Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ امور زنان @ جذاب ترین مدل موهای ترند سال 2023 برای خانم ها

جذاب ترین مدل موهای ترند سال 2023 برای خانم ها

by | 18 دی 1401 | امور زنان, مد و زیبایی | 0 comments

قبلا در یک مقاله مجزا درباره ترندهای آرایشی و میکاپ سال 2023 برایتان صحبت کردیم. بیایید در این مقاله نگاهی به ترندهای مدل مو برای خانم‌ها در سال جدید بپردازیم. هر ساله ترندهای مو می‌آیند و می‌روند، اما هیچ زمانی بهتر از شروع سال جدید برای تجربه چیزی متفاوت وجود ندارد، به همین دلیل است که با شروع سال 2023 و نزدیک شدن به سال 1402 تصمیم گرفتیم تا جدیدترین مدل موهای ترند سال 2023 را به شما معرفی کنیم و شما را رهسپار سالن آرایشگرتان بکنیم. اگر اخیراً به رسانه‌های اجتماعی توجه کرده‌ باشید، بدون شک متوجه برخی از ترندهای مو شده‌اید که در حال حاضر در میان سلبریتی‌ها و بلاگرهای معروف رایج هستند. فرقی نمی‌کند که خودتان دست به کار شوید یا فقط به آرایشگر محبوبتان اعتماد کنید، مدل‌هایی مانند پر (همان اصلاح خُرد خودمون!)، اختاپوس (خیلی خُرد!) و گرگی همیشه حضور دارند. مردم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری از موهای خود به عنوان نمودی از استایل شخصی خود استفاده می‌کنند، پس الان بهترین فرصت برای انتخاب مدل مویی است که همیشه دوستش داشتید. نکته جالب در مورد مو این است که اگر از مدل مویی خوشمان نیامد، می‌توانیم کمی صبر کنیم و پس از رشد کافی آن، مدل دیگری را امتحان کنیم.

چه احساس شدیدی برای ایجاد یک تغییر اساسی داشته باشید یا دلتان فقط کمی تغییر حالت بخواهد، داغ‌ترین مدل موهای سال 2023 برای همه افراد چیزهایی برای ارائه دارد. به گفته لری کینگ _یکی از برجسته‌ترین استایلیست‌های مو: «موهای کوتاه مدل موی ترند سال 2023 خواهد بود». او می‌گوید:”من فکر می‌کنم دختران واقعاً به موهای کوتاه تمایل بیشتری نشان می‌دهند. موهای کوتاه به زنان احساس فردیت زیادی می‌دهد و آنها را متمایز می‌کند. مدل موی کوتاه واقعاً چشمگیر است.”

از انواع مدل موهای باب کلاسیک گرفته تا طول‌ها و لایه‌های مختلف، ما اینجا هستیم تا به شما برای ایجاد یک تغییر چشمگیر در مدل موهایتان در سال جدید ایده بدهیم. در این مقاله 15 مدل موی ترند را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید  تفاوت عطر، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادوکلن چیست؟

مدل موی پروانه

اگر همیشه مشتاق کوتاه کردن موهایتان بوده‌اید اما هیچ وقت جسارت و آمادگی این کار را نداشته‌اید، مدل موی پروانه ای ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. لایه‌های کوتاه‌تر دور تا دور صورت را فرا می‌گیرند و حجم و تصویر داشتن موهای کوتاه را ایجاد می‌کنند در حالی که لایه‌های بلندتر در پشت سر شما و تا زیر شانه‌ها قرار می‌گیرند.

مدل موی پروانه

سانی بروک، سفیر جهانی Biolage، این مدل مو را ایجاد کرد و به Hair.com گفت: “هر کسی می‌تواند این مدل مو را امتحان کند، اما برای موهای موج دار یا مجعد بهترین گزینه است.”

مدل موی باب خُرد

باب خُرد نسبت به باب کلاسیک نسخه‌ای خُردتر و کژوال‌تر است. در باب کلاسیک معمولا با خطوط صاف و واضح طرف هستیم اما مدل باب خُرد به شما این امکان را می‌دهد که بافت موها و حرکت آزادانه آن را راحت‌تر بپذیرید. اگر موهایتان را به حالت موج دار دربیاورید و در حرکت دادن آن بی پرواتر باشید، این مدل بر روی سر شما بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.

مدل موی باب خُرد

مدل موی بلند لایه ای

یکی از جذاب ترین مدل موهای ترند سال 2023 مدل موی بلند و چند لایه است. در سال جدید شاهد ظهور ترند‌های کوتاه هستیم، اما مدل مو‌های بلند و چند لایه هرگز از مد نمی‌افتند. وجود لایه‌های مختلف، پویایی و حرکت را در موهای بلند ایجاد می‌کند بخصوص اگر موهایتان موج دار باشد.

همچنین بخوانید  دانستنی های جالب در مورد تتو
مدل موی بلند لایه ای

مدل موی شنل

یک نسخه مدرن از باب کلاسیک  که مدل موی کوکو شانل معروف نیز بود، باب شانل است که معمولاً از طول چانه یا کمی بلندتر بریده می‌شود. این ظاهر اغلب با چتری‌هایی که به آن حس پاریسی می‌دهد ست می‌شود. سادگی آن فوق‌العاده جذاب و سکسی است، اما چیزی که در مورد این مدل مو بسیار دلخواه است، نگهداری راحت آن است.

مدل موی شنل

مدل موی هشت پا

این مدل بسیار شبیه به شکل موجود دریایی به نام هشت پا است. در این مدل مو شما لایه‌ها و حجم زیادی را در بالای سر با قطعات بلندتر و چند لایه که روی شانه‌های شما می‌افتند یا از کنار آنها می‌گذرد، دارید. کوتاهی اختاپوس جدیدترین مدل مویی است که اخیرا بسیاری از افراد از آن استقبال کرده‌اند و فرم دادن آن بسیار آسان است چرا که نیاز به استایل خاصی ندارد.

مدل موی هشت پا

مدل موی گرگی

یکی دیگر از مدل موهای ترند سال 2023 مدل گرگی است. این مدل اخیراً به لطف هزاران کاربر TikTok که در تلاش برای ایجاد ظاهری جدید در خانه، قیچی را به سمت موهای خود می‌برند و خودشان برای کوتاهی موهایشان دست به کار می‌شوند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر مدلی را می‌پسندیدکه در قسمت بالای سر حجم موها زیاد است و در قسمت کناری و پایین موها، حالت خُرد و کم حجم  دارد، مدل گرگی گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

مدل موی گرگی

مدل پیکسی

موهای کوتاه در سال 2023 بسیار ترند خواهند شد، به این معنی که ما شاهد مدل‌های موی پیکسی بسیار بیشتری با تنوع بسیار بیشتری نسبت به ظاهر کلاسیک خواهیم بود. افراد مشهوری مانند زوئی کراویتز، هالزی، شارلیز ترون و فلورانس پیو همگی از طرفداران پیکسی هستند و نشان داده‌اند که با این مدل مو چقدر زیبا به نظر می‌رسند.

مدل پیکسی

فرقی نمی‌کند که چتری بلند داشته باشد، قسمت پشت آن کمی بلندتر باشد یا یک برش کوتاه سرتاسری باشد، در سال 2023 تنوع زیادی از مدل پیکسی را مشاهده خواهید کرد.

همچنین بخوانید  21 ایده مراقبت از خود برای زنان

مدل چتری آشفته

چتری‌های آشفته برای سال 2023 بسیار جذاب هستند – و دلیل خوبی هم دارد. این مدل مو تقریباً بر روی صورت همه افراد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و بدون در نظر گرفتن طول مو، به هر مدل مویی لطافت و پویایی می بخشد. چتری‌های آشفته در حال حاضر ترند شیکی هستند، زیرا چتری‌های بی‌نقصی هستند. اگر به دنبال امتحان چتری در سال 2023 هستید، چتری‌های آشفته انتخابی عالی هستند.

مدل چتری آشفته

موهای متوسط

ما در مورد مدل‌های کوتاه برای سال 2023 صحبت کردیم، اما موهای متوسط در سال جدید همچنان محبوب هستند. امسال بسیار شاهد مدل‌های با طول متوسط خواهیم بود و امواج ایجاد شده بر روی آن نه تنها زیبایی این مدل را دوچندان می‌کند، بلکه سبک و نگهداری آن را نیز آسان‌تر می‌کند.

موهای کاملا فر

بهتر است اتوهای صاف کننده موهایتان را کنار بگذارید و از فر بودن طبیعی موهای خود لذت ببرید! پس از سال‌ها تسلط موی صاف بر ترندها، این بار موهای فر برگشته و زیباتر از همیشه هستند. آموزش‌های آنلاین بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه فرهای طبیعی خود را حالت دهید و زیبایی موهایتان را بیش از پیش کنید. فرقی نمی‌کند قد موهایتان بلند باشد یا کوتاه، در هر صورت مدل موی فر یکی از گزینه‌های ترند برای سال 2023 است.

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
8
+1
3
+1
7
+1
5
+1
4
+1
3
+1
20

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط