همیشه یکی از چالشهای پیش رو برای یوتیوبرها و کسانی که رویای یوتیوبر شدن را در سر میپرورانند، ساختن ویدئو است.برای ساخت ویدیو در پلتفرمی که هزاران یوتیوبر فعال هستند و ویدیوهای بینقص زیادی را منتشر میکنند، پیدا کردن ایده برای ویدیو یوتیوب شاید کمی سخت باشد. این فهرست بزرگ بهترین محتوا را برای ایده ویدیو برای یوتیوب را در یک مکان جمع آوری میکند.
یوتیوب با بیش از یک میلیارد کاربر، دومین شبکه بزرگ رسانه اجتماعی است. کاربران یوتیوب روزانه صدها میلیون ساعت تماشای ویدیو را جمع آوری میکنند. این پلتفرم همچنین متعلق به بزرگترین موتور جستجوی جهان است، به این معنی که حضور در یوتیوب میتواند به شما یک تقویت جدی سئو و کمک به رشد مخاطبان شما کند.
اگر برای شروع آماده هستید اما برای یافتن بهترین محتوا برای کانال یوتیوب خود تلاش میکنید، ما به شما کمک میکنیم. این فهرست بزرگ از ایده ویدیو برای یوتیوب مطمئناً خلاقیت شما را تحریک میکند.
فهرست
ایدههای ویدیویی مبتدی برای شروع کانال یوتیوب
1. خودتان را معرفی کنید
یک ویدیو برای معرفی خود بسازید. شما کی هستید و چه کار میکنید؟ مردم انتظار دارند چه چیزی را در کانال شما ببینند؟ هر چند وقت یکبار ویدیوها را پست میکنید؟ ویدیویی بسازید که از افراد در کانال خود استقبال کنید و به آنها بگویید چه انتظاراتی میتوانند داشته باشند. سعی کنید به بینندگان دلیل قانع کنندهای برای زدن Subscribe ارائه دهید.
2. شرکت خود را معرفی کنید
اگر از طرف یک شرکت یا موسسه ویدیوها را به اشتراک میگذارید، ویدیویی برای معرفی کسب و کار و کارهایی که انجام میدهید بسازید تا بتوانید برندسازی را در یوتیوب به درستی اجرا کنید.
3. با تیم ملاقات کنید
ویدیویی ایجاد کنید که بینندگان را با افرادی که سازمان شما را راه اندازی میکنند آشنا کنید. دیدن چهرههای پشت سازمان یا کسبوکارتان به بینندگان کمک میکند ارتباط شخصیتری با شرکت شما ایجاد کنند.
4. یک ولاگ راه اندازی کنید
درست مانند وبلاگ نویسی نوشتاری، ولاگ میتواند آموزشی، سرگرم کننده یا شخصی باشد، هر آنچه که میخواهید از آن بسازید. هم کسب و کارها و هم افراد میتوانند از محتوای vlog برای جذب بینندگان و افزایش مخاطبان خود استفاده کنند.
5. فیلم توضیح دهنده
از ویدیوهای توضیح دهنده برای معرفی سریع یک محصول، خدمات، شرکت یا برنامه استفاده میشود. اگر شرکت شما یکی از این موارد را دارد، یوتیوب یک پلتفرم عالی برای نمایش حداکثری آن است.
6. فیلم تور
اجازه دهید بینندگان پشت صحنه را با این قالب ویدیویی محبوب تماشا کنند. میتوانید اتاق، خانه، محل کار، محله یا مکان دیگری را که دوست دارید به نمایش بگذارید. منظور از تور همان “تور گردشگری” است. بسیاری از کاربران دوست دارند محل زندگی اینفلئنسر محبوب خود را ببینند!
7. یک روز در زندگی
یوتیوبرها عاشق راه رفتن با کفشهای دیگران در ویدیوهای A Day in the Life هستند. وقتی صبح از خواب بیدار میشوید، ضبط را شروع کنید و بینندگان را در یک روز معمولی در برنامهی روتین خود شریک کنید. این ایده ویدیو برای یوتیوب کمی سخت است! چون شما واقعاً باید یک روز کامل را در ماشین، یا اتاق خواب، یا چادر در طبیعت بگذرانید و هایلایتهای آن را با مخاطبین به اشتراک بگذارید.
8. فیلم های فرهنگی
ویدیویی ایجاد کنید که فرهنگ سازمان خود را به نمایش بگذارد. پینگ پنگ در دفتر؟ یک ساعت خوشحالی تیم بعد از کار؟ ویدیوهایی که فرهنگ سرگرم کننده و مثبت را برجسته می کنند، راهی عالی برای نشان دادن موضوع کسب و کار شما به مشتریان و کارمندان احتمالی است.
9. پشت صحنه
به بینندگان نشان دهید که در پشت صحنه کسب و کار، رویداد، وبلاگ یا کانال یوتیوب شما چه میگذرد.
10. دوستان یا خانواده را معرفی کنید
دوربین را به روی دوستان یا خانواده خود روشن کنید (البته با اجازه آنها) و مخاطبان خود را به نزدیکترین افراد به خود معرفی کنید. این ایده ویدیو برای یوتیوب بسیار جالب و جذاب است. ملاقات خانواده شما همیشه برای کاربران جذاب خواهد بود.
11. 50 حقیقت در مورد من
50 واقعیت تصادفی را در مورد خودتان به اشتراک بگذارید. این یک راه سرگرم کننده برای نشان دادن شخصیت منحصر به فرد شما و برای بینندگان شما است که شما را بهتر بشناسند.
12. زندگی من را نقاشی کن
ویدیوهای Draw My Life معمولاً شامل تصاویر با حرکت سریع روی تخته سفید است که توسط نویسنده در مورد رویدادها و تجربیات کلیدی روایت میشود.
ایده های آموزشی ویدیویی در یوتیوب
13. ویدئو DIY
Do It Yourself که به صورت مختصر DIY گفته میشود، اشاره به کارهایی دارد که خودتان باید انجام دهید و بیشتر در مورد تعمیر وسایل خانه است. کاربران دوست دارند که ببینند یوتیوبر مورد علاقه آنها چگونه مشکل خانه خود را به تنهایی حل میکند.
14. How/آموزش
ویدیوهای How to یا “چگونه” یکی از محبوبترین انواع ویدیوها در یوتیوب هستند. آنها به ویژه در بین یوتیوبرهای فناوری و زیبایی محبوب هستند، اما امکانات موضوع واقعا نامحدود است. از نحوه نواختن آهنگ مورد علاقه خود بر روی گیتار گرفته تا اعتماد به نفس بیشتر، اگر بتوانید آن را آموزش دهید، احتمالاً کسی وجود دارد که به دنبال یادگیری آن است!
15. آموزش آشپزی یا دستور پخت
بینندگان را در تهیه یک دستور غذایی خانوادگی مورد علاقه راهنمایی کنید، یک روش آشپزی یا آماده سازی را آموزش دهید، یا نکات و ترفندهای آشپزی مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. کاربران معمولاً به دنبال روش های دانلود از یوتیوب هستند تا این نوع ویدیوها را دانلود کنند.
16. آموزش محصول
چه در حال توضیح محصول خود باشید، چه صرفاً می خواهید به مردم یاد دهید که چگونه از محصول یا برنامهای که استفاده میکنید و دوست دارید استفاده کنند، یک ویدیوی آموزشی یک گزینه جذاب و مفید برای بینندگان است.
17. یک مفهوم را توضیح دهید
تخصص خود را به اشتراک بگذارید یک مسئله پیچیده ریاضی، نظریه نسبیت، یک مسئله کدگذاری پیچیده، یا چیز دیگری مرتبط با صنعت یا حوزه تحصیلی خود را توضیح دهید.
18. فیلم تمرین
وقتی زمان تمرین فرا میرسد، افراد زیادی به یوتیوب مراجعه میکنند، هم برای نحوه انجام برخی تمرینات و هم برای برنامههای ورزشی هدایت شده. یوگا، بدنسازی، حرکات کششی و ویدیوهای فرم همگی موضوعات محبوبی هستند. در این حین، میتوانید در مورد رژیم غذایی مخصوص بدنسازی یا ورزشهای دیگر نیز صحبت کنید تا ویدیو برای مخاطبین جذابتر و آموزندهتر شود.
19. وبینار یا ارائه
اگر یک وبینار آموزشی ارائه کردهاید، فایل ضبط شده را در یوتیوب قرار دهید تا کسانی که آن را از دست دادهاند بتوانند بعداً تماشا کنند.
20. فیلم اینفوگرافیک
اینفوگرافیکها روشی جذاب و از نظر بصری زیبا برای نمایش حقایق و آماری هستند که در غیر این صورت ممکن است درک آنها خشک یا دشوار باشد.
21. ویدئو تخته سفید
ویدیوی تخته سفید معمولاً یک ویدیوی متحرک است که در آن شخصی در حال نوشتن روی تخته سفید است. آنها روشی جذاب برای انتقال ایدههای پیچیده هستند و برای بینندگان جذاب هستند.
22. پرسش و پاسخ ایده های ویدیویی یوتیوب
آیا مردم در نظرات ویدیوهای شما سؤال میپرسند؟ شاید کسب و کار شما سوالات متداولی از مشتریان داشته باشد. ویدیویی بسازید که به آخرین سؤالات یا رایجترین سؤالاتتان بپردازید.
23. برخی از افسانه ها را کنار بگذارید
آیا برخی از باورهای غلط رایج وجود دارد که شما را دیوانه میکند؟ یوتیوب یک مکان عالی برای تنظیم حقایق برای بینندگان است. البته نه مثل مدگل و پوریا پوتک که در مورد “ایلومیناتی” هر چیزی که میخواهند میگویند.
البته این یک مثال بود و هدف ما بیاحترامی به این دو یوتیوبر نبود!
24. بررسی محصول
بررسیهای محصول یکی از محبوبترین انواع محتوا در یوتیوب است. میلیونها بیننده قبل از خرید به دنبال این ویدیوهای اطلاعاتی هستند. دستگاههای فنی و محصولات زیبایی موضوعات محبوبی هستند، اما بررسیها را میتوان برای همه انواع محصولات یافت.
25. نقد و بررسی فیلم
اخیراً یک فیلم خوب (یا نه چندان خوب) دیدهاید؟ به یوتیوب بروید تا نظر خود را به اشتراک بگذارید و با افراد کاملاً غریبه بحث کنید.
26. نقد کتاب
نظرات خود را در مورد آخرین مطالعه خود به اشتراک بگذارید.
27. بررسی بازی
ویدیوهای بازی، از جمله نظرات، در یوتیوب بسیار محبوب هستند. برای مثال، دوتا 2 یکی از بازیهای محبوب در ایران است و بسیاری به دنبال بهتر شدن در دوتا 2 هستند. شما با ساختن این ویدیو میتوانید به آنها کمک کنید.
28. گواهینامه ها
اگر کسبوکاری دارید، توصیهها باید بخشی از استراتژی ویدیوی شما باشد. این نوع ویدئو “اثبات اجتماعی” را ارائه میدهد و به ایجاد اعتماد در شرکت شما کمک میکند.
ایده های سرگرم کننده ویدیو یوتیوب
29. کمدی
اگر میخواهید گسترده دیده شوید، یک ویدیوی خندهدار میتواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید. بسیاری از محبوبترین ویدیوها در یوتیوب به این راه رسیدند زیرا بینندگان را به خنده (و اشتراکگذاری) واداشتند.
30. موزیک ویدیو
اگر نوازنده هستید، موزیک ویدیو یک انتخاب واضح است. با یک ویدیوی نمایشی ارزش تولید بالایی داشته باشید یا با یک آهنگ آکوستیک آن را ساده نگه دارید. فقط مطمئن شوید که آهنگ شما است!
31. ویدیوهای شوخی
از Candid Camera گرفته تا Punk’d و YouTube، مردم ویدیوهای پرنک یا شوخی را دوست دارند. با کسی شوخی کنید (لطفا فقط شوخیهای بیضرر) و نتایج را در کانال خود به اشتراک بگذارید. البته برای جلوگیری از شکایتهای احتمالی، از افرادی که با آنها شوخی کردهاید، اجازه بگیرید که تصویر آنها را منتشر کنید.
32. فیلم های زیبا و خنده دار کودک
آیا کودک شما کارهای شایان ستایش انجام میدهد؟ پدربزرگ و مادربزرگ فرزند شما تنها کسانی نیستند که دوست دارند ویدیوهای زیبای کودک شما را ببینند.
33. فیلم حیوانات بامزه و خنده دار
توله ها، بچه گربهها، بچه فیلها… اینترنت فیلمهای بامزه و خندهدار حیوانات را حتی بیشتر از ویدیوهای نوزادان انسان دوست دارد.
34. ویدئوهای چالشی
چالش سطل یخ را به خاطر دارید؟ پلانکینگ؟ ویدیوهای چالشی مورد علاقه کاربران یوتیوب هستند. فقط مطمئن شوید که چالش شما ایمن است!
35. ویدئو تقلید
با یک ویدیوی هجوی خندهدار، یک ویدیو، آهنگ یا فیلم محبوب را بچرخانید.
36. بلوپرها
اگر مدت زیادی در یوتیوب بودهاید، احتمالاً برخی از برداشتها را نادیده گرفتهاید. اینها را با هم ویرایش کنید تا یک حلقه بلوپر خندهدار که بینندگان شما دوست خواهند داشت.
37. آواز خواندن / همگام سازی لب
آواز خواندن در ماشین، همگام سازی لب، یوتیوب عاشق خواندن ویدیوهاست. حتی تلویزیون آخر شب هم سرگرم کننده است. یک آهنگ محبوب را انتخاب کنید و آن را ببندید!
38. شعبده بازی
حالا میبینی، حالا نمیبینی! اگر یک استاد حرفهای هستید، به یوتیوب بروید و بینندگان خود را متعجب کنید، “چگونه این کار را انجام دادند؟”
39. کلیپ ویدیویی
راز شکست دادن آن رئیس نهایی را میدانید؟ ویدیوهای پیش روی بازی های ویدیویی مورد علاقه گیمرهای یوتیوب است که به کمک نیاز دارند.
40. ویدئوهای با سرعت اجرا
بنابراین شما میتوانید Super Mario 64 را در عرض دو دقیقه شکست دهید. استعداد خود را در یوتیوب نشان دهید! ویدیوهای با سرعت اجرا (شکست دادن یک بازی در سریعترین زمان ممکن) یک سبک محبوب در یوتیوب است.
41. حلقه برجسته
اگر ورزشکاری هستید که به دنبال ایدههای ویدیویی یوتیوب است، چه جایی بهتر از یوتیوب برای نشان دادن مهارت های خود؟ ورزشهای اکشن مانند اسکیتبرد، اسنوبرد و اسکی و موجسواری همگی دارای جوامع فعالی هستند که در آن ترفندهای خود را به نمایش میگذارند. ورزشکاران و تیمهای ورزشی نیز بهترین بازیهای خود را برای یوتیوب ویرایش میکنند، هم برای جلب نظر جذبکنندگان یا حامیان مالی و هم برای جلب نظر بینندگان.
42. تایم لپس
تایم لپس تکنیکی است که در آن فریمهای ویدیو با سرعتی بسیار کمتر از حد معمول ضبط میشوند. نتیجه اغلب مسحورکننده است. ترافیک، ابرها و آسمان شب همگی سوژههای تایم لپس محبوب هستند.
43. ویدیوها از نظرات طرفداران
اگر نظریهای در مورد آنچه واقعاً در پایان فیلم مورد علاقه شما اتفاق افتاده است دارید، یوتیوب مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن افکارتان است.
44. Mashup
یک ویدئو mashup چندین کلیپ نامرتبط را در یک ویدیوی جدید ترکیب میکند. معمولاً خنده دار، mashup ها میتوانند دو آهنگ مختلف، کلیپهای فیلم یا هر ترکیب دیگری از منبع را با هم ترکیب کنند.
45. فیلم های مجموعه
یک کمد کفش بزرگ دارید؟ یک مجموعه لگو رشک برانگیز؟ ویدیوهای یوتیوب راهی محبوب برای مجموعهداران برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود با جهان است.
46. جعبه گشایی ویدیوها
از جدیدترین آیفون گرفته تا جعبه اشتراک مد روز یا داغترین اسباببازی، مردم دوست دارند دیگران را در یوتیوب تماشا کنند. بنابراین دفعه بعد که محصول جدیدی دریافت کردید، فقط آن را ریپ نکنید، ابتدا مطمئن شوید که دوربین در حال چرخش است!
47. حمل و نقل خرید
این ژانر از ویدیوها به ویژه در بین وبلاگ نویسان زیبایی و مد محبوبیت دارد. پس از سفر به مرکز خرید، وسایل حمل و نقل خود را تکه تکه به نمایش بگذارید.
48. در کیف من چیست؟
کیف زنانه شخصی است، اما یوتیوببرها از نمایش محتویات آن بسیار خوشحال هستند. اینها در میان وبلاگ نویسان سبک زندگی و مد محبوب هستند و هم محصولات مد روز (اغلب با حمایت مالی)، هم کاربردی (پوشک اضافی برای کودک) و هم شرم آور را نشان میدهد.
49. چه چیزی در تلفن من وجود دارد؟
هیچ مجموعه برنامهای یکسان نیست! بینندگان را به داخل گوشی خود ببرید تا ضروری ترین برنامههایتان را نشان دهند.
لیست “X” برتر
اینترنت عاشق لیست است. آنها ما را درگیر میکنند و ما را تماشا میکنند. شماره 1 چی میشه؟؟ آیا مورد علاقه من در لیست قرار میگیرد؟ شمارش معکوس 10 مورد علاقه خود را… هر چیزی!
50. کتاب های مورد علاقه
کاربران دوست دارند تا بدانند شما چه کتابهایی را میخوانید. با ساخت یک ویدیو “10 کتاب برتری که خواندم” میتوانید مخاطبین را به سمت خود جذب کنید.
51. فیلم های مورد علاقه
سلیقه هر فردی در تماشای فیلم و سریال متفاوت است. با انتشار یک ویدیو در مورد بهترین فیلم و سریالهایی که تماشا کردید صحبت کنید.
52. ویدیوهای مورد علاقه یوتیوب
یوتیوبرها یکی از سالمترین فضای رقابت را با هم دارند و معمولاً به جای دعوای الکی، باهم همکاریهای زیاد و خوبی را انجام میدهند. در یک ویدیو در مورد بهترین یوتیوبرهایی که میشناسید صحبت کنید.
53. آهنگ های مورد علاقه
در یک ویدیوی یوتیوب در مورد آرتیستها و آهنگهای مورد علاقه خود صحبت کنید.
54. آلبوم های مورد علاقه
اگر دنبال کننده رپ فارسی باشید، مطمئناً صحبت در مورد آلبومهای رپ فارسی برای کاربران جذاب خواهد بود!
55. بازی های مورد علاقه
مهم نیست بازیهای فیزیکی باشند یا بازی های ویدیویی! در مورد آنها صحبت کنید و نحوه انجام هر بازی را برای مخاطبین خود شرح دهید.
56. مکان های مورد علاقه ای که سفر کرده اید
اگر از سفرهای خود ولاگ تهیه نکردهاید، بهترین ایده ویدیو برای یوتیوب صحبت کردن در مورد بهترین مقصدهای مسافرتی است که تا به حال داشتهاید.
57. ورزشکاران و تیم های مورد علاقه
صحبت کردن در مورد علایق شخصی همیشه یک ایده خوب برای ساخت ویدیو در یوتیوب است! در مورد تیمهای مورد علاقه خود چه در ایران و یا اروپا صحبت کنید و به مخاطبین خود اطلاعات بدهید.
58. برنامه های مورد علاقه
59. ویدئوی تبلیغاتی
ویدیوی تبلیغاتی شما (شاید بهتر آن را به عنوان یک تبلیغ بدانید) لازم نیست فقط در وب سایت شما پخش شود، آنها میتوانند در یوتیوب نیز باشند. یک ویدیوی تبلیغاتی که به خوبی انجام شده است حتی به عنوان وایرال شناخته شده است.
60. ویدئوی نظر
نظرات خود را در مورد هر چیزی به اشتراک بگذارید. یوتیوببرها از ویدیوهای نظری برای صحبت در مورد سیاست، رویدادهای جاری، سرگرمی، اخبار افراد مشهور، فیلمها و موارد دیگر استفاده میکنند.
61. فیلم پاسخ
با نظر شخصی ویدیو یا وبلاگ موافق نیستید؟ نظر خود را با یک ویدیوی پاسخ بگویید. این ویدیوها جایی هستند که یوتیوببرها، فراتر از صرف نظر گذاشتن، نقطه مقابل یکدیگر را ارائه میکنند.
62. فیلم واکنش
یک ویدیوی واکنشی با یک ویدیوی پاسخ متفاوت است، زیرا واکنشی به ویدیوی دیگر نیست، بلکه واکنشی به یک خبر یا یک رویداد است.
63. خلاصه رویداد
رویدادی را که کسبوکارتان برگزار کرد، کنفرانسی که در آن صحبت کردید، جشنوارهای که در آن شرکت کردید را مرور کنید. ویدیوهای خلاصه رویداد از قدرت FOMO (ترس از دست دادن) استفاده میکنند تا بینندگانی را که نمیتوانند در آن شرکت کنند، جذب میکنند.
64. پخش زنده
چرا منتظر بمانید تا خلاصه داستان به مردم نشان دهد که چه اتفاقی افتاده است؟ با پخش زنده در کانال یوتیوب خود، بینندگان خود را با خود به رویداد ببرید. این جریان حتی پس از پایان رویداد برای مشاهده در دسترس است.
65. مسابقه ویدیویی
چه چیزی بهتر از ساختن ویدیوهای خودتان؟ داشتن افراد دیگر آنها را برای شما میسازند. مسابقه ویدیویی راه بسیار خوبی است تا بینندگان شما محتوای تولید شده توسط کاربر را به شما ارائه دهند که میتوانید آن را در کانال خود به اشتراک بگذارید.
حرف آخر
امیدواریم توانسته باشیم به شما برای پیدا کردن ایده ویدیو برای یوتیوب کمک کرده باشیم. اگر شما هم نظری دارید، لطفاً در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
سوالات متداول
برخی از ایدههای محبوب ویدیوی یوتیوب شامل وبلاگها، آموزشها، بررسیها، چالشها، بارها و ویدیوهای واکنشی است.
میتوانید با طوفان فکری موضوعات مرتبط با تخصص و علایق مخاطبان خود، تحقیق در مورد گرایشها و موضوعات محبوب، و درخواست پیشنهاد از مخاطبان، ایدههای ویدیویی یوتیوب را ارائه دهید.
ایدههای ویدیویی یوتیوب خاص شامل آموزشهای آرایشی برای کانالهای زیبایی، راهنمای بازی برای کانالهای بازی، ویدیوهای دستور غذا برای کانالهای غذا و پروژههای DIY برای کانالهای سبک زندگی است.
میتوانید با اضافه کردن یک پیچ و تاب یا چشمانداز منحصربهفرد، با استفاده از ویرایش خلاقانه و تصاویر بصری و ایجاد محتوای جذاب و سرگرمکننده، ویدیوهای یوتیوب خود را متمایز کنید.
طول ویدیوهای یوتیوب بسته به نوع محتوا و دامنه توجه مخاطبان میتواند متفاوت باشد، اما به طور کلی، ویدیوهای بین 7 تا 15 دقیقه طول خوبی دارند.
برخی از نکات برای ایجاد ویدیوهای جذاب یوتیوب عبارتند از: استفاده از مقدمهها و برونهای جلب توجه، داستان گفتن، افزودن طنز و شخصیت و استفاده از جلوههای بصری و صوتی.
برخی از نکات ویرایش ویدیو برای ویدیوهای یوتیوب شامل استفاده از برش های پرش برای حفظ سرعت حرکت، افزودن موسیقی و جلوههای صوتی و استفاده از درجه بندی رنگ برای ایجاد ظاهر و احساس ثابت است.
میتوانید با دیگر کاربران یوتیوب در زمینه ایدههای ویدیویی از طریق ارتباط با آنها از طریق رسانههای اجتماعی یا ایمیل، ایدهها با هم و تبلیغ متقابل کانالهای یکدیگر، همکاری کنید.
برخی از ایدههای ویدیویی همیشه سبز یوتیوب شامل آموزش نحوه انجام، بررسی محصول، 10 لیست برتر و جلسات پرسش و پاسخ است.
میتوانید از موضوعات پرطرفدار برای ایجاد ایدههای ویدیویی YouTube با استفاده از Google Trends و گرایشهای رسانههای اجتماعی برای شناسایی موضوعات داغ و ایجاد محتوای مرتبط با آن موضوعات استفاده کنید.
بله، میتوانید با استفاده از نرمافزار ضبط صفحه، ایجاد انیمیشن یا کارتون یا استفاده از روایت صوتی، ویدیوهای یوتیوب را بدون نمایش چهره خود بسازید.
0 Comments