Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین بازی های ترسناک برای آیفون

بهترین بازی های ترسناک برای آیفون

by | 15 فروردین 1403 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

در سال‌های اخیر، ژانر وحشت در دنیای بازی‌های موبایلی محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. با پیشرفت‌های فناوری، توسعه‌دهندگان توانسته‌اند تجربه‌های هیجان انگیزی ایجاد کنند که می‌توان از آن‌ها به راحتی لذت برد.
اگر از علاقه‌مندان به ترس و وحشت هستید که به دنبال تجربه بازی های ترسناک برای آیفون خود هستید، خوش شانس هستید. در این مقاله، ما به بررسی ده بازی ترسناک برتر خواهیم پرداخت که مطمئنا سطح آدرنالین شما را بالا می‌برند و شما را روی صندلی خود میخکوب نگه می‌دارند.

حتماً نگاهی به مقاله “معرفی بهترین بازی های آیفون” بیندازید.

بهترین بازی های ترسناک برای آیفون

1. Five Nights at Freddy’s

بازی آیفون Five Nights at Freddy’s

Five Nights at Freddy’s  در iOS 8.1 یا جدیدتر کار می‌کند. مثل آن فیلم‌های ترسناک دهه 80 است که مردم به آن وسواس دارند. اگر بازی را فقط چند دقیقه انجام دهید، خواهید دید که چرا اینقدر ترسناک است. برخی از قسمت‌ها باعث می‌شوند که از صندلی خود بپرید. بازی در یک مکان پیتزا دوستانه با سرگرم کننده‌های رباتیک اتفاق می‌افتد. شما به عنوان یک نگهبان در شیفت شب بازی می‌کنید و سعی می‌کنید تا زمانی که پول دریافت کنید زنده بمانید. قرار است کار آرامی باشد، اما آن ربات‌ها در شب زنده می‌شوند.

شما قدرت محدودی دارید، بنابراین باید بین دوربین‌های امنیتی و قفل درها جابه‌جا شوید تا ربات‌های ترسناک را زیر نظر داشته باشید و شب را پشت سر بگذارید.

ربات های بازی Five Nights at Freddy’s

چندین دنباله برای بازی وجود دارد و هر کدام سرنخ‌های بیشتری در مورد یک داستان بزرگتر به دست می‌دهند. مردم در اینترنت عاشق صحبت کردن و فهمیدن داستان فردی هستند. اگر می‌خواهید به گفتگو بپیوندید و معمای پیتزای فردی فازبیر را حل کنید، از اولین بازی شروع کنید و از طریق بقیه بازی کنید.

2. Into the Dead 2

 بازی آیفون Into the Dead 2

Into the Dead 2 یک بازی تیراندازی بسیار جذاب است که در دنیایی که توسط زامبی‌ها ویران شده است. بازی بسته به انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید پایان‌های متفاوتی دارد و می‌توانید به روشی که ترجیح می‌دهید زامبی‌ها را بکشید. می‌توانید از یک پا برای شکستن سر آن‌ها استفاده کنید یا با تفنگ تک تیرانداز به آنها شلیک کنید، این به شما بستگی دارد.

علاوه بر حالت داستان اصلی، رویدادهای آنلاینی نیز وجود دارد که با تکمیل آنها به شما پاداش می‌دهند. هر رویداد در مکان متفاوتی اتفاق می‌افتد و انواع مختلفی از زامبی‌ها را برای مقابله با آنها دارد. بنابراین، باید فکر کنید و استراتژی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

با ترسناک ترین بازی های ایکس باکس؛ ۸ تا از بهترین ها آشنا شوید.

بازی Into the Dead 2

بازی دارای سیستم انرژی است که به سرعت تمام می‌شود. این می‌تواند هنگام بازی مشکل ساز باشد. امیدواریم توسعه دهندگان این مشکل را در یک به روز رسانی آینده برطرف کنند.

همچنین بخوانید  15 بهترین معابد تایلند

3. Horrorfield Multiplayer Horror

بازی آیفون Horrorfield Multiplayer Horror

Horrorfield یک بازی اکشن ترسناک آنلاین مبتنی بر تیم است که در آن با دیگران به صورت آنلاین بازی می‌کنید. بازی حول محور گروهی از بازماندگان می‌چرخد ​​که سعی می‌کنند زنده بمانند در حالی که توسط یک قصاب خطرناک تعقیب می‌شوند. این به شما بستگی دارد که تعیین کنید چه کسی گرفتار و قربانی شود و چه کسی موفق به فرار شود.

شما می‌توانید به عنوان یکی از هفت بازمانده مختلف که هر کدام توانایی های منحصر به فرد خود را دارند به بازی بپیوندید. به عنوان مثال، بسکتبالیست می‌تواند سریعتر بدود، دکتر می‌تواند خود و دیگران را شفا دهد، مهندس می‌تواند ژنراتورها و وسایل کاردستی را به سرعت تعمیر کند و غیره. هدف شما به عنوان یک بازمانده پیشی گرفتن از قصاب و جلوگیری از مرگ ترسناک است.

از طرف دیگر، شما همچنین می‌توانید به عنوان یکی از چهار روان مختلف بازی کنید که هر کدام مهارت‌ها و سبک شکار خود را دارند. قصاب ژنراتورها را می‌شکند، فرقه‌گرا به دنبال قربانی کردن بازماندگان است، روح می‌تواند از میان دیوارها حرکت کند و جانور یک گرگینه گرسنه است.

بازی Horrorfield Multiplayer Horror

بازی دارای حالت‌های مختلفی است، از جمله حالت دیوانه که در آن استراتژی‌های شکار را به عنوان روانی توسعه می‌دهید، و حالت بازمانده که در آن با بازیکنان دیگر برای فرار همکاری می‌کنید. می‌توانید شخصیت‌های خود را ارتقا دهید، آیتم‌ها را بسازید و ارتقا دهید، و مکان‌های دقیق را با فضایی پسا آخرالزمانی و ترسناک کشف کنید.

Horrorfield همچنین وعده‌های اضافه شده در آینده مانند کلن‌ها، کوئست‌ها و تابلوهای امتیازات را می‌دهد. این یک بازی ترسناک چند نفره است که در آن چهار قربانی در برابر یک روانی قرار می‌گیرند و انتخاب با شماست.

لیست ترسناک ترین بازی های کامپیوتری

4. راهبه شیطانی: وحشت در مدرسه

راهبه شیطانی: وحشت در مدرسه

Evil Nun: Horror at school یک بازی معروف و ترسناک است. شما دعوتنامه ای برای یک اردوی تابستانی دریافت می‌کنید، اما خواهر مادلین شما را در مدرسه اسیر می‌کند. هدف شما این است که قبل از اینکه او نقشه شیطانی خود را تمام کند فرار کنید. مدرسه را کاوش کنید، پازل‌ها را حل کنید و راه‌های مختلفی برای فرار پیدا کنید.

این بازی دارای پازل‌های سرگرم کننده و مینی گیم‌هایی است که مهارت‌های شما را محک می‌زند. یک نقشه بزرگ برای کشف با اسرار زیادی وجود دارد. شما همچنین داستان پشت دبیرستان Eagle’s Junior را کشف خواهید کرد.

 بازی راهبه شیطانی: وحشت در مدرسه

می توانید سطوح دشواری مختلفی را انتخاب کنید یا در حالت روح بازی کنید تا تجربه‌ای امن‌تر داشته باشید. بازی خود را با سلاح‌های جدید، تزئینات مدرسه و ظاهرهای مختلف برای Evil Nun سفارشی کنید.

راهبه شیطان یک بازی ترسناک و سرگرم کننده برای همه است. اگر می‌خواهید لحظات ترسناکی داشته باشید، همین حالا بازی کنید و سعی کنید از این مدرسه ترسناک فرار کنید. برای تجربه بهتر استفاده از هدفون توصیه می‌شود.

5. Year Walk

بازی آیفون Year Walk

برای بازی  Year Walk، به iOS 8 یا نسخه جدیدتر نیاز دارید. این یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد و شبح وار است که در زمستان در سوئد اتفاق می‌افتد. این برخلاف هر بازی ای است که قبلاً بازی ‌اید. این هنر عجیب است و شما در طول بازی احساس تنهایی خواهید کرد. پیمایش می‌تواند عمداً گیج‌کننده باشد، و باعث می‌شود همه چیز را تا رسیدن به پایان زیر سوال ببرید.

همچنین بخوانید  نحوه بازی الین ورلدز (Alien Worlds) و کسب ارز TLM

6. اتاق سامسارا

بازی اتاق سامسارا

Samsara Room یک بازی عالی برای افرادی است که به تازگی در زمینه ترسناک هستند. خیلی هم ترسناک نیست، بنابراین می‌توانید بدون اینکه احساس کنید موجودی ماوراءالطبیعه در حال تماشای شماست، به کار حمام خود ادامه دهید. اگر به نظرتان خوب است، اتاق سامسارا را امتحان کنید.

در بازی، شخصیت شما در اتاقی با اشیاء عجیب و غریب و راهی برای بیرون آمدن از خواب بیدار می‌شود. تنها راه رسیدن به آزادی، حل پازل‌های پیچیده و دستیابی به “روشنگری” به قول بازی است. بازی حس به دام افتادن را ایجاد می‌کند که کمی به وحشت اضافه می‌کند.

در حالی که بازی منحصر به فرد است، برخی از بازیکنان ممکن است آن را کمی کند بدانند.

7. Walking Dead: The Game

بازی Walking Dead: The Game

بازی‌های Walking Dead زیادی در اپ استور موجود هستند، اما همه آن‌ها تنش ترسناکی را که این سری به آن مشهور است، نشان نمی‌دهند.

با این حال، Walking Dead: The Game توسط Telltale Inc. چنین تجربه‌ای را ارائه می‌دهد.

Telltale چندین قسمت از بازی را در فصول مختلف منتشر کرده است و داستانی منحصر به فرد را در دنیای Walking Dead خلق کرده است. این بازی دارای شخصیت‌های اصلی است که شما به اندازه ریک و کارل به آنها اهمیت می‌دهید. زامبی‌های بازی وحشتناک هستند، اما چیزی که واقعا آن را خاص می‌کند این است که باید انتخاب‌های سختی داشته باشید. این انتخاب‌ها می‌تواند منجر به پشیمانی شود که مدت‌ها پس از پایان بازی با شما باقی می‌ماند.

Telltale به خاطر بازی‌های داستانی باکیفیت خود شناخته شده است، اما Walking Dead: The Game به خاطر لحظات هیجان‌انگیز، ترساندن و احساس مسئولیتی که به شما می‌دهد متمایز است.

برای بازی Walking Dead: The Game، به یک دستگاه iOS دارای iOS نسخه ۶ یا بالاتر و یک آیفون ۴ یا جدیدتر نیاز دارید. در مدل‌های قبلی آیفون کار نمی‌کند.

8. پارک مرگ: دلقک ترسناک ترسناک

پارک مرگ: دلقک ترسناک ترسناک

Death Park: Scary Horror Clown یک بازی موبایل با گرافیک واقعا خوب است که آن را ترسناک‌تر می‌کند. هفت مکان مختلف برای کاوش وجود دارد و داستان بسته به انتخاب‌هایی که در بازی انجام می‌دهید تغییر می‌کند.

همانطور که در این مکان‌های ترسناک کاوش می‌کنید، باید مراقب باشید زیرا یک دلقک وحشتناک وجود دارد که می‌خواهد شما را بگیرد. برای حرکت به جلو در بازی، باید پازل‌های چالش برانگیز را حل کنید و از برخوردهای شدید جان سالم به در ببرید.

در حالی که این یکی از برترین بازی های ترسناک برای آیفون رایگان است، به دلیل نحوه تنظیم آن به عنوان یک بازی فریمیوم، تبلیغات بسیار زیادی دارد.

9. مدرسه: روز سفید

بازی مدرسه: روز سفید

The School: White Day بازسازی یک بازی رایانه شخصی محبوب به نام “White Day: A Labyrinth Named School” از سال 2001 است. این یک بازی ترسناک است که در یک دبیرستان مملو از افسانه‌ها و اسرار است. شما در نقش Hui-min بازی می‌کنید، دانش آموزی که همراه با دیگران، اواخر شب در مدرسه حبس می‌‎شود.

همچنین بخوانید  بهترین راهکارها برای سرمایه گذاری روی خود

در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی آورده شده است:

  • ترس را در یک مدرسه بعد از ساعت کاری تجربه کنید: بازی در دبیرستان Yeondu اتفاق می‌افتد که مملو از سرایداران تسخیر شده، ارواح و سایر خطرات است.
  • برای زندگی خود بدوید: شما سلاحی برای جنگیدن ندارید، بنابراین برای زنده ماندن باید از خطرات فرار کنید.
  • خط داستانی غنی با پایان‌های متعدد: شما شخصیت اصلی و دیگر دانش آموزان دختر را در حالی که سعی می‌کنند در مدرسه زنده بمانند دنبال می‌کنید. داستان پایان‌های احتمالی زیادی دارد و انتخاب‌ها و اقدامات شما در بازی بر روی نتیجه تأثیر می‌گذارد.

اگر در حین اجرای بازی سؤالی دارید یا نیاز به پشتیبانی دارید، می‌توانید با توسعه دهندگان تماس بگیرید. این بازی برای عملکرد بهینه نیازهای سخت افزاری مانند پردازنده چهار هسته‌ای و حداقل 1 گیگابایت رم دارد.

10. Eyes: هیولاهای ترسناک و ترسناک

 Eyes: هیولاهای ترسناک و ترسناک

در این بازی شما در اواخر شب به یک عمارت خزنده وارد می‌شوید زیرا می‌خواهید کاوش کنید. اما به جای اینکه چیز جالبی پیدا کنید، با چیزی واقعا ترسناک روبرو می‌شوید. شما باید به سرعت از عمارت فرار کنید، در غیر این صورت یک هیولای وحشتناک بلافاصله شما را اسیر می‌کند.

این بازی شبیه به تیزر محبوب Silent Hills Playable در سال 2014 است. این بازی پر از ترس روانی و ترس‌های پرش است که واقعاً شما را می‌ترساند.

سطوح مختلف و حالت‌های بازی برای لذت بردن وجود دارد. و در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: شما حتی می‌توانید صدا و ظاهر هیولایی را که شما را در مکان‌های مختلف تعقیب می‌کند، شخصی سازی کنید.

تنها نقطه ضعف این است که بازی روی دستگاه‌های قدیمی اپل کار نمی‌کند.

جمع بندی

در خاتمه، بازی‌های ترسناکی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، سطوح مختلفی از ترس و سبک‌های گیم‌پلی را ارائه می‌کنند که مطابق با سلیقه همه باشد. اگرچه ممکن است برخی از بازی‌ها روی دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل کار نکنند، تجربه‌های ترسناک هیجان‌انگیز و همه‌جانبه‌ای که در دستگاه‌های جدیدتر ارائه می‌کنند تضمین می‌شود که بازیکنان را روی صندلی‌هایشان نگه می‌دارد.

دوست داریم بیشتر از شما بشنویم! آیا هیچ یک از این بازی های ترسناک برای آیفون را تا به حال امتحان کرده‌اید؟ یا شاید شما بازی های ترسناک برای آیفون دیگری را بازی کرده‌اید که به آنها اشاره نکرده‌ایم؟ تجربیات و توصیه‌های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. بینش شما نه تنها به بحث کمک می‌کند، بلکه به خوانندگان کمک می‌کند تا بازی های ترسناک جدید و هیجان انگیز را برای ماجراجویی‌های بازی خود کشف کنند. بنابراین، دریغ نکنید که به گفتگو بپیوندید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط