Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ جدید ترین ساخته بهرنگ توفیقی چیست؟

جدید ترین ساخته بهرنگ توفیقی چیست؟

by | 2 اسفند 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

بهرنگ توفیقی در تاریخ 18 اسفند سال 1355 در تهران چشم به جهان گشود، حرفه‌ای که بهرنگ توفیقی در سینما و تلویزیون بدان مشغول است عبارت است از: بازیگری، کارگردانی و همچنین فیلمنامه نویسی و در مورد محل زندگی او بهتر است بدانید که در سال‌های 1364 تا 1373 به جنوب ایران رفت و در بندری به نام دیر که از توابع استان بوشهر است ساکن شد و این فرد در بندر دیر دیپلم خود را در رشته تجربی بدست آورد ولی برای این که تحصیل خود را ادامه دهد باز هم به تهران برگشت و در دانشگاه سوره در رشته کارگردانی فارغ التحصلی خود را جشن گرفت.

اما در روزهای اول با بازیگری حرفه خود را آغاز کرد و جالب است بدانید که بهرنگ توفیقی بسیار فعال بوده و در تعدادی از فیلم های کوچکی که ساخته می‌شد، به عنوان مدیر تولید، دستیار کارگردان و نویسنده فعالیت می‌کرد و در سال 1374 دستیاری کارگردانی را شروع کرد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که هم زمان با دستیاری کارگردان، کار بازیگری را در سال 1379 ادامه داد. سرانجام در سال 1390 سریال مسیر انحرافی را کارگردانی کرد و الان علاوه بر فیلم سازی، بازیگری را نیز آموزش می‌دهد.

همچنین بخوانید  معرفی فیلم های سینمایی با موضوع آلزایمر

بهرنگ توفیقی نقطعه عطف کار خود را سریال انقلاب زیبا می‌داند و همچنین می‌گوید که موفقیت را با این سریال انقلاب زیبا تجربه کردم، همچنین بهتر است به این مورد توجه داشته باشید که بسیاری از مردم وی را با این سریال شناخته‌اند و کارهای وی را از بعد از سریال انقلاب زیبا به طور جدی‌تری دنبال می‌کنند.

خانواده بهرنگ توفیقی

بهرنگ توفیقی فرزند فتح الله توفیقی است که در دبیرستان‌های شهرستان دیر، دبیر بود و جالب است بدانید که جدی با نام علی اکبر توفیقی در شهرستان زنجان اولین شهردار بود و یکی از آزادی خواهان دوره قاجر و رضا شاه پهلوی به حساب می‌آید. مادر این بازیگر و کارگردان، اهل زیبا کنار است و خانوادگی اهل هنر بوده و جالب است بدانید که در سریال پدر، عکاس سریال، محمد دارایی است که خواهرزاده این کارگردان است.

همچنین بخوانید  سریال بازی ماهی مرکب یا Squid Game

فیلم و سریال های بهرنگ توفیقی

فیلم تلویزیونی گور به گور، مجموعه تلویزیونی مسیر انحرافی، مجموعه تلویزیونی انقلاب زیبا، فیلم سینمایی سوختن، مجموعه تلویزیونی آمین، مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران، مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر، مجموعه تلویزیونی عقیق، مجموعه تلویزیونی پدر، مجموعه تلویزیونی بر سر دوراهی، مجموعه نمایش خانگی آقازاده، مجموعه تلویزیونی افرا، مجموعه تلویزیونی بی همگان و در آخر مجموعه نمایش خانگی سرگیجه را کارگردانی کرده است که هر هفته شما می توانید دانلود قسمت جدید سرگیجه را در برنامه خود داشته باشید.

سریال سرگیجه ژانر درام دارد و تهیه کنندگی آن را مهدی بدرلو انجام داده است و تعداد قسمت‌هایی که برای این سریال در نظر گرفته‌اند، شامل 20 قسمت است که ممکن است از تعداد آن کم و یا زیاد شود و مدت زمانی که برای هر قسمت سریال مفید در نظر گرفته‌اند 45 دقیقه است و دلیل آن این است که بیننده از دیدن سریال خسته نشود.

همچنین بخوانید  برندگان جوایز اسکار 2023؛ "همه چیز همه جا به یکباره" جوایز را درو کرد!

فیلم و سریال هایی که بهرنگ توفیقی در آن به ایفای نقش پرداخته است

بهرنگ توفیقی علاوه بر کارگردانی، حرفه بازیگری را نیز انجام می‌دهد و در فیلم و سریال‌های مختلفی و در ژانرهای مختلفی نیز به ایفای نقش پرداخته است. از جمله فیلم و سریال‌های وی می‌توان به از کنار هم می‌گذریم، عاشق مترسک، نوک برج و در فیلم ورود آقایان ممنوع نقش بسیار کوتاهی داشته است. این کارگردان در نوزدهمین جشن دنیای تصویر برای بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شد و آن هم برای سریال پدر بود.

rata_g

rata_g

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط