Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ بلاکچین و ارز دیجیتال @ معرفی بهترین پیج ها و اینفلوئنسرهای کریپتو در اینستاگرام

معرفی بهترین پیج ها و اینفلوئنسرهای کریپتو در اینستاگرام

by | 6 اردیبهشت 1402 | بلاکچین و ارز دیجیتال, بهترین ها | 0 comments

پیدا کردن افراد مناسب برای آموزش در مورد ارزهای دیجیتال ممکن است چالش برانگیز باشد زیرا توضیح نحوه عملکرد آن دشوار است. خوب است که ظهور اینفلوئنسر مارکتینگ و اقتصاد خلاق، امکان ارتباط سرمایه گذاران با تجربه ارزهای دیجیتال را با هر کسی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارد، می‌دهد. شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل ماهیت بصری و الگوریتم ساده‌ شده آن برای مطابقت با خواسته‌های کسانی که در بازاریابی اینفلوئنسر فعالیت می‌کنند، وب‌سایت اصلی اینفلوئنسرها محسوب می‌شود. در این مقاله در مورد معروف‌ترین اینفلوئنسرهای کریپتو در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

نکته مهم آغازین

هیچ یک از اینفلوئنسرهای لیست زیر تایید ما را ندارند. ما فقط لیستی از افراد تاثیرگذار و مهم در حوزه کریپتوکارنسی را برای شما آماده کرده‌ایم و شما باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این اینفلوئنسرهای کریپتو در اینستاگرام عالی‌ترین تعداد فالوور، نرخ تعامل و دیده شدن را در اینستاگرام دارند که با استفاده از آمار NeoReach و Tensor تأیید شده است.

اینفلوئنسر کریپتو چیست؟

به دلیل محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال و تأثیر رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرهای کریپتو اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام حضور پررنگ دارند. اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال فرد یا افرادی هستنذ که با تخصص گسترده در سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال اطلاعاتی را به صورت آنلاین پست می‌کنند تا دیگران را در مورد ارزهای دیجیتال و اقتصاد غیرمتمرکز آموزش دهند.

ارزهای دیجیتال و سایر پدیده‌های مرتبط، مانند بلاک‌چین، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس، توسط اینفلوئنسرهای کریپتو اینستاگرام نمایش و توضیح داده می‌شوند. آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و تبلیغ ارزهای دیجیتال، مطالبی را در انواع پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین ارسال می‌کنند.

اینفلوئنسرهای کریپتو اینستاگرام در مورد روندهای هفتگی، جدیدترین سرمایه‌گذاری‌های خود و پیش‌بینی‌ها برای وضعیت بازاریابی ارزهای دیجیتال در آینده صحبت می‌کنند. با این حال، با توجه به اینکه اقتصاد دیجیتال چقدر غیرقابل پیش‌بینی است، ممکن است پیش‌بینی یک اینفلوئنسر دقیق‌تر یا ضعیف‌تر باشد. مهم است که به توصیه‌های چندین معامله‌گر ارزهای دیجیتال گوش دهید و حرف‌های آنها را نیز بشنوید.

رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی

نویسنده پرفروش کتاب مالی «پدر پولدار، پدر فقیر» نتوانست در برابر جاذبه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مقاومت کند. رابرت کیوساکی، یک سلبریتی مشهور، از اوایل دهه 2020 شروع به حمایت از امور مالی غیرمتمرکز کرد. طرفداران کیوساکی از موفقیت او به عنوان نویسنده مالی و ثروت الهام گرفته شده‌اند تا چشم اندازهای بی‌شماری را که ارزهای رمزنگاری شده ارائه می‌دهند، بررسی کنند.

کیوساکی از طریق محتوای ویدیویی اینستاگرام خود، که غنی و مرتبط است، به مردم درباره اهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آموزش می‌دهد. او گهگاه سخنان و نقل قول‌های انگیزشی هم به زبان می‌آورد.

جدا از ارزهای دیجیتال، کیوساکی توصیه‌های ساده‌ای در مورد افزایش ثروت شما با پس انداز محتاطانه و به حداکثر رساندن سبد سرمایه گذاری خود ارائه می‌دهد.

لینک اینستاگرام رابرت کیوساکی

CryptoExplorer

CryptoExplorer

یکی دیگر از حساب‌های اینستاگرام که توسط گروهی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ناشناس ایجاد شده است، CryptoExplorer نام دارد. CryptoExplorer به دلیل رسانه‌های هیجان‌انگیز و پست‌های متنوع در مورد توسعه ارزهای دیجیتال، به سرعت بیش از 642000 دنبال کننده را جذب کرد. آنها اطلاعات زیادی در مورد سهام، ارزش بازار و NFTها در حساب خود ارائه می‌دهند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین انیمیشن های 2022

لینک اینستاگرام CryptoExplorer

Cryptonary

Cryptonary

آیا به دنبال جامعه‌ای با منابع غنی بیت کوین هستید؟ کارکنان Cryptonary متعهد هستند که شما را در مورد ارزهای دیجیتال، متاورس و بازار NFT آگاه کنند.

کریپتوناری 500000 دنبال کننده در اینستاگرام جمع کرده است. آن‌ها هر چیزی را منتشر می‌کنند، از میم‌های خنده‌دار گرفته تا توضیحات مختصر در مورد جنبه‌های مختلف ارزهای دیجیتال، از جمله حرکات هفتگی بازار، رشد متاورس، و استخراج NFT.

لینک اینستاگرام Cryptonary

BitBoy Crypto

بن آرمسترانگ

بن آرمسترانگ، تحلیلگر کریپتو، که اغلب با نام بیت‌بوی کریپتو شناخته می‌شود، دنبال‌کننده‌های قابل توجهی در اینستاگرام دارد. تولیدکننده مطالب متعهد به انتشار اخبار و به‌روزرسانی‌های بیت‌کوین از طریق ویدیوها است.

بن از سال 2011 وارد بازی کریپتوکارنسی شده است و او را به یکی از مشهورترین نام‌ها در تجارت بیت کوین تبدیل کرده است. او مزایا، معایب و موضع دولت در برابر اقتصاد غیرمتمرکز را مورد بحث قرار می‌دهد و در عین حال راهنمایی هوشمندانه در مورد بیت کوین و اتریوم ارائه می‌دهد.

بن علاوه بر ویدیوهای خود، از انتشار میم در اینستاگرام لذت می‌برد. میم‌ها اشکال مؤثری از مطالب هستند که مخاطبان، به‌ویژه افراد جوان‌تر را جذب می‌کنند.

لینک اینستاگرام BitBoy Crypto

Irene Zhao

Irene Zhao

اگر وقتی روی این مقاله کلیک کردید، انتظار داشتید یکی از اینفلوئنسرهای کریپتو شبکه‌های اجتماعی را پیدا کنید که اکنون یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال/NFT است، برای شما یک فرد ایده‌آل داریم: Irene Zhao. ژائو بدون شک یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های آنلاین سنگاپور است. مطالب او در درجه اول بر روی وبلاگ نویسی، تناسب اندام و مد تمرکز دارد.

ژائو به دلیل علاقه‌اش به کسب درآمد از حوزه دیجیتال، تلاش کرد تا روی مجموعه NFT خودش کار کند. حرفه مالی ژائو در خارج از اینفلوئنسر مارکتینگ باعث شده است که او دائماً در معرض سرمایه گذاری و فناوری جدید قرار بگیرد. این نشان دهنده تمایل او برای کسب درآمد بیشتر از حضورش در شبکه های اجتماعی است.

ژائو اولین مجموعه NFT خود را با نام “IreneDAO” منتشر کرد که شامل پرتره‌هایی از هنرمند و عبارات شناخته شده از صنعت ارزهای دیجیتال بود. لوگان پل و ستاره یوتیوب مایک نووگراتز از خریداران IreneDAO NFT هستند.

ژائو یکی از افراد مشهور بسیاری است که خط NFT خود را معرفی کرده است. ژائو مشتاق است تا یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین برای تولیدکنندگان آنلاین ایجاد کند تا پس از موفقیت راه‌اندازی، دستمزد خوبی دریافت کنند. دستاورد ژائو اثبات اثربخشی اینفلوئنسر مارکتینگ است که از ابتدا تا انتها مورد توجه قرار گرفت و نتایج موفقیت‌آمیزی داشت.

لینک اینستاگرام Irene Zhao

ShareCrypto

ShareCrypto

یکی از حساب‌های بیت کوین و سایر اخبار مرتبط که از سال 2016 طولانی‌ترین فعالیت را داشته است ShareCrypto است. با توجه به انواع داستان‌های خبری که ارائه می‌کنند، ShareCrypto برای هر کسی که می‌خواهد در بازار به روز بماند، ضروری است. علاوه بر این، آنها مواردی مانند ممنوعیت‌ها، نقل و انتقالات قابل توجه سکه و موقعیت کشورهای مختلف در عرصه جهانی ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارند.

همچنین بخوانید  بهترین بازی های دورهمی

لینک اینستاگرام ShareCrypto

Armando Juan Pantoja

Armando Juan Pantoja

آرماندو خوان پانتوجا یک مرجع مشهور بیت کوین و مالی که بیشتر با نام کاربری tallguytycoon شناخته می‌شود، یک کارآفرین فین تک است. Pantoja، که سابقه‌ای در مهندسی نرم افزار دارد، منبع ارزشمندی برای مشاوره در مورد نحوه بهترین استفاده از فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین است.

جام طلایی برای معامله‌گران مبتدی ارزهای دیجیتال، صفحه اینستاگرام Pantoja است. او توضیحات ویدئویی از سرفصل‌های اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. Pantoja همچنین جملات الهام‌بخشی را منتشر می‌کند تا خوانندگان را در فعالیت‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال تشویق کند. در نهایت، پانتوجا اولویت بالایی برای آموزش قائل است. او برای الهام بخشیدن به دانشجویان و تبدیل مبتدیان ارزهای دیجیتال به سرمایه گذارانی آگاه از نظر مالی ، کارگاه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند.

لینک اینستاگرام Armando Juan Pantoja

Coingrams

Coingrams

کوینگرام با ترکیبی سالم از میم‌ها و اخبار مربوط به بازار کریپتو، توجه طرفداران ارزهای دیجیتال را به خود جلب می‌کند. کوینگرام به عنوان یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال، کاربران خود را از آخرین خریدهای مهم برند، کاهش قیمت و استفاده از ارزهای رمزنگاری شده در اینترنت همیشه در حال توسعه آگاه می‌کند.

لینک اینستاگرام Coingrams

CryptoPunks

CryptoPunks

هنر NFT ممکن است در حساب اینستاگرام CryptoPunks دیده شود. بارزترین نمونه، آثار هنری NFT است که در بازار NFT به خوبی عمل کرد. با توجه به افزایش تقاضا برای NFT ها، افزایش شدید افرادی که مایل به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و خرید یک مجموعه نادر NFT هستند، افزایش یافته است. در اینستاگرام، CryptoPunks درباره نسخه‌های جدید NFT پست می‌کند تا فالوور جذب کند و سر و صدا ایجاد کند.

بر اساس آمار جمع آوری شده توسط NeoReach، CryptoPunks از نظر عملکرد قیمت و حجم کل در میان برترین مجموعه‌های Crypto در OpenSea در رتبه دوم قرار دارد. با وجود غیرمجاز بودن، اکانت اینستاگرام جایگاه و اهمیت این آثار هنری دیجیتال را به نمایش می‌گذارد.

لینک اینستاگرام CryptoPunks

Matthias Mende

Matthias Mende

ماتیاس منده، دارای بیش از 215000 فالوور در اینستاگرام و مجموعه‌های مختلف در تجارت کریپتو و بازاریابی محتوا و شبکه‌های اجتماعی است. او یکی از برترین اینفلوئنسرهای کریپتو اینستاگرام دبی است. این مرد با اینفلوئنسر مارکتینگ آشناست، زیرا در سال 2011 یک شرکت رسانه اجتماعی به نام MEMMOS را اداره کرده است.

او کار خود را در بازاریابی کریپتو با Block Gemini آغاز کرد، جایی که از سال 2018 تا 2021 سمت مدیر ارشد استراتژیک را به دست آورد. منده با افزایش علاقه او به ارزهای دیجیتال، پلتفرم مبتنی بر بلاک چین خود را برای بازاریابی مشهور به نام Bonuz شروع کرد. منده نظرات کمدی درباره نقل قول‌های انگیزشی و ویدیوهای توضیحی رمزارز و بلاک چین را در اینستاگرام پست می‌کند.

لینک اینستاگرام Matthias Mende

Metaverse Mentors

Metaverse Mentors

مربیان متاورس گروهی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال هستند که سعی می‌کنند تصاویر بصری جذابی برای داستان‌های خبری و مطالب آموزشی در مورد تکامل اینترنت و امور مالی ارائه دهند. آنها در مورد دستاوردهای قابل توجه و جنبه های بزرگ سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و رشد متاورس بحث می‌کنند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین چلوکبابی های تهران

لینک اینستاگرام Metaverse Mentors

Christopher Jaszczynski

کریس در کانال رسمی یوتیوب MMCrypto مشاوره سرمایه گذاری برای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد، جایی که دوره‌ها و تحقیقات روند بازار را نیز ارسال می‌کند. علاوه بر این، او از دیگر متخصصان ارزهای دیجیتال توصیه‌هایشان را در مورد بهترین توکن‌ها، تکنیک‌های معاملاتی و موضوعات مشابه می‌خواهد.

لینک اینستاگرام Christopher Jaszczynski

Anthony Pompliano

Anthony Pompliano

آنتونی پومپلیانو، که به خاطر “The Pomp Letter” و پادکست خود میزبان “The Pomp Podcast” شهرت دارد، یک اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال فوق‌العاده است که به دنبال آن است و شما را در مسیر تجارت ارزهای دیجیتال راهنمایی می‌کند. پومپلیانو در گذشته مدیر محصول فیس بوک بود. او در حال حاضر بر مجموعه‌ای از سرمایه گذاری‌های بالغ بر 500 میلیون دلار نظارت دارد.

پومپلیانو در اینستاگرام در مورد پول غیرمتمرکز، بازار سهام و اقتصاد صحبت می‌کند. او اسکرین شات‌هایی از توییت‌ها و ویدیوهای هیجان انگیز خود را منتشر می‌کند که در آن آخرین قیمت بازار بیت کوین را بررسی می‌کند.

لینک اینستاگرام Anthony Pompliano

CryptoHumor

CryptoHumor نقش مهمی در آموزش مردم در مورد استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال داشته است، حتی اگر به صورت ناشناس عمل می‌کند. میم‌های مربوط به حرکات فعلی بازار و فعالیت معامله‌گران در حوزه ارزهای دیجیتال اغلب در حساب اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند.

CryptoHumor بیت کوین را قادر می‌سازد تا از طریق الگوهای رفتاری هوشمندانه به مردم دسترسی پیدا کند و آنها را سرگرم کند. به منظور کمک به سرمایه گذاران مبتدی در یادگیری مهارت خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال، آنها همچنین منابع آموزشی را معرفی می‌کنند.

لینک اینستاگرام CryptoHumor

Michael Saylor

Michael Saylor

یکی از بنیانگذاران MicroStrategy، هنوز با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید است، اما او سخت تلاش کرده است تا خود را به عنوان یک چهره در حال رشد شبکه‌های اجتماعی در این فضا معرفی کند. مایکل در مارس 2020، در اوج تعطیلی، در سفر به تجارت ارزهای دیجیتال شرکت کرد. به زودی پس از آن، او افزایش قیمت و دیوانگی خرید مطمئن را آغاز کرد.

Saylor دنبال کنندگان خود را متقاعد می‌کند که ارز دیجیتال باید با ارسال آثار هنری NFT و نکات ذخیره سازی در اینستاگرام ذخیره شود.

لینک اینستاگرام Michael Saylor

مراقب اینفلوئنسرهای جعلی اینستاگرام باشید

در اینستاگرام، کلاهبرداران اغلب از پروفایل های قانونی استفاده می‌کنند. در واقعیت، حداقل یک حساب تقریباً از هر ورودی در لیست این مقاله تقلید کرده است. متاسفانه 49 درصد از تولیدکنندگان محتوا همچنان با کلاهبرداری دست و پنجه نرم می‌کنند.

اگر قربانی یکی از اینفلوئنسرهای کریپتو جعلی در اینستاگرام شوید، توکن‌ها و ثروت دنیای واقعی خود را از دست می‌دهید.

جمع بندی

اینفلوئنسرهای کریپتو اینستاگرام در فضای بیت کوین در گسترش آگاهی از مزایای ارزهای دیجیتال بسیار مهم هستند. مردم شک دارند، اما به لطف شهرت و اعتماد یک تأثیرگذار، از کاربرد و پتانسیل ارز دیجیتال آگاه می‌شوند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط