Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ همه چیز در مورد رضا عطاران

همه چیز در مورد رضا عطاران

by | 3 بهمن 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

پیش از دانلود انفرادی بهتر است اطلاعاتی را در مورد رضا عطاران بدانید. رضا عطاران در تاریخ 20 اردیبهشت سال 1347  متولد شده است و حرفه‌ای که در سینما دنبال کرده است، کارگردانی، بازیگری، فیلم نامه‌نویسی است ولی رشته تحصیلی او اقتصاد بوده است که تنها دیپلم آن را دریافت‌کرده است ولی برای ادامه تحصیل به دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران رفت. آغاز فعالیت این بازیگر در دهه 60 بوده است.

دوران کاری رضا عطاران

آغاز فعالیت رضا عطاران در تئاتری که برای حسن حامد بود شروع شد و این همکاری و دوستی تا سال 1371 ادامه داشت ولی حضور او در تلویزیون با بازی در مجموعه‌ای به اسم بیداران در سال 1369 بود که کارگردانی آن برعهده اصغر عبدالهی بوده است ولی پیشرفت این بازیگر در عرصه بازیگری مربوط به فیلم پرواز 57 است و جالب است بدانید که این بازیگر یک سال بعد در سریال ساعت خوش بازی کرد که کارگردانی آن بر عهده مهران مدیری بوده است که آغاز همکاری این دو بازیگر شد.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی فیلم "بلوند"؛ زوایایی تاریک از زندگی مرلین مونرو

جالب است بدانید که سال بعد رضا عطاران علاوه بر بازیگری در حوزه نویسندگی هم به مهران مدیری کمک کرد. سیب خنده اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران است، که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده است و جالب است بدانید که به صورت هفتگی از شبکه یک پخش می شد. رضا عطاران در سال 1401 در فیلم کمدی انفرادی بازی کرده است که در ادامه برای شما به طور کامل توضیح می‌دهیم.

پوستر فیلم انفرادی رضا عطاران

بهترین فیلم و سریال های رضا عطاران

همان طور که می دانید رضا عطاران یکی از بهترین بازیگران و کارگردانان کشورمان است و این بازیگر در سریال‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است و ژانری که رضا عطاران در آن به خوبی درخشیده است، ژانر کمدی و طنز است. در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما در مورد فیلم و سریال‌هایی که این بازیگر در آن ها بازی کرده است را شرح دهیم.

همچنین بخوانید  بهترین بازی برای کسب درآمد در سال 1402

این روز ها تنها خاطره‌ای از این بازیگر در یادها مانده است و  در زمان افطار زمانی که سریال رضا عطاران پخش می‌شد، خانواده‌ها در کنار هم جمع می‌شدند و از ابتدای فیلم لبخند بر روی لب‌هایشان جاری بود. همچنین در دهه 80 باعث شد که افراد ماه رمضان شادی را تجربه کنند.

اما رضا عطاران بعد از سریال بزنگاه با تلویزیون خداحافظی کرد که در پی آن افراد بسیاری به این کار او نقد کردند و جای این بازیگر در شب‌های ماه رمضان در تلویزیون خالی است. این سریال‌ها شامل خانه به دوش، متهم گریخت، بزنگاه و غیره بوده است و همچنین فیلم ها و سریال‌هایی را کارگردانی کرده است که به دفعات از تلویزیون پخش شده است.

همچنین بخوانید  معروفترین بازیگرانی که تغییر جنسیت داده اند

یکی از فیلم‌هایی که به تازگی از او در حال اکران است، فیلم انفرادی است و در آن به همراه دیگر بازیگران خوش درخشیده است. پیش از دانلود انفرادی بهتر است بدانید که انفرادی در ژانری اکشن و کمدی ساخته‌شده است که کارگردانی آن برعهده مسعود اطیابی است و نگارش فیلمنامه آن را حمزه صالحی به بهترین شکل ممکن به نگارش در‌آورده است و در تابستان 1398 کار ساخت آن شروع شد که در نهایت در تاریخ 7 اردیبهشت سال 1401 بر روی پرده سینما‌ها رفت و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در سینمای ایران شد.

اما اگر برایتان سوال است که چه زمانی می‌توانید این فیلم کمدی را دانلود کنید بهتر است برایتان بگوییم که 3 الی 6 ماه بعد از اکران عمومی در سینما‌ها طول می کشد تا لینک‌های دانلود فیلم انفرادی منتشر شوند.

rata_g
rata_g
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط