Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ چگونه یک زن را خوشحال کنیم؟ 28 چیز ساده ای که برای او مهم است

چگونه یک زن را خوشحال کنیم؟ 28 چیز ساده ای که برای او مهم است

by | 30 خرداد 1402 | رابطه و ازدواج | 0 comments

بسیاری از مردان فکر می‌کنند که یادگیری چگونگی خوشحال کردن یک زن یک معامله بزرگ و پیچیده است. در واقع اینطور نیست. خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. هر چقدر دوست دارید فکر کنید خانم‌ها موجودات پیچیده‌ای هستند، واقعا خوشحال کردن زنان کار سختی نیست. در واقع، بسیاری از چیزهایی که مردها را خوشحال می‌کند، قطعا زنان را هم خوشحال می‌کند. چیزی که دور زدن آن دشوار است، مانع درک بین زن و مرد است. اما هنگامی که متوجه شدید، به راحتی می‌توانید یاد بگیرید که چگونه یک زن را خوشحال کنید.

البته بسیاری از آن به گوش دادن مربوط می‌شود. اما حتی در این صورت، مردان ممکن است نتوانند نکات ظریفی را که زنان به آنها می‌دهند، درک کنند. مهم است که به یاد داشته باشید که مردان و زنان اغلب به روش‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند. اگر واقعاً دوست دارید اصول خوشحال کردن زنان را یاد بگیرید، ادامه مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید!

هنگامی که بدانید چگونه یک زن را خوشحال کنید، اساساً بازی تمام می‌شود!

بسیاری از زنان زمان زیادی را صرف تلاش می‌کنند تا به عزیزان خود یاد دهند که چگونه آنها را خوشحال کنند. اگر از همان لحظه این را بدانید، او بر روی ماه خواهد بود. این به تنهایی او را بیش از آنچه تصور می‌کنید خوشحال می‌کند. رابطه شما آسان‌تر خواهد شد زیرا دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهید و نیاز دارید به دست می‌آورید.

ببینید، خانم‌ها عادت کرده‌اند که آقایان را اشتباه درک کنند. این یک جور آزاردهنده است که هر روز به کسی یاد بدهیم که برای جلب توجه زنان چه کاری باید انجام دهند.

خانم ها ترجیح می‌دهند که یک پسر فقط وارد خانه شود و کارهایی را که دوست دارند انجام دهد، بدون اینکه دقیقاً به او بگویند چه کاری انجام دهد. بنابراین، شما باید اصول خوشحال کردن زنان را یاد بگیرید و به آن عمل کنید!

فهرست

چگونه یک زن را از همان ابتدا خوشحال کنیم؟

آیا می خواهید فوراً یک زن را تحت تأثیر قرار دهید و از همان روز اول با هم بودن او را خوشحال کنید؟ به جای اینکه منتظر بمانید تا او دقیقا به شما بگوید چه چیزی نیاز دارد، بیاموزید که چه چیزی یک زن را خوشحال می‌کند.

با انجام برخی از این کارها به او نشان دهید که می‌دانید چگونه با او درست رفتار کنید.

1. از او تعریف کنید!

فقط دنبال همان چیزی که همیشه می شنود نروید. ما می‌دانیم که شما می‌خواهید به پارتنر خود بگویید که او خیره کننده است، اما اگر او همیشه این را بشنود، شروع به از دست دادن معنی می‌کند.

به علاوه، این چیزی نیست که او بر آن کنترل داشته باشد. به او بگویید که چقدر جاه طلبی یا اشتیاق او را دوست دارید. اینها چیزهایی هستند که باعث می شود او نسبت به تعریف و تمجیدهای احمقانه‌ای که همیشه انجام می‌دهد احساس خوشحالی بیشتری کند.

2. در مورد خانواده اش بپرسید

ما می‌دانیم که شما ممکن است نخواهید بیش از حد در مورد خانواده او بشنوید، به جز اینکه آیا همه خوب هستند یا نه. به هر حال بپرس!

وقتی او بداند خانواده‌اش برای شما مهم هستند، بیش از آنچه تصورش را بکنید او را خوشحال می‌کند. این قطعاً یکی از مواردی است که در لیست اصول خوشحال کردن زنان قرار می‌گیرد.

3. به او نشان دهید که با دقت گوش می دهید

فقط طوری رفتار نکنید که انگار دارید گوش می‌دهید. واقعاً به او گوش دهید و با برقراری ارتباط چشمی و توجه به او نشان دهید. تعداد زیادی از زنان نمی‌توانند چنین شنیده شوند و اگر فقط گوش دهید برای او بسیار مهم است.

4. صادقانه درباره احساسات خود نسبت به او صحبت کنید

پسرها واقعاً علاقه‌ای به صحبت در مورد احساسات خود ندارند. ما آن را می‌فهمیم. اما مسئله این است که زنان واقعاً دوست دارند در مورد آنها بشنوند. ما دوست داریم مطمئن باشیم که مردان چه احساسی نسبت به زنان دارند.

همچنین بخوانید  معرفی انواع قرص تاخیری و طریقه مصرف آنها

بنابراین اگر او را بنشینید و فقط چیزی را که واقعاً در مورد او احساس می‌کنید به او بگویید، بزرگتر از آنچه تا به حال دیده‌اید لبخند می‌زند.

5. گاهی اوقات، فقط با هر کاری که او می خواهد انجام دهد

ما می‌دانیم که سازش مهم است، اما هر از گاهی، برای خوشحال کردن زنان هر کاری که او می‌خواهد انجام دهید.

گاهی اوقات او فقط چیزهایی را به او پیشنهاد می‌کند که می‌‎داند شما با آنها موافقت خواهید کرد و این موضوع کمی از آن لذت می‌برد. به طور جدی از او بپرسید که چه کاری می‌خواهد انجام دهد و سپس آن را انجام دهید.

6. پیشنهاد کنید فیلمی را ببینید که می دانید او دوست دارد

چه چیزی یک زن را خوشحال می‌کند؟ فکر و تلاش. یک بار دیگر، او احتمالاً از شما درخواست نخواهد کرد که فیلمی را با شما ببیند که می‌داند شما دوست ندارید. او را غافلگیر کن و برو فیلمی را ببین که می‌دانی او از دیدنش می‌میرد. این یک حرکت فداکارانه است و هزینه‌ای ناچیز و چند ساعت وقت برای شما ندارد.

7. به چیزهای کوچک توجه کنید

این روزهای چیزهای بزرگ نیستند که برای خانم‌ها بیشترین اهمیت را دارند. این چیزهای کوچک و لحظات کوچکتر است که باعث خوشحال زنان می‌شود. زمانی که او در محل کارش روز خوبی دارد، درست کردن صبحانه می‌تواند یکی از مواردی باشد که باعث می‌شود همه چیز به آرامی پیش برود. وقتی او این کار را به گونه‌ای دیگر انجام می‌دهد، گفتن اینکه موهایش را دوست دارید بسیار موثر است.

8. روی زبان بدن او تمرکز کنید

بدن یک زن تمام آنچه را که واقعاً باید بدانید را به شما می‌گوید. اگر بتوانید به آن چیزها توجه کنید، می‌توانید به گونه ای واکنش نشان دهید که او را واقعاً خوشحال کند. دفعه بعد که به شما متمایل شد، مراقب آن باشید. یک دست را دور او بپیچید و پیشانی او را ببوسید. به احتمال زیاد او آن را می‌خواهد اما نمی‌خواهد آن را بخواهد.

9. بدون اینکه از شما خواسته شود کارهایی را برای او انجام دهید

اگر او روز یا هفته سختی را سپری می‌کند، کارهایی را انجام دهید. ظروف را بشویید، جارو بکشید، پاک کنید، و حتی تخت او را برای او مرتب کنید. کارهایی را انجام دهید که می‌دانید او از انجام دادن متنفر است و بدون اینکه از او بخواهد انجام دهید. وقتی یاد می‌گیرید چه چیزی یک زن را خوشحال می‌کند، قطعاً همین است. او بیش از این خوشحال خواهد شد.

10. یک چیز شیرین برای او به خانه بیاورید

جایی توقف کنید و برای او یک آب نبات کوچک، لواشک، پاستیل یا هر خوراکی شیرینی که دوست دارد بردارید. این بسیار کوچک و ساده است اما می‌تواند او را بیش از آنچه می‌دانید خوشحال کند. و این به این دلیل است که او می‌داند که شما حتی زمانی که او آنجا نبود به او فکر می‌کردید.

11. بدون اینکه از شما خواسته شود یک ماساژ کوچک به او بدهید

حتی اگر در محل کار او اوقات سختی را سپری نمی‌کند یا کار سختی انجام نداده است، او را ماساژ دهید. هیچ کس عاقل خود یک مالش خوب پشت را رد نمی‌کند. این واقعیت که به ظاهر بدون دلیل او را ناز می‌کنید، او را فوق‌العاده خوشحال می‌کند.

12. در حالی که با هم راه می روید، دست او را ببوسید

این کار بسیار جالب و همچنین عجیبی است، اما باور کنید، زنان آن را دوست دارند. در حالی که دستان خود را گرفته‌اید و با هم راه می‌روید، دست او را به لب‌های خود بیاورید و یک بوس کوچک به او بدهید. این یکی از آن چیزهای عاشقانه قدیمی است که باعث می‌شود او مانند یک بچه لبخند بزند.

13. پیشانی او را در ملاء عام ببوسید

چیزی بسیار خاص و معنادار در مورد بوسه‌های پیشانی وجود دارد. وقتی در جمع هستید، به او خم شوید و پیشانی او را ببوسید. دوست‌داشتنی‌تر خواهد بود، زیرا افراد زیادی در اطراف هستند و او احساس می‌کند که دنیا برای شما معنا دارد.

14. با بازیگوشی او را قلقلک دهید

بدیهی است، اگر او علاقه‌ای به قلقلک دادن ندارد، این کار را نکنید. اما اگر می‌دانید که او فکر می‌کند این کار باحال است، این کار را انجام دهید تا او را خوشحال کنید! زوج‌ها معمولاً وقتی برای مدت طولانی با هم هستند، این نوع چیزها را فراموش می‌کنند. این باعث می‌شود که او به این فکر کند که شما برای اولین بار چه زمانی دور هم جمع شدید و خوش بودید.

15. در مجامع عمومی چیزی شیطنت آمیز در گوش او زمزمه کنید

این چیزی است که زنان دوست دارند و بسیاری از مردان آن را انجام نمی‌دهند، گرچه این کار در خوشحال کردن زنان بسیار مناسب است. شما می‌توانید چیزی واقعاً وابسته به عشق شهوانی یا چیزی بیشتر به سلیقه او را در گوشش زمزمه کنید. هر چه می‌دانید او دوست دارد، آن را بگویید. سپس تا پایان شب به لبخند او نگاه کنید.

16. اگر کاری را به خوبی انجام داد به او اطلاع دهید و از او تشکر کنید

همه صاحب این استعدادهای نهان و نه چندان پنهان برای خوشحال کردن زنان هستند. هر زمان که همسر یا دوست دختر شما این استعدادها را نشان داد، مطمئن شوید که به او بگویید که تلا‌ش‌های او اهمیت دارد و از کاری که انجام می‌دهد قدردانی می‌کنید. فرقی نمی‌کند که انجام اظهارنامه مالیاتی برایتان پیچیده باشد یا به سادگی پاک کردن لکه‌ای از پیراهن سفیدتان، به او اشاره کنید و به او بگویید که کار بزرگی انجام داده است.

همچنین بخوانید  هر آنچه باید درباره یک رابطه احساسی سالم بدانید

17. او را بخندانید

چه چیزی یک زن را خوشحال می‌کند؟ اوقات خوش! آنها می‌گویند ظاهر محو می‌شود، اما حس شوخ طبعی در اطراف وجود دارد. خنده داروی فوق العاده‌ای است و ایده خوبی است که هر زمان که می‌توانید به دختر خود دوز دلخواه بدهید. حتی اگر کمدین متولد شده‌ای نیستید، همچنان می‌توانید سعی کنید بر چند جوک یا مزخرف که مطمئناً استخوان خنده دار او را قلقلک می‌دهد، تسلط داشته باشید. فقط به خاطر داشته باشید که خنده‌دار بودن به این معنی نیست که باید آن را با هزینه شخص دیگری انجام دهید.

18. برای او غذا بپزید

چه یک سرآشپز چیره دست باشید یا فقط مردی که به سختی می‌تواند یک تخم مرغ را بپزد، تلاش‌های شما نادیده گرفته نخواهد شد. هر چند وقت یکبار احساس خوبی دارد که نگران تهیه یک وعده غذایی سریع نباشید. هزاران دستور العمل آسان آنلاین وجود دارد که فقط به ساده‌ترین مواد نیاز دارند. می‌توانید به سراغ محبوب ترین صبحانه های دنیا بروید یا یک میان وعده سالم برای تماشای سریال های کره ای. اگر می‌خواهید اصول خوشحال کردن زنان را به خوبی پیاده کنید، چند مورد از این دستور العمل‌ها را یاد بگیرید، چند بار تمرین کنید و سپس او را با یک غذای تازه پخته شده غافلگیر کنید.

19. هر زمان که می توانید به او محبت کنید

این بدان معنا نیست که هر زمان که با هم هستید باید دستان خود را به او فشار دهید. محبت می‌تواند به لطیف بودن یک بوسه تصادفی روی گونه یا مالیدن سریع پشت در زمانی که او خسته به نظر می‌رسد باشد. این کارهای کوچکی که انجام می‌دهید می‌تواند روحیه او را بهبود بخشد یا حتی روز او را بسیار بهتر کند!

20. مواردی را که نیاز به تعمیر دارند، اصلاح کنید

مطمئناً یک چیز وجود دارد که می‌توانید برای دختر محبوب خود تعمیر کنید. این می‌‍تواند به سختی نگاه کردن به زیر کاپوت ماشین او یا به سادگی خلاص شدن از شر ویروس‌های رایانه‌اش باشد. چه چیزی زنان را خوشحال می‌کند؟ مردانی که می‌توانند همه چیز را درست کنند. این کار را انجام دهید و او مطمئناً شما را بیست برابر دوست خواهد داشت!

21. با هم بازی یا ورزش کنید

بازی‌ها فقط برای بچه‌ها نیستند. بزرگسالان همیشه برای تحریک ذهن و بدن بازی می‌کنند. اگر از رفتن به همان رستوران‌های قدیمی برای قرار خود خسته شده‌اید، قرار خود را در فضای باز با ورزش‌هایی مانند دویدن یا شنا ببرید.

برای کسانی که اهل ورزش نیستند، بازی‌های ویدیویی گزینه عالی دیگری است. یک بازی را که ممکن است دوست داشته باشد انتخاب کنید و به او یاد دهید که چگونه بازی کند. فقط اجازه ندهید متوجه شود اگر به او اجازه می‌دهید برنده شود!

22. زمانی که او پایین است او را نوازش کنید

گاهی اوقات، زنان سعی می‌کنند بهتر به نظر برسند تا احساس بهتری داشته باشند. به همین دلیل است که وقتی غمگین هستند، در آبگرم، مانیکوریست یا سالن مورد علاقه خود شرکت می‌کنند.

در چنین مواقعی، اگر می‌خواهید زن خود را خوشحال کنید، به او پیشنهاد دهید که برای جلسه نوازش کردن او بپردازید یا زمانی که او می‌خواهد آرام شود، او را همراهی کنید.

23. هدایای کوچک به او بدهید

شما همیشه مجبور نیستید صدها دلار برای تحت تاثیر قرار دادن دخترتان جمع آوری کنید. حتی کوچکترین هدایا نیز می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

به عنوان مثال، می‌توانید لباس مجلسی زنانه ای را که در فروشگاه به آن توجه کرده بود، برای او تهیه کنید. اگر او عاشق گربه‌ها است، همیشه می‌توانید چیزهای مربوط به گربه را از مغازه‌های اطراف تهیه کنید. اگر اهل کاردستی هستید، چیزی بسازید که نشان دهد به او اهمیت می‌دهید. تلاش تقریباً همیشه بیشتر از برچسب قیمت اهمیت دارد.

24. گوشی خود را زمین بگذارید و به او توجه کنید

برخی از دختران می‌توانند گوش‌های شما را به زبان بیاورند. اما به‌جای اینکه فقط حرف‌هایی که او به شما می‌گوید را فراموش کنید، بدون اینکه تلفنتان در دستتان باشد، واقعاً گوش کنید و پاسخ دهید.

شما همیشه نیازی به حل مشکلات او یا ارائه پیشنهاد ندارید، زیرا گاهی اوقات تنها چیزی که او نیاز دارد کسی است که به او گوش دهد. او فقط توجه شما را می‌خواهد. آن شخص باشید و او خواهد فهمید که شما نگهبان هستید!

25. او را در فعالیت های خود دخیل کنید

با اجازه دادن به او در فعالیت‌هایی که از آن لذت می‌برید به او نشان دهید که بخش مهمی از زندگی شماست.

اگر به ورزش کردن علاقه دارید، او را دعوت کنید تا به شما بپیوندد. شاید شما یک بازیکن فوتبال هستید، پس او را دعوت کنید تا بازی شما را تماشا کند. اگر دوست دارید نقاشی کنید، نظر او را در مورد اینکه چگونه نقاشی خود را زیباتر کنید، بپرسید. حتی اگر این موضوع به او مربوط نیست، صرفاً پرسیدن از قبل باعث می‌شود که او احساس مشارکت بیشتری کند.

26. به نظرات او گوش دهید

به نظرات او توجه کنید، خواه در مورد مسائل کوچک باشد یا تصمیمات بزرگ. این به او نشان می‌دهد که آنچه فکر می‌کند به اندازه کافی برای انتخاب‌های شما اهمیت دارد.

اگر او کسی است که می‌خواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید *یا اگر قبلاً بوده است*، باید کاری کنید که او احساس کند در مورد چیزهایی که برای شما مهم است حرفی برای گفتن دارد. این قطعاً در لیست چیزهایی است که زنان را خوشحال می‌کند.

همچنین بخوانید  10 روش برای داشتن یک رابطه جنسی موفق

27. برای آنچه او ارزش قائل است ارزش قائل شوید

چه او به هنر، موسیقی، حیوانات خانگی یا ورزش در خانه علاقه داشته باشد، باید به او کاری کنید که احساس کند برای این چیزها نیز ارزش قائل هستید، زیرا برای او مهم هستند.

به عنوان مثال، اگر به دلیل یک رویداد موسیقی نیاز به لغو یک قرار دارد، درک کنید که این رویداد برای او مهم است و آن را رها کنید. اگر او عاشق حیوان خانگی خود است، در صورت امکان به حیوان خانگی او هدیه دهید.

به او نشان دهید که چقدر برای شما مهم است و به او نشان دهید که تمام تلاش خود را می‌کنید تا به چیزهایی که او به آنها اهمیت می‌دهد، اهمیت دهید.

28. در زمان نیاز به او فضایی بدهید

وقتی همه چیز در اطراف او در حال فروپاشی است، اولین غریزه شما ممکن است این باشد که به او کمک کنید. اما وقتی از شما می‌خواهد که به او فضایی بدهید تا همه چیز را بفهمد، به تصمیم او احترام بگذارید و فضای مورد نیاز را به او بدهید.

شما می‌توانید خدایی باشید که می‌توانید او را از مخمصه خود خارج کنید، اما گاهی اوقات زنان می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه کارها را برای خودشان انجام دهند. فقط به او یادآوری کنید که در صورت نیاز به کمک او هستید.

سئوالات متداول

یک چیز ساده که می تواند در خوشحال کردن زنان موثر باشد؟

یک تعریف صمیمانه می‌تواند روز زن را روشن کند و عزت نفس او را افزایش دهد.

یادداشت غافلگیر کننده چیست و چگونه می تواند یک زن را خوشحال کند؟

یک یادداشت غافلگیرکننده، یادداشت شیرینی است که در کیف یا روی بالش او گذاشته می‌شود تا به او نشان دهد که چقدر برایتان اهمیت دارد. این می‌تواند باعث شود یک زن احساس دوست داشتن و قدردانی کند.

ژست متفکرانه چیست و چگونه می تواند یک زن را خوشحال کند؟

حرکات کوچکی مانند پختن غذای مورد علاقه او یا انجام یک کار برای او می‌تواند کمک زیادی به احساس قدردانی و دوست داشتن او کند.

چگونه یک دسته گل می تواند یک زن را خوشحال کند؟

یک دسته گل زیبا می‌تواند به یک زن احساس خاص و دوست داشتنی بدهد. این یک حرکت ساده است که می‌تواند روز او را روشن کند.

قدرت یک آغوش گرم چیست و چگونه می تواند یک زن را خوشحال کند؟

یک آغوش گرم و محبت آمیز می‌تواند به یک زن احساس امنیت، دوست داشتن و قدردانی بدهد. این می‌تواند یک حرکت قدرتمند باشد که می‌تواند او را خوشحال کند.

چرا گوش دادن مهم است و چگونه می تواند یک زن را خوشحال کند؟

گاهی تنها چیزی که یک زن نیاز دارد این است که کسی بدون قضاوت یا وقفه به او گوش دهد. گوش دادن می‌تواند باعث شود که او احساس شنیده شدن و قدردانی کند.

برخی از حرکات عاشقانه که می تواند یک زن را خوشحال کند چیست؟

یک شام غافلگیرکننده با نور شمع، قدم زدن زیر ستاره‌ها، یا یک تعطیلات آخر هفته می‌تواند یک حرکت عاشقانه ایجاد کند که به او احساس دوست داشتنه شدن را بدهد.

چگونه یک روز آبگرم می تواند یک زن را خوشحال کند؟

پذیرایی از او در یک روز آبگرم یا ماساژ می‌تواند به او کمک کند تا استرس را از بین ببرد. این یک حرکت نوازش کننده است که می‌تواند او را آرام و خوشحال کند.

تاریخ غافلگیر کننده چیست و چگونه می تواند یک زن را خوشحال کند؟

یک قرار غافلگیرکننده، یک قرار برنامه ریزی شده است که او را به رستوران مورد علاقه‌اش می‌برد یا فیلمی را که می‌خواست ببیند ببیند. این یک حرکت متفکرانه است که می‌تواند به او احساس خاص بودن بدهد.

چگونه یک نامه دست نویس می تواند یک زن را خوشحال کند؟

یک نامه دست نویس که احساسات و قدردانی شما را بیان می‌کند، می‌تواند یک حرکت زیبا و معنادار باشد که می‌تواند باعث شود او احساس دوست داشتن و قدردانی کند.

تعریف و تمجید معنی دار چیست و چگونه می تواند یک زن را خوشحال کند؟

تعریف معنادار تعریفی است که با چیزی صحبت کند که واقعاً برای او مهم است، مانند هوش، خلاقیت یا مهربانی او. این می‌تواند باعث شود که او احساس قدردانی و ارزشمندی کند.

چگونه یک “دوستت دارم” ساده می تواند یک زن را خوشحال کند؟

گاهی تنها چیزی که یک زن به شنیدن نیاز دارد یک “دوستت دارم” ساده است تا احساس خوشبختی و رضایت کند. این یک ژست قدرتمند و معنادار است که می‌تواند باعث شود او احساس دوست داشتن و قدردانی کند.

جمع بندی

امیدواریم این نکات کوچک به شما کمک کند تا اصول خوشحال کردن زنان را به خوبی یادگرفته باشید و زن خود را راضی نگه دارید. ممکن است زیاد به نظر برسد، اما لازم نیست همه آنها را همزمان انجام دهید!

و مهمتر از همه، فقط از این نکات برای رهایی از دردسر استفاده نکنید زیرا در این صورت او شروع به نگرانی می‌کند که چرا ناگهان با او اینقدر خوب رفتار می‌کنید. اصیل باش و تلاش کن چون دوستش داری نه اینکه توقع لطفی از او داشته باشی! اینها ممکن است چیزهای عجیبی به نظر برسند، اما اگر آنها را انجام دهید، خواهید دید که چقدر آسان است یاد بگیرید چگونه یک زن را خوشحال کنید. این چیزهای ساده و پرمعنی است که واقعاً بیشتر به ذهن او می رسد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
2
+1
6
+1
+1
1
+1
+1
1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط