Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین هتل های تهران برای اقامت چند روزه! 

بهترین هتل های تهران برای اقامت چند روزه! 

by | 27 خرداد 1402 | بهترین ها, گردشگری | 0 comments

تهران یک شهر توریستی و التبه پایتخت سیاسی و تجاری ایران است. به این ترتیب همواره توریستان و مهمانان سیاسی به این شهر می‌آیند. این افراد به جایی برای سکونت نیاز دارند. به همین دلیل تلاش شده است که در تهران هتل‌هایی طراحی و ساخته شود که هم برای مهمانان سیاسی و هم برای توریستان مناسب و قابل استفاده باشد. به نظر من بهترین هتل های تهران شامل دو دسته هتل هستند که شامل هتل‌های فوق‌لوکس بین‌المللی و هتل‌های لوکس و هتل‌های 5 و 4 ستاره می‌شوند. دسته اول این هتل‌ها هم باید از گردشگران ایرانی و خارجی پذیرایی کنند و هم برای مقامات ارشد کشورهای دیگر تدارک دیده شده‌اند و معمولا قیمت اقامت در آن‌ها بسیار بالا است. درحالی که هتل‌های دسته دوم دارای قیمت مناسب‌تر و تنوع قیمتی بیشتری هستند. در ادامه این مقاله شما را با بهترین هتل های تهران آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

سال‌ها است که توریستان خارجی این هتل را به عنوان لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل بین‌المللی ایران می شناسند. این هتل همواره با رعایت استانداردهای جهانی، بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهد و همچنین اشخاص مهمی در سطح سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره مهمان این هتل بوده‌اند.

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس از بهترین هتل های تهران است که در یک محله مرتفع در سعادت‌آباد تهران ساخته شده است. همین موقعیت مکانی باعث شده‌است که مهمانان بتوانند دور از شوغی و ازدحام تهران، ساعات آرامی را در هتل سپری کنند. این هتل همچنین می‌تواند گزینه خوبی برای ماه‌عسل باشد. هتل اسپیناس پالاس شامل 20 طبقه است که در آن 400 اتاق مجلل قرار دارد. همچنین سالن‌هایی با امکانات بسیار برای برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها، همایش‌ها و غیره در این هتل وجود دارد. از جمله امکانات منحصر به فرد این هتل رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، دریایی و سنتی است. همچنین مجموعه‌های ورزشی، کافی‌شاپ، پارکینگ خصوصی، فروشگاه خدمات خشک‌شویی و کافی‌نت هم در این هتل وجود دارند.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال که به هتل رویال هیلتون سابق هم معروف است، به عنوان بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی تهران و یکی از بهترین هتل های تهران است که از نظر امکانات متنوع و موقعیت مکانی، شناخته می‌شود. این هتل‌ در شمال تهران واقع شده است و در نزدیکی تله‌کابین توچال، کاخ سعدآباد و نیاوران و مراکز خرید قرار دارد.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی یا همان هتل هایت قدیم بین دو بزرگراه چمران و محله اوین واقع شده است. اگر می‌خواهید هتلی را برای سکونت و اقامت انتخاب کنید که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم دسترسی خوبی به بیشتر نقاط تهران داشته باشد، هتل پارسیان آزادی گزینه خوبی برای شما است.

این هتل از 450 اتاق و 50 سوئیت تشکیل شده است که امکانات متنوعی مانند انواع مختلف رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی و خانه‌داری، تاکسی‌سرویس، پارکینگ روم سرویس 24 ساعته و انواع سالن برای اجرای سمینارها و نشست‌ها و امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل تعبیه شده‌است.

هتل رکسان تهران

نووتل یکی از بهترین هتل های تهران و همچنین یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی که در نزدیکی فرودگاه و در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی خمینی ساخته شده است. این هتل برای مسافرانی که سفر هوایی را انتخاب کرده‌اند یا به دنبال یک هتل برای یک اقامت کوتاه بین دو پرواز خود هستند، گزنیه مناسبی است. اکثر مسافران آن مسافران فرودگاه خمینی هستند.

همچنین بخوانید  29 تا از بهترین سریال های کره ای

این هتل شامل 300 اتاق و دو رستوران بزرگ و امکاناتی مانند خدمات 24 ساعته در اتاق، اینترنت، لابی مدرن، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی، اتاق‌های حاوی تهویه مناسب، خدمات ترانسفور و پارینگ است.

هتل هما

از بین بهترین هتل های تهران هتل هما هم خودنمایی می‌کند. هتل هما یک هتل 5 ستاره است که به خاطر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، یک ویو ابدی به رشته کوه‌های البرز دارد. این هتل در منطقه ونک تهران واقع شده است و دسترسی خوبی به موزه زمان، پارک ساعی و مراکز تجاری آسمان و میلاد نور دارد. رستوران این هتل هم به اندازه‌ای کامل و متنوع است که مسافران اکثرا برای صرف غذا به همین هتل مراجعه می‌کنند. این هتل شامل چند رستوران است که برخی از آن‌ها در باغ سرسبز و در کنار استخر قرار دارد که برای مهمانان موسیقی زنده پخش می‌کنند. همچنین این هتل‌ها میزهای صبحانه مجلل و سالمی هم دارند.

هتل هما علاوه بر امکانات مرسوم برای پذیرایی از مسافران امکانات دیگری هم دارد از جمله تالار عروسی، مراکز خرید، کافی‌شاپ، آتلیه، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌نت، زمین تنیس، زمین ورزشی، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، رستورن بام و غیره.

هتل تاج‌محل

هتل تاج‌محل هم یکی از بهترین هتل های تهران است که یک هتل 5 ستاره می‌باشد. این هتل معماری زیبایی دارد که در آن از معماری ایرانی و هندی در کنار هم استفاده شده است. در رستوران‌های این هتل می‌توانید از سرو غذاهای متنوع هندی، گیلکی و دریایی لذت ببرید. همچنین می‌توانید در پارک آب و آتش، باشگاه آرارات، برج میلاد و مراکز خرید میدان ونک که در نزدیکی این هتل هستند، لذت ببرید.

  • دسترسی به هتل تاج‌محل
  • آدرس سایت: www.tajmahalhotel.ir/tajmahal
  • شماره تماس هتل تاج‌محل: 982188035444+

هتل لاله تهران

هتل لاله از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های تهران است که جز هتل‌های 5 ستاره می‌باشد. این هتل همواره حال و هوای نوستالژیک دارد و در کنار پارک لاله قرار گرفته است که مهمانان می‌توانند برای قدم زدن یا هواخوری به آن مراجعه کنند. هتل لاله به داشتن پرسنل خوش‌برخورد و حرفه‌ای معروف است و همواره اولویت این هتل تامین آرامش و راحتی مهمانان بوده‌است.

این هتل یک ویو ابدی به کوه‌های البرز و دماوند دارد و همچنین در شب منظره خوبی از شهر تهران به شما می‌دهد. اگر قصد خرید داشته باشید، مرکز خرید کوروش در نزدیکی این هتل قرار دارد که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

امکانات دیگری مانند تالار پذیرایی، آتلیه، کافی نت، فروشگاه، کافی شاپ، بوفه صبحانه، تاکسی سرویس، آرایشگاه، اینترنت در لابی، فضای سبز، وسایل بدنسازی در این هتل وجود دارند.

هتل ویستریا

هتل ویستریا با اینکه یکی از هتل‌های تازه تاسیس تهران است اما باز هم به یکی از بهترین هتل های تهران تبدیل شده است. یکی از شاخصه‌های این هتل، موقعیت مکانی آن است که در بهترین نقاط تهران قرار دارد. این هتل در نزدیکی مکان‌های توریستی مانند کاخ سعادت‌آباد، و نیاوران، موزه کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، موزه اتومبیل اختصاصی پهلوی، موزه دکتر حسابی، موزه جهان‌نما، موزه تماشاگه زمان، مرکز تجاری مانند پالادیوم، ارگ تندیس و قائم، مرکز خرید الهیه و جردن و استراحتگاه‌هایی مانند درکه، پیست اسکی شمشک قرار دارد. از اتاق‌های این هتل دید خوبی به رشته‌کوه‌های البرز دارید. از این گذشته این هتل امکانات خوب و متنوعی دارد که در ساعات اقامت‌تان نیازی به مراجعه به بیرون نخواهید داشت. امکانات دیگری مانند تالار، بوفه صبحانه، صرافی، کافی‌شاپ، کافی نت، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و مرکز ماساژ، کرایه اتومبیل بدون راننده، اقامت شما را در هتل ویستریا به یک اقامت به یاد ماندنی تبدیل می‌کنند.

هتل بزرگ ارم تهران

به محض اینکه وارد محیط هتل ارم می‌شوید، فضای دلنشین و آرامش‌بخش آن توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. هتل 4 ستاره ارم در تقاطع 3 اتوبان اصلی بزرگراه شهید حقانی، شهید همت و آیت الله مدرس قرار دارد که باعث می‌شود دسترسی مهمانان به امکانات و محل‌های دید راحت‌تر باشد. با این حال اثری از سر و صدا و شلوغی اتوبان در هتل نیست. چرا که خود ساختمان هتل در یک مکان آرام و ساکت ساخته شده است. از هتل ارم به سادگی می‌توانید به پارک آب و آتش و پارک طالقانی بروید. همچنین هتل ارم ویو خوبی از تهران به شما می‌دهد و فضای سبز اختصاصی هتل هم مکان خوبی برای پیاده روی و هواخوری مهمانان است.

همچنین بخوانید  بهترین غذای بدون آلرژی برای سگ ها

به جز تمام موارد عنوان شده این هتل امکانات متنوعی مانند تالار پذیرایی، فضای سبز، پارکینگ، استخر، سونا، کافی‌شاپ، آتلیه، رستوران بام، پارک کودک، خدمات ورزشی، خدمات معلولین، اینترنت در لابی و غیره را برای راحتی مهمانان در نظر گرفته است.

هتل بوتیک طوبی

این هتل یکی از بهترین هتل های تهران است که جز هتل‌های 4 ستاره است و به جز تمام امکاناتی که دارد، به خاطر رستوران عالی این هتل همواره مورد توجه بوده‌است. رستوران ویو خوبی از بالا شهر تهران برای مهمانان محیا می‌کند و منظره‌ای به شما نشان می‌دهد که نظیر آن را در هیچ جا ندیده‌اید. همچنین این هتل دسترسی خوبی به اب‌نمای موزیکال پارک ملی، پارک آب و آتش و مراکز تجاری دارد که از دیگر امتیازات این هتل است.

هتل بزرگ فردوسی

اگر علاقه زیادی به سفر دارید، بهتر است هتل فردوسی تهران را امتحان کنید. چرا که این هتل فاصله کمی تا بازار بزرگ تهران، بازار سکه و جواهرات و بازار موبایل علاالدین دارد.

این هتل با متد ترکیبی از مدرنیته و سنت دکور شده است و دکوراسوین داخلی آن مملو از رنگ‌ها مختلف است و اولین چیزی است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به تالار پذیرایی، کتابخانه، نمازخانه، خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان در لابی و غیره اشاره کرد.

هتل رامتین تهران

همانطور که می‌دانید هتل‌های موجود در لیست بهترین هتل های تهران هر کدام شاخصه‌ها و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. این هتل هم در موقعیت جغرافیایی خاصی واقع شدده است. همچنین مسافران برای تفریح می توانند به درکه و پارک ساعی بروند که در نزدیکی هتل واقع شده است. از این گذشته مهمانان این هتل برای آشنایی بیشتر با تهران سعی می‌کنند قدم زدن در خیابان خاورمیانه، خیابان ولیعصر که دو تا از خیابان‌های قدیمی تهران است را هم تجربه کنند.

رستوران‌های هتل رامتین هم با سرو انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی برای تمام سلیقه‌های کافی است. از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به بوفه، صبحانه، فروشگاه، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، پارکینگ، سونا، خدمات پزشکی، اینترنت رایگان در لابی، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ و امکان کرایه اتومبیل بدون راننده اشاره کرد.

در این هتل سه نوع اتاق وجود دارد که شامل دبل، سوئیت استودیو و سوئیت آپارتمان است و امکانات هر کدام از این اتاق‌ها هم با هم متفاوت هستند.

هتل المپیک آزادی تهران

از دیگر مورادی که به عنوان بهترین هتل های تهران می‌شناسیم به خاطر موقعیت مکانی عالی که دارد هتل المپیک آزادی است. این هتل در فاصله کمی از فرودگاه مهرآباد و خمینی و پارک جنگلی و دریاچه محبوب چیتگر قرار دارد.

این هتل 4 ستاره است و امکانات متنوعی مانند باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، حمام سنتی، سالن بیلیارد، زمین فوتبال، رستوران با منوی ایرانی و فرنگی، تالار پذیرایی، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، فضای سبز، سالن همایش، قنادی و آرایشگاه در این هتل قرار دارند.

همچنین بخوانید  بزرگ ترین ریاضی دانان ایرانی

هتل نیلو تهران

از بارزترین ویژگی‌های هتل نیرو ترکیب سبک مدرنتیه و سنتی است که در طراحی این هتل استفاده شده‌است. هتل چهار ستاره نیلو از بهترین هتل های تهران است که در خیابان ولیعصر واقع شده است. هتل نیلو امکانات متنوعی مانند صرافی، تاکسی سرویس، پارکینگ، کتابخانه، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت‌وبرگشت، نمازخانه و رستوران دارد که باعث شده است این هتل در بین بهترین هتل های تهران قرار بگیرد. در هتل نیلو شما به چند نوع اتاق با استانداردهای مختلف دسترسی دارید که شامل اتاق استاندارد، رویال، سیگنچر و اسکای می‌شود.

هتل بزرگ تهران

در تقاطع خیابان طالقانی و ولیعصر یک هتل 4 ستاره به نام هتل بزرگ قرار دارد که فاصله آن تا خیالان ولیعصر به صورت پیاده تنها چند دقیقه است. چیدمان هتل کاملا مدرن است و پرسنل هتل هم تلاش زیادی برای راضی نگه داشتن مهمانان هتل می‌کنند. در این هتل امکانات زیادی برای راحتی مهمانان تدارک دیده شده است که از جمله آن می‌توان به تالار پذیرایی، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، جکوزی، سونا، تاکسی سرویس و روم سرویس اشاره کرد.

هتل بزرگ 2 تهران

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران که به عنوان هتل بزرگ 2 معروف است، در خیابان ویلا واقع شده است و فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی در اطراف آن ساخته شده‌اند. همچنین این هتل دسترسی خوبی به کوچه تمدن، پیاده رو شهریار، موزه هنرهای ملی، کاخ مسعودیه، موزه مقدم و کوروش مال دارد.

هتل بزرگ 2 به یک رستوران با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ و کافی‌نت، خودپرداز، خمات برای معلولین، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، اینترنت رایگان در لابی، ترانسفر رفت و برگشت و غیره اشاره کرد.

هتل هویزه

از دیگر هتل‌های معروف تهران هتل هویزه است که در سال 1394 بازسازی شد و محیطی مدرن و امروزی برای آن تدارک دیده شد. افرادی که برای سفرهای کاری یا خانوادگی به تهران سفر می‌کنند، این هتل را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت می‌شناسند.

هتل هویزه تهران امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده است که از جمله آن می‌توان به تالار پذیرایی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، آرایشگاه و روم سرویس اشاره کرد.

هتل آتانا تهران

مواردی مانند طراحی داخلی لوکس و شیک، پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای تمام انتظارات شما را از یک هتل براورده می‌کنند. هتل آتانا با امکاناتی مانند استخر و سونا، تالار پذیرایی، رستوران‌هایی با منوی ایرانی و فرنگی، باشگاه و خدمات برای معلولین تمام نیازهای شما برای یک اقامت را تامین می‌کنند.

هتل رمیس تهران

هتل رمیسیا هتل اکسیس سابق از اولین هتل‌های فرودگاهی بین‌المللی است که در سال 1393 طبق استانداردهای جهانی در کنار ترمینال اصلی فرودگاه خمینی افتتاح شد. این هتل 11 طبقه بوده و در مجاورت هتل نووتل واقع شده است.

اینیس 200 اتاق دارد که امکاناتی مانند اینترنت وای‌فای، تلویزیون، رستوران، پارکینگ، لابی، خودپرداز بانک، صرافی، صندوق امکانات در لابی، کافی‌شاپ، کافی نت و غیره برای آن تدارک دیده شده است. همچنین مهمانان می‌توانند از سالن ورزشی و استخر و سالن همایش‌ها و اتاق جلسات هتل نووتل هم استفاده کنند. همچنین برای مسافرانی که قصد سفر هوایی دارند، این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان 20 دقیقه‌ای از هتل تا فرودگاه ترتیب داده است.

دسترسی به هتل رمیس تهران

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
+1
1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط