Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین ترندهای آرایشی 2024

بهترین ترندهای آرایشی 2024

by | 10 بهمن 1402 | بهترین ها, مد و زیبایی | 0 comments

به نظر می‌رسد که سال 2024 برای علاقه‌مندان به آرایش در مسیری قرار دارد که شاد و سرزنده است. در حالی که در دو سال گذشته به نظر می‌رسید همه چیز در مورد جذابیت و تا حدودی کاربردی باشد. به تزیینات سه بعدی و رنگ‌های چشم نواز همراه با آرایش پایه که ماندگار خواهند بود فکر کنید. در چند ماه آینده بیشتر از سایرین بر برخی ویژگی‌ها تاکید خواهد شد. ما از هنرمندان حرفه‌ای میکاپ خواسته‌ایم که دقیقاً چه ترندهای آرایشی 2024 را می‌توانید پیشبینی کنید. برای دیدن آرایش چشم ملایم همراه با خط چشم پیچیده، پوست ساتن که خیلی مات یا شبنم‌دار نمی‌شود و ظاهر لب‌هایی که دسته نسبتاً سنتی را متزلزل می‌کند، آماده باشید.

به ما بپیوندید تا بهترین ترندهای آرایشی 2024 خود را بسازیم تا در سال جدید در مورد کارهای روزمره خود تجدید نظر کنیم.

دو مقاله زیر را از دست ندهید!

ترندهای آرایشی 2024: خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی

میکاپ آرتیست جونت ویلیامسون می‌گوید: «پس از یک سال کامل سایه چشم ملایم تک رنگ که از آرایش لاته، باله و ترندهای دخترانه توت فرنگی به دست آمده است، ظاهر نسبتاً ساده مد می‌شود. خط چشم گرافیکی پیچیده دوباره برمی‌گردد.

به عنوان یکی از ترندهای آرایشی 2024، انتظار داشته باشید که این ظواهر برای ست شدن با برخی از آرایش‌های ملایم‌تر که در شبکه‌های اجتماعی مرسوم بوده‌اند، عالی هستند و ترکیبی عالی بین سبک‌های آرایشی زیباشناختی و سبک‌های آرایش حداکثری هستند.

همچنین بخوانید  نحوه زدن مژه مصنوعی مانند یک حرفه ای
از نمای نزدیک خط چشم گرافیکی

ترند آرایش 2024: پوست طبیعی و مات

پوست طبیعی و مات

اگر سال گذشته مردم احساس می‌کردند که فونداسیون خود را کاملاً دوست دارند یا فقط به کانسیلرهای استراتژیک متکی بودند، این موضوع در سال جدید تغییر خواهد کرد. ویلیامسون می‌گوید: «ما شاهد ظهور روتین‌های آرایشی بدون پایه و پوست برهنه بودیم، اما با تأکید بر درخشش طبیعی. “سال آینده، ما مردم را خواهیم دید که بیشتر به سمت یک درخشش قابل کنترل روی پوست در مقابل یک شبنم سراسری متمایل می‌شوند.”

این روند طبیعی و مات پوست به این معنی است که افراد بیشتری فرمول‌های مات را انتخاب می‌کنند، اما با افزودن یک درخشش ظریف در مناطقی که خورشید به طور طبیعی برجسته می‌کند. همچنین احتمالاً به بازگشت شدید هایلایترهای کرم منجر می‌شود، زیرا آنها محصولی عالی برای به دست آوردن این ظاهر هستند.

پوست طبیعی و مات ترند 2024

ترندهای آرایشی 2024: لب های براق

لب های براق

در ترندهای آرایشی 2024، لب‌های براق با اشاره‌ای به چیزهای اضافی بسیار جذاب خواهند بود. ویلیامسون می‌گوید: «روغن‌های لب بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار خواهند گرفت. برای وضوح و شکل بیشتر، انتظار داشته باشید که شستشوهای شفاف رنگ را با خط لب خنثی همراه کنید.

روغن‌های لب ترکیب کاملی بین درمان و براق کننده هستند و به نوعی نسبت به هر دوی آنها دردسر کمتری دارند. به نظر می‌رسد درخشش فرمول لاک سنتی با مزایای یک درمان، برد-برد باشد، بنابراین ادامه دهید و فرمول‌های مورد علاقه خود را مانند روغن رژ لب برای سال جدید تهیه کنید.

همچنین بخوانید  بهترین راهکارها برای کنترل احساسات

ترند آرایش 2024: ظاهر عشوه گر

ظاهر عشوه گر

آرایش عشوه‌گری یک زیبایی شناسی زنانه و زننده است که ما را مستقیماً به روزهای Tumblr خود بازمی‌گرداند. کریستا لوئیس، آرایشگر حرفه‌ای و بنیانگذار Aisling Organics، قبلاً گفته بود: “هدف این ظاهر پودری، برافروخته و عروسکی است، شبیه به ظاهری که Cassie را از “Euphoria” ورزشی می‌بینید.”

آرایش چشم کوکتی دارای رنگ‌های پاستلی ملایم است، در حالی که آرایش صورت باید حاوی پودر صورت تار و گونه‌های صورتی روشن باشد. همه چیز را با یک ریمل مشکی عمیق به پایان برسانید و ظاهری ساده و فوق‌زنانه به شما می‌دهد که جذاب است و بازسازی آن آسان است.

ترند آرایش 2024: بانوی قرمزی

بانوی قرمزی

قرمز همچنان به عنوان رنگ اصلی مورد علاقه شماست و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در سال 2024 به خصوص قبل از روز ولنتاین نشان نمی‌دهد. به جای آن، برق لب خود را به رنگ قرمز روشن و پر جنب و جوش حذف کنید. کیسی اسپیکارد، هنرمند مشهور آرایش، می‌گوید: «زمان عالی برای استفاده از یک رژ لب قرمز است. او توضیح می‌دهد: «این ارتعاش واقعی دارد و وقتی این‌ها خشک می‌شوند، حرکت نمی‌کنند، اما همچنان درخشندگی بالایی به شما می‌دهند.

ترند آرایش 2024: فراست صورتی

فراست صورتی

اگر سال گذشته رژگونه را به عنوان بخشی از ترند سال بود، این به‌روزرسانی 2024 را دوست خواهید داشت. این ترند همه چیز در مورد افزودن لبه‌ای پیچیده به آرایش «دختر سرد» با افزودن رنگ مشکی برای تأکید بر شکل و ساختار است. برای شروع، پوست خود را با فونداسیون، کانسیلر و کانتور معمولی خود آماده کنید، سپس از این روی گونه استفاده کنید تا ظاهری شفاف و ملایم داشته باشید. رنگ باقیمانده را بردارید و آن را به نوک بینی خود بمالید تا حالت سرمازدگی ایجاد شود.

همچنین بخوانید  بهترین راه ها برای کسب درآمد از واتساپ

از سایه میانی برای فرم دهی چشم استفاده کنید، سپس براق کننده میانی را روی پلک بزنید و با عمیق‌ترین سایه در امتداد خطوط مژه بالا و پایین، عمق دهید. روی سایه بالایی در بالا سمت چپ تا گوشه داخلی چشم ضربه بزنید تا یک پاپ یخی داشته باشید. ریمل و آستر بزنید.

ترند آرایش 2024: چشم های جواهری

چشم های جواهری

اگر روکش‌های یخ زده مورد علاقه شما نیستند، به جای آن به رنگ‌های جواهرمانند غنی و پر جنب و جوش متمایل شوید. یاقوت کبود، زمرد و یاقوت به خوبی کار می‌کنند. اسپیکارد می‌گوید: «من می‌بینم که بسیاری از برندها سایه‌های شرابی در مجموعه‌هایشان را با ریمل‌های زمردی و آبی نیمه‌شب و خط چشم تکمیل می‌کنند. “این یک راه آسان برای افزودن تنوع و سرگرمی به آرایش در ماه های تاریک و سرد است.”

ترند آرایش 2024: طلای شبنمی

طلای شبنمی

با سایه‌های طلایی خود را گرم کنید. لوبل می‌گوید: رنگ‌های طلایی گرمای لازم را به پوست می‌آورند، که اغلب در زمستان به دلیل کمبود نور خورشید، کدر به نظر می‌رسد. “جنبه شبنم این روند به مبارزه با خشکی ناشی از هوای زمستانی کمک می‌کند و به پوست درخشندگی مرطوب و سالم می‌بخشد.

به رنگ‌های گرم و طلایی فکر کنید. اغلب شامل تمرکز بر روی پوست شبنم‌دار، هایلایت کردن با هایلایترهای طلایی و سایه‌های طلایی است. رنگ‌های تمام طلایی و رزگلد که به زیبایی روی چشم‌ها می‌درخشند. با یک لب قهوه‌ای یا برهنه تمام کنید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط