Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ بلاکچین و ارز دیجیتال @ چگونه یک سبد ارز دیجیتال بسازیم؟

چگونه یک سبد ارز دیجیتال بسازیم؟

by | 26 شهریور 1402 | بلاکچین و ارز دیجیتال | 0 comments

شما می‌توانید بدون صرف هزینه یا تجارت وقت خود، ساخت یک سبد ارز دیجیتال را شروع کنید. برخی از مردم معتقدند که برای کسب درآمد به پول نیاز دارید، اما این در دنیای ارزهای دیجیتال صادق نیست. در اینجا چند روش رایگان برای شروع آورده شده است. به جای اتصال حساب بانکی خود و خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) یا اتر (ETH)، راه های دیگری برای کسب ارز دیجیتال و ایجاد سبد خود وجود دارد. یکی از گزینه‌ها جمع آوری کلکسیون‌های دیجیتال رسمی از پلتفرم‌هایی مانند Cointelegraph است.

همچنین می‌توانید در پلتفرم‌های Web3 در کارهای مختلفی برای کسب ارز دیجیتال شرکت کنید. با استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، می‌توانید بدون صرف هزینه، ارز دیجیتال کسب کنید. هنگامی که ارز دیجیتال را به دست آوردید، می‌توانید مبادله، فروش یا نگهداری آن را در کیف پول‌های متمرکز یا غیرمتمرکز انتخاب کنید. بنابراین، اگر نمی‌خواهید حساب بانکی خود را متصل کنید، هنوز راه‌هایی برای ایجاد سبد ارزهای دیجیتال وجود دارد.

موانع رایجی که افراد را از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال باز می دارد چیست؟

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند چالش برانگیز و پرخطر باشد، زیرا به دانش، مهارت و منابع نیاز دارد. برخی از موانع رایجی که افراد را از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باز می‌دارد عبارتند از:

  • کمبود بودجه: بسیاری از مردم پول کافی برای خرید ارزهای رمزپایه یا پرداخت هزینه‌های مربوط به تجارت آنها را ندارند.
  • کمبود زمان: بسیاری از مردم زمان کافی برای تحقیق، تجزیه و تحلیل و نظارت بر روند بازار و فرصت‌های معامله ارزهای دیجیتال ندارند.
  • عدم دسترسی: بسیاری از مردم به پلتفرم های قابل اعتماد و تنظیم شده دسترسی ندارند که به آنها امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به راحتی و ایمن می‌دهد.

خوشبختانه، راه‌هایی برای غلبه بر این موانع و ایجاد یک سبد ارز دیجیتال بدون صرف هزینه یا زمان برای تجارت وجود دارد. در این مقاله، نحوه انجام این کار را با استفاده از پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف به شما نشان می‌دهیم که چگونه با انجام کارهای ساده یا تعامل با فناوری، ارزهای رمزنگاری شده را به صورت رایگان به دست آورید.

چند راه برای کسب ارزهای دیجیتال در Web3 چیست؟

پلتفرم‌ها و خدمات Web3 فرصت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با ارائه ارزش به شبکه یا جامعه، ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان به دست آورند. در اینجا چند راه برای کسب ارزهای دیجیتال در Web3 آورده شده است:

1. تعامل با مرورگرهای Web3

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال، تعامل با مرورگرهای Web3 است. مرورگرهای Web3 جایگزینی برای مرورگرهای وب سنتی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند مستقیماً از دستگاه‌های خود به DApps و شبکه‌های بلاک چین دسترسی داشته باشند.

مرورگرهای وب 3 نیز با به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغاتی یا ارائه مشوق‌ها، به کاربران برای فعالیت و توجه آنها پاداش می‌دهند.

  • یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای Web3 Brave است که بر پایه Chromium و با افزونه‌های کروم سازگار است. Brave به طور پیش فرض تبلیغات و ردیاب‌ها را مسدود می‌کند و حریم خصوصی و امنیت کاربر را افزایش می‌دهد. Brave همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که برای مشاهده آگهی‌های احترام به حریم خصوصی از ناشران و تبلیغ کنندگان تأیید شده شرکت کنند و برای انجام این کار نماد توجه اولیه (BAT) کسب کنند. BAT یک توکن ERC-20 است که می‌تواند برای انعام سازندگان محتوا، دسترسی به خدمات ممتاز یا مبادله با ارزهای دیجیتال دیگر استفاده شود.
همچنین بخوانید  بهترین پلتفرم غیرمتمرکز پخش موسیقی | 10 برتر
مرورگر  Web3 Brave
  • یکی دیگر از مرورگرهای Web3 Status است که مبتنی بر اتریوم و سازگار با DApps است. وضعیت چیزی بیش از یک مرورگر است. همچنین یک پیام رسان، کیف پول و بازار فراهم می‌کند. Status به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت ایمن و خصوصی با رمزگذاری انتها به انتها ارتباط برقرار کنند. Status همچنین به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال و NFT را می دهد. Status همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف در شبکه اتریوم را کشف کرده و به آنها دسترسی داشته باشند.
مرورگر  Web3 Status

2. ایجاد محتوا و استخراج NFT

راه دیگر برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال، ایجاد محتوا و برش NFT است.

NFT ها به روشی محبوب برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده‌اند تا از کار خود کسب درآمد کنند و با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. سازندگان محتوا می‌توانند NFT‌های خود را با استفاده از پلتفرم‌ها و بازارهای مختلفی که از بلاکچین‌ها و استانداردهای مختلف پشتیبانی می‌کنند، ایجاد کنند. برخی از پلتفرم‌های محبوب برای ضرب NFT عبارتند از:

  • OpenSea: OpenSea یکی از بهترین بازارهای NFT در سال 2023 است. در واقع، این بزرگترین بازار برای NFT‌ها در اتریوم است. OpenSea به هر کسی اجازه می‌دهد تا NFT‌ها را در دسته‌های مختلف مانند هنر، بازی، ورزش و غیره بسازد، بخرد، بفروشد و کشف کند. OpenSea همچنین با استفاده از شبکه Polygon از ضرب بدون گاز پشتیبانی می‌کند.
OpenSea یکی از بهترین بازارهای NFT
  • Rarible: Rarible یک پلتفرم متعلق به جامعه برای ایجاد و تجارت NFT در اتریوم است. Rarible به هر کسی اجازه می‌دهد تا NFT‌های خود را با استفاده از ابزارها و قالب‌های مختلف ایجاد کند. Rarible همچنین به کاربران برای ایجاد و خرید NFT در پلتفرم خود، با توکن حاکمیتی خود (RARI) پاداش می‌دهد.
Rarible
  • Mintable: Mintable یک پلتفرم با کاربری آسان برای ایجاد و فروش NFT در اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس است. Mintable به هر کسی اجازه می‌دهد تا NFT‌های خود را با استفاده از فرمت‌های مختلف، مانند تصاویر، فیلم‌ها، صدا، متون و غیره ایجاد کند. Mintable همچنین از ضرب‌سازی بدون گاز با استفاده از شبکه Zilliqa پشتیبانی می‌کند.
Mintable یک پلتفرم با کاربری آسان
  • Minting NFTs: استخراج NFTها فرآیند ایجاد و ثبت یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد در بلاکچین است. استخراج NFT ها مستلزم پرداخت هزینه‌ای به نام گاز به شبکه برای پردازش و اعتبارسنجی تراکنش است. هزینه گاز بسته به ازدحام شبکه و پیچیدگی تراکنش متفاوت است. ضرب NFT می‌تواند راهی سودآور برای کسب ارزهای دیجیتال باشد، زیرا برخی از NFT‌ها میلیون‌ها پوند در بازار فروخته‌اند.

3. شرکت در جایزه باگ و آزمایشات بتا

یکی دیگر از راه‌های کسب رایگان ارزهای دیجیتال، شرکت در پاداش‌های باگ و آزمایش‌های بتا است. پاداش‌های باگ برنامه‌هایی هستند که به کاربران برای یافتن و گزارش باگ‌ها یا آسیب‌پذیری‌ها در نرم‌افزار یا پلتفرم‌ها پاداش می‌دهند. تست‌های بتا برنامه‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند ویژگی‌ها یا محصولات جدید را قبل از انتشار برای عموم امتحان کنند. هم پاداش‌های باگ و هم تست‌های بتا می‌توانند ارزهای دیجیتال را به عنوان مشوقی برای کاربرانی که بازخورد یا پیشنهادات ارزشمندی ارائه می‌دهند، ارائه دهند.

برخی از پلتفرم‌هایی که پاداش‌های باگ و آزمایش‌های بتا را برای ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند عبارتند از:

  • گیت کوین: گیت کوین پلتفرمی است که توسعه دهندگان و پروژه‌ها را در فضای Web3 به هم متصل می‌کند. گیت‌کوین فرصت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند ارزهای رمزنگاری شده را کسب کنند، مانند جوایز، کمک‌های مالی، هکاتون‌ها، کوئست‌ها و موارد دیگر. کاربران می‌توانند از دسته بندی‌های مختلفی مانند امنیت، طراحی، توسعه، مستندسازی و غیره انتخاب کنند.
گیت کوین
  • HackerOne: HackerOne پلتفرمی است که هکرهای اخلاقی و سازمان‌ها را در صنایع مختلف به هم متصل می‌کند. HackerOne فرصت‌های مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند ارزهای رمزنگاری شده را کسب کنند، مانند جایزه‌ها، چالش‌ها، رویدادها و موارد دیگر. کاربران می‌توانند از دسته بندی‌های مختلفی مانند وب، موبایل، بلاک چین، قراردادهای هوشمند و غیره انتخاب کنند.
همچنین بخوانید  توکنومیک چیست و چرا مهم است؟
  • Testnet: Testnet پلتفرمی است که به کاربران اجازه می‌دهد محصولات و خدمات جدید را قبل از راه اندازی آزمایش کنند. Testnet فرصت‌های مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند ارزهای رمزنگاری شده کسب کنند، مانند آزمایش‌های بتا، نظرسنجی‌ها، بررسی‌ها و موارد دیگر. کاربران می‌توانند از دسته بندی‌های مختلفی مانند بازی، امور مالی، رسانه‌های اجتماعی و غیره انتخاب کنند.

4. پیوستن به airdrops و ارجاع

راه دیگر برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال، عضویت در ایردراپ و ارجاع است. Airdrops برنامه‌هایی هستند که توکن‌ها یا سکه‌های رایگان را بین کاربرانی که معیارهای خاصی را برآورده می‌کنند یا اقدامات خاصی را انجام می‌دهند، توزیع می‌کنند. ارجاع‌ها برنامه‌هایی هستند که به کاربرانی که سایر کاربران را برای پیوستن به یک پلتفرم یا سرویس دعوت می‌کنند، پاداش می‌دهند.

برخی از پلتفرم‌هایی که airdrops و ارجاع ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهند عبارتند از:

کوین بیس: کوین بیس یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در جهان است. کوین بیس فرصت‌های مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند ارزهای رمزنگاری شده کسب کنند، مانند airdrops، آزمون‌ها، آموزش‌ها و موارد دیگر. کاربران می‌توانند ضمن کسب درآمد رایگان، در مورد ارزهای دیجیتال مختلف و موارد استفاده از آنها اطلاعات کسب کنند.

کوین بیس

بایننس: بایننس یکی دیگر از بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در جهان است. بایننس فرصت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند ارزهای رمزنگاری شده کسب کنند، مانند airdrops، staking، پس انداز، وام دادن و غیره. کاربران همچنین می‌توانند با دعوت از سایر کاربران برای پیوستن به Binance با استفاده از لینک ارجاع یا کد خود، کمیسیون دریافت کنند.

بایننس

Uniswap: Uniswap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که به کاربران اجازه می‌دهد تا هر توکن ERC-20 را بدون واسطه یا کارمزد مبادله کنند. Uniswap همچنین دارای توکن حاکمیتی خود (UNI) است که به کاربران حق رای و سهمی از درآمد پروتکل می‌دهد. Uniswap توکن‌های UNI را در سال 2020 به صورت airdrop بین کاربران اولیه و ارائه‌دهندگان نقدینگی خود توزیع کرد.

Uniswap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)

5. بازی

راه دیگر برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال، بازی است. بازی‌ها برنامه‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند در حین کسب ارزهای دیجیتال یا NFT با دیگر بازیکنان سرگرم شوند مانند بازی Gods Unchained و و به رقابت بپردازند. این فعالیتی است که شامل شرط بندی ارزهای دیجیتال بر روی نتایج یا رویدادهای نامشخص است.

برخی از پلتفرم‌هایی که بازی را برای ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند عبارتند از:

  • Axie Infinity: Axie Infinity یک بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد موجودات دیجیتالی به نام Axies را جمع آوری، پرورش دهند، نبرد کنند و تجارت کنند. Axies NFT هایی هستند که ویژگی‌ها، مهارت‌ها و ظاهر متفاوتی دارند. کاربران می‌توانند با انجام بازی یا فروش محورهای خود در بازار، ارزهای دیجیتال (AXS) یا NFT (SLP) کسب کنند.
  • CryptoKitties: CryptoKitties یک بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا گربه‌های دیجیتالی به نام CryptoKitties را جمع آوری کنند، پرورش دهند، تجارت کنند و بازی کنند. CryptoKitties NFT هایی هستند که ویژگی‌ها، شخصیت‌ها و ظاهر متفاوتی دارند. کاربران می‌توانند با انجام بازی یا فروش CryptoKitties خود در بازار، ارزهای دیجیتال (ETH) یا NFT کسب کنند.
  • Stake: Stake پلتفرمی است که به کاربران امکان می‌دهد با ارزهای دیجیتال در بازی‌های مختلف مانند اسلات، رولت، بلک جک و غیره قمار کنند. Stake همچنین دارای توکن مخصوص به خود (STAKE) است که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های انحصاری، جوایز و جوایز را می‌دهد. کاربران می‌توانند با انجام بازی‌ها یا ارجاع سایر کاربران برای پیوستن به Stake، ارزهای دیجیتال (BTC، ETH، LTC، و غیره) یا توکن (STAKE) کسب کنند.
همچنین بخوانید  حد ضرر چیست؟ انواع مختلف آن

جمع بندی

ساختن سبد رمزنگاری بدون صرف هزینه یا زمان معاملاتی با استفاده از پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف Web3 امکان‌پذیر است که به شما امکان می‌دهد با انجام کارهای ساده یا تعامل با فناوری، ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان کسب کنید. برخی از راه های کسب ارزهای دیجیتال در وب 3 در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است. با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید یک سبد رمزنگاری بدون صرف هزینه یا زمان تجارت بسازید. با این حال، همیشه باید قبل از استفاده از هر پلتفرم یا سرویسی، تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید و فقط آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید. همچنین باید از خطرات و چالش‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مانند نوسانات، امنیت، مقررات و رقابت آگاه باشید.

سوالات متداول

Web3 چیست و چرا برای کسب ارزهای دیجیتال مهم است؟

Web3 اصطلاحی است که به نسل بعدی اینترنت اشاره دارد که از فناوری بلاکچین و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) پشتیبانی می‌کند. هدف Web3 ایجاد یک وب بازتر، منصفانه تر و فراگیرتر است که در آن کاربران کنترل بیشتری بر داده‌ها، هویت و دارایی‌های خود دارند. پلتفرم‌ها و خدمات Web3 فرصت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با ارائه ارزش به شبکه یا جامعه، ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان به دست آورند.

چگونه می توانم پس از کسب رایگان ارزهای دیجیتال خود را به صورت ایمن ذخیره کنم؟

می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف مانند پلتفرم‌های آنلاین یا دستگاه‌های سخت‌افزاری، ارزهای دیجیتال خود را به‌طور امن ذخیره کنید. پلتفرم‌های آنلاین ساده‌ترین و راحت‌ترین راه برای ذخیره ارزهای دیجیتال شما هستند، زیرا می‌توانید در هر زمان و هر مکان با اتصال به اینترنت به وجوه خود دسترسی داشته باشید. با این حال، این همچنین وجوه شما را در معرض خطر هک، فیشینگ یا شکست پلتفرم قرار می‌دهد. بنابراین باید پلتفرمی را انتخاب کنید که دارای استانداردهای امنیتی بالا و سیستم‌های پشتیبان باشد. دستگاه های سخت افزاری امن‌ترین راه برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما هستند، زیرا می‌توانید وجوه خود را به صورت آفلاین و دور از هکرها نگه دارید. با این حال، این نیز مستلزم تلاش و هزینه بیشتری برای راه اندازی و نگهداری است. شما باید روشی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و ترجیحات شما باشد.

چگونه می توانم سبد رمزنگاری خود را نظارت کنم و در صورت تمایل ارزهای دیجیتال خود را بفروشم؟

شما می‌توانید با استفاده از ابزارها و منابع مختلفی که به شما امکان می‌دهد تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال و شرایط بازار را که بر ارزش آنها تأثیر می‌گذارد، ردیابی کنید، سبد ارزهای دیجیتال خود را نظارت کرده و ارزهای دیجیتال خود را بفروشید. از نمودارها، شاخص‌ها، اخبار، انجمن‌ها، پادکست‌ها و غیره برای تجزیه و تحلیل روندها و فرصت‌های بازار استفاده کنید. همچنین می‌توانید از استراتژی‌های مختلفی برای به حداکثر رساندن بازده خود استفاده کنید، مانند میانگین‌گیری هزینه دلار، تنوع، مدیریت ریسک و سیگنال‌های معاملاتی. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های تجارت اجتماعی، مانند CopyTrader و CopyPortfolios eToro، برای دنبال کردن یا کپی کردن معاملات سایر سرمایه‌گذاران موفق یا پیوستن به جوامع معامله‌گران همفکر استفاده کنید. هنگامی که می‌خواهید ارزهای دیجیتال خود را بفروشید، می‌توانید این کار را با دنبال کردن فرآیندی مشابه خرید آنها انجام دهید. شما باید مقدار پوند یا بیت کوینی را که می‌خواهید بفروشید وارد کنید و روی دکمه “فروش” کلیک کنید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط