Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ واردات فولاد از چین

واردات فولاد از چین

by | 18 تیر 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

چین بزرگترین تولید کننده فولاد در جهان است. این کشور حدود نیمی از کل تولید جهانی را بر عهده دارد و رکوردهای خود را در این صنعت شکسته است. در فوریه 2021، تولید فولاد چین 4.1 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 150.2 میلیون تن رسید. واردات فولاد از چین ممکن است ایده خوبی برای یک تجارت باشد. با این حال، باید چند عامل کلیدی را در نظر گرفت. ما در این مقاله در مورد مهم‌ترین مسائل مربوط به واردات فولاد از چین صحبت می‌کنیم.

مناطق تولید فولاد در چین

مهم‌ترین منطقه تولید فولاد در چین استان هبی است. شهر تانگشان واقع در هبی مسئول 14 درصد کل تولید این ماده در چین است. شایان ذکر است که در سال 2020 در تانگشان، فولاد بیشتری نسبت به مجموع ایالات متحده، آلمان و برزیل تولید شد. بر اساس گزارش اداره ملی آمار چین، تولید فولاد خام در تانگشان در آن زمان به 144 میلیون تن رسید.

همچنین بخوانید  بررسی فرق و تفاوت ورق گالوانیزه گرم و سرد؛کدام بهتر است؟

بسیاری از تولیدکنندگان فولاد نیز در استان‌های جیانگ سو، شاندونگ و ژجیانگ مستقر هستند. سایر مناطق تولید مهم نیز شهر تیانجین و استان گوانگدونگ است. اگر در حال آماده شدن برای واردات فولاد از چین هستید، ارزش آن را دارد که به دنبال تامین کنندگان در این مناطق باشید. تمامی مناطق تولید فولاد چینی ذکر شده را می‌توانید در نقشه روبرو بررسی کنید.

اگر از چین فولاد وارد می کنید مراقب سودجویان باشید!

افزایش تقاضا برای واردات فولاد از چین نه تنها واردکنندگان بین المللی بلکه بسیاری از کلاهبرداران چینی را نیز وارد بازی می‌کند. آن‌ها از محبوبیت فولاد چینی و ناآگاهی واردکنندگان برای کسب درآمد آسان سوءاستفاده می‌کنند. بسیاری از شرکت‌ها یا افراد غیرصادق در اینترنت (مثلاً در پلتفرم‌هایی مانند علی‌بابا) ظاهر می‌شوند که وانمود می‌کنند تامین‌کننده فولاد هستند. در واقع، آن‌ها کلاهبردارانی هستند که بلافاصله پس از دریافت پول ناپدید می‌شوند و سفارش شما را ارسال نمی‌کنند.

همچنین بخوانید  تفاوت های لوله تک لایه با لوله پنج لایه چیست؟

بنابراین، یک واردکننده باید اطمینان حاصل کند که با چه کسانی شروع به همکاری می‌کند و آیا کالای سفارش داده شده با تمام الزامات مطابقت دارد یا خیر. برای بررسی اینکه آیا شریک تجاری قابل اعتماد است یا نه، توصیه می‌کنیم شرکت چینی را از هر نظر تست کنید. علاوه بر این، اطلاع از سازماندهی کنترل کیفیت در کارخانه تامین کننده چینی بسیار مفید است. چنین اقدامی به شما این امکان را می‌دهد که هر بخشی از فرآیند تولید را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا کالاها طبق ترتیبات و در شرایط مناسب ساخته شده‌اند یا خیر.

چگونه تامین کنندگان فولاد را پیدا کنیم؟

هنگام آماده شدن برای واردات فولاد از چین، اولین قدم جستجوی تامین کننده است. شما می‌توانید این کار را از طریق پلتفرم‌های آنلاین عمده فروشی، مانند وبسایت alibaba.com و made-in-china.com و وبسایت‌های دیگر انجام دهید. 

همچنین بخوانید  بهترین میکروفون برای ضبط صدا و پادکست کدام است؟

برگزاری نمایشگاه های تجاری در چین

با این حال، برنامه‌ریزی برای سفر به چین و شرکت در نمایشگاه های تجاری ارزشش را دارد. آن‌ها در بسیاری از شهرهای مختلف برپا می‌شوند و تقریباً به هر صنعتی مربوط می‌شوند. نمایشگاه‌های تجاری چین به شما این امکان را می‌دهد تا با پیشنهادات تامین کنندگان آشنا شوید و کیفیت محصولات را شخصا بررسی کنید. علاوه بر این، این نمایشگاه‌ها فرصتی عالی برای ارتباط رو در رو با فروشندگان، پرسیدن سوال و مذاکره ایجاد می‌کنند.

خلاصه واردات فولاد از چین به ایران

تولیدکنندگان چینی حدود 50 درصد از تولید فولاد در سراسر جهان را بر عهده دارند که بیشتر آن در استان هبی تولید می‌شود. شهر تانگشان مهم‌ترین منطقه تولید فولاد در نظر گرفته می‌شود. برای استعلام هزینه واردات فولاد از چین و کد ردیف تعرفه با کارشناسان شرکت حمل و نقل چینران تماس گرفته و از شرایط واردات فولاد مطلع شوید.

saman
saman
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط