Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ شبی که ماه کامل شد یا درهم شکست؟

شبی که ماه کامل شد یا درهم شکست؟

by | 20 دی 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

فیلم و سریال‌های ایرانی بهترین گزینه‌ای است که خانواده‌ها می‌توانند اغلب برای تماشا انتخاب کنند. به این دلیل که در فیلم‌های ایرانی، کارگردانان به مسائلی می‌پردازند که مرتبط با کشور ایران است. اما مهم‌ترین نکته‌ای که خانواده‌های ایرانی به سمت فیلم‌ و سریال‌های ایرانی می‌روند این است که این نوع از فیلم‌ها با فرهنگ و ذائقه ایرانی هماهنگی بیشتری دارد.

تصور این که فیلم‌های سینمایی ایرانی خوب نیستند، تصوری غلط است و جالب است بدانید که تعدادی از فیلم‌های ایرانی حتی به جشنواره‌های فیلم که بین‌المللی هستند راه پیدا کرده‌اند و یکی از این فیلم‌ها، فیلم “شبی که ماه کامل شد” است که در بین فیلم‌های برتر imdb است و این فیلم به گونه‌ای ساخته شده است که در بین غیر ایرانی‌ها نیز طرفدار دارد. فیلم‌های ایرانی را در ژانرهای مختلف می‌سازند و یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌هایی است که خانواده‌ها می‌توانند داشته باشند. شما در سایت دی دی فیلم می‌توانید لیستی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی را ببینید و از بین آنها برای دانلود فیلم ایرانی جدید اقدام کنید.

همچنین بخوانید  ترسناک ترین بازی های PS4

این لیست به این منظر تهیه شده است که شما دیگر زمانی را برای پیدا کردن فیلم نمی‌گذارید. همچنین در این لیست می‌توانید پرفروش‌ترین، جدیدترین و همچنین ژانرهای مختلف را نیز ببینید. اما در مورد انتخاب فیلم‌های ایرانی نکته‌ای که وجود دارد این است که افراد با توجه به سلیقه‌ای که دارند، بهتر است سلیقه خود را در نظر بگیرند و همچنین بسیاری از افراد با توجه به کارگردانی که فیلم را ساخته است، انتخاب خود را انجام می‌دهند.

هچنین دیگر ملاک‌هایی که برای انتخاب فیلم جود دارد، متفاوت است و افرادی با توجه به بازیگر فیلم را دانلود و تماشا می‌کنند، برخی نظر منتقدان برایشان مهم است و … در ادامه به معرفی یکی از این فیلم‌ها می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را از فیلم شبی که ماه کامل شد برایتان شرح دهیم.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی رایگان

 

شبی که ماه کامل شد

معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم فیلم‌های ایرانی در ژانرهای مختلف ساخته می‌شود و فیلم شبی که ماه کامل شد ژانری درام دارد. نرگس آبیار به تنهایی مسئولیت کارگردانی را برعهده داشته است ولی برای نویسندگی از مرتضی اصفهانی کمک گرفته و تهیه کننده فیلم شبی که ماه کامل شد، محمد حسین قاسمی است که در سال 1397 آن را تولید کردند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و توانست در 13 بخش نامزد دریافت جایزه شود اما تنها در 6 بخش توانست سیمرغ بلورین را دریافت کند.

همچنین بخوانید  تاثیر لگو بر روی کودکان

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد اطلاعاتی را در مورد روند داستانی آن بدانید. فیلم داستان جالبی دارد که در مورد دختری است که در منطقه جنوب تهران زندگی می‌کند و عاشق جوانی می‌شود که در شهرستان زندگی می‌کند و زمانی که با توجه به مخالفت خانواده‌ها با یکدیگر ازدواج می‌کنند، مجبور به ترک ایران می‌شوند و در این راه برادر دختر آنها را همراهی می‌کند.

اما نکته داستان فیلم این است که در بین راه برای این زوج اتفافاتی می‌افتد که دیدن آن خالی از لطف نیست. اما توجه داشته باشید که فیلمنامه این فیلم از روی داستان واقعی زندگی عبدالحمید ریگی و فائزه منصوری است که در زمان نوشتن تغییراتی را بر روی آن اعمال کرده‌اند.

elahe77
elahe77
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط