Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ گردشگری @ همه چیز درباره پاسپورت دومینیکا

همه چیز درباره پاسپورت دومینیکا

by | 9 شهریور 1401 | گردشگری | 0 comments

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا یک سند رسمی است که برای همه شهروندان کشور دومینیکا صادر می‌شود. این پاسپورت مدرکی رسمی برای انجام سفرهای خارجی بدون ویزا است. پاسپورتی که از طریق برنامه سرمایه گذاری دومینیکا به شما می‌دهند با پاسپورتی که شهروندان بومی کشور دومینیکا دارند هیچ فرقی با هم ندارند.

مشخصات پاسپورت دومینیکا

در اواخر سال 2021 دومینیکا پاسپورت‌های سنتی را جایگزین پاسپورت‌های بیومتریک کرد. افرادی که پاسپورت قدیمی را دارند می‌توانند تا پایان آگوست 2022 از این پاسپورت استفاده کنند. بعد از آن، همه پاسپورت‌ها به صورت بیومتریک می‌شوند. پاسپورت بیومتریک، گذرنامه دیجیتال هم نامیده می‌شود. ساده‌ترین راه برای تشخیص بیومتریک بودن پاسپورت شما نگاه کردن به جلد است. اگر لوگوی دوربین طلایی کوچک در پایین وجود دارد، بیومتریک است.

مزایای پاسپورت دومینیکا

پاسپورت سنتی 32 صفحه است. پاسپورت بیومتریک حدود 50 صفحه است و افرادی که این پاسپورت را دارند در زمان کوتاه و با هزینه کمتری می توانند پاسپورت خود را تمدید کنند. _ پاسپورت بیومتریک دومینیکا یک برچسب الکترونیکی دارد که اطلاعات بیومتریک فرد را نشان می‌دهد و چهره فرد به وسیله سیستم فناوری تشخیص چهره مشخص می‌شود که این موضوع به پاسپورت دومینیکا قدرت زیادی می‌دهد. _ صفحات پاسپورت ضد آب هستند و نوشته‌های آن به وسیله لیزر حکاکی شده است که بسیار بادوام تر هستند.  پاسپورت جدید بسیار زیبا و مدرن‌تر است که زیبایی‌های این جزیره را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید  بهترین جاهای دیدنی اطراف پاریس برای سفرهای بین شهری

اعتبار پاسپورت دومینیکا

_ پاسپورت دومینیکا ده سال اعتبار دارد. _ پاسپورت کودکان زیر 16 سال حدود 5 سال اعتبار دارد.

قدرت پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا در بین پاسپورت‌های جهان بهترین است چون افرادی که این پاسپورت را دارند می‌توانند بدون ویزا به 145 کشور جهان سفر کنند. سفر بدون ویزا ویژگی‌ای است که بیشتر سرمایه گذران به دنبال دریافت شهروندی دومینیکا هستند. قدرت بالای پاسپورت دومینیکا باعث می‌شود که افراد به راحتی به بهترین کشورهای جهان بدون ویزا سفر کنند.

چگونه برای پاسپورت دومینیکا اقدام کنیم؟

متقاضی باید همه شرایط لازم برای پاسپورت دومینیکا را داشته باشد تا بتواند از طریق تولد، فرزند خواندگی یا برنامه سرمایه گذاری دومینیکا، تابعیت این کشور را بدست آورد. مدارک مورد نیاز برای این پاسپورت شامل: 1_ فرم تکمیل شده برای درخواست پاسپورت 2_ دو عکسی که: _عکس ها باید در شش ماه گذشته گرفته شود. _اندازه عکس ها باید 35*45 میلی متر باشد. _سر باید رو به جلو باشد به سبک پرتره و حالت صورت خنثی باشد و گوش ها باید قابل مشاهده باشد. _زمینه عکس باید سفید یا روشن و بدون سایه باشد و رنگ لباس باید متفاوت از زمینه باشد. _ صورت فرد باید کاملا قابل مشاهده باشد یعنی عینک آفتابی یا پوششی روی سر نباشد، فقط برای مقاصد مذهبی زنان محجبه می‌توانند روسری داشته باشند. 3_ داشتن سندی که نشان دهنده پرداخت هزینه‌های پاسپورت دومینیکا باشد. 4_ اصل شناسنامه یا اصل گواهی شهروندی البته در صورتی که از طریق برنامه سرمایه گذاری شهروندی این کشور را دریافت کرده باشید. 5_ پاسپورت فعلی در صورت تمدید. 6_ سند ازدواج یا طلاق که باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. 7_ در صورت گم یا دزدیده شدن پاسپورت قبلی دومینیکا، باید اظهارنامه قانونی امضاء شده از یک دفتر اسناد رسمی و گزارش رسمی پلیس در محل حادثه که همه باید به زبان انگلیسی باشد، ارائه داده شود.

همچنین بخوانید  بهترین مکان های عکاسی پاریس

مزایای پاسپورت دومینیکا

  • با این پاسپورت می‌توانید به 145 کشور جهان سفر کنید.
  • پاسپورت بیومتریک دومینیکا یک پاسپورت پیچیده و امن است که در برابر سرقت یا جعل هویت کاملا ایمن است.
  • این یک سرمایه گذاری پر سود است که شما یکبار هزینه را پرداخت می‌کنید و شهروندی دومینیکا را دریافت می‌کنید و فرصت‌های سرمایه گذاری و معافیت‌های مالیاتی زیادی برای شما در این کشور وجود دارد.
  • افرادی که این پاسپورت را دریافت می‌کنند می‌توانند تابعیت دو گانه داشته باشند و از مزایای پاسپورت هم استفاده کنند.
  • مدت اعتبار این پاسپورت حدود ده سال است.
همچنین بخوانید  15 بهترین سواحل تایلند

دریافت شهروندی دومینیکا

افرادی که از طریق برنامه سرمایه گذاری شهروندی دومینیکا را دریافت می‌کنند از پرداخت مالیات بر ثروت، هدایا، ارث، درآمد خارجی و سود سرمایه معاف هستند. _ برنامه سرمایه گذاری دومینیکا پاسپورت را به افرادی می‌دهد که شرایط لازم را داشته باشند. _ شما می‌توانید از طریق دو برنامه، شهروندی دومینیکا را بدست آورید: کمک به صندوق تنوع اقتصادی دولت یا خرید املاک و مستغلات تایید شده توسط دولت این کشور. _ بعد از دریافت شهروندی از طریق برنامه سرمایه گذاری دومینیکا می‌توانید برای پاسپورت اقدام کنید و از همه مزایا استفاده کنید و می‌توانید به 145 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید. _ در برنامه شهروندی دومینیکا برای تمدید یا گرفتن پاسپورت نیازی نیست که در این کشور اقامت داشته باشید.

dominica

dominica

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط