Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ نکات طلایی برای سئو سایت

نکات طلایی برای سئو سایت

by | 12 مهر 1401 | مارکتینگ | 0 comments

رتبه بندی یک سایت در صفحه سرپ گوگل قبلا کار سختی نبود. ولی امروزه سئو سایت به راحتی گذشته نیست و الگوریتم‌های آن بسیار سخت‌گیر شده‌اند و به راحتی اجازه رتبه یک شدن را نمی‌دهند.

قبلا با تکرار زیاد کلمه کلیدی و استفاده از تگ‌ها به راحتی می‌شد رتبه گرفت ولی امروزه باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید به رتبه‌های یک تا 3 گوگل دسترسی پیدا کنید.

مهم ترین نکات سئویی

1. جستجوی کلمه کلیدی: فهمیدن جستجوی کاربر بسیار مهم است؛ این که کاربر وقتی کلمه مانتو را سرچ می‌کند دقیقا به دنبال خرید مانتو است و یا به دنبال دیدن مانتوهای مختلف. برای همین در ابتدا به دنبال کلمه کلیدی که کاربران سرچ می‌کنند بگردید، می‌توانید از ابزار‌هایی مانند کیورد پلنر، SEMrush و …. استفاده کنید.

2. استفاده از کلمات کلیدی: در استفاده از کلمات کلیدی باید دقت کرد و فقط برای جلب نظر گوگل آن را تکرار نکرد چون گوگل به این موضوع بسیار حساس است و به تکرار بیش از حد کلمات امتیاز منفی می‌دهد. پس هیچ گاه در متن 800 کلمه‌ای 20 بار کلمه کلیدی خود را تکرار نکنید.

همچنین بخوانید  کجا تبلیغات انجام دهم تا بیشتر بفروشم!

3. استفاده از کلمات مترادف: گوگل به مفهوم بسیار توجه می‌کند. برای همین بهتر است از مفهوم کلمات غافل نشوید و تا می‌توانید از کلمات مترادف استفاده کنید. با این روش هم از کیورد استافینگ (تکرار بیش از حد کیورد در متن) جلوگیری کرده‌اید و هم به گوگل ثابت می‌کنید که برای کاربران می‌نویسید که این یک امتیاز مثبت برای شماست.

4. بررسی رقبا: هرگز از رقیبان خود غافل نشوید چون با تمرکز بر نقاط ضعف آن‌ها می‌توانید نقاط قوت خود را بیشتر کنید. ابتدا بررسی کنید که رقیبان چه می‌گویند و چه چیزهایی را نگفته‌اند و روی آن‌ها تمرکز کنید.

5. استفاده درست از هدرها: در استفاده از هدرها باید سلسله مراتب را رعایت کنید و تا جایی که کیورد استافینگ نباشد از کلمات کلیدی در هدرها بطور متناسب استفاده کنید.

همچنین بخوانید  سئو تکنیکال چیست؟ 11 مورد مهم برای سئو تکنیکال

6. لینک سازی داخلی: برای مرتبط کردن صفحه خودتان با صفخات دیگر سایت حتما لینک سازی داخلی کنید. با این روش می‌توانید از صفحات دیگر برای سایتتان اعتبار بگیرید. همچنین باعث بهبود تجربه کاربری نیز می‌شوید.

7. تصاویر مناسب استفاده کنید: با استفاده درست از تصاویر و قرار دادن متن جایگزین صحیح تصاویر خود را سئو کنید.

8. بک لینک بگیرید: این قسمت جز سئو خارجی سایت محسوب می‌شود و باید در آن دقت زیادی کنید تا از سایت‌هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند لینک بگیرید.

9. سرعت سایت خود را افزایش دهید: یکی از معیارهای اصلی گوگل که در سال‌های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده و همچنان یکی از فاکتورهای مهم گوگل است، سرعت سایت است. اگر زمان بارگذاری سایت شما بیشتر از 3 ثانیه باشد، تعداد بانس ریت شما افزایش می‌یابد و به سئو سایت شما آسیب می‌رساند. برای این کار می‌توانید به راحتی افزونه‌های زیادی را از مخزن وردپرس دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، افزونه WP-Rocket گزینه خوبی برای افزایش سرعت سایت است.

همچنین بخوانید  بررسی رتبه کلمات کلیدی

10. از افزونه های امنیتی استفاده کنید: امنیت یک قسمت مهم سایت است و گوگل به سایت‌هایی که امنیت پایین دارند امتیاز منفی می‌دهد. می‌توانید از افزونه وردفنس استفاده کنید.

برای این که راهنمای سئو سایت داشته باشید می‌توانید از افزونه‌های سئو استفاده کنید. این افزونه‌ها به شما کمک می‌کند تا بفهمید تکرار کلمه کلیدی شما چقدر است، چه میزان لینک سازی داخلی کرده‌اید؟ و حتی برای شما نقشه سایت ایجاد می‌کنند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنک مث استفاده کنید تا ببینید چه امکانات پیشرفته‌ای دارد.

امیدواریم این نکات سئویی برای شما مفید بوده باشد و با رعایت آن‌ها بتوانید بهترین رتبه‌های گوگل را از آن خود کنید.

fatima1996

fatima1996

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط