Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ گردشگری @ مراحل و هزینه های ثبت شرکت در ترکیه، شرایط مدارک و هزینه ها

مراحل و هزینه های ثبت شرکت در ترکیه، شرایط مدارک و هزینه ها

by | 8 آذر 1401 | گردشگری | 0 comments

راه‌های زیادی برای مهاجرت به کشور ترکیه و به دست آوردن اقامت دائم این کشور وجود دارد. راه‌هایی چون اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور از طریق بورسیه و یا هزینه‌های شخصی، سرمایه گذاری، خرید املاک و تجارت، دعوت به کار در این کشور و سایر مهاجرت‌های دیگر که در نهایت می‌توان اقامت دائم این کشور زیبا را کسب کرد و در شهرهای زیبای ترکیه زندگی کرد.

یکی از راه‌های دریافت اقامت که سرمایه داران ایرانی در طی سال‌های اخیر از آن استقبال کرده‌اند ثبت شرکت در کشور ترکیه می‌باشد. کشور ترکیه نیز برای حمایت از این افراد که به اقتصاد این کشور کمک شایانی می‌کنند قوانینی وضع کرده است که یکی از مزایای آن دادن اقامت دائم کشور ترکیه از سوی دولت این کشور به این سرمایه گذاران است. سایت اعزام دانشجو شرایط مربوط به ثبت شرکت در کشور ترکیه را در ادامه این مقاله برای شما بیان می‌کند.

شرایط ثبت شرکت در ترکیه

کشور ترکیه به دلیل همجواری با کشور ایران در برخی از قوانین خود مانند قوانین کشور ایران عمل کرده و همین امر موجب سهولت کار و زندگی در این کشور برای ایرانیان شده است. برای ثبت شرکت در این کشور نیازی به اخذ مجوز اقامت نخواهید داشت و می توانید از کشور خود امور مربوط به ثبت شرکت در ترکیه را پیگیری کنید.

لازم است کلیه مدارک و اسناد مربوط به درخواست شما یرای ثبت شرکت به دفتر مربوط به ثبت تجارت استان محل استقرار شرکت در کشور ترکیه ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد. این دفاتر به شما تاییدیه‌ای ارسال می کنند که به راحتی می‌توانید جهت ثبت شرکت خود اقدام کنید.

انواع شرکت در ترکیه

شرکت با مسئولیت محدود

این نوع شرکت از یک سهام‌دار اصلی و چندین سهام‌دار دیگر تشکیل شده است. هر کدام از این افراد مقداری از سهام این شرکت را خریداری کرده و در سود و زیان آن شریک خواهند بود. هزینه ثبت این نوع شرکت در حدود ۱۰ لیر خواهد بود.

همچنین بخوانید  بهترین هتل های ارزان پاریس

 شرکت سهامی

این شرکت‌ها شامل دو شرکت سهامی خاص و عام است. در شرکت سهامی خاص تعداد ۲۵۰ نفر و یا کمتر از این تعداد سهام‌دار و در شرکت عام تعداد بالاتر از ۲۵۰ نفر سهامدار وجود دارد. هزینه ایجاد این گونه شرکت‌ها در کشور ترکیه مبلغی در حدود ۲۸۰۰ دلار می‌باشد.

شرکت جمعی

نام دیگر این شرکت‌ها تعاونی است. فعالیت شرکت‌های جمعی بازرگانی می‌باشد. برای ثبت این گونه شرکت به ۷ نفر به عنوان شریک و سهامدار نیاز است. این اشخاص سهام این شرکت را خریداری کرده و با شرکت‌های دیگر همکاری می‌کنند. اعضای هیئت مدیره شرکت‌های جمعی از سه نفر تشکیل می‌شود.

شرکت مختلط

این شرکت دارای یک یا چند سهام‌دار اصلی است که در مسئولیت تمامی بدهی‌های شرکت را بر عهده دارند. بقیه افرادی که به عنوان شریک در این شرکت‌ها حضور دارند مسئولیت سرمایه خود را به عهده خواهند داشت.

همچنین بخوانید  آموزش کامل کار کردن با گوگل مپ

شرکت تضامنی

شرکت‌های تضامنی شامل دو نوع شرکت هستند. شرکت عادی که یک شرکت خصوصی بوده و شر تقسیم شده به سهام که یک شرکت سرمایه گذاری است. این شرکت‌ها از شرکای فعال و غیر فعال تشکیل شده‌اند.

 صرافی

این نوع از موسسه‌های مالی که ثبت پیچیده‌ای نیز دارند از جمله شرکت‌های سهامی هستند که در ترکیه وجود دارند. برای ثبت صرافی لازم است گواهینامه مخصوص ثبت آن را دریافت کنید که کار راحتی نخواهد بود.

شرکت مناطق آزاد

برای ایجاد این شرکت‌ها لازم است از کشور ترکیه در مناطق آزاد زمین خریداری کنید و به تولید محصول و کالای خود بپردازید. در ثبت این نوع کشور از حمایت و کمک دولت ترکیه برخوردار خواهید شد.

برای دریافت خواندن ادامه این مطلب و دریافت مشاوره به سایت اعزام دانشجو سر بزنید.

sahar-khalili

sahar-khalili

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط