Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ برنامه های کاهش حجم ویدئو

برنامه های کاهش حجم ویدئو

by | 30 آبان 1401 | فیلم و سرگرمی, موبایل و کامپیوتر | 0 comments

در این مقاله به معرفی چند برنامه برای اندروید می‌پردازیم که می‌توانند حجم ویدیو را بدون افت کیفیت کاهش دهند.

این روزها اکثر گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و حجم بالا در 4K و Full HD ضبط می‌کنند. ممکن است اغلب در شرایطی مانند ارسال ویدیو در تلگرام، ارسال ویدیو به عنوان پست و استوری در اینستاگرام و موارد دیگری که باید حجم ویدیو را کاهش دهید، مواجه شوید.

چرا فشرده سازی ویدئو و بهینه سازی ویدئو مهم است؟

آیا به قدرت شبکه‌های اجتماعی و اهمیت محتوای ویدیویی در این شبکه‌ها اهمیت می‌دهید؟ آیا می‌دانید که تصاویر ویدئویی قدرت جذب مخاطبین بیشتری را دارند؟ به عنوان مثال، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام استوری‌ها و محتوای ویدیویی را به عنوان ویژگی‌های جدید و توسعه برای پلتفرم‌های خود تحت فشار قرار داده‌اند. به همین ترتیب، گوگل اخیرا یک ابزار تشخیص تصویر را به موتور جستجوی خود اضافه کرده است.

پس اگر از کاربران اندروید هستید و به دنبال برنامه‌ای برای کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت هستید، با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید  بهترین سریال های ایرانی جدید که ارزش دیدن دارند

1-Video Dieter برای اندروید

این نرم افزار یک گزینه عالی برای کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت برای اندروید است. این برنامه می‌تواند حجم فیلم اصلی را تا 10 برابر کاهش دهد.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید هنگام ویرایش ویدیو، صدا را از ویدیو حذف کنید یا آهنگ دلخواه را به آن اختصاص دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار امکان تغییر وضوح تصویر است.

این نرم افزار رایگان است و می‌توانید آن را از گوگل استور دانلود و نصب کنید.

2- کاهش حجم ویدیوی اندروید با کمپرسور ANDROID PIXELS

رابط کاربری این اپلیکیشن ساده و قابل استفاده است. کافی است فایل ویدیوی خود را انتخاب کنید و سپس از گزینه Compress استفاده کنید تا حجم آن را بدون افت کیفیت کاهش دهید.

همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه ذخیره ویدیو را ذخیره کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس اپ و غیره به اشتراک بگذارید. با استفاده از گزینه اشتراک گذاری این برنامه از فرمت های Mp4، 3gp و Avi پشتیبانی می‌کند.

_تنها نکته منفی این است که تبلیغات پاپ آپ زیادی وجود دارد که می‌توانید با روش حذف تبلیغات اندرویدی که در گذشته آموزش داده‌ایم آن‌ها را مسدود کنید.

همچنین بخوانید  30 تا از پرکاربردترین اپلیکیشن های اندروید که به آن ها نیاز خواهید داشت

3- Video Converter PRO

این نرم افزار یک نرم افزار قدرتمند برای تبدیل و کاهش حجم ویدئو می‌باشد. این نرم افزار پس از نصب، دستگاه شما را اسکن کرده و لیستی از فیلم‌های موجود را تهیه می‌کند تا کاربر بتواند در دفعات بعدی به راحتی فیلم مورد نظر خود را انتخاب کند.

از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به کاهش حجم فایل‌های ویدئویی برای ارسال بدون افت کیفیت، حالت دستی کاربر برای تعیین اندازه ویدئو – وضوح دلخواه و … اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه امکان حذف صدا از ویدئو و تبدیل MP4 به فرمت های ویدئویی دیگر و تبدیل انیمیشن‌های GIF به ویدئو است.

نرم افزار های آنلاین کاهش حجم فیلم

نرم افزار Handbrake

وقتی صحبت از بهترین نرم افزار کاهش حجم ویدیو می‌شود، نام Handbrake را می‌شنویم. این نرم افزار با ویندوز و مک سازگار است. Handbrake یک ابزار فشرده سازی ویدئوی متن باز است که فقط روی سیستم کامپیوتر شما اجرا می‌شود. این نرم افزار قابلیت فشرده سازی ویدیوهای آنلاین را ندارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید فیلم‌ها را در فرمت‌های مختلف فشرده سازی کنید. اطمینان حاصل کنید که کیفیت فیلم یا ویدیوی شما در این فرآیند کاهش نمی‌یابد. می‌توانید از فرمت جهانی برای فشرده سازی ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید. به طور خلاصه، شما می‌توانید تمام فایل‌های رسانه ای رایج را از Blu-ray به DVD فشرده کنید.

همچنین بخوانید  بهترین بازی های شب یلدا برای دورهمی ها

نرم افزار Final Cut Pro X Compressor

این امکان وجود ندارد که شما به عنوان یک کاربر مک با Final Cut Pro X آشنایی نداشته باشید. این نرم افزار یک ابزار ویرایش ویدیو برای مک است که توسط متخصصان برتر در صنعت تبلیغات و فیلم استفاده می‌شود. این نرم افزار از استانداردهای صنعتی پشتیبانی می‌کند و بسیار پیشرفته است. این نرم افزار فشرده سازی ویدیو با کیفیت بالا را برای فرمت‌هایی مانند ویدیوهای 4k و 360 درجه ارائه می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید تنظیمات خروجی را سفارشی کنید و با کدگذاری‌ها و فرمت‌های مختلف کار کنید. مانند Handbrake، می‌توانید ویدیوها را فقط به صورت آفلاین فشرده کنید. از همه فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و فقط برای پلتفرم مک در دسترس است.

برای دیدن لیست نرم افزارهای ios و سایت‌های آنلاین می‌توانید به مقاله بهترین نرم افزارهای کاهش حجم ویدئو بدون افت کیفیت مراجعه کنید.

mahta

mahta

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط