Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ معرفی مدل مو پسرانه جدید و جذاب 2023

معرفی مدل مو پسرانه جدید و جذاب 2023

by | 6 مهر 1402 | مد و زیبایی | 0 comments

چند وقت پیش مقاله‌ای با عنوان جذاب ترین مدل موهای ترند 2023 برای خانم ها نوشتیم که خوشبختانه مورد استقبال واقع شد. این بار تصمیم گرفتیم تا سری به دنیای مدل مو پسرانه بزنیم و ببینیم در سال 2023 چه مدل‌هایی ترند هستند.

مدل مو در استایل آقایان نمود زیادی دارد و از  عناصر بسیار تاثیرگذار در خوشتیپ شدن ایشان است. برای بسیاری از پسران، مدل مو مقوله‌ایست که باید به اندازه تمایل فرد به اتومبیل و ساعت مورد توجه قرار گیرد.

اگر می‌خواهید ظاهر خود را متحول کنید، مدل‌های موی زیادی برای آقایان وجود دارد که شیک و جذاب هستند. مدل‌های موی مردانه را با طول‌ها و بافت‌های مختلف می‌توان انتخاب کرد تا استایلی عالی ایجاد کند. سلیقه و انتخاب شما چه موهای کوتاه باشد چه بلند، این مدل‌های جدید مو ظاهر شما را به سطح بالایی از خوشتیپی ارتقاء می‌دهند. در این مقاله، ما لیستی از بهترین مدل های مو پسرانه را گردآوری کرده‌ایم. کدام مدل برازنده صورت و استایل شماست؟

مدل موی comb over

مدل موی comb over

مدل مو پسرانه comb over یک گزینه عالی برای مردانی است که ترجیح می‌دهند ظاهری حرفه‌ای بدون احساس تظاهر داشته باشند. با توجه به مجله Men’s Hairstyles Today، این مدل موی کلاسیک به یکی از بهترین مدل‌ها برای مردانی تبدیل شده است که می‌خواهند مدلی همیشگی داشته باشند تا بتوانند آن را به طرق مختلف حالت دهند و ظاهری تازه و مدرن به موهای خود بدهند.

مدل موی comb over وقتی با ریش کامل ترکیب می‌شود، ظاهری بسیار متفاوت با ترکیب با مدل ریش فید یا سایه دار ایجاد می‌کند. بنابراین با اشتن این مدل مو، شما با ایجاد تنوع در مدل ریش خود نیز می‌توانید استایل‌های مختلفی ایجاد کنید.

مدل موی quiff (کوئیف)

مدل موی quiff (کوئیف)

مدل مو پسرانه quiff (برخی آن را کیف هم تلفظ می‌کنند!) برای کسانی که به دنبال داشتن ظاهری مدرن هستند، گزینه بسیار خوبی است. این مدل در عین حال که کمی شلخته به نظر می‌رسد، اما بصورت مرتب در بالای سر خودنمایی می‌کند به همین دلیل یک مدل موی عالی برای افراد حرفه‌ای و مهمانی‌های شبانه است. برای داشتن این مدل مو باید موهایتان کمی بلند باشد و روی موهای کوتاه جواب نمی‌دهد.

ترندترین حالت مدل موی quiff ترکیب آن با بغل مو و پشت موهای فید یا سایه خورده است. ولی اگر تمایلی به این ترکیب ندارید، می‌توانید موهای خود را با quiff ساده بزنید.

مدل موی French crop (کراپ فرانسوی)

مدل موی French crop (کراپ فرانسوی)

کراپ فرانسوی یک مدل موی کوتاه برای مردانی است که دوست دارند ظاهر مردانه خود را حفظ کنند اما زمان و حوصله زیادی برای نگهداری از موهایشان ندارند. این مدل مو در قسمت بغل و پشت موها بسیار کوتاه است (بصورت سایه هم می‌تواند باشد) و در قسمت بالای سر ارتفاع موها تا 3 سانت می‌رسد.

همچنین بخوانید  بهترین ایده های خلاقانه برای تاتو زنانه

بر اساس مجله معتبر Men’s Hairstyles Today: “مدل کراپ فرانسوی خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین مدل موهای پسرانه تبدیل شد و در  آقایان ظاهری کمی زمخت و خوشتیپ ایجاد می‌کند.”

French crop یک مدل موی همه کاره است. می‌دانید چرا؟ شما می‌توانید موهای خود را به سمت چپ یا راست شانه کنید و به یک مصاحبه کاری بروید و بعد از جلسه، با انگشتان خود موهایتان را به سمت جلو بکشید و مرتب کنید آماده رفتن به دور دور شبانه شوید! پس این مدل مو می‌تواند برای هر پسری مناسب باشد.

مدل موی Buzz cut (بازکات)

این مدل مو پسرانه کلاسیک و بسیار کوتاه برای مدت زمان طولانی، مدل موی مورد علاقه مردان پرمشغله‌ای بوده است که دوست دارند همیشه مرتب باشند و ظاهری مصمم و جدی داشته باشند و وایب مردانه از خود ساتع کنند.

مردانی با ویژگی‌های قوی همیشه از اینکه این مدل مو چقدر می‌تواند گونه‌ها و خط چانه آنها را برجسته تر نشان دهد تعجب می‌کنند. اگر قسمت بغل موها و پشت سر را در این مدل کاملا فید کنید و خالی شود، این مدل نیز مانند کراپ فرانسوی تبدیل به یک مدل موی همه کاره می‌شود. این مدل مو نیاز به هیچ مراقبت و حالت دادن خاصی ندارد و  فقط باید حواستان باشد که به طور منظم جاهای خالی سر را اصلاح کنید.

این مدل مو در میان سربازان، بوکسورها و بدنسازان و همه کسانی که می‌خواهند بدون هیچ زحمتی ظاهری تر و تمیز و مرتب داشته باشند رایج است.

مدل موی slick back

مدل موی slick back

اگرچه تاریخچه این مدل مو به قرن‌ها پیش برمی‌گردد اما در چند سال اخیر دوباره به میادین برگشته و به یکی از ترندهای مورد علاقه آقایان تبدیل شده است. به طور معمول این مدل مو با کنار موهای بسیار کوتاه و یا فید شده ترکیب می‌شود و طول موهای بالای سر نیز می‌تواند از یک اینچ (2.5 سانت) به بالا باشد. این مدل مو به مراقبت و رسیدگی قابل توجهی نیاز دارد و افرادی که این مدل مو را انتخاب می‌کنند با سشوار و انواع حالت دهنده‌های مو سر و کار دارند. اما زیبایی و جذابیت این مدل مو به همه این کارها می‌ارزد.

مدل موی Side part

مدل موی Side part

مدل مو پسرانه side part یا کج یک مدل موی حرفه‌ای است که این روزها در میان بیزینسمن‌ها بسیار باب شده است. در این مدل، موهای بالای سر نسبتا بلند هستند اما عمق موها در قسمت فرق چپ یا راست سر بسیار عمیق می‌شود. در قسمت کناره‌ها نیز موها یا باید خیلی کوتاه باشند یا بصورت فید باشند. این مدل مو برای کسانی که ترجیح می‌دهند هر جا که می‌روند بسیار مرتب و آنکادر به نظر برسند مناسب است.

مدل موی Afro (افرو)

مدل موی Afro (افرو)

مدل موی افرو در دهه‌های 60 و 70 میلادی بسیار مد شده بود و حالا بعد از گذشت سال‌ها، دوباره ترند شده است. هرچند این محبوبیت قابل مقایسه با زمان اوج این مدل مو نیست اما افراد بسیاری به سراغ مدل افرو می‌روند.

افرو چیزی بیشتر از یک مدل موی معمولی است. این مدل، بخصوص برای مردان سیاهپوست، روشی برای ابراز وجود و نشانه‌ی آگاهی از خود و ماهیت خود است. این مدل مو هم می‌تواند بصورت مرتب و آراسته اصلاح شود هم بصورت بلند و طبیعی؛ که این مسئله به سلیقه آقایان بستگی دارد که کدام را ترجیح می‌دهند.

مدل موی Crew cut

مدل موی Crew cut

این مدل مو درست مانند مدل موهای Buzz cut و Comb over یک سبک کلاسیک دارد و محبوب است و هیچ وقت از مد نمیفتد. این مدل مو در قسمت بالای سر دارای موهای کوتاهی است که هر چه به بغل سر نزدیک‌تر می‌شود کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود تا جایی که به حالت سایه یا فید می‌رسد. این مدل مو نسبت به دیگر مدل‌های کوتاه، قابل تشخیص است چرا که موهای بالای سر رو به بالا شانه می‌شوند.

این مدل مو پسرانه برای کسانی مناسب است که دوست دارند فوق‌العاده به نظر برسند اما حوصله ندارند روزی نیم‌ساعت برای حالت دادن موهایشان وقت بگذارند.

مدل موی Faux Hawk (شاهینی)

مدل موی Faux Hawk (شاهینی)

مدل موی faux hawk یا شاهینی ترکیبی از مدل سرخپوستی و مدل موی کلاسیک مردانه است. در این مدل، موهای بالای سر از قسمت پیشانی تا وسط سر باید بلند باشد و همینطور که به طرفین می‌رود کوتاهتر می‌شود تا جایی که وقتی به گوش‌ها می‌رسد فید می‌شود. نکته مثبت مدل موی شاهینی انعطاف پذیری آن است. شما می‌توانید در طول هفته آن را بصورت کلاسیک نگه دارید و به صورت ساده شانه بزنید اما آخر هفته‌ها با استفاده از ژل‌ها و حالت‌دهنده‌های متنوع، موها را رو به بالا شانه کنید و استایل متفاوت و اسپرت‌تری برای خود درست کنید.

مدل موی Ivy league (آیوی)

مدل موی Ivy league (آیوی)

مدل موی آیوی از اضافه کردن قسمت بغل موها به مدل Crew cut بدست می‌آید. اما نسبت به آن کارآمدتر است. گفته می‌شود که این مدل مو از دانشگاه‌های هاروارد و ییل (Yale) بیرون آمده است ولی در حال حاضر یکی از ترندترین مدل موهای جهان است. حالت دادن آن بسیار راحت است؛ کافی است موها را به سمت بالا و چپ یا راست شانه کنید و با استفاده از ژل یا تافت آن را ثابت نگه دارید.

مدل موی شلخته!

مدل موی شلخته!

مدل موی شلخته نمایانگر مردانگی، کمی خشونت و حتی سکسی بودن است. شاید به همین دلیل است که این مدل مو طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. موهایتان چه کوتاه باشد چه بلند، می‌توانید از این مدل استفاده کنید. حتی برای قرارها و مصاحبه‌های کاری نیز می‌توانید با این مدل مو ظاهری حرفه‌ای برای خود بیارایید.

مدل موی Textured Fringe

مدل موی Textured Fringe

در این مدل، موها به ونه‌ای قیچی زده می‌شوند که مرزها و لبه‌های مشخصی برای مو ایجاد نکنند. بسته به اندازه مو، ضخامت مو و رنگ مو این لبه‌ها می‌توانند متفاوت باشند. مثلا برای موهای بلند و بور موها با لبه‌های تند و تیزتری کوتاه می‌شوند و حالت مدرن‌تری به خود می‌گیرند. اما موهای کوتاه و تیره، با لبه‌های کم‌عمق‌تر و تیره‌تر، ظاخهری برازنده به اشخاص می‌دهد. شما می‌توانید با حالت‌دهنده‌های مخصوص، این مدل مو را پر حجم‌تر و شلخته‌تر حالت دهید که قطعا ظاهری کژوال و غیر رسمی در استایل شما ایجاد می‌کند. یا اینکه با انواع ژل‌های سخت، موهای خود را بصورت مرتب شانه کنید و و آراسته‌تر به نظر برسید.

مدل Mohawk (سرخپوستی)

مدل Mohawk (سرخپوستی)

هنگامی که به مدل موی “سرخپوستی” فکر می‌کنیم، ممکن است بلافاصله موهای بلندی را به یاد بیاوریم که با رنگ‌های روشن و جیغ رنگ شده‌اند. در حالی که این مطمئناً یکی از حالت‌های موهاک است و قطعا مدل‌های مختلفی دارد.در  این مدل یک نوار باریک از موهای بلند از پیشانی شروع می‌شود و تا انتهای سر  ادامه می‌یابد، اما طول آن با شماست. مدل سرخپوستی می‌تواند کمی بیش از یک اینچ طول داشته باشد یا ارتفاع آن به بیش از شش اینچ یا 15 سانت برسد.

مدل موی Spiky hair

مدل موی Spiky hair

این مدل مو در دهه 80 بسیار رایج بود. در حالی که این مدل مو بیش از 2 دهه از مد افتاده بود اما گویا دوباره به یکی از مدل‌های پرطرفدار تبدیل شده است؛ البته با حالتی ملایم‌تر. در این مدل موهای قسمت بالای سر بلند است و در کناره‌ها موها بسیار کوتاه یا فید می‌شوند. می‌توانید در هنگام روز موهایتان را به حالت ساده شانه کنید و حرفه‌ای به نظر برسید اما در هنگام شب با استفاده از حالت‌دهنده‌های مرغوب، مدل موهایتان را تیغ تیغی کنید! و استایلی سرکش‌تر برای خودتان درست کنید.

مدل موی Wolf cut

Wolf cut hairstyle

ولف کات: این یک مدل موی شیک و شیک است که دارای لایه های سنگین در بالای سر است که به تدریج به سمت لبه ها نازک می شود. به موها حجم و ضخامت می‌دهد و برای تمام بافت‌های مو خوب عمل می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین روش های پوشیدن کاپشن پفی
همچنین بخوانید  اوزون تراپی مو چگونه انجام میشود؟ | بررسی کامل مزایا

مدل موی Low Fade

مدل موی Low Fade

این یک مدل موی همه کاره و ظریف است که دارای موهایی است که به تدریج به سمت گردن کاهش می یابد و تضاد ظریفی بین طرفین و قسمت بالایی ایجاد می کند. می‌توان آن را با استایل‌های مختلف در قسمت بالا جفت کرد، مانند شانه کردن، کوکیف یا پشتی صاف.

مدل موی وایکنیگی

مدل موی وایکنیگی

مدل موی وایکینگ: این یک مدل موی تند و مردانه است که عناصر مختلفی مانند بافته‌ها، کناره‌های تراشیده شده، شاهین‌های مصنوعی یا ریش را ترکیب می‌کند. مناسب مردانی است که موهای بلندی دارند و می خواهند شخصیت و استایل خود را نشان دهند

مدل موی Bald Fade

مدل موی Bald Fade

مدل موی Surfer

مدل موی Surfer

این یک مدل موی آرام و بی دغدغه است که دارای موهای بلند، موج دار یا مجعد است که روی پیشانی و گوش ها می ریزند. ظاهری طبیعی و بدون زحمت می دهد که مناسب مردانی است که موهای پرپشت یا بافت دارند.

مدل موی Modern Mullet

این مدل موی یکپارچهسازی با سیستمعامل و سرکش است که دارای موهای کوتاه در پهلو و جلو و بلند در پشت است. این تضاد بین کسب و کار و معمولی ایجاد می کند و امکان خلاقیت و شخصی سازی را فراهم می کند.

مدل موی Clean Grow Out

این یک مدل موی طبیعی و بدون دردسر است که دارای موهایی است که به طول متوسط ​​یا بلند رشد کرده اند، بدون هیچ گونه حالت دادن یا کوتاه کردن. ظاهری آرام و بی دغدغه می دهد که مناسب مردانی است که موهای پرپشت یا مجعد دارند و شخصیتی غیرعادی یا ماجراجو دارند.

همانطور که دیدید مدل موهای پسرانه ترند 2023 شامل هر نوع و اندازه‌ای می‌شود بنابراین دست شما در انتخاب مدلی که به استایل لباس پوشیدنتان بیاید و مناسب سبک زندگیتان باشد و با حال و حوصله شما سازگار باشد، باز است.

خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
6
+1
8
+1
5
+1
6
+1
3
+1
7
+1
8

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط