Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ 10 چیزی که یک مرد مسن را برای یک زن جوان جذاب تر می کند

10 چیزی که یک مرد مسن را برای یک زن جوان جذاب تر می کند

by | 12 آذر 1402 | رابطه و ازدواج | 0 comments

آیا تا به حال جذب یک مرد مسن شده‌اید؟ ناگهان پدر دوستتان یا برادر بزرگترش یا حتی استاد دانشگاه شما میوه ممنوعه‌ای به نظر می‌رسد که می‌خواهید از آن استفاده کنید. روابط زن جوان و مرد مسن امروزه به خصوص در بین افراد مشهور رایج است. از جورج کلونی و امل کلونی، هیلاری برتون و دیو مورگان، رایان رینولدز و بلیک لایولی گرفته تا بیانسه و جی زی، بسیاری از افراد مشهور با اختلاف سنی زیادی ازدواج کرده‌اند. البته باید قبول کنیم که مشهورترین فردی که با اختلاف سنی زیاد وارد رابطه می‌شود، لئوناردو دی کاپریو است. بنابراین، چه چیزی یک زن جوان را به یک مرد مسن تر جذب می کند؟ بیایید دریابیم.

دلیل علاقه زنان جوان به رابطه با مردان مسن چیست؟

بر اساس مطالعه‌ای که توسط سارا اسکنتلبری و دارن فاولر از دانشگاه سنت مری (هالیفاکس) انجام شد، زنانی که با مردان مسن‌تر قرار می‌گیرند به دنبال چهره‌های “پدرگونه” هستند. این احتمال وجود دارد که آنها در کودکی توسط پدر خود نادیده گرفته شده باشند و به دنبال جبران آن از طریق توجه مردان مسن هستند. این مطالعه همچنین می‌گوید که مردان مسن تر با امنیت مالی که زنان اغلب به دنبال آن هستند، می‌آیند. از سوی دیگر، وقتی مردان مسن‌تر به دنبال زنان جوان‌تر به‌عنوان شریک عاشقانه هستند، باروری شرکای بالقوه آنها می‌تواند عاملی ناخودآگاه در بازی باشد. به هر دلیلی، جذابیت زنان جوان‌تر به مردان مسن را نمی‌توان انکار کرد.

حتماً از مقاله “21 نکته برای ملاقات با مرد بیوه” دیدن کنید.

اگر اغلب فکر می‌کنید، “چرا من از مردان بزرگتر از خودم خوشم می‌آید؟ چرا من از نظر جنسی جذب مردان مسن‌تر می‌شوم؟»، دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد. که این سوال را که واقعاً چه چیزی یک زن جوان را به یک مرد مسن‌تر جذب می‌کند در کانون توجه قرار می‌دهد. مطالعات روی زنان اغلب مردان مسن را ترجیح می‌دهند و اغلب آن را به پارامترهای روانی و تکاملی نسبت می‌دهند.

به عنوان مثال، یک مطالعه سوئدی، جذابیت مردان مسن در میان مردان جوان را به تفاوت در ترجیحات شریک زندگی نسبت می‌دهد. مردان بیشتر نگران ویژگی‌هایی هستند که باروری بالا را در یک شریک بالقوه پیش بینی می‌کند و زنان با ویژگی‌هایی که نشان دهنده در دسترس بودن منابع بالا است. این الگوی زمانی ریشه در نیازهای اولیه ما برای امنیت و تولید مثل دارد و پاسخی کاملاً سرراست به این که چرا زنان جوان مردان مسن را دوست دارند ارائه می‌دهد.

در حالی که شواهد علمی کافی برای تأیید این فرضیه وجود دارد، شما می‌توانید با نگاه کردن به اطراف، پاسخی برای دوست داشتن زنان جوان‌تر از مردان مسن پیدا کنید. اکنون پذیرش فزاینده‌ای برای چنین روابطی وجود دارد. افراد زیادی با دیدن یک زن جوان و مرد مسن با موهای جوگندمی پلک نمی‌زنند. در واقع، چیزی واقعاً جذاب در مورد این نوع جفت وجود دارد.

11 چیزی که یک زن جوان را به یک مرد مسن تر جذب می کند

جذب زن جوان به مرد مسن

پس چرا یک زن جوانتر یک مرد مسن را انتخاب می‌کند؟ کاترین زتا جونز هنرپیشه هالیوود که با مایکل داگلاس 25 ساله ازدواج کرد، یک داستان عاشقانه در نگاه اول داشت. مایکل داگلاس در مصاحبه‌ای گفت: سی دقیقه بعد از ملاقات با او گفتم تو مادر فرزندان من خواهی شد.

به نظر می‌رسد کاترین بلافاصله متقاعد شد. جونز و داگلاس اکنون یک پسر و یک دختر دارند. ازدواج آنها با فراز و نشیب‌های خود دیده شده است، و شاید حتی سهم نسبتاً زیادی از مسائل مربوط به روابط زن جوان مرد مسن‌تر، اما آنها قوی پیش می‌روند. از دنیای سلبریتی‌ها گرفته تا افراد اطرافمان، می‌توانیم نمونه‌های کافی از جذابیت مردان مسن را در میان زنان جوان‌تر پیدا کنیم.

همچنین بخوانید  راهنمای جامع انواع مختلف دوستیابی و قرار ملاقات

اما سوالی که همچنان بسیاری را گیج می‌کند این است که چرا؟ “چه چیزی در او می‌بیند؟” زنان جوان در مردان مسن به دنبال چه چیزی هستند؟ آیا آنها فقط از نظر جنسی به مردان مسن تر جذب می‌شوند یا چیزی بیشتر است؟ جذابیت بین مردان مسن و زنان جوا‌ن‌تر، جرقه‌های آشکاری را ایجاد می‌کند که مقاومت در برابر آنها دشوار است.

گاهی اوقات این فقط کشش جنسی است، در حالی که زمان‌هایی وجود دارد که به چیزی معنادارتر تبدیل می‌شود. اینکه رابطه معنادار باشد یا جنسی، صرفاً به سازگاری بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در اینجا 11 چیز وجود دارد که یک زن جوان را به یک مرد مسن تر جذب می‌کند. وقتی واقعاً عاشق می‌شوید، سن فقط یک عدد است.

1. مسئولیت پذیرتر و بالغ تر هستند

همه ما می‌توانیم موافق باشیم که بسیاری از مردان جوان، همانطور که عموماً شناخته می‌شوند، مانند بچه‌ها رفتار می‌کنند. آنها از مسئولیت‌ها فرار می‌کنند و بلوغ چیزی است که نمی‌توانید از آنها انتظار داشته باشید. بسیاری از اوقات، زنان مردان هم سن و سال خود را فاقد احساس مسئولیت می‌دانند. همانطور که زنان از نظر مالی مستقل می‌شوند، ممکن است صبر و حوصله کمتری برای مقابله با مردانی داشته باشند که از بزرگ شدن امتناع می‌کنند.

آنها ممکن است از انجام همه کارها خسته شوند و به دنبال شخصی مسئول باشند و به جای مسئولیت، شریک برابر در رابطه باشند. زنان احساس می‌کنند که مردان مسن‌تر هنوز هم می‌توانند مشکلاتشان را به دلیل سطح بلوغشان درک کنند. زنان سریعتر از مردان بالغ می‌شوند و به دنبال فردی هستند که با سطح بلوغ آنها مطابقت داشته باشد. مردان مسن مسئولیت‌پذیرتر هستند که آنها را برای چنین زنانی ایده آل می‌کند.

حتماً مقاله “بهترین ویژگی های یک شوهر خوب” را مطالعه کنید.

2. احساس امنیت

احساس امنیت با مرد مسن

مردان مسن‌تر احساس امنیت می‌دهند، که معیاری ضروری برای یک رابطه شاد و سالم است. بیشتر اوقات، مردان مسن‌تر در زندگی موفق‌تر هستند. با رسیدن به اوج مسیر شغلی خود، دارایی‌هایی را برای تضمین آینده خود به دست آورده‌اند. جدا از امنیت مالی، مردان مسن‌تر از نظر عاطفی نیز امنیت بیشتری دارند و بالغ هستند.

زنان به دنبال این احساس امنیت کامل هستند تا بتوانند رابطه‌ای عاری از درام ایجاد کنند، به‌خصوص زمانی که به فکر آرامش هستند. آنها احساس راحتی بیشتری می‌کنند که بدانند آینده آنها با چنین شخصی امن است. چیزی که یک زن جوان را به یک مرد مسن تر جذب می‌کند این است که آنها در مرحله‌ای از زندگی خود هستند که دارایی‌ها و سرمایه گذاری‌های خود را دارند. جذاب‌ترین سن برای یک مرد اواسط دهه 30 یا اوایل دهه 40 است که درآمد، ظاهر و میل جنسی ثابتی دارد.

3. باتجربه تر هستند

مردان مسن مدت طولانی‌تری در زمین بازی کرده‌اند و در مسیریابی روابط و درک نیازها، خواسته‌ها و انتظارات شریک زندگی خود تجربه بیشتری دارند. آنها در کنار تجربه های خود، نشانه های دختر فریبکار را نیز به خوبی می‌دانند. تجربه آنها با زنان باعث می‌شود آنها را در درک زنان ماهر بدانند. آنها می‌توانند با نوسانات خلقی یک زن مقابله کنند و همچنین می‌توانند با کلمات و اقدامات مناسب آنها را آرام کنند.

زنان جوان‌تر با مردان مسن‌تر احساس راحتی بیشتری می‌کنند، زیرا می‌دانند که در صورت نیاز می‌توانند برای حمایت به شریک زندگی خود تکیه کنند. یک مرد مسن‌تر، مملو از سال‌ها تجربه، می‌داند چه زمانی باید بگوید تا شریک زندگی‌اش را دلداری دهد و روحیه او را در زمانی که احساس ضعف می‌کند، تقویت کند.

در حالی که مسائل مربوط به روابط زن جوان مرد مسن وجود دارد، در چنین ارتباطی زمینه برای صمیمیت عاطفی بیشتر نیز وجود دارد. همچنین، مردان مسن‌تر تمایل دارند موقعیت‌های نامطلوب را بهتر مدیریت کنند، زود نتیجه‌گیری نمی‌کنند و آرام و منطقی هستند. یک زن جوان تر، یک مرد مسن را یک حضور اطمینان بخش در زندگی خود می یابد.

همچنین بخوانید  دوستت دارم به زبان های مختلف با فایل صوتی تلفظ

4. مسائل قبلی با پدر

یکی از دلایل احتمالی این امر می‌تواند مشکلات پدر باشد. زنانی که روابط پیچیده‌ای با پدر خود دارند به راحتی جذب مردان مسن می‌شوند. آنها در شریک زندگی خود به دنبال ویژگی‌هایی هستند که پدرشان فاقد آن بود یا پویایی رابطه‌ای که رضایت بخش‌تر از آنچه با پدرانشان به اشتراک می‌گذارند باشد.

یک مرد مسن‌تر کاملاً با کسی که او را مانند پدرش درک می‌کند، مطابقت دارد. از سوی دیگر، زنان جوان‌تر ممکن است به دنبال مرد مسن‌تری باشند که تصویری از شخصیت پدرش باشد و ممکن است با امید به معادله‌ای بهتر از آنچه او با پدرش به اشتراک گذاشته، وارد رابطه شوند. این اساساً راهی است برای زنده کردن تجربیاتی که او با پدرش داشته و امیدوار است برای نتیجه‌ای متفاوت باشد. تمایلی که معمولاً در زنانی دیده می‌شود که از مهر پدری محروم بوده‌اند، دیده می‌‎شود.

محرک ناخودآگاه هرچه باشد، نتیجه این است که زنانی که جذب مردان مسن‌تر می‌شوند، به دنبال یک مربی، یک دوست و کسی می‌گردند که به آنها توصیه کند. در این روند، این زنان جوان‌تر جذب خرد و پختگی مردان مسن‌تر می‌شوند و عاشق آن‌ها می‌شوند. آنها می‌خواهند محافظت شوند، پناه بگیرند، از آنها مراقبت شود و این چیزی است که یک زن جوان را به سمت یک مرد مسن‌تر سوق می‌دهد.

5. آنها می دانند که در زندگی چه می خواهند

اگر از یک پسر هم سن و سال خود بپرسید که او در زندگی چه می‌خواهد، او یا با سردرگمی به شما خیره می‌شود یا ممکن است پاسخی ناپخته مانند «تمام عمرم بازی‌های ویدیویی» یا «هیچ چیز جز خوابیدن» به شما بدهد. یک مرد مسن‌تر پاسخ روشن‌تر به همان سوال خواهد داشت. او ممکن است در مورد جاه طلبی‌ها، اهداف شغلی، چشم اندازهای آینده، اهداف و ارزش‌های خود صحبت کند.

این وضوح و پختگی یکی از دلایل اصلی جذب زنان جوان به مردان مسن است. مردان مسن‌تر با هدف و جهت هدایت می‌شوند و همین امر باعث می‌شود که زنان جوان‌تر جذب آن‌ها شوند. این به این دلیل است که زنان معمولاً بالغ‌تر از مردان هستند و به دنبال فردی هستند که با سطح بلوغ آنها مطابقت داشته باشد و بتواند نیازهای عاطفی آنها را در یک رابطه برآورده کند.

6. هاله مرموز آنها

هاله مرموز مردان مسن

مردان مسن جذاب این حس مرموز بودن را در مورد خود دارند. بی‌تفاوتی در رفتارشان، جدیت در چهره‌شان نشان می‌دهد که چیزی عمیق‌تر در شخصیت آن‌ها وجود دارد و شما نمی‌خواهید بیشتر درباره داستان آن‌ها بدانید. این هاله اسرارآمیز می تواند محرک اصلی جذابیتی باشد که یک زن جوانتر نسبت به یک مرد مسن‌تر احساس می‌کند.

هر چه یک مرد مسن کمتر در مورد خودش صحبت کند، بیشتر می‌خواهید درباره او بدانید. می‌خواهید دیوارهایی را که دور قلبش ساخته است بشکنید و شادی را به آن بازگردانید. او زندگی خود را سپری کرده است داستان‌هایی از ماجراها و مبارزات، شکست‌ها و موفقیت‌ها برای گفتن دارد و این می‌تواند برای یک زن جوان مسحورکننده باشد.

7. درک بیشتری دارند

مردان مسن معمولاً درک بیشتری نسبت به مردان جوان دارند. مردان مسن در روابط صبورتر هستند و سعی می‌کنند به جای سرزنش کردن، به ریشه مشکل برسند و مشکل را حل کنند. آنها نشانه های پایان رابطه عاطفی را به خوبی می‌شناسند و تلاش می‌کنند که هیچ یک از آنها اتفاق نیفتد.

مهارت‌های حل تعارض آنها استثنایی است. آنها آرامش خود را حفظ می‌کنند و سعی می کنند قبل از نتیجه گیری سریع ابتدا شما را درک کنند. زنان این را جذاب می‌دانند زیرا احساس می‌کنند مردان مسن‌تر احساسات آنها را درک می‌کنند، برای احساسات آنها ارزش قائل هستند و می‌دانند چگونه به آنها احترام بگذارند.

مردان مسن تر می‌دانند که چگونه نبردهای خود را انتخاب کنند و اجازه نمی‌دهند کدورت در رابطه به خاطر مسائل کوچک رخ دهد. آنها از دعواهای کوچک بیزارند، به همین دلیل رابطه با آنها می‌تواند قوی و صلح آمیز باشد.

همچنین بخوانید  10 ویژگی اصلی مردی با عزت نفس پایین

8. از تعهد نمی ترسند

مردان مسن از تعهد نمی ترسند

مردان جوان‌تر اغلب نشانه‌هایی از تعهد را در یک رابطه منعکس می‌کنند و برخورد با آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای بسیار خسته‌کننده باشد. خانم‌های جوان‌تر بالاخره از دل‌شکستگی خسته می‌شوند و به دنبال کسی می‌گردند که قرار نیست در اولین اشاره سرد شود یا از گفتگوی «کجا می‌رود» مانند طاعون اجتناب کند.

در مقابل، مردان مسن‌تر می‌توانند به‌عنوان همتای کامل به نظر برسند، زیرا در مرحله‌ای از زندگی هستند که از جهش به سمت ایجاد یک رابطه بلندمدت معنادار و حتی کنار آمدن با شخصی که دوستشان دارند نمی‌ترسند. آن‌ها از تعهد نمی‌ترسند، که باعث می‌شود یک زن جوان‌تر احساس امنیت بیشتری در رابطه داشته باشد، زیرا می‌تواند مطمئن باشد که این موضوع به یک تلنگر دیگر تبدیل نخواهد شد.

خانم‌های جوان‌تر احساس می‌کنند که بودن با یک مرد مسن‌تر می‌تواند آنها را از چرخه معیوب دلشکستگی و درد دل رها کند. اما آیا یک مرد مسن می تواند یک زن جوان را دوست داشته باشد؟ بله با تمام وجودش. به همین دلیل است که برخی از زنان جوان‌تر، داستان‌های عاشقانه مردان مسن‌تر بسیار موفق هستند.

9. آنها والدین خوبی هستند

یکی از دلایل بسیاری برای جذابیت محسوس بین این دو این است که مردان مسن تر آماده هستند تا والدین بهتری باشند. اگر زن جوان‌تری با یک پدر مجرد قرار می‌گیرد، تماشای مراقبت از فرزندانش توسط مردش می‌تواند به او اطمینان دهد که او می‌تواند پدر خوبی باشد، اگر آنها تصمیم بگیرند به عنوان یک زوج از این پل عبور کنند.

حتی اگر او پدر نباشد، بلوغ عاطفی و امنیت مالی یک مرد مسن برای این اطمینان کافی است که زن برای مقابله با چالش‌های فرزندپروری، اگر و زمانی که تصمیم به تشکیل خانواده با هم داشته باشند، آماده است. مرد مسن‌تر احتمال بیشتری دارد که بار فرزندپروری را با شریک زندگی‌اش تقسیم کند و این سفر را پربارتر و کم‌چالش‌تر می‌کند.

این یکی از دلایلی است که علیرغم تمام مشکلات بالقوه روابط زن جوان مرد سالمند، جاذبه مغناطیسی بین این دو وجود دارد. هنگامی که آنها به عنوان یک زوج گرد هم می‌آیند، می‌توانند با موفقیت از هر چالشی که زندگی سر راه آنها قرار می‌دهد عبور کنند.

10. عاشق شدن

عاشق مرد مسن

گاهی اوقات یک زن جوانتر با یک مرد مسن ربطی به سن او ندارد. می‌گوییم عشق کور است و دل آنچه را که می‌خواهد می‌خواهد. به هر حال، هیچ تفاوت سنی مشخصی برای یک ازدواج عالی وجود ندارد. گاهی اوقات فقط سازگاری و درک است که باعث می‌شود رابطه شروع شود.

عشق می‌تواند در هر مکان و در هر زمان رخ دهد. عشق می‌تواند دو فرد کاملاً متضاد را به هم نزدیک کند، حتی اگر فاصله سنی زیادی داشته باشند.

جمع بندی

جذابیت بین زنان جوان و مردان مسن هم یک پدیده روانی و هم تکاملی است

بلوغ، ثبات و امنیت که یک مرد مسن باید ارائه دهد دقیقاً همان چیزی است که یک زن جوان در یک رابطه به دنبال آن است. علیرغم مشکلات احتمالی روابط زن جوان‌تر مرد مسن، زوج‌ها می‌توانند یک پیوند پایدار ایجاد کنند.

قرار ملاقات با یک مرد مسن به شما این احساس را می‌دهد که بالاخره فردی را پیدا کرده‌اید که همان چیزی را که شما می‌خواهد. با این حال، موارد مهمی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. آیا این شخص می‌تواند ناپختگی شما را کنترل کند یا مانند یک کودک با شما رفتار خواهد کرد؟ برنامه او برای کودکان چیست؟ آینده خود را با او کجا می‌بینید؟ شما نیاز به پاسخ به این سوالات دارید زیرا نمی‌خواهید مانند مونیکا گلر شوید که مجبور شد ریچارد را ترک کند زیرا او بچه نمی‌خواست.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط