Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ دانلود انفرادی در نمایش خانگی- پیش بینی و تحلیل

دانلود انفرادی در نمایش خانگی- پیش بینی و تحلیل

by | 4 بهمن 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

با توجه به استقبال از تماشای انفرادی در سینما در این مطلب می‌خواهیم به پیش بینی دانلود انفرادی و تماشای آن هنگام پخش خانگی این اثر کمدی بپردازیم و همچنین عوامل این سینمایی کمدی و نظرات بینندگان این اثر درباره این فیلم مرور کنیم.

چند روزی است که خبر رسیده جمعه7 بهمن، امکان دانلود انفرادی به صورت اکران آنلاین ممکن خواهد شد و پس از آن  به زودی در انواع پلتفرم‌ها آماده تماشا و دانلود به صورت معمول خواهد شد؛ اما آنچه ما را به بررسی این اثر کمدی واداشته است، فروش و استقبال بی‌نظیر از فیلم انفرادی در طول 8 ماه اکران آن بوده است.

فیلم انفرادی تلاشی از ابراهیم عامریان و مسعود اطیابی، به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان این اثر، برای ساخت یک کمدی-اکشن به سبک فیلم‌های هالیوودی است که می‌توان گفت به عنوان اولین آثار جدی در این زمینه می‌توان آن را شروعی قابل قبول و موفق دانست، تجربه بازخوردها در تماشای صحنه های اکشن ثابت می‌کند که عموم مخاطبان از آنها را به عنوان صحنه‌هایی هیجان‌انگیز پذیرفته‌اند و همین نیز دلیلی بر احتمال دانلود انفرادی به صورت دوباره حتی برای افرادی خواهد‌بود که این کمدی-اکشن را در سینما تماشا کرده‌اند.

همچنین بخوانید  دانلود فصل ششم 6 قسمت پنجم 5 جوکر به همراه نقد و بررسی

عوامل فیلم انفرادی و خلاصه داستان

آنچه دانلود انفرادی را برای عموم مخاطبان ایرانی هیجان‌انگیز کرده است، بازیگران این سینمایی کمدی هستند که جایگاه ویژه‌ای در ذهن مخاطبان به عنوان ستارگان کمدی دارند و حداقل ده‌ها سکانس گیرای کمدی از هرکدام خصوصا رضا عطاران در ذهن همه ما نقش بسته است. علاوه بر عطاران، احمد مهران فر، مهدی هاشمی، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره و دیگر، بازیگران انفرادی هستند. همانگونه که گفته شده کارگردان این فیلم مسعود اطیابی است که در سالهای اخیر حسابی در ژانر کمدی سینما پرکار بوده است. خروس جنگی (1385)، تگزاس 1 (1397)، تگزاس 2 (1398) و دینامیت (1400) از محبوب‌ترین کمدی‌های کارگردانی شده توسط مسعود اطیابی هستند. اگر از تماشای این کمدی‌ها لذت برده‌اید، قطعا از دانلود انفرادی نیز پشیمان نخواهید شد.

همچنین بخوانید  13 نکته طلایی برای بهتر شدن در دوتا 2

خلاصه داستان: امیر، بهرام و جواد سه مالباخته شرکت مالی اعتباری هستند که رئیس آن اسدلله کرامت (برزو ارجمند) است. این سه نفر که به ترتیب مهدی هاشمی، احمد مهران فر و رضا عطاران نقش‌آفرینی آنها را برعهده دارند، در شرایط بی‌خانمانی با هم برای جبران بی‌پولی دست به یکی می‌شوند.

نظرات منتقدین و تماشاگران درباره دانلود انفرادی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای تماشای یک فیلم نظرات افراد را جویا می‌شوید، پیش از دانلود انفرادی این مطلب را بخوانید. در ابتدا باید بگوییم که اگر از دانلود انفرادی توقع تماشای یک اثر کمدی عمیق، فاخر و خنده‌دار را دارید، نه تنها انفرادی بلکه هیچ یک از کمدی‌های اخیر سینمای ایران توجه شما را جلب نخواهد کرد. اما اگر انتظار شما از دانلود انفرادی خنده است، این فیلم در چندی از سکانس‌ها خنده خوبی از مخاطب خود می‌گیرد، هر چند به گفته اکثر مخاطبین و منتقدان این خنده‌ها، خنده‌هایی عمیق نیستند. آنچه دانلود انفرادی را برای گروه قابل توجهی از افراد جذاب می‌کند، حضور عطاران است که دقیقا همین حضور، محل انتقاد‌های فراوانی نیز شده است، انتقادهایی که بیان می‌کنند عطاران در این فیلم مسیر لودگی را پیش گرفته است! لوده شدن عطاران و خراب شدن تصویر او به عنوان سلطان کمدی! حتی تصور آن هم ناراحت‌کننده است و امیدواریم با دانلود انفرادی و تماشای آن این نقد را برای انفرادی، نقدی بی‌اساس بدانیم. نقد دیگری که درباره انفرادی بسیار می‌شنویم، متوجه فیلمنامه بی‌منطق آن است. فیلمنامه انفرادی اصطلاحا در‌نیامده است، توالی اتفاقات از منطق خاصی پیروی نمی‌کنند و شخصیت پردازی‌ها کامل و باور‌پذیر نیست.

همچنین بخوانید  توضیحات کاملی در مورد گیفت کارت اپل

در نهایت امیدواریم با وجود تمامی این انتقاد‌ها، دانلود انفرادی و تماشای آن برای شما تجربه‌ای دلنشین باشد. برای دانلود قانونی این اثر می‌توانید به سایت خوب دی دی فیلم مراجعه نمایید.

rata_g

rata_g

چطور بود؟
+1
+1
2
+1
+1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط