Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ 17 بهترین وب سایت های تکنولوژی و فناوری

17 بهترین وب سایت های تکنولوژی و فناوری

by | 15 شهریور 1402 | بهترین ها, علم و فناوری | 0 comments

فناوری به تمام جنبه‌های زندگی ما نفوذ کرده است. از تلفن‌های هوشمند گرفته تا خودروهای هوشمند، آیفون تا تسلا، همه چیز اکنون از طریق فناوری تامین می‌شود الخصوص در کشورهای پیشرفته از نظر فناوری در دنیا! فناوری نحوه تعامل، دوستیابی، اشتراک گذاری داستان‌هایمان و انجام کارهایمان را کاملا متحول کرده است. هر روز تعدادی از محصولات تکنولوژیکی جدید و عالی در بازار عرضه می‌شود. با توجه به اینکه فناوری با سرعتی سریع در حال پیشرفت است، همگام شدن با تغییرات دشوار است از همین رو، شناختن سایت های تکنولوژی بسیار مهم‌‌تر شده است.

برای اینکه ایده‌ای به شما بدهم، برنامه‌های روزمره مانند Instagram، Lyft، Slack، Ring، Alexa، Tinder و Google Drive- همگی 10 سال پیش وجود نداشتند! با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که آنها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند.

اگر در زمینه فناوری کار می‌کنید یا متخصصان فناوری هستید، اطلاع از اخبار فناوری به یک اولویت تبدیل می‌شود!

برای اینکه به شما کمک کنیم جلوتر از دنیا بمانید، فهرستی از بهترین وب سایت‌های فناوری را برای دنبال کردن گردآوری کرده‌ایم. بنابراین بدون هیچ مقدمه‌ای، بیایید شروع کنیم!

لیست بهترین وب سایت های فنی که باید دنبال کنید!

1. TechCrunch

وب سایت فناوری TechCrunch

شروع لیست ما TechCrunch است، یکی از وب سایت‌های فناوری مورد علاقه ما در وب. اگر اهل دنیای استارت آپ هستید، TechCrunch منبعی است که باید دنبال کنید.

TechCrunch با تامین مالی اخبار، خریدها، راه‌اندازی ویژگی‌های جدید، ادغام‌ها و فناوری‌های نوآورانه، همه چیزهایی که در دنیای فناوری اتفاق می‌افتد را زیر نظر دارد و در قالبی خوانا به شما ارائه می‌دهد.

اگر دوست ندارید اخبار را در تلفن خود بخوانید، تعداد زیادی پادکست در موضوعات مختلف نیز دارند.

2. Gizmodo

وب سایت فناوری Gizmodo

اوج عالی اخبار فناوری و بررسی ابزارها، Gizmodo یک سایت فناوری معتبر در این فضا است. وب سایت لحن سبک تری دارد و بر ارائه سرگرمی همراه با اطلاعات تمرکز دارد.

بخش بررسی آنها مکانی عالی برای دریافت دانش محصول است، خواه تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، ابزارهای پوشیدنی یا صرفاً اسباب بازی‌های فنی! بخش علوم Gizmodo همچنین یک افزونه خوش آمد به سایت مملو از دانش تا لبه است.

3. TheVerge

وب ساین فناوری TheVerge

یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما، به خصوص اگر بیشتر به گجت‌ها و دیگر چیزهای جالب علاقه دارید، TheVerge یک منبع عالی برای آن است. کانال یوتیوب آنها احتمالاً بهترین کانال برای بررسی اخبار فناوری و ابزارها است.

همچنین بخوانید  10 بهترین کار مثبت بعد از جدایی برای داشتن حال بهتر

ویدیوها به خوبی تولید شده‌اند و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند، و همچنین وب سایت زیبای آنها. آنها همچنین یک بخش علمی در وب سایت خود دارند که بسیاری از نظریه‌ها و اتفاقات علمی جالب را پوشش می‌دهد. موضوعات به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، بنابراین مشکلی در یافتن دقیقاً نوع محتوای مورد نظر خود نخواهید داشت.

4. VentureBeat

وب سایت فناوری VentureBeat

VentureBeat با تمرکز بر پوشش آخرین و بهترین فناوری‌ها، صرفاً یک وب‌سایت خبری فناوری است که به هیچ وجه پرزها نیست.

اگر نمی‌خواهید با محتوای دیگر کنار گذاشته شوید و به شدت به دنبال اخبار فناوری هستید، VentureBeat مکان خوبی برای شروع است. مهم نیست که شما یک علاقه‌مند به فناوری هستید یا یک بنیانگذار استارت‌آپ در دنیای فناوری، VentureBeat شما را در جریان همه چیزهای مرتبط با فناوری قرار می‌دهد.

5. Wired

وب سایت فناوری https://www.wired.com/

ما تقریباً مطمئن هستیم که در مورد Wired شنیده‌اید. اگر این کار را نکرده‌اید، باید فوراً این وب سایت فن آوری جالب را بررسی کنید.

از اخبار فناوری گرفته تا تأثیر فناوری بر زندگی روزمره ما، Wired همه چیزهایی را که در دنیای فناوری باید بدانید را در اختیار شما قرار داده است.

جدا از فناوری، Wired موضوعات مختلفی مانند تجارت، علم، تجهیزات، امنیت، حمل و نقل و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. وب سایت آنها به خوبی سازماندهی شده است و خواندن آن نیز آسان است.

6. Digital Trends

وب سایت فناوری Digital Trends

Digital Trends یک وب سایت پر از اطلاعات عالی است. از آخرین پوشش محصول و ابزار جدید تا تجزیه و تحلیل دقیق محصول، Digital Trends یک وب سایت عالی برای ماندن در صدر روندهای دیجیتالی خوب است!

یکی از ویژگی‌های برجسته، برگه “سری اصلی” آنها است که هر موضوع را به طور عمیق در قالب یک سری وب پوشش می‌دهد. بهترین آنها عبارتند از: The Food Fight، Woman with Byte، Digital Trends Live، و Tech for Change.

7. Mashable

وب سایت فناوری Mashable

جدا از پوشش آخرین رویدادهای فناوری و عرضه محصولات از سراسر جهان، Mashable یک وب‌سایت اطلاعات سرگرمی کامل است که موضوعاتی مانند سرگرمی، سیاست، فرهنگ، علم، تجارت و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

Mashable همیشه به دنبال اخبار و رویدادهای فناوری جدید است و اگر می‌خواهید با موضوعات مختلف آشنا شوید قطعاً یک وب سایت عالی است.

8. The Information

وب سایت فناوری The Information

با وعده “مقالات عمیق گزارش شده در مورد صنعت فناوری که در جای دیگر نخواهید یافت”، The Information برای کسانی است که می‌خواهند بیشتر از یک متخصص فناوری اطلاعات کسب کنند.

همچنین بخوانید  8 بهترین تمرین برای کاهش وزن

The Information دارای محتوای طولانی است که توسط روزنامه نگاران با کیفیت نوشته شده است تا به شما یک نمای 360 درجه از اخبار فناوری و نه فقط پرزهای اطراف آن ارائه دهد. این یک سرویس پولی است، اما ارزش هر پنی را دارد!

9. Term Sheet

وب سایت فناوری Term Sheet

مجله فورچون یک وب سایت عالی دارد که موضوعاتی مانند امور مالی، سیاست و سرگرمی را در کنار فناوری پوشش می‌دهد.

شاخه فناوری آنها به نام Term Sheet منبعی عالی برای همه اخبار فناوری است. اعلامیه‌های تامین مالی، IPOها و راه‌اندازی محصولات جدید – TermSheet شما را با جدیدترین و بهترین‌های دنیای فناوری تحت پوشش قرار داده است.

10. Engadget

وب سایت فناوری Engadget

همانطور که از نام آن پیداست، Engadget یک وب سایت متمرکز بر گجت است که بررسی و برداشت محصول را انجام می‌دهد. با این حال، بسیاری از اخبار فنی را نیز پوشش می‌دهد.

بخش «نظرات» بررسی‌های دقیق محصول را ارائه می‌کند و می‌تواند در هنگام خرید یک ابزار فنی به شما کمک کند. بخش “راهنمای خریدار” به طور طبقه بندی شده در انواع مختلفی از خریدها تنظیم شده است تا به شما در تصمیم گیری‌های خرید فناوری کمک بیشتری کند.

11. Ars Technica

وب سایت فناوری Ars Technica

پس از انتشار بیش از 2 دهه. Ars Technica یکی از قدیمی‌ترین انتشارات فناوری است. هنوز هم به رشد خود ادامه می‌دهد و از زمان آغاز به کار مخاطبان وفادار و مکرر زیادی پیدا کرده است.

به غیر از اخبار فناوری، اخبار کسب و کار و فناوری اطلاعات، ابزارها و خودرو، علم و فرهنگ و بسیاری موارد دیگر را نیز پوشش می‌دهد. یک طرح اشتراک وجود دارد تا بیشترین بهره را از سایت ببرید و تجربه‌ای بدون آگهی داشته باشید.

12. The Next Web

وب سایت فناوری The Next Web

The Next Web یکی از وب‌سایت‌های فنی پربازدید در جهان است و دلیل خوبی هم دارد. به غیر از اخبار فناوری، آنها گجت‌ها را با جزئیات پوشش می‌دهند و بررسی‌های دقیقی از محصول انجام می‌دهند.

آنها همچنین فهرستی از کنفرانس‌ها و رویدادهای فناوری که می‌توانید در آنها شرکت کنید و معاملات فنی برای بهره‌مندی بیشتر از خرید خود دارند. پلتفرم هوشمند بازار آنها به نام Index.io تجزیه و تحلیل دقیقی از بودجه راه اندازی و سایر اطلاعیه‌ها را به شما ارائه می‌دهد.

13. Gadget Review

وب سایت فناوری Gadget Review

اگر می‌خواهید یک وب سایت به طور خاص بر روی جدیدترین و بهترین فناوری متمرکز باشد، Gadget Review مکان خوبی برای شروع است.

وب سایت به طور منظم به بخش‌های مختلفی مانند لوازم خانگی، بازی‌ها، ابزارها، مراقبت‌های شخصی، امنیت و موارد دیگر تقسیم شده است و بررسی‌های عمیقی را در مورد آن ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید  بهترین شهربازی‌ های تهران کدامند؟

اگر محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید از جعبه پیشنهاد نیز برای درخواست بررسی محصول از کارشناسان وب سایت آنها استفاده کنید.

14. TechRadar

وب سایت فناوری TechRadar

TechRadar خود را «منبع مشاوره خرید فناوری» می‌نامد و ما نمی‌توانیم بیشتر موافق باشیم.

از گوشی‌های هوشمند و هدست‌های بلوتوث گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و دوربین‌ها، TechRadar بررسی‌ها و مقایسه‌های دقیقی را در مورد هر ابزاری که فکرش را بکنید ارائه می‌کند و شما را به هر چیزی که برای خریدی آگاه نیاز دارید مجهز می‌کند.

برای کمک به شما در استفاده بیشتر از دستگاه‌ها و ابزارهای فنی خود، بخش How-to TechRadar یک منبع عالی است.

15. Android Authority

وب سایت فناوری Android Authority

اگر از علاقه مندان به تلفن‌های هوشمند سخت افزاری هستید، به خصوص که حول محور اکوسیستم اندروید می‌چرخید، Android Authority منبع اصلی برای همه چیزهای اندروید است.

Android Authority اخبار، نکات تخصصی، بررسی گوشی‌های هوشمند، بررسی برنامه‌ها، بهترین برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و یک سری چیزهای جالب دیگر مرتبط با گوشی‌های هوشمند و اندروید را ارائه می‌کند.

آنها همچنین یک کانال YouTube با آپلودهای روزانه در مورد آخرین راه اندازی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌ها دارند.

16. Ubergizmo

وب سایت فناوری Ubergizmo

وب سایت دیگری که به شما در تصمیم گیری خرید ابزار کمک می‌کند Ubergizmo است. چه به دنبال خرید جدیدترین گوشی هوشمند یا یک لپ تاپ کاملاً جدید باشید، Ubergizmo نظرات و بررسی‌های دقیقی را برای کمک به شما ارائه می‌دهد.

به غیر از بررسی ابزارها، Ubergizmo همچنین یک منبع عالی برای آخرین اخبار فناوری است که همه چیز را از اخبار گرفته تا آخرین رویدادها و کنفرانس‌ها پوشش می‌دهد.

17. 9to5Mac

وب سایت فناوری 9to5Mac

آخرین وب سایت فناوری در لیست ما برای طرفداران اپل است. 9to5Mac یک وبلاگ اختصاصی برای علاقه‌مندان به اپل است که می‌خواهند همه چیزهایی را که اپل انجام می‌دهد بدانند، از راه اندازی جدید آیفون، اخبار iWatch و ماشین‌های هوشمند گرفته تا iPad iTV و Apple Music.

آن‌ها یکی از معدود منابعی هستند که دائماً شایعات را زیر سوال می‌برند و برای کسانی که شیفته همه چیز اپل هستند، یک منبع ضروری است.

و اگر از طرفداران گوگل هستید، آنها یک وب سایت خواهر دارند به نام 9to5Google.com!

سخن آخر

این‌ها برخی از بهترین وب سایت‌های فناوری برای دنبال کردن و یادگیری در حوزه تکنولوژی بود. اگر می‌خواهید از همه چیزهایی که در دنیای فناوری و ابزارها رخ می‌دهد مطلع شوید، سایت‌های ذکر شده در بالا بیش از حد کافی هستند تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط