیا است. این بازی علاوه بر مهارت بالا، نیاز به قدرت آنالیز و تایمینگ درست دارد. در این بازی، دو تیم(Dire & Radiant) که هر کدام شامل 5 هیرو است به رقابت با یکدیگر می‌پردازند! شما باید علاوه بر اینکه باید روی ارتقای هیرو خود تمرکز کنید، باید به روند حرکتی یاران خود نیز توجه کنید و آن‌ها را حمایت کنید. از طرفی دیگر، باید به روند تیم رقیب نیز توجه کنید، این کار باعث می‌شود که بتوانید روند حرکتی تیم رقیب را مختل کنید و آن‌ها را بکشید.

به طور کلی دوتا 2 می‌تواند بسیار برای شما جذاب باشد، اگر شما یک انسان چالش‌پذیر هستید!

لیگ افسانه ها

League of Legends یا همان لیگ افسانه‌ها یک بازی تقریباً کپی‌برداری شده از دوتا 2 است ولی همچنان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این بازی یکی از بهترین بازی‌های کمپانی Riot است که توانسته در لیست بهترین بازی های pvp جایگاه خوبی را به دست بیاورد. این بازی شباهت زیادی به دوتا 2 دارد، از تعداد لاین‌ها، تا تعداد هیروها و قدرت‌های آن‌ها. اگر شما عاشق دوتا 2 باشید، احتمالاً از بازی کردن league of legends نیز خوشحال خواهید بود.

فورتنایت

فورتی نایت یا پاباجی؟ مسئله این است! فورتنایت همه جا است – از فروشگاه‌های لباس گرفته تا سوپرمارکت‌ها. دلیلی برای آن وجود دارد و آن هم این است که این بازی واقعاً خوب است، چه از لحاظ قدرت‌ها، چه از لحاظ طراحی آن و حتی اسکین‌های بازی! همه آن‌ها واقعاً خوب هستند! هر چه تعصب شخصی شما نسبت به بازی به شما بگوید، این بازی یک بازی تیراندازی سوم شخص و غیررسمی Battle Royale بسیار سرگرم کننده است و اگر اجازه دهید همینطور باقی می‌ماند.

اگر اجازه ندهید Fortnite معمولی بماند، از طریق Esports وارد دنیایی بسیار ناپایدار خواهید شد. مطمئناً یک صحنه پر رونق با حمایت آماتورهای فراوان وجود دارد، اما شما باید با بازی یک Battle Royale در سطح رقابتی در آن مقیاس مقابله کنید. برای بقیه، شما با گیم پلی PvP جذاب مواجه خواهید شد که با سیستم ساختمان منحصر به فرد Fortnite تقویت شده است.

همچنین بخوانید  بهترین انیمه لیست عاشقانه جدید

Valorant

VALORANT از زمان عرضه‌اش در سال 2020 در دنیای ورزش‌های الکترونیکی منفجر شد و به سرعت به یکی از بهترین بازی‌های PvP در سبک خود تبدیل شد. این تیرانداز تاکتیکی از Riot که در اوج همه‌گیری کرونا محبوبیت پیدا کرد، به سرعت تبدیل به پسر عموی کوچک جایگزین صحنه Counter-Strike شد. VALORANT دائماً به‌روزرسانی‌های تازه دریافت می‌کند و صحنه Esports خود را زنده و همیشه در حال تکامل نگه می‌دارد – مزیت بزرگی که نسبت به CS دارد. این بازی دقیقاً مانند لیگ افسانه‌ها که کپی از دوتا 2 است، از بازی کانتر استرایک الهام گرفته است ولی باید قبول کنیم که نسبت به تمام بازی‌ها کانتر برتری محسوسی دارد!

این گیم‌پلی استراتژیکی و تاکتیکی FPS را از CSGO می‌گیرد و آن را با یک سیستم مبتنی بر کاراکتر بسته‌بندی می‌کند که نارنجک‌ها را با توانایی‌ها جایگزین می‌کند.

Apex Legends

Apex Legends یک تجربه گیم پلی کاملاً متفاوت را برای پلیرهای بازی‌هایی مانند Warzone ارائه می‌دهد. این یک نبرد رویال مبتنی بر شخصیت است، در حالی که Warzone نیست. در Apex، شما یک شخصیت را قبل از بارگیری در یک بازی انتخاب می‌کنید، که هر شخصیت توانایی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارد.

این باعث می‌شود که گیم‌پلی احساس تازگی داشته باشد و عنصری از استراتژی را اضافه کند که در دیگر عناوین BRیا  FPS وجود ندارد. این جذابیت فوق العاده معمولی که Warzone دارد را ندارد، کمی بیشتر از شما به عنوان یک بازیکن می‌خواهد. اگر مایلید کمی به بازی اضافه کنید، مسلما بهترین بازی بتل رویال موجود در لیست بهترین بازی های pvp در حال حاضر با شما رفتار خواهد شد.

Rust

Rust در سبک بازی های pvp کمی متفاوت است. تا به حال، ما فقط به بازی‌های PvP نگاه کرده‌ایم که صرفاً برای گیم‌پلی Player در مقابل Player وجود دارند. از طرف دیگر Rust یک بازی PvP فوق‌العاده لذت‌بخش است که با برخی از گیم‌پلی‌های survival و سبک MMO ترکیب شده است.

وقتی صحبت از Rust به میان می‌آید، به نوعی متوجه می‌شوید که روی قلع چه می‌گوید. شما منابع را جمع آوری می‌کنید، پایگاه می‌سازید و به بازیکنان دیگر برای تجهیزاتشان حمله می‌کنید. این ساده است، اما نوعی لذت اولیه در جنگ‌های مربوط به قلمرو و منابعی که به دنبال آن به وجود می‌آیند، وجود دارد. سرورهای Rust نیز به طور دوره‌ای پاک می‌شوند، بنابراین هرگز نگران دیر پیوستن نخواهید بود. یکی از بازی‌های قدیمی در این سبک بازی Generals بود که خیلی وقته به شخصه چیزی در موردش نشنیدم!

همچنین بخوانید  دینامیت سینمای ایران

Super Smash Bros Ultimate

Smash چیزی شبیه به یک پدیده فرهنگی در حوزه بازی است. این خود را به عنوان یک بازی مهمانی سرگرم کننده و غیررسمی شبیه به یک پارتی ماریو که به طرز عجیبی خشن‌تر است، نشان می‌دهد. این بازی سرگرم کننده‌ای است که می‌تواند اتاق‌های پر از دانشجویان را ساعت ها سرگرم نگه دارد. با این حال، در زیر آن نمای بیرونی جذاب، یک بازی رقابتی به عمق هر بازی مبارزه‌ای دیگری که در طبیعت خواهید یافت، نهفته است.

این یک جنگنده پلتفرم دوبعدی با شخصیت‌هایی از تعداد بسیار دیوانه کننده IPهای متفاوت از سراسر دنیا است. بنابراین، صرف نظر از پیشینه شما در بازی، باید چیزی جذاب در اینجا وجود داشته باشد.

Street Fighter 5

اینکه Street Fighter 5 را دوست دارید یا نه به یک چیز بستگی دارد – آیا بازی‌های مبارزه‌ای را دوست دارید؟ اگر این کار را انجام دهید و هرگز عنوان SF را بازی نکرده‌اید، خوشحال خواهید شد. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است با دوستانتان از آن لذت ببرید. اما برای وارد شدن به بازی به صورت رقابتی تلاش خواهید کرد.

Street Fighter 5 به همان اندازه که زرق و برق دار است، فنی نیز است. مسابقات اغلب توسط تعداد انگشت شماری از فریم ها تعیین می شوند که منحصر به بازی های مبارزه ای است. در نهایت، از یک بازی مانند SF 6 به همان اندازه که در آن قرار داده اید، سود خواهید برد. همین امر را می توان در مورد هر عنوان Mortal Kombat یا Tekken نیز گفت.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم 10 تا از بهترین بازی های pvp دنیا را به شما معرفی کنیم. احتمالاً شما به عنوان گیمر بسیاری از این بازی‌ها را می‌شناسید. پس اگر تجربه‌ای از هر کدام داشتید، خوشحال می‌شویم در بخش کامنت‌ها، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن، اگر به نظر شما جای خالی بازی‌ای در این لیست احساس می‌کنید، نام آن را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید!

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط