Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ موبایل و کامپیوتر @ بهترین لوازم جانبی آیفون

بهترین لوازم جانبی آیفون

by | 2 دی 1402 | موبایل و کامپیوتر | 0 comments

آیفون به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود شناخته می‌شود و ویژگی های جالب زیادی دارد که شما را برای مدت طولانی سرگرم می‌کند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید تجربه خود را با برخی چیزهای اضافی بهتر کنید. چه دوست داشته باشید با گوشی خود بازی کنید، چه بخواهید آن را بدون سیم شارژ کنید یا نیاز به محافظت از آن در برابر خراشیدگی داشته باشید، لوازم جانبی آیفون برای شما وجود دارد.

از آنجایی که آیفون 15 لوازم جانبی زیادی ندارد، ممکن است بخواهید چند هدفون یا یک شارژر دیواری برای همراهی آن تهیه کنید. و خبر خوب این است که لوازم جانبی آیفون زیادی برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید به راحتی چیزی متناسب با بودجه خود پیدا کنید.

چه نوع لوازم جانبی آیفون خود نیاز دارید؟

در اینجا لیستی از لوازم جانبی آیفون وجود دارد که ممکن است بخواهید برای آیفون خود تهیه کنید. بگذارید هر مورد را برای شما توضیح دهم:

هدفون‌های بی‌سیم: این هدفون‌ها به‌صورت بی‌سیم به آیفون شما متصل می‌شوند و به شما امکان می‌دهند از موسیقی لذت ببرید یا بدون تماس با کابل‌های مزاحم تماس بگیرید.

قاب: آیفون خود را با یک قاب محافظ که متناسب با دستگاه شما طراحی شده است از افتادن، خط و خش و تصادف در امان نگه دارید.

شارژر دیواری: آیفون خود را با وصل کردن آن به پریز دیواری با این دستگاه مفید، سریع و راحت شارژ کنید.

مقاله “علت کند شارژ شدن آیفون و نحوه رفع آن” را مطالعه کنید.

پایه اتومبیل: برای پیمایش آسان، تماس بدون دست یا سرگرمی در حالی که در جاده هستید، آیفون خود را ایمن در اتومبیل خود نگه دارید.

ردیابی: با استفاده از دستگاه یا برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند آیفون خود را در صورت گم شدن یا دزدیده شدن، مکان‌یابی کنید، آرامش خود را افزایش دهید.

با بهترین راه های ردیابی گوشی آیفون با گوشی اندرویدی آشنا شوید!

محافظ صفحه: یک لایه نازک از مواد را روی صفحه نمایش آیفون خود بمالید تا از خط و خش، لکه و ترک محافظت کند.

شارژر بی‌سیم: کابل‌ها را جدا کرده و آیفون خود را به سادگی با قرار دادن آن بر روی یک پد شارژ یا پایه شارژ به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

کابل شارژ: آیفون خود را با این کابل به یک منبع تغذیه یا کامپیوتر متصل کنید تا باتری خود را شارژ کنید یا اطلاعات را انتقال دهید.

بسته باتری: با یک دستگاه قابل حمل که حاوی یک باتری اضافی برای شارژ کردن آیفون شما در زمانی که هیچ پریز برقی در این نزدیکی نیست، در حال حرکت روشن بمانید.

ساعت هوشمند: یک ساعت را با آیفون خود جفت کنید تا ویژگی‌های اضافه‌تری مانند ردیابی تناسب اندام، اعلان‌ها و کنترل برخی عملکردهای آیفون داشته باشید.

پاوربانک قابل حمل: یک دستگاه قابل حمل همراه داشته باشید که می‌تواند آیفون شما را در هر زمان و هر مکان شارژ کند. کافی است پاوربانک را از قبل شارژ کنید و در صورت نیاز از آن برای شارژ مجدد آیفون خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید  گوگل چگونه کار می کند؟

بازی: تجربه بازی خود را در آیفون با لوازم جانبی مانند کنترلرهای بازی یا دسته‌های بازی تقویت کنید.

بلندگوی قابل حمل بلوتوث: با اتصال یک بلندگوی کوچک و قابل حمل به آیفون خود از طریق بلوتوث، از کیفیت صدای بهتر و راحتی بی‌سیم لذت ببرید.

کیت تمیز کردن: آیفون خود را با مجموعه‌ای از ابزارها و مواد طراحی شده برای پاک کردن گرد و غبار، اثر انگشت و لکه بکر نگه دارید.

کیف رسمی: یک قاب محافظ که مخصوص مدل آیفون شما ساخته شده است، تهیه کنید که تناسب کامل و ویژگی‌های اضافی بالقوه یا گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد.

بهترین لوازم جانبی آیفون

1. Apple AirPods Pro (نسل دوم)| بهترین هدفون‌های بی سیم

Apple AirPods Pro (نسل دوم)| بهترین هدفون‌های بی سیم

جای تعجب نیست که Apple AirPods Pro بهترین هدفون بی‌سیم در نظر گرفته شود. آنها صدای بسیار خوبی برای موسیقی و پادکست دارند. تمام نویز پس زمینه را مسدود می‌کند. به علاوه، آنها به راحتی با استفاده از iOS و Apple Keychain به آیفون متصل می‌شوند. این هدفون‌ها همچنین دارای ویژگی جالبی به نام صدای فضایی هستند که باعث می‌شود در گوش دادن به موسیقی احساس کنید که دقیقاً در وسط آن هستید. و برای تکمیل آن، ظاهر و احساسی عالی دارند و با سبک و کیفیت ساخت گوشی های هوشمند اپل مطابقت دارند.

اگر آیفون 15 جدید را دارید، حتی می‌توانید AirPods Pro را با شارژ USB-C دریافت کنید تا بتوانند به خوبی با سایر دستگاه‌های شما کار کنند.

2. قاب باریک اسمارتیش | بهترین قاب آیفون

قاب باریک اسمارتیش | بهترین قاب آیفون

آیفون یک دستگاه گران قیمت و شکننده است. در صورت افتادن می‌تواند به راحتی بشکند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از یک قاب سبک اما محکم مانند قاب اسلیم اسمارتیش استفاده کنید.

این کیف از پلاستیک سخت و لاستیک سخت ساخته شده است. گوشه‌های بالشتکی دارد که ضربه را جذب کرده و از روی گوشی پخش می‌کند و احتمال ترک خوردن آن در صورت افتادن را کاهش می‌دهد. این قاب همچنین دارای لبه‌های برجسته است، بنابراین وقتی صفحه نمایش به صورت رو به پایین قرار می‌گیرد، سطح صافی را لمس نمی‌کند. علاوه بر این، قاب باریک Smartish دارای MagSafe داخلی است که امکان شارژ بی‌سیم و سایر لوازم جانبی آیفون را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید از بین 9 رنگ و سبک مختلف از جمله مشکی، آبی، شفاف و بنفش انتخاب کنید. بسته به ترجیحات شما قاب‌های آیفون عالی زیادی وجود دارد.

3. شارژر Anker USB-C 736 | بهترین شارژر دیواری آیفون

شارژر Anker USB-C 736 | بهترین شارژر دیواری آیفون

شارژر Anker USB-C 736 یک شارژر قدرتمند است که می‌تواند تا سه دستگاه را همزمان شارژ کند. دارای دو پورت USB-C و یک پورت USB. توان 100 وات را ارائه می‌دهد که بیشتر از چیزی است که آیفون برای شارژ نیاز دارد. این بدان معناست که می‌تواند آیفون شما را سریعتر از یک شارژر دیواری معمولی که تنها 20 وات تولید می‌کند شارژ کند. از آنجایی که آیفون‌ها دیگر شارژر دیواری ندارند، ایده خوبی است که یک شارژر سریع مانند این تهیه کنید. همچنین می‌تواند دستگاه‌های دیگری مانند مک بوک و ایرپاد را شارژ کند.

4. iOttie Velox Magnetic Dash Mount | بهترین پایه ماشین برای آیفون

iOttie Velox Magnetic Dash Mount | بهترین پایه ماشین برای آیفون

استفاده از آیفون در حین رانندگی خلاف قانون است و می‌تواند بسیار حواس پرتی را به همراه داشته باشد. با این حال، اگر دستگاه اپل خود را روی داشبورد یا شیشه جلوی اتومبیل خود نصب کرده‌اید، همچنان می توانید بدون نگه داشتن آن از آن استفاده کنید. پایه داش مغناطیسی iOttie Velox دستگاهی است که می‌تواند با استفاده از یک مکنده قوی به خودروی شما متصل شود. دارای آهنرباهای قدرتمندی است که دستگاه شما را در جای خود نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد از آن در حالت افقی یا عمودی استفاده کنید. حتی می‌‍تواند دستگاه شما را با استفاده از فندک ماشین شما به صورت بی‌سیم شارژ کند.

5. Apple AirTag | بهترین ردیاب آیفون

Apple AirTag | بهترین ردیاب آیفون

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را حفظ کنید، Apple AirTag یک گزینه عالی برای کاربران آیفون است. می‌توانید یکی از این برچسب‌های دایره‌ای کوچک را با استفاده از بلوتوث به وسایل خود مانند کلید، کیف یا کیف پول متصل کنید. اگر اقلام خود را اشتباه قرار دادید، می‌توانید از برنامه Find My در دستگاه Apple خود برای پیدا کردن آنها استفاده کنید. AirTag حتی می‌تواند صدای بلندی ایجاد کند تا به شما کمک کند آن را به راحتی پیدا کنید. این یک اکسسوری مفید برای داشتن است، به خصوص اگر تمایل دارید چیزهای اطراف خانه خود را گم کنید.

همچنین بخوانید  مودم های TD-LTE و هر آن چیزی که باید درباره آن ها بدانیم!

6. محافظ صفحه Ferilinso | بهترین محافظ صفحه آیفون

محافظ صفحه Ferilinso | بهترین محافظ صفحه آیفون

محافظ صفحه نمایش Ferilinso از شیشه مقاوم ساخته شده است که هم از نمایشگر و هم دوربین عقب دستگاه شما در برابر خط و خش محافظت می‌کند. سخت است و به راحتی آسیب نمی‌بیند و گوشی شما را در شرایط عالی نگه می‌دارد. همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که نشکن باشد و خطر ترک خوردن روی نمایشگر گوشی شما را کاهش دهد.

هنگام خرید محافظ صفحه نمایش Ferilinso، سه محافظ در یک بسته دریافت خواهید کرد. همچنین دارای یک قاب نصب و کیت تمیز کننده برای سهولت در نصب است.

7. Apple MagSafe Charger | بهترین شارژر بی سیم برای آیفون

Apple MagSafe Charger | بهترین شارژر بی سیم برای آیفون

اگرچه شارژرهای ارزان تری در دسترس هستند، شارژر MagSafe Apple یکی از بهترین‌ها در نظر گرفته می‌شود. این یک طراحی شیک مانند یک توپ هاکی و یک سیستم مغناطیسی قوی دارد که دستگاه شما را در حین شارژ، ایمن نگه می‌دارد. حتی برخی از افراد در آمازون اشاره کردند که آهنربا آنقدر قوی است که می‌توانید تلفن هوشمند خود را از کابل شارژ آویزان کنید.

حتی اگر آیفون شما مجهز به MagSafe داخلی نباشد، اگر آیفون 8 یا مدل جدیدتری دارید، شارژر MagSafe اپل همچنان گزینه‌ای عالی برای شارژ بی‌سیم است.

8. Anker USB-C به کابل لایتنینگ | بهترین کابل شارژ برای آیفون

Anker USB-C به کابل لایتنینگ | بهترین کابل شارژ برای آیفون

کابل‌های ارزان قیمت آیفون زیادی وجود دارد، اما کابل USB-C به USB-C Anker به عنوان یکی از بهترین‌ها متمایز است. طول آن 6 فوت است که استفاده از آن را همه کاره و راحت می‌کند. این کابل با طراحی نایلونی بافته شده بادوام ساخته شده است، بنابراین حتی پس از چندین هفته استفاده به راحتی از بین نمی‌رود. به علاوه، هزینه آن بسیار مقرون به صرفه می‌کند.

می‌توانید از بین سه رنگ مشکی، قرمز و نقره ای انتخاب کنید.

9. Apple MagSafe Battery Pack | بهترین بسته باتری برای آیفون

Apple MagSafe Battery Pack | بهترین بسته باتری برای آیفون

اگر از پریز دیواری دور هستید یا نمی‌خواهید از کابل شارژ با پاوربانک استفاده کنید، بسته باتری MagSafe Apple راه‌حلی سریع برای عمر باتری بیشتر گوشی شما است. با استفاده از MagSafe به طور ایمن به پشت تلفن شما متصل می‌شود، بنابراین در حین استفاده از آن، گوشی شما را شارژ می‌کند.

هنگامی که به آیفون متصل نیستید، می‌توانید از بسته باتری به عنوان شارژر بی‌سیم برای AirPods یا حتی یک تلفن اندرویدی نیز استفاده کنید، تا زمانی که دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

نکته حرفه‌ای: روز خود را با آیفون و بسته باتری کاملاً شارژ شده Apple MagSafe با ظرفیت 100٪ شروع کنید. به این ترتیب عمر باتری کلی شما بسیار طولانی‌تر خواهد بود. تلفن هوشمند ابتدا از بسته باتری تا زمانی که خالی شود، انرژی مصرف می‌کند و سپس از انرژی خود تلفن استفاده می‌کند. مثل دوبرابر شدن عمر باتری در روز است.

10. اپل واچ سری 8 | بهترین ساعت هوشمند برای لوازم جانبی آیفون

اپل واچ سری 8 | بهترین ساعت هوشمند برای لوازم جانبی آیفون

اپل واچ سری 8 تنها یک لوازم جانبی آیفون نیست، بلکه یک همراه مفید و یکی از برترین ساعت‌های هوشمند موجود است. این دستگاه در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری عرضه می‌شود و روشی عالی برای انجام کارهای ساده و سریع بر روی دستگاه تلفن همراه خود بدون بیرون آوردن آن از جیب یا کیف است.

اپل واچ نه تنها یک GPS، مانیتور ضربان قلب، ردیاب تناسب اندام و خواب و یک ساعت است، بلکه می‌تواند تماس‌های تلفنی را دریافت کند، پیام‌های متنی ارسال کند، موسیقی شما را کنترل کند و کارهای دیگر را مستقیماً از مچ شما انجام دهد. به سادگی آن را به آیفون خود وصل کنید تا تجربه تلفن همراه بهتری داشته باشید.

11. شارژر پرتابل 10000 بلکین | بهترین پاور بانک قابل حمل برای آیفون

شارژر پرتابل 10000 بلکین | بهترین پاور بانک قابل حمل برای آیفون

مهم است که آیفون خود را شارژ نگه دارید، به خصوص زمانی که از پریز دیواری دور هستید. اگر باتری گوشی شما تمام شود، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. با این حال، با یک پاوربانک قابل حمل مانند شارژر قابل حمل 10000 بلکین، همیشه در صورت نیاز برق اضافی خواهید داشت.

همچنین بخوانید  برنامه های کاهش حجم ویدئو

این پاوربانک قابل حمل کمی بیش از 8 اونس وزن دارد و به اندازه کافی کوچک است که در کوله پشتی، کیف پول یا حتی جیب شما قرار می‌گیرد. این دو درگاه USB و تک پورت USB-C دارد، بنابراین می‌توانید تا سه دستگاه را همزمان شارژ کنید. در مجموع می تواند 40 ساعت عمر باتری اضافی به شما بدهد.

12. کنترلر بازی BackBone One Mobile | بهترین کنترلر بازی آیفون

کنترلر بازی BackBone One Mobile | بهترین کنترلر بازی آیفون

اگر عاشق بازی هستید، BackBone One Mobile Gaming Controller یک انتخاب عالی برای انجام بازی‌های مورد علاقه شما است. شما به سادگی دستگاه تلفن همراه خود را به کنترلر برده و آن را با استفاده از درگاه لایتنینگ گوشی وصل می‌کنید. سپس، می‌توانید با برنامه‌های محبوب مانند Apple Arcade، Steam Link، Xbox Game Pass، PlayStation Remote Play یا Backbone بازی را شروع کنید. حتی می‌توانید لوازم جانبی آیفون مانند هدست بازی و کابل شارژ را وصل کنید.

13. Bose SoundLink Flex | بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل برای آیفون

Bose SoundLink Flex | بهترین اسپیکر بلوتوث قابل حمل برای آیفون

Bose SoundLink Flex یک اسپیکر قابل حمل است که با استفاده از بلوتوث به صورت بی‌سیم متصل می‌شود. پس از اتصال، می‌توانید موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه خود را با صدایی با کیفیت بالا پخش کنید. این دارای طراحی ممتاز و بادوام است که می‌تواند در برابر آب مقاومت کند و استفاده از آن در حمام یا سایر محیط‌های مرطوب را ایمن می‌کند.

برای لذت بردن از موسیقی با دوستان و خانواده در ساحل، استخر، پیک نیک یا اطراف آتش بسیار عالی است. Bose SoundLink Flex عمر باتری تا 12 ساعت در هر بار شارژ دارد و در چهار رنگ مشکی، قرمز کارمینی، آبی سنگی و دودی سفید عرضه می‌شود.

14. کیت پاک کننده Ecasp | بهترین کیت تمیز کردن برای آیفون

کیت پاک کننده Ecasp | بهترین کیت تمیز کردن برای آیفون

بیایید صادق باشیم، آیفون‌ها می‌توانند واقعا کثیف شوند. از آنجایی که ما همیشه آنها را لمس می‌کنیم و حتی در هنگام تماس آنها را روی صورت خود نگه می داریم، مهم است که هر از چند گاهی آنها را تمیز کنیم. کیت پاک کننده Ecasp همه چیزهایی را دارد که برای تمیز نگه داشتن دستگاه و عملکرد عالی نیاز دارید. این مجموعه ابزارهایی است که می‌تواند صفحه نمایش، پورت لایتنینگ، لبه‌ها و موارد دیگر را تمیز کند.

نکته جالب این است که این کیت فقط برای آیفون نیست. همچنین برای تمیز کردن Apple AirPods، Apple Watches، iPads و کابل‌های Lightning مفید است. بنابراین می توانید با این کیت همه کاره همه دستگاه‌های اپل خود را زیبا و تمیز نگه دارید.

15. قاب سیلیکونی اپل آیفون 15 با MagSafe | بهترین قاب رسمی برای آیفون 15

قاب سیلیکونی اپل آیفون 15 با MagSafe | بهترین قاب رسمی برای آیفون 15

قاب سیلیکونی اپل برای آیفون 15 در هشت رنگ پاستلی دوست داشتنی موجود است. این به شما امکان می‌دهد تا از گوشی خود محافظت کنید و در عین حال سبک اصلی خود را حفظ کنید. این قاب دارای MagSafe داخلی است، بنابراین می‌توانید آیفون خود را به صورت بی‌سیم بدون نیاز به برداشتن قاب شارژ کنید.

این کیف دارای بافت نرم و ابریشمی است که در دستان شما احساس راحتی می‌کند و در عین حال چسبندگی خوبی به شما می‌دهد. این به محافظت از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه بدون لطمه‌ای به سبک کمک می‌کند. اگرچه ممکن است کیس رسمی اپل کمی گران‌تر باشد، اما می‌توانید مطمئن باشید که محصولی اصیل و باکیفیت دریافت می‌کنید.

جمع بندی

در خاتمه، ایده خوبی است که به خرید چیزهای اضافی مانند هدفون یا شارژر دیواری برای آیفون خود فکر کنید زیرا چیزهای اضافی زیادی ندارد. نکته جالب این است که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، و آنها در محدوده‌های قیمتی و سبک‌های متفاوتی هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

با بررسی لوازم جانبی آیفون در دسترس، می‌توانید تجربه آیفون خود را شخصی‌تر کنید و بیشترین بهره را از دستگاه خود ببرید. این به شما کمک می‌کند پتانسیل کامل آن را باز کنید و از حداکثر استفاده از آن لذت ببرید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط