Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ معرفی 26 بهترین میلک شیک ها

معرفی 26 بهترین میلک شیک ها

by | 25 بهمن 1402 | بهترین ها, تغذیه | 0 comments

چه راهی بهتر از یک میلک شیک غلیظ خوب برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی؟ آنها بهترین غذای تابستانی هستند. این مجموعه از میلک شیک‌های خانگی، تمام طعم‌هایی را که می‌توانید تصور کنید، را دارد. بنابراین مخلوط کن را از کابینت بیرون بکشید، این لیست برای همه افراد خانواده، از دوستداران میوه تازه گرفته تا شکلات‌های جدی، را در خود دارد.

بنابراین چه مبتدی باشید که نمی‌دانید چگونه میلک شیک درست کنید، یا یک حرفه‌ای باتجربه که فقط به دنبال طعم‌های جدید میلک شیک هستید، این پست دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

بهترین میلک شیک ها

1. میلک شیک شکلاتی

میلک شیک شکلاتی

غلیظ، خامه‌ای و فوق العاده شکلاتی است. جای تعجب نیست که در همه گروه‌های سنی محبوب و دوست داشتنی است.

2. میلک شیک توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی

یک میلک شیک توت فرنگی شیرین و با طراوت زمانی عالی است که توت فرنگی تابستانی در فصل تابستان باشد. پر از طعم توت فرنگی تازه. این یک خوراکی با طراوت است که در تمام تابستان و حتی زمستان دوستش خواهید داشت.

3. میلک شیک بلوبری

میلک شیک بلوبری

این میلک شیک بلوبری بسیار لذت بخش است. این غذا با بستنی، شیر، عسل و بلوبری یخ زده درست می‌شود که بسیار مناسب است. این خوراکی مورد علاقه شما برای صبحانه یا دسر خواهد بود.

4. میلک شیک کارامل نمکی و شکلاتی

میلک شیک کارامل نمکی و شکلاتی

نخوردن یک میلک شیک کارامل نمکی سخت است، اما یکی از راه‌های انجام آن، چیپس‌های شکلاتی است! این میلک شیک کارامل نمکی و شکلاتی خوشمزه را درست کنید، از این کار بسیار خوشحال خواهید شد.

همچنین بخوانید  5 تا از بهترین سایت های اشتراک گذاری عکس

5. میلک شیک لاته چای

میلک شیک لاته چای

این میلک شیک چای لاته یک خوراکی منحصر به فرد است که هم آسان و هم خوش طعم است. ترکیب طعم‌های قهوه با چای، این یک شیک عالی برای لذت بردن در هر زمان است.

6. میلک شیک پوست نعناع

میلک شیک پوست نعناع

دسر زمستانی عالی! این میلک شیک چهار ماده‌ای ساده از پوست نعناع باعث می‌شود که آرزو کنید ای کاش در تمام طول سال زمستان باشد! چیزی در مورد این طعم‌ها وجود دارد که باعث می‌شود دوباره بخواهید درست کنید.

7. شیک موز کره بادام زمینی شکلاتی

شیک موز کره بادام زمینی شکلاتی

این ترکیبی شگفت انگیز از طعم‌ها است. این شیک تنها به 6 ماده نیاز دارد و غنی، غلیظ و بسیار رضایت بخش است. این میلک شیک عالی به عنوان یک وعده غذایی است.

8. میلک شیک خمیر کوکی پی بی

میلک شیک خمیر کوکی پی بی

شما این میلک شیک وگان خمیر کوکی کره بادام زمینی را دوست خواهید داشت! توپ‌های خمیر کوکی کره بادام‌زمینی خانگی سالم با شیر بادام و بستنی ترکیب می‌شوند تا دسری با ارزش درست شود. این دستور میلک شیک خمیر کوکی PB کاملاً خوشمزه است. این صبحانه سرشار از مواد مغذی، یک صبحانه سالم عالی برای عزیزانتان است.

9. میلک شیک نعناع نازک

میلک شیک نعناع نازک

این میلک شیک‌های نعناع نازک تمام طعم‌های مورد علاقه شما را در کوکی دخترانه مورد علاقه شما دارد. مطمئن شوید که زیاد درست کنید، زیرا، مانند کوکی‌ها، زمانی که خبر منتشر شود، همه هجوم می‌آوردند!

10. میلک شیک پای کدو تنبل لاغر

میلک شیک پای کدو تنبل لاغر

همه طعم‌های عالی پای کدو تنبل در این میلک شیک پای کدو تنبل خوشمزه و در واقع برای شما خوب است! تنها با چند جایگزین مواد تشکیل دهنده، غذای منحط شما سالم می‌شود، بدون اینکه طعم را از بین ببرید!

11. میلک شیک شکلاتی خام

میلک شیک شکلاتی خام

این دستور میلک شیک شکلاتی خام را امتحان کنید تا یک خوراکی منحصر به فرد داشته باشید! این میلک شیک شکلاتی با کمی فلفل کاین، فلفل چیلی و دارچین واقعا شگفت‌انگیز است.

12. میلک شیک خامه ای ایرلندی

بستنی و بیلی دسر عالی هستند! آن را در تمام طول سال بنوشید! این میلک شیک قرار است خوراک تابستانی مورد علاقه شما باشد. می‌توانید آن‌ها را برای خودتان درست کنید. آنها یک دسر مهمانی شام عالی درست می‌کنند.

همچنین بخوانید  بهترین اکسسوری های مردانه

13. میلک شیک تافی کره قهوه ای

میلک شیک تافی کره قهوه ای

این میلک شیک تافی را به سطح کاملا جدیدی می‌رساند! عالی به عنوان دسر تابستانی! این میلک شیک‌های تافی کره قهوه‌ای خوشمزه یک خوراکی عالی هستند. فقط با چند ماده مانند کره قهوه‌ای و تافی، این یک خوراکی ساده و منحصر به فرد است که باید آن را امتحان کنید!

14. میلک شیک پینا کولادا

میلک شیک پینا کولادا

بستنی وانیلی، خامه نارگیل، رم و آناناس له شده طعم سرد و طراوت بخش مناطق استوایی را به این نوشیدنی‌ها می‌دهد که برای گرمای تابستان عالی هستند! اگر پینا کولاداس را دوست دارید، این میلک شیک برای شماست! این یک غذای گرمسیری با طراوت است که برای تابستان عالی است. شما همچنین می‌توانید نسخه‌های موکتل برای بچه‌ها درست کنید.

15. کوکی های لاغر و میلک شیک خامه ای

کوکی های لاغر و میلک شیک خامه ای

کوکی‌های لاغر و میلک شیک‌های خامه‌ای جایگزین خوشمزه‌ای برای میلک شیک‌های Oreo هستند. می‌توانید بدون هیچ احساس گناهی برای یک لیوان دوم استفاده کنید زیرا کربوهیدرات کم، چربی کم و قند کم است.

16. میلک شیک تیرامیسو

میلک شیک تیرامیسو

با این میلک شیک تیرامیسو از طعم شیرین ایتالیا لذت ببرید. این یک خوراکی خامه‌ای و شیرین است. این شیک با طعم ملایم قهوه برای مهمانی‌های شام عالی است.

17. میلک شیک موز

میلک شیک موز

میلک شیک موزی رویاهای خود را درست کنید. این بهترین میلک شیک موز خامه‌ای و غلیظ است! فقط با چند ماده می‌توانید این خوراکی را برای لذت بردن آماده کنید. طعم موز شگفت انگیزی دارد و دوباره و دوباره آن را درست خواهید کرد.

18. شیک کیک جنگل سیاه

شیک کیک جنگل سیاه

این خوراکی غنی ممکن است بهترین میلک شیک باشد. این میلک شیک خوشمزه را برای عزیزانتان درست کنید، به یکی از دستور العمل‌های میلک شیک مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

19. میلک شیک قهوه

میلک شیک قهوه

این میلک شیک به طرز خوشمزه‌ای غلیظ است، طعم و مزه‌ای دارد و تنها با 4 ماده ساده درست می‌شود. بهترین میلک شیک قهوه‌ای که تا به حال امتحان کرده‌اید! این خوراکی سرد، خامه‌ای و کافئین‌دار است! فقط 4 ماده و 10 دقیقه تمام چیزی است که برای درست کردن این دسر ارزشمند نیاز دارید.

همچنین بخوانید  نحوه محاسبه کالری مورد نیاز برای عضله سازی در 6 مرحله آسان

20. لیموناد مات شده

لیموناد مات شده

یک نوشیدنی یخ زده خوشمزه که برای تابستان عالی است! با طراوت و خوشمزه، این ترکیب بستنی لیموناد و وانیلی، یک طراوت عالی برای روزهای گرم است. وقتی نمی‌توانید بین این دو تصمیم بگیرید، آنها را با هم ترکیب کنید!

21. میلک شیک وانیلی

میلک شیک وانیلی

چه چیزی کلاسیک‌تر از میلک شیک وانیلی؟ آنها خامه‌ای، خوشمزه و در سادگی خود بسیار زیبا هستند.

22. انبه مستانی

حالا این میلک شیک معمولی شما نیست. این ماستانی انبه میلک شیک + بستنی + مملو از خوراکی‌هایی مانند آلبالو، پسته، بادام و بادام هندی است. آیا نمی‌خواهید آن را در آشپزخانه خود امتحان کنید؟

23. آووکادو شیک

آووکادو شیک

این دستور العمل یک شیک آووکادو را که احتمالاً تبدیل به یک شیک جدید می‌شود را بررسی کنید! آووکادو یک غذای فوق العاده سالم با ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوان است. امروز آن را امتحان کنید! شیک آووکادو ابریشمی و صاف و مخفیانه سالم است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که هوس یک شیک خوب را دارند، اما نمی‌توانند لبنیات بخورند.

24. میلک شیک کره بادام زمینی و ژله

میلک شیک کره بادام زمینی و ژله

کره بادام زمینی و ژله به سبک میلک شیک! ساندویچ مورد علاقه دوران کودکی خود را به دسر مورد علاقه جدید خود تبدیل کنید.

حتماً مقاله “همه چیز در مورد کره بادام زمینی، از عوارض تا خواص استفاده از آن” را مطالعه کنید.

25. میلک شیک نوتلا توت فرنگی

میلک شیک نوتلا توت فرنگی

توت فرنگی و نوتلا یک ترکیب فوق العاده هستند، حتی برای ترکیب شدن. حالا تصور کنید که در شکل لرزش چقدر عالی خواهد بود.

26. میلک شیک نارگیل

میلک شیک نارگیل

این میلک شیک نارگیل با طراوت یک خوراکی خنک تابستانی است. برای تهیه این نوشیدنی استوایی با طراوت فقط چند ماده لازم است. کاملاً عالی است!

سخن آخر

امیدواریم این میلک شیک های خنک و خوشمزه را به همان اندازه که دوست داشتیم برای شما پیدا کنیم، دوست داشته باشید! ما در این مقاله فقط بهترین میلک شیک ها را معرفی کرده‌ایم. هر کدام آنها را دوست دارید درست کنید و نمی‌دانید برای ما کامنت کنید تا دستور تهیه آنها را برای شما بنویسیم.

admin
admin
چطور بود؟
+1
1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط