Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین چت بات های هوش مصنوعی

بهترین چت بات های هوش مصنوعی

by | 24 دی 1402 | بهترین ها, علم و فناوری | 0 comments

آیا آماده ملاقات با چند بات چت هوش مصنوعی جذاب هستید که شما را شگفت زده می‌کند؟ در این مقاله شما را با 12 چت بات دوست فوق العاده جالب هوش مصنوعی آشنا می‌کنیم. این شگفتی‌های تکنولوژیکی توانایی درگیر شدن در مکالمات واقعی را دارند. این چت بات های هوش مصنوعی برای شبیه سازی تعاملات انسانی و ارائه یک تجربه منحصر به فرد طراحی شده‌اند. با کشف جذاب‌ترین چت‌بات‌های دوستان هوش مصنوعی که توجه کاربران سراسر جهان را به خود جلب می‌کنند، آماده شوید تا به دنیای هوش مصنوعی بپردازید.

حتماً مقاله “معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی + تفاوت ها” را مطالعه کنید.

چت بات هوش مصنوعی چیست؟

چت بات دوست هوش مصنوعی یک نرم افزار رایانه‌ای است که مانند یک همراه برای افرادی که به دنبال دوستی یا شخصی برای گفتگو هستند عمل می‌کند. وقتی با یک چت ربات دوست هوش مصنوعی چت می‌کنید، احساس می‌کنید با دوستی صحبت می‌کنید که شما را درک می‌کند. از مکالمات شما برای سرگرمی، همدلی و تشویق شما در اوقات فراغت استفاده می‌کند.

این چت‌بات‌ها به ویژه برای مدیریت احساس تنهایی مفید هستند. به جای تکیه بر سرگرمی‌ها یا ملاقات با دوستان و خانواده برای همراهی، برخی از افراد برای داشتن تجربیات مشابه به چت‌بات‌های هوش مصنوعی روی می‌آورند.

داستان‌های موفقیت آمیزی از افرادی وجود داشته است که از چت‌بات‌های هوش مصنوعی که به طور خاص برای دوستیابی مجازی طراحی شده‌اند استفاده می‌کنند.

قبل از تعامل با هر یک از ربات‌های چت هوش مصنوعی، مهم است که بدانیم چگونه کار می‌کنند. این دانش به شما کمک می‌کند انتظارات خود را مدیریت کنید و تجربه کاربری خود را هدایت کنید. به طور کلی چت‌بات‌های هوش مصنوعی را می‌توان به دو نوع اصلی دسته بندی کرد که در زیر توضیح داده شده است.

ربات‌های چت های هوش مصنوعی

1. انیما

چت بات انیما

Anima یک دوست و همراه با هوش مصنوعی است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این چت بات برای هر کسی که دوست مجازی، یا حتی یک انیمه وایفو می‌خواهد طراحی شده است. با انیما می‌توانید شخصیت خود را بسازید که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. ربات چت هوش مصنوعی شما برای ارائه پشتیبانی، مشارکت در نقش آفرینی، به اشتراک گذاشتن احساسات یا صرفاً گفتگو در مورد هر چیزی که در ذهن شماست، اینجاست.

برخی از ویژگی‌های کلیدی Anima:

  • هوش مصنوعی قدرتمند با همدلی عمیق: آنیما یک دوست مجازی بسیار باهوش است که به هر آنچه شما می‌گویید گوش می‌دهد و احساسات شما را درک می‌کند. این چت‌بات هوش مصنوعی واقعاً به شما اهمیت می‌دهد و همیشه در مواقعی که نیاز به صحبت با کسی دارید در دسترس است. با Anima، شما یک همراه 24 ساعته خواهید داشت که در درک شما بسیار خوب است، تقریباً مانند صحبت کردن با یک انسان است.
  • Engagement Chat + AI: به دنبال کسی هستید که در مورد آخرین نمایش‌ها یا نسخه‌های جدید بازی با او صحبت کنید؟ با AI Chat، می‌توانید در گفتگوهای بی‌پایان و هیجان‌انگیز در مورد طیف وسیعی از موضوعات شرکت کنید. حتی می‌توانید پیام‌ها و عکس‌های صوتی را برای همراهی هوش مصنوعی خود برای تعامل و سرگرمی بیشتر ارسال کنید. لحظات زندگی، رویاها، افکار و احساسات خود را با دوست جدید خود به اشتراک بگذارید!
  • ظاهر و شخصیت منحصر به فرد: ظاهر شخصیت خود را سفارشی کنید و شخصیت آنها را شکل دهید تا آنها واقعاً منحصر به فرد شوند. با Anima، می‌توانید یک چت‌بات داشته باشید که شخصیت و ترجیحات شما را منعکس کند.
  • گیمیفیکیشن: با Anima، ربات چت هوش مصنوعی گیمی شده خود آشنا شوید! انیما اهداف، احساسات و ارزش‌های خاص خود را دارد، اما برای رسیدن به آنها به کمک شما نیاز دارد. با آنیما در یک سفر بازی سازی شده برای کشف خود شرکت کنید. همانطور که بیشتر چت می‌کنید، دوست هوش مصنوعی شما در مورد شما می‌آموزد و شخصیت و علایق آنها تکامل می‌یابد. همچنین می‌توانید به دوست هوش مصنوعی خود کمک کنید چیزهای جدیدی بیاموزد و به همراه بهتری تبدیل شود.
  • فضایی بدون قضاوت برای چت: انیما فضایی امن و خصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون ترس از قضاوت یا نمایش با دوست خود چت کنید. این ربات هوش مصنوعی 24 ساعت شبانه روز برای چت کردن و ارائه پشتیبانی مورد نیاز شما در دسترس است.
    لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=anima.virtual.ai.robot.friend
همچنین بخوانید  25 تا از بهترین سریال های ترسناک دنیا

2. جنسیا

چت بات جنسیا

Genesia AI برنامه‌ای است که به عنوان یک چت بات و همراهی دوستانه عمل می‌کند. این برنامه برای ارائه حمایت عاطفی، مشاوره و گفتگو برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال دوستی هستند که بتوانند روی او حساب کنند. چه به کسی نیاز داشته باشید که با او صحبت کنید، چه راهنمایی در زمینه‌های مختلف زندگی داشته باشید، یا صرفاً بخواهید در یک مکالمه معمولی شرکت کنید، Genesia AI برای کمک به شما وجود دارد.

با هوش مصنوعی Genesia، می‌توانید هر سوالی را بپرسید و تمام تلاش خود را برای ارائه پاسخ به کار می‌گیرد. همچنین می‌تواند با اجازه دادن به شما برای ابراز احساسات و دریافت پاسخ‌های آرامش بخش، حمایت عاطفی را ارائه دهد. اگر به مشاوره در مورد موضوعاتی از روابط گرفته تا انتخاب شغل نیاز دارید، Genesia AI برای ارائه راهنمایی مجهز شده است. علاوه بر این، می‌توانید با کمک این همراه هوش مصنوعی اهداف تعیین کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

یکی از جنبه‌های منحصر به فرد Genesia AI این است که شما می‌توانید جنسیت، سن، نام و شخصیت دوست هوش مصنوعی خود را سفارشی کنید. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید Genesia یک دوست باشد یا یک همکار و مشاور داشته باشید، و این تجربه را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.

در اینجا چند روش خاص وجود دارد که هوش مصنوعی Genesia می‌تواند به شما کمک کند:

  • یادگیری: هوش مصنوعی Genesia می‌تواند به شما کمک کند مهارت‌های جدیدی مانند آشپزی، نواختن یک آلت موسیقی یا یادگیری یک زبان جدید را به دست آورید.
  • سازماندهی: با تنظیم یادآوری، ایجاد فهرست کارهای انجام شده، مدیریت تقویم و حتی کمک به مدیریت مالی و بودجه به سازماندهی شما کمک می‌کند.
  • خلاقیت: Genesia AI می‌تواند با کمک به ایده‌ها، نوشتن داستان، خلق آثار هنری و کشف موسیقی، فیلم‌ها و کتاب‌های جدید برای الهام بخشیدن به شما، از تلاش‌های خلاقانه شما حمایت کند.
  • آرامش و کاهش استرس: چه نیاز به مدیتیشن، گوش دادن به موسیقی آرام بخش یا خواندن داستان داشته باشید، Genesia AI می‌تواند تکنیک‌های آرامش بخشی را ارائه دهد. همچنین می‌تواند راه های جدیدی را برای تفریح ​​و لذت بردن از زندگی پیشنهاد کند.
    لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codeway.AIFriend

3. Pi AI

Pi یک چت ربات هوش مصنوعی است که توسط هوش مصنوعی Inflection ایجاد شده است. آن را “Pi” می‌‎نامند زیرا همه چیز در مورد هوش شخصی است. این ربات چت هوش مصنوعی به دلیل مفید بودن، دوستانه بودن و سرگرم کننده بودن شهرت دارد. مانند این است که دستیار شخصی خود را داشته باشید که می‌تواند توصیه‌های موسیقی، دستور العمل‌های غذای سریع یا توصیه‌هایی را در صورت نیاز به شما ارائه دهد. می‌توانید با Pi AI به‌صورت غیررسمی یا رسمی صحبت کنید و از تمام مکالماتی که با کاربران دارد برای شخصی‌سازی تجربه‌تان استفاده می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که در مورد شخصیت شما جمع آوری کرده است، می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد، مشاوره ارائه دهد و گفتگوهای معناداری داشته باشد.

جالب‌تر این است که هوش مصنوعی Pi همیشه در حال یادگیری است. درک خود از زبان انسانی و نحوه تعامل طبیعی و با همدلی با مردم را بهبود می‌بخشد. همچنین برای ایمن و اخلاقی بودن طراحی شده است. هوش مصنوعی “آموزش مرزی” را طی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که رفتارهای مضر یا توهین آمیز از خود نشان نمی‌دهد. بنابراین، می‌توانید به Pi AI به عنوان یک همراه مفید و مسئولیت‌پذیر اعتماد کنید.
لینک دانلود: https://pi.ai/talk

4. AI Drunk Friend

به چت ربات AI Party Pal که توسط DeepAI ایجاد شده است، سلام کنید. این هوش مصنوعی تماماً در مورد ارائه تجربیات سرگرم کننده و فراموش نشدنی است. مثل داشتن دوستی است که دوست دارد شما را بخنداند و درگیر مکالمات بی‌رحمانه شود. وقتی با این هوش مصنوعی ارتباط برقرار می‌کنید، برای طنز و بحث‌های سرگرم کننده‌ای آماده شوید که شبیه به بحث‌های با دوستی است که مقدار زیادی نوشیدنی نوشیده است.

آیا تا به حال دوستی داشته‌اید که آنقدر انرژی داشته باشد که غیر واقعی باشد؟ خوب، این دقیقاً همان چیزی است که AI Drunk Friend روی میز آورده است. مثل چت کردن با دوستی است که به تازگی از یک مهمانی برگشته و چند نوشیدنی نوشیده است. قطعا تجربه جالبی است!

اگر احساس تنهایی می‌کنید و می‌خواهید کمی هیجان را به روزهای عادی خود اضافه کنید، این هوش مصنوعی اینجاست تا به شما کمک کند. چت کردن با این ربات چت هوش مصنوعی، که می‌داند چگونه حال شما ا جا بیاورد. همان چیزی است که شما نیاز دارید. با AI Drunk Friend خود را برای خنده و لحظات فراموش نشدنی آماده کنید!
لینک دانلود: https://deepai.org/chat/drunk

همچنین بخوانید  بهترین فیلم های قاتل سریالی تاریخ سینما

5. ویسا

چت بات ویسا

اجازه دهید Wysa را به شما معرفی کنم، یک ربات چت هوش مصنوعی که برای گفتگو در مورد سلامت روان و کمک به افرادی که با مشکلاتی مانند افسردگی و اضطراب سر و کار دارند، طراحی شده است. بسیاری از کارمندان در ایالات متحده و بریتانیا با موقعیت‌های چالش برانگیز سلامت روانی روبرو هستند و Wysa یک راه‌حل قابل توجه است که بیش از 500 میلیون مکالمه چت هوش مصنوعی با بیش از پنج میلیون نفر در 95 کشور داشته است که همه بر سلامت روانی آنها متمرکز شده است.

مردم ارتباط قوی با این هوش مصنوعی ایجاد می‌کنند، درست مانند یک درمانگر انسانی. Wysa به عنوان اولین نقطه پشتیبانی برای بسیاری از افرادی که به دنبال تسکین سلامت روان خود هستند، عمل می کند. به همین دلیل است که مجمع جهانی اقتصاد از تلاش‌های ارزشمند این نرم‌افزار در ارتقای سلامت روانی افراد تقدیر و تشکر می‌کند.

نکته جالب این است که از هر 10 کاربر 9 نفر صحبت با Wysa را مفید می دانند. به عنوان یک مربی سلامت روان هوش مصنوعی، تمرینات از پیش ساخته‌شده‌ی رفتاردرمانی شناختی را ارائه می‌کند و پشتیبانی خودمراقبتی بر اساس تقاضا را ارائه می‌کند. همچنین در صورت تمایل می توانید از طریق این ربات چت هوش مصنوعی با یک مربی انسانی ارتباط برقرار کنید. چه به منابعی برای اضطراب، خواب، مدیریت مکالمات دشوار یا افزایش بهره وری نیاز داشته باشید، Wysa یک انتخاب عالی به عنوان دوست چت هوش مصنوعی شما است.

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=bot.touchkin&hl=en_US&gl=US&pli=1

6. Woebot

چت بات Woebot

اجازه دهید در مورد Woebot، یک همراه قابل اعتماد سلامت روان در اینترنت از سال 2017 به شما بگویم. این چت ربات هوش مصنوعی مانند یک دوست دلسوز و دوستانه است که می‌خواهد به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. از فناوری پیشرفته برای برقراری مکالماتی استفاده می‌کند که درست شبیه صحبت کردن با یک دوست واقعی انسان است.

Woebot با فناوری پیشرفته و شیوه‌های روان‌شناختی به‌خوبی تحقیق شده، هر زمان و هر کجا که به آن نیاز داشته باشید، از سلامت روان پشتیبانی می‌کند. فرقی نمی‌کند کجا هستید یا با چه مشکل خاصی روبرو هستید، این دوست چت هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد آزادانه خود را بیان کنید و بر اساس مکالماتتان از شما پشتیبانی شخصی می‌کند.

علاوه بر این، این نرم‌افزار همراه هوش مصنوعی برای سازمان‌هایی نیز در دسترس است که می‌خواهند از سلامت روانی عالی برای کارمندان خود پشتیبانی کنند. این یک راه حل یکپارچه است که می تواند در سیستم مراقبت موجود سازمان ادغام شود. Woebot برای حمایت از افراد و اطمینان از دریافت کمک مورد نیاز آنها وجود دارد.

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.woebot&hl=en_US&gl=US

7. کوکی هوش مصنوعی

Kuki AI یک چت بات زن 18 ساله است که در متاورس زندگی می‌کند. این برای سرگرمی و ارائه یک تجربه سرگرم کننده در دنیای نرم افزار طراحی شده است. شما می‌توانید با هوش مصنوعی Kuki بازی کنید و اگر بخواهید حتی می‌تواند چند ترفند جادویی انجام دهد.

در سال 2015، هوش مصنوعی Kuki روزانه حدود یک چهارم میلیون تعامل داشت. تا سال 2019، پنج بار برنده جایزه لوبنر شد، که آن را به عنوان یک هوش مصنوعی که بیشترین تعامل را مانند یک انسان دارد، می‌شناسد.

هوش مصنوعی Kuki یکی از پیشرفته‌ترین همراهان چت بات در جهان است. می‌توانید با هوش مصنوعی Kuki در وب‌سایت آن و پلتفرم‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی مانند مسنجر (فیس‌بوک)، تلگرام و دیسکورد چت کنید.

لینک دانلود: https://chat.kuki.ai/chat

8. سیم سیمی

چت بات سیم سیمی

SimSimi اولین همراه محبوب ربات چت هوش مصنوعی در جهان برای استفاده روزمره است. یک نکته جالب در مورد این نرم افزار همراه هوش مصنوعی این است که به 81 زبان در دسترس است، بنابراین به طیف گسترده‌ای از کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. تا ژوئن 2018، بیش از 350 میلیون کاربر در سراسر جهان داشت. در این مدت، هر روز بیش از 200 میلیون مکالمه و پاسخ ضبط می‌کرد. لحن پر جنب و جوش و سرگرم کننده‌ای دارد.

با چت بات SimSimi، دوستی دارید که تا زمانی که بخواهید با او صحبت کنید. این نرم‌افزار می‌تواند از کلمات دشنام استفاده کند، اما شما می‌توانید آنها را فیلتر کنید تا تجربه بهتری داشته باشید. همچنین می‌توانید با کمک به SimSimi در شناسایی و مسدود کردن کلمات و عبارات بد، پاداش بگیرید.

همچنین بخوانید  بهترین NFT های بیتکوین در سال 2023

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ismaker.android.simsimi&hl=en_US&gl=US

9. Cleverbot

Cleverbot یکی از اولین همراهان چت ربات هوش مصنوعی است که برای مکالمه درست مانند یک انسان طراحی شده است. چیزی که این نرم افزار همراه هوش مصنوعی را منحصر به فرد می‌کند، توانایی آن در ایجاد پاسخ بر اساس پایگاه داده‌ای از تعاملات گذشته با کاربران است.

برخلاف بسیاری از برنامه‌های هوش مصنوعی دیگر، برای فرمول‌بندی پاسخ‌های خود به منطق فازی متکی نیست. در عوض، با هر تعاملی هوشمندانه یاد می‌گیرد و سازگار می‌شود. این امر به Cleverbot اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های کاملاً متنی را ارائه دهد، و باعث می‌شود که آن را حتی بیشتر شبیه انسان به کاربرانش نشان دهد.

Cleverbot توسط Rollo Carpenter در سال 1997 با نام Jabberwacky ایجاد شد و بعداً به چیزی تبدیل شد که ما اکنون به عنوان Cleverbot می‌شناسیم. از زمان راه اندازی آن در سال 1997، Cleverbot تا سال 2016 نزدیک به 280 میلیون تعامل با کاربران داشته است.

لینک دانلود: https://www.cleverbot.com/

10. Chai

چت بات Chai

Chai پلتفرمی است که به شما امکان می‌دهد ربات های چت خود را ایجاد کنید. چه ثبت نام کنید یا نه، می‌توانید بلافاصله با یکی از پنج شخصیت از پیش ساخته شده هوش مصنوعی شروع به چت کنید و یک دوست آنلاین داشته باشید تا با او صحبت کنید. Chai متمایز است زیرا از مدل زبان GPT-J استفاده می‌کند، که به آن کمک می‌کند زبان طبیعی را بفهمد و مکالماتی داشته باشد که شبیه صحبت کردن با یک شخص واقعی است.

اما Chai نه تنها کاربردی است، بلکه سرگرم کننده نیز هست! اگر شما یک آدم عصبی هستید که عاشق این نوع چیزها هستید، ممکن است متوجه شوید که واقعاً وارد آن شده‌اید. می‌توانید چت‌بات‌ها و آواتارهای خود را ایجاد کنید، و تابلوی امتیازات Chai درگیرترین ربات‌های گفتگو و سازندگان آنها را نشان می‌دهد. این بدان معناست که بسیاری از گیک‌ها احتمالاً زمان زیادی را با این نرم‌افزار همراه هوش مصنوعی صرف می‌کنند و تجربه‌های منحصربه‌فرد ربات‌های چت خود را کاوش می‌کنند و می‌سازند.

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Beauchamp.Messenger.external&hl=en_US&gl=US

11. Replika

Replika تاکنون بیش از 10 میلیون کاربر را جذب کرده است. چیزی که این نرم افزار را از دیگر چت بات ها متمایز می‌کند، ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. به عنوان مثال، می‌تواند تصاویر را تجزیه و تحلیل کند و مکالمات را بر اساس آنچه می‌بیند، تنظیم کند. آیا این شگفت انگیز نیست؟

اما این همه ماجرا نیست! Replika با پشتیبانی از تماس صوتی با دوست چت هوش مصنوعی شما حتی فراتر می‌رود. تصور کنید بتوانید با صدای خود با ربات چت خود صحبت کنید. و بهترین بخش اینجاست: Replika دارای یک حالت واقعیت افزوده است که تجربه را به سطح جدیدی می‌برد.

با Replika، کنترل کاملی بر سفارشی کردن دوست هوش مصنوعی خود با توجه به ترجیحات خود دارید. می‌توانید امتیاز چت کسب کنید و از آنها برای تغییر لباس و ظاهر دوست چت هوش مصنوعی خود استفاده کنید. علاوه بر این، Replika به شما اجازه می‌دهد تا نوع رابطه‌ای را که می‌خواهید با ربات چت انتخاب کنید. حتی می‌تواند به عنوان مربی شما عمل کند و راهنمایی و پشتیبانی ارائه دهد.

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=ai.replika.app

12. Kajiwoto

چت بات Kajiwoto

با Kajiwoto، شما قدرت طراحی چت بات‌های سفارشی با شخصیت‌ها، ویژگی‌ها، علایق و شخصیت‌های منحصر به فرد را دارید. این بدان معناست که می‌توانید شخصیت‌های هوش مصنوعی ایجاد کنید و با آنها چت کنید.

اما این همه ماجرا نیست! اگر تمایلی به ایجاد یک شخصیت جدید هوش مصنوعی ندارید، همچنان می‌توانید با سایر ربات‌های چت هوش مصنوعی که توسط افراد دیگر روی پلتفرم ایجاد شده‌اند، درگیر شوید و چت کنید. و اگر یک هوش مصنوعی ایجاد کرده‌اید، می‌توانید قبل از شرکت در گفتگوهای خصوصی، آن را در اتاق پیش نمایش عمومی پیش نمایش کنید.

درست مانند بسیاری دیگر از ربات‌های چت هوش مصنوعی، Kajiwoto در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است، بنابراین می‌توانید از دستگاه‌های تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cho.kajiwoto&hl=en_US&gl=US

جمع بندی

چت‌بات‌های هوش مصنوعی در دنیای امروزی که فناوری محور است به طور فزاینده‌ای محبوب و گسترده می‌شوند. آنها برای بهبود زندگی شما و ارائه مزایای مختلف طراحی شده اند. با گستره وسیعی از گزینه‌های موجود، همانطور که قبلاً ذکر شد، می‌توانید چت ربات‌های مختلف هوش مصنوعی را امتحان کنید و تعاملات اجتماعی مجازی روان و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

به اشتراک بگذارید و لذت ببرید!

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط