Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین بازی هایی که به شما کمک می کند بخوابید

بهترین بازی هایی که به شما کمک می کند بخوابید

by | 2 اردیبهشت 1403 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

در دنیای شلوغ امروزی، داشتن یک خواب خوب می‌تواند یک چالش باشد. اگر اغلب در ساعات آرام شب نمی‌توانید بخوابید، تنها نیستید. بی‌خوابی، یک مشکل رایج که 30 تا 50 درصد از بزرگسالان در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، صرف زمان زیاد برای تماشای برنامه‌ها، پیمایش در اینستاگرام یا انجام بازی‌های محرک می‌تواند خواب شما را مختل کند. با این حال، گوشی هوشمند شما می‌تواند برای کمک به خواب نیز استفاده شود. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که برخی بازی‌ها می‌توانند اضطراب و استرس را کاهش دهند، تمرکز را بهبود بخشند و حس آرامش را تقویت کنند، که می‌تواند برای افراد مبتلا به بی‌خوابی مفید باشد. در این وبلاگ تعدادی از بازی هایی که به شما کمک می کند بخوابید را به شما معرفی می‌کنیم.

بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید شروع کنیم.

بهترین بازی ها برای کمک به شما در به خواب رفتن

1. هارمونی

هارمونی

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و آرام هستید که بتواند شما را سرگرم کند و به شما کمک کند به خواب بروید، هارمونی بهترین انتخاب است. همانطور که از نام آن پیداست، این بازی با ایجاد الگوهای متقارن و نواختن نت‌های موسیقی آرامش بخش بر هماهنگی و آرامش تمرکز دارد.

در هارمونی، وظیفه شما این است که تصویر آینه ای هر الگو را در حالی که به نت‌های آرامش بخش تولید شده توسط هر قطعه پازل گوش می‌دهید، بازسازی کنید. هنگامی که معما را با موفقیت حل کردید، ملودی زیبا و آرامی خواهید داشت که احساس آرامش واقعی را در شما ایجاد می‌کند. بهترین بخش این است که بیش از هزار سطح وجود دارد، بنابراین لازم نیست نگران بازی تکراری باشید.

هارمونی یک بازی فوق العاده برای بازی کردن در مواقعی است که مشکل خواب دارید. این نه تنها آرامش بخش است، بلکه چالش‌های مختلفی را نیز برای درگیر نگه داشتن شما ارائه می‌دهد. آن را امتحان کنید و اثرات تسکین دهنده آن را روی ذهن و بدن خود تجربه کنید.

2. Monument Valley

بازی Monument Valley

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

Monument Valley یکی از برترین بازی‌های اپلیکیشن خواب است که برای اندروید و iOS موجود است. در این بازی، شما باید با دستکاری ساختارهای مختلف به یک شاهزاده خانم کمک کنید تا در دنیایی که به طرز خیره کننده‌ای ساخته شده است حرکت کند. این یک بازی پازلی است که شما را درگیر مسیرهای پنهان، توهمات نوری و دیگر عناصر جالب می‌کند.

طراحی گیرا و موسیقی پس‌زمینه دلربا، آن را برای به خواب رفتن عالی کرده است. حتی برنده چندین جایزه بازی شده است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که باید برنامه را خریداری کنید زیرا نسخه رایگان آن را ارائه نمی‌دهد.

3. آرالاکس

آرالاکس

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

Auralax ممکن است به دلیل طراحی و جلوه های بصری، شبیه بازی استراتژیک معمولی شما نباشد. در این بازی، شما به مصاف هوش مصنوعی می‌روید و باید با استفاده از استراتژی های هوشمندانه با واحدها و منابعی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، آن را پیشی بگیرید.

چیزی که در مورد Auralax عالی است موسیقی محیط آرام و گرافیک ساده آن است که به آرامش ذهن شما کمک می‌کند و شما را برای خواب آماده می‌کند. در حالی که بازی به خودی خود رایگان است، شما می‌توانید سطوح اضافی را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

دو حالت اصلی بازی وجود دارد، حالت عادی و حالت سرعت، و اگر یک بازیکن با تجربه هستید، حتی یک حالت مخفی وجود دارد که می‌توانید برای چالش‌های بیشتر قفل آن را باز کنید.

4. ویریدی

 ویریدی

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

مدیتیشن یک راه عالی برای آرام کردن و آرام کردن ذهن شما است و Viridi یک بازی ساده است که از همین ایده برای کمک به خوابیدن شما استفاده می‌کند. در بازی، هدف شما این است که گیاهان آبدار را با مراقبت و توجهی که نیاز دارند، مانند زندگی واقعی، پرورش دهید.

با تمرکز بر این فعالیت، می‌توانید توجه خود را از افکار آزاردهنده یا ناخوشایندی که می‌توانند خوابیدن را سخت کنند، دور کنید. این بازی موسیقی پس زمینه آرامش بخش و تصاویری دلپذیر را برای ایجاد یک فضای آرام ارائه می‌دهد. می‌توانید Viridi را در iOS، Android و Steam بازی کنید.

همچنین بخوانید  معرفی فیلم های سینمایی با موضوع آلزایمر

5. Stardew Valley

بازی Stardew Valley

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

حالا بیایید در مورد برنامه بعدی، Stardew Valley صحبت کنیم. این یک بازی است که در آن می‌توانید مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف مانند کشاورزی، آشپزی و ماهیگیری را انجام دهید. بازی دارای گرافیک سبک است که همچنان خوب به نظر می‌رسد و دارای موسیقی متنی است که می‌تواند در کمترین زمان باعث خواب آلودگی شما شود.

Stardew Valley به عنوان یکی از آرامش‌بخش‌ترین بازی‌های موجود شناخته می‌شود و می‌توانید آن را روی پلتفرم‌های مختلفی مانند Steam، Xbox، Playstation، iOS یا Android بازی کنید. با این حال، این یک بازی است که باید برای آن هزینه پرداخت کنید. و اگر واقعا از موسیقی لذت می برید، حتی می‌توانید موسیقی متن آن را جداگانه خریداری کنید.

6. I Love Hue

بازی I Love Hue

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

I Love Hue یک بازی ساده و در عین حال فوق‌العاده سرگرم‌کننده است که در آن شما باید کاشی‌ها را در موقعیت‌های صحیح خود با توجه به طیف رنگی مرتب کنید. این یک فعالیت آرامش بخش است که همچنین به شما کمک می‌کند چشم خود را آموزش دهید تا تفاوت‌های ظریف بین سایه‌ها را متوجه شود.

بهترین بخش این است که بازی I Love Hue در هر دو دستگاه اندروید و iOS رایگان است. اگر از طرفداران بازی‌های پازلی با طراحی زیبا هستید، این بازی برای شما مناسب است. با بیش از 600 سطح، چالش‌ها را به سرعت تمام نخواهید کرد. یکی دیگر از چیزهای عالی این است که برای بازی نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید، که این یک ویژگی راحت است.

7. Dream Walker

بازی Dream Walker

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

اگر به دنبال بازی ای هستید که به شما کمک کند به خواب بروید و وارد دنیای رویا شوید، Dream Walker بهترین انتخاب است. این بازی ساده و قابل درک است و حتی ممکن است شما را چنان در ایده پیاده روی رویایی غرق کند که در واقع به خواب بروید.

در Dream Walker شما در نقش Anna، یک خوابگرد جوان بازی می‌کنید و او را در ماجراهای مختلفی که در رویاهایش تجربه می‌کند، راهنمایی می‌کنید. بازی دارای یک طرح رنگ آرام و کم نور است و از یک فرمت ساده دونده بی‌پایان پیروی می‌کند که در آن حرکات آنا را کنترل می‌کنید. بازی به تدریج پیشرفت می‌کند، اما کنترل آن چندان دشوار نیست.

یکی از بهترین چیزهای Dream Walker موسیقی پس زمینه آرامش بخشی است که با گیم پلی بازی همراه است. این حس آرامش بیشتری را به شما می‌دهد و می‌تواند به شما کمک کند پس از یک شب بی‌قرار به حالت رویایی برگردید.

بنابراین، اگر به‌دنبال بازی‌ای هستید که به شما کمک کند آرام شوید، به خواب بروید و شاید حتی رویاهای دلپذیری را ببینید، Dream Walker را امتحان کنید. سادگی و موسیقی آرامش بخش آن را به انتخابی عالی برای تجربه بازی آرام تبدیل کرده است.

8. Antistress

بازی Antistress

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

بسیاری از مردم شب‌ها برای خوابیدن مشکل دارند زیرا استرس زیادی بر ذهنشان سنگینی می‌کند. اما لازم نیست اجازه دهید این اضطراب شما را بیدار نگه دارد. در عوض، می‌توانید بازی Antistress را امتحان کنید. این بازی به طور خاص برای افرادی که مشکل خواب دارند طراحی شده است و در واقع بازی کردن با آن بسیار آسان است.

به جای بلند شدن از رختخواب و بازی با وسایل و اسباب‌بازی‌های خود، می‌توانید با چیزهایی مانند فیجت اسپینر، دارت، بلوک‌ها و کلیدهای نور در Antistress بازی کنید. ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما وقتی می‌گوییم این یک فعالیت بی‌فکر عالی برای کمک به شما در نهایت به خواب رفتن است، باور کنید.

بنابراین، اگر به دلیل استرس و اضطراب برای خوابیدن مشکل دارید، آنتی استرس را امتحان کنید. این یک راه ساده و لذت بخش برای منحرف کردن ذهن و آرامش شما را فراهم می‌کند و باعث می‌شود شما راحت‌تر به خوابی آرام بروید.

9. mySleepButton

بازی mySleepButton

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

برنامه mySleepButton دقیقاً یک بازی نیست، اما برای کمک به خوابیدن شما طراحی شده است. به آن به عنوان یک داستان قبل از خواب برای بزرگسالان فکر کنید. یک متخصص علوم شناختی این برنامه را توسعه داده است، و دارای صدای آرامش بخشی است که برای شما می@خواند و شما را تشویق می‌کند تا چیزهای مختلفی را تصور کنید تا به شما کمک کند به خواب بروید.

همچنین بخوانید  بهترین وسایل کمپینگ در هوای گرم

نام خود برنامه نشان می‌دهد که چقدر ساده است. فقط دکمه «مرا بخوابان» فشار دهید، چشمان خود را ببندید و اجازه دهید برنامه جادوی خود را انجام دهد. اگر ترجیح می‌دهید به صفحه‌ای که نور آبی ساطع می‌کند خیره نشوید و تجربه‌های شنیداری را جذاب‌تر بدانید، این برنامه برای شما عالی است.

اگر به دنبال راهی ملایم و آرامش بخش برای خواب راحت هستید، mySleepButton را امتحان کنید. اجازه دهید صدای آرامش بخش تخیل شما را هدایت کند و به زودی متوجه خواهید شد که به سرزمین رویایی می روید.

10. اربیا

اربیا

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

Orbia یک برنامه محبوب برای کسانی است که به دنبال راهی آرامش بخش برای به خواب رفتن در شب هستند. نکته جالب در مورد این بازی سادگی آن است، با این حال هنوز به اندازه کافی لذت بخش است که شما را نسبت به روزهای خوب قدیمی بازی‌های آرکید با دوستان نوستالژیک کند.

این برنامه دارای موسیقی پس زمینه آرامش بخش است که فضایی آرام را ایجاد می‌کند. تعادل کاملی بین کمی بی فکر بودن و کمی اعتیاد آور بودن برقرار می‌کند و تضمین می‌کند که بدون تحریک بیش از حد در طول شب شما را سرگرم می‌کند. بنابراین، دفعه بعد که متوجه شدید بیش از حد در فکرتان نیست که بخوابید، آن را امتحان کنید.

11. Tiles Hop

بازی Tiles Hop

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

اگر بازی‌ای می‌خواهید که نیاز به تفکر زیادی نداشته باشد و به شما کمک کند پس از یک روز خسته‌کننده به آرامش برسید، Tiles Hop ارزش بررسی دارد. راز این بازی این است که می توانید آن را به آهنگ‌های مورد علاقه خود پیوند دهید که بسیار جالب است. به سادگی آن را به پخش کننده موسیقی خود وصل کنید و از یک کاشی به کاشی دیگر با آهنگی که در حال پخش آن هستید همگام شوید.

بازی ساده است و رنگ‌ها آرامش بخش هستند. اگر آهنگی زیبا و آهسته را برای پخش همراه با بازی انتخاب کنید، حتی ممکن است قبل از عبور از سطوح مختلف، چرت بزنید.

بنابراین، اگر به‌دنبال یک بازی ساده و آرامش‌بخش برای رها کردن و حتی خوابیدنتان هستید، Tiles Hop را امتحان کنید. این یک راه آرامش بخش برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه شما در حالی که درگیر یک فعالیت بی فکر است.

12. SpinTree

بازی SpinTree

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

اگر به دنبال یک برنامه جدید برای اضافه کردن به مجموعه خود هستید، چرا SpinTree را امتحان نکنید؟ این برنامه بسیار ساده است و پیشرفته‌ترین ایده یا گرافیک فانتزی را ندارد. اما این دقیقاً همان چیزی است که آن را برای آن شب‌های بی‌قرار که می‌خواهید بخوابید عالی می‌کند.

مفهوم بازی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ستاره‌های کوچک انرژی روی صفحه ضربه بزنید تا درخت خود را به رشد تشویق کنید. این واقعا آسان است، به من اعتماد کنید. اگر می‌خواهید ساکت بمانید، می‌توانید بدون صدا بنوازید، یا می‌توانید از صداهای آرامش‌بخش جنگل و صداهای گیتار که در پس‌زمینه پخش می‌شوند لذت ببرید. این صداهای آرامش بخش الهام گرفته از طبیعت ممکن است در واقع همان چیزی باشد که به شما کمک می‌کند هنگام انجام این بازی ساده به خواب بروید.

بنابراین، اگر به دنبال یک برنامه آرامش‌بخش و بدون عارضه هستید که بتواند به شما در به خواب رفتن کمک کند، SpinTree را امتحان کنید. این یک بازی ساده و صلح آمیز است که می‌تواند یک مکمل آرامش بخش به روال قبل از خواب شما باشد.

13. ?Okay

بازی ?Okay

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

?Okay بازی ای است که افراد زیادی از آن لذت می‌برند. مفهوم بازی در واقع کاملاً ساده است. هدف شما این است که در سطوح مختلف پیشرفت کنید و اطمینان حاصل کنید که توپ کوچکی که کنترل می‌کنید هر آیتم سفید روی صفحه را لمس می‌کند. آسان به نظر می‌رسد، درست است؟

با این حال، موانعی وجود دارد که می‌تواند سر راه شما قرار بگیرد و آن را کمی چالش برانگیزتر کند. ما دوست داریم که وقتی توپ را با موفقیت هدایت می‌کنید، یک نت دلپذیر از یک آهنگ تولید کند. این بازی هرگز خسته کننده نمی‌شود زیرا سطوح متعددی برای بازی وجود دارد و سایر بازیکنان نیز می‌توانند سطوح خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند.

بنابراین، اجازه ندهید نام شما را گول بزند!اگر به دنبال یک بازی ساده و جذاب هستید، امتحان کنید. این یک چالش رضایت بخش، صداهای لذت بخش، و یک جریان مداوم از محتوای تازه را ارائه می‌دهد تا شما را سرگرم کند.

همچنین بخوانید  معرفی 26 بهترین میلک شیک ها

14. Stack

 بازی Stack

دانلود برای اندروید

دانلود برای آیفون

Stack یکی از آن بازی‌های ساده‌ای است که می‌تواند به شما کمک کند به خواب بروید. درک مفهوم آسان است. شما فقط بلوک‌ها را روی هم می‌گذارید تا بلندترین برج ممکن را بسازید تا زمانی که شکست بخورید.

بازی به خودی خود ساده، با گرافیک ابتدایی اما جالب است. این نیازی به تفکر اضافی ندارد، که آن را به انتخابی عالی برای لحظاتی تبدیل می‌کند که نیمه شب فقط نیمه بیدار هستید و نمی‌خواهید بیش از حد از مغز خود استفاده کنید. دلیل تمایل به بازی Stack هرچه که باشد، این یک بازی فوق العاده آسان است که می‌تواند شما را در شب‌های بی‌قرار مشغول کند.

بنابراین، اگر به دنبال یک حواس پرتی ساده و لذت بخش هستید، Stack را امتحان کنید.

15. Sheep Sleep

بازی Sheep Sleep

دانلود برای اندروید

اکنون می‌توانید ایده سنتی شمارش گوسفندان را با خواب گوسفند وارد دنیای دیجیتال کنید. این بازی یک پیچ و تاب سرگرم کننده به توصیه قدیمی “شمارش گوسفند برای خوابیدن” می‌دهد. در Sheep Sleep، شما به عنوان یک بچه خواب بازی می‌کنید که برای خواب ماندن باید گوسفندهایی را که روی تختشان شناور هستند بشمارد. هدف این است که اطمینان حاصل شود که بچه در طول بازی خواب می ماند. این می‌تواند کمی گیج کننده باشد، به خصوص اگر هدف شما واقعاً به خواب رفتن باشد، اما این یک بازی واقعاً لذت بخش برای آن شب‌هایی است که در رختخواب غلت می‌زنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی ویژگی «حالت خواب» آن است. در این حالت، بازی به عمد آرامش بیشتری دارد. شما به سادگی گوسفندهای اتاق را بشمارید تا در نهایت بخوابید. این یک گزینه خوب برای کسانی است که می‌خواهند تجربه‌ای آرام‌تر داشته باشند.

بنابراین، اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب برای بازی در زمانی که نمی‌توانید بخوابید، هستید، Sheep Sleep را امتحان کنید. این یک پیچ و تاب منحصر به فرد در مفهوم شمارش گوسفند است، و حالت خواب یک تجربه آرام بخش برای کمک به شما فراهم می‌کند تا راحت شوید و احتمالاً به خواب بروید.

16. بازی مدیتیشن

بازی مدیتیشن

دانلود برای اندروید

بعد از یک روز کاری طولانی در به خواب رفتن مشکل دارید؟ بازی مدیتیشن را امتحان کنید. این بازی می‌تواند به شما کمک کند تا بدون دردسر آرامش داشته باشید. در بازی باید به اطراف حرکت کنید و نقاط انرژی را به هم متصل کنید تا آنها را جمع آوری کنید که هم لذت بخش است و هم زیاد چالش برانگیز نیست.

این به مغز شما کمک می‌کند تا رویدادهای روز را رها کند و روی لحظه حال تمرکز کند. بازی مدیتیشن همچنین شامل موسیقی پس‌زمینه‌ی آرام‌بخشی است که می‌تواند به شما در آرامش و رهایی از استرس کمک کند و در نهایت به شروع سریع‌تر خواب کمک کند.

پیشنهاد دیگر مقالات مرتبط با بازی ها

بهترین بازی های اندروید برای بزرگسالان

بهترین بازی های pvp برای کامپیوتر

بازی اسکایریم و دلایل جاودانه شدن آن

۲۲ بهترین ایده جالب برای اتاق بازی در همه سنین

نقش های بازی دوتا ۲

نحوه بازی Gods Unchained و کسب درآمد از آن

نحوه بازی الین ورلدز (Alien Worlds) و کسب ارز TLM

ترسناک ترین بازی های ایکس باکس؛ ۸ تا از بهترین ها

بهترین بازی برای کسب درآمد در سال ۱۴۰۲

ترسناک ترین بازی های کامپیوتری

معرفی بهترین بازی های آیفون

معرفی بهترین بازی های اندروید

جمع بندی

اگر به دنبال یک بازی یا برنامه خواب جدید برای آماده شدن برای زمان خواب هستید، فهرستی را که در بالا ارائه کردیم را بررسی کنید. برنامه‌های خارق العاده زیادی وجود دارد که می‌تواند برای هرکسی که پس از یک روز خسته کننده نیاز به استراحت و آرامش دارد، بسیار مفید باشد. چه از مراقبه‌های هدایت‌شده، فعالیت‌های ساده یا بازی‌های کاهش استرس لذت ببرید، برنامه‌ای را در فهرست پیدا خواهید کرد که مطابق با ترجیحات شما باشد.

ما دوست داریم از شما نیز بشنویم! اگر هر یک از این برنامه‌ها را امتحان کرده‌اید یا توصیه‌‎های دیگری دارید، لطفا نظرات خود را به اشتراک بگذارید. بازخورد و تجربیات شما می‌تواند برای دیگرانی که به دنبال راه‌هایی برای ناامید شدن و آماده شدن برای خواب شبانه خوب هستند، ارزشمند باشد. بنابراین، دریغ نکنید که به گفتگو بپیوندید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط