Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین ایده ها برای طراحی اتاق سگ در خانه شما

بهترین ایده ها برای طراحی اتاق سگ در خانه شما

by | 10 بهمن 1402 | بهترین ها, حیوانات خانگی, خانه و دکوراسیون | 0 comments

آیا نمی‌دانید چگونه برای سگ‌های خود اتاق درست کنید؟ چه یک سگ یا هفت سگ داشته باشید، همراهان چهار پا شما شایسته فضای امن برای خود هستند. اتاق سگ یک فضای اختصاصی برای حیوان خانگی شما برای بازی و استراحت است که در یک قسمت مشترک از خانه گنجانده شده است. این 20 ایده اتاق و فضای سگ را بررسی کنید!

حتماً مقاله “۲۱ بهترین نژاد سگ مناسب آپارتمان” را مطالعه کنید تا همسایه‌های خود را اذیت نکنید.

اتاق سگ خود را کجا بسازیم؟

لازم نیست کل یک اتاق را برای حیوان خانگی خود اختصاص دهید، اما می‌توانید مناطقی را برای حیوانات خانگی اختصاص دهید تا فضایی آرامش بخش برای سگ ایجاد کنید. در اینجا چند ایده برای قرار دادن جعبه سگ، ملافه و لوازم برای حداکثر راحتی وجود دارد!

ایده های اتاق و مکان برای سگ

1)اتاق خود را دو برابر کنید

اتاق خود را دو برابر کنید

یک ایده عالی برای اتاق سگ این است که یکی از اتاق‌های خود را با اتاق بازی توله سگ ترکیب کنید! یک تخت سگ راحت در کنار ماشین لباسشویی و خشک کن خود اضافه کنید تا به راحتی یک اتاق چند منظوره ایجاد کنید. آیا نیاز به ساخت یک اتاق سگ داخلی دائمی دارید؟ در و پیچ های کابینت را بردارید تا یک منطقه خواب یا منطقه تغذیه در زیر یک قفسه از قبل موجود ایجاد کنید.

2)اتاق خواب خود را انتخاب کنید

اتاق خواب خود را انتخاب کنید

اتاق فقط فضایی برای کفش و کت نیست! این مکان همچنین مکان مناسبی برای قصر توله سگ است، با یک لانه سگ و فضای ذخیره سازی مجزا برای جویدن اسباب بازی‌ها، افسار و غذا. قرار دادن فضایی برای سگ در اتاق نیز به جلوگیری از آشفتگی کمک می‌کند. مطمئن شوید که فضایی برای نگهداری حوله سگ دارید، تا بتوانید به‌طور مؤثری پنجه‌های آن‌ها را قبل از رسیدن به بقیه خانه پاک کنید.

3)یک خانه سگ زیر پله ها بسازید

خانه سگ زیر پله ها

یک اتاق سگ در زیر پله‌ها ایجاد کنید و از یک فضای تلف شده استفاده کنید! ساختن لانه سگ در این نقطه می‌تواند مشکل باشد، بنابراین قبل از اینکه شروع به ساختن فضای خود در زیر پله‌ها کنید، از یک گل میخ یاب استفاده کنید. مرتب نگه داشتن این ایده اتاق سگ به عنوان والدین حیوان خانگی دشوارتر است، اما توله سگ شما مطمئناً دوست دارد فضایی برای خودش داشته باشد.

حتماً مقاله “رایج ترین بیماری های حیوانات خانگی و درمان آن‌ها” را مطالعه کنید.

4)از یک اتاق خواب اضافی استفاده کنید

اتاق خواب اضافی

چه کسی می‌گوید که نمی‌توان کل اتاق خواب را به سگ‌ها اختصاص داد؟ به خصوص اگر چندین سگ دارید که به مکانی برای غذا خوردن، خوابیدن و استراحت نیاز دارند، بروید و یک اتاق اضافی را به نیازهای آنها اختصاص دهید! با فضای اضافی کل اتاق، می‌توانید روی دکوراسیون اتاق سگ، لوازم جانبی سگ‌ها سرمایه‌گذاری کنید و به همراه پشمالوی خود فضایی را که شایسته آن است بدهید. داشتن اتاق مخصوص حیوان خانگی آنها حتی می‌تواند کیفیت زندگی سگ شما را بهبود بخشد و باعث شود آنها در خانه شما احساس امنیت کنند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین بازی های آیفون

5)یک گوشه یا کمد تعیین کنید

یک گوشه یا کمد تعیین کنید

آیا فضای کافی برای کل اتاق سگ در خانه خود ندارید؟ به فضاهایی در خانه خود فکر کنید که در آن فضای زیادی وجود ندارد، به عنوان مکان بالقوه برای منطقه سگ شما. یک اتاق منعطف را انتخاب کنید و از یک دروازه کودک برای کمک به تشخیص آن به عنوان گوشه سگ استفاده کنید. برای نگهداری ملافه و سایر لوازم آنها یک درب دید یا هلندی نصب کنید. قرار دادن اتاق خواب سگ در کمد به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی یقه‌ها، ژاکت‌های فصلی و چکمه‌های زمستانی آنها را آویزان کنید تا به راحتی سگ‌ها را نگهداری کنید!

6)به زیرزمین بروید

به زیرزمین بروید

ایده‌های اتاق سگ سرپوشیده زمانی که یک زیرزمین باز دارید بی‌پایان هستند. زیرزمین‌ها و سایر قسمت‌های خانه شما که معمولاً به عنوان انباری استفاده می‌شوند، می‌توانند یک فضای باز برای اعضای خانواده پشمالوی شما برای بازی، استراحت، دویدن و موارد دیگر فراهم کنند. منطقه زیرزمین شما همچنین می‌تواند فضای زیادی برای نگهداری سگ‌ها برای اسباب‌بازی‌ها، افسار و سایر وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی فراهم کند.

7)یک منطقه سگ را در دفتر خود بگنجانید

یک منطقه سگ را در دفتر خود بگنجانید

آیا هوم آفیس دارید که زمان زیادی را در آن صرف کنید؟ شما می‌توانید آنجا را طوری سازماندهی کنید که فضایی برای یک لانه سگ سرپوشیده ایجاد کنید تا بهترین دوست شما بتواند در نزدیکی شما باشد! یک جعبه سگ زیر میز ایستاده خود اضافه کنید یا یک جعبه در اتاق کار خود نصب کنید. این مکان دنج به شما و سگ‌هایتان این امکان را می‌دهد که زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید، چه در حال کار یا بازی آنلاین باشید!

8)در گاراژ خود فضا ایجاد کنید

در گاراژ خود فضا ایجاد کنید

گاراژ بهترین منطقه توله سگ است! اگر قصد ندارید ماشین‌ها، تجهیزات و سایر ابزارها را در اینجا قرار دهید، گاراژ خود را به یک فضای زیبا برای سگ‌ها تبدیل کنید: با تخت، پتو، انبار اسباب‌بازی سگ، دکور و موارد دیگر. اگرچه گاراژ می‌تواند فضای بسیار خوبی برای سگ شما باشد، اما توصیه نمی‌شود سگ‌های خود را بدون هیچ روشی برای تنظیم دما در گاراژ رها کنید. یک سیستم سرمایش و گرمایش را در گاراژ خود نصب کنید، یا روش‌های جایگزین را بررسی کنید تا به خنک یا گرم نگه داشتن سگتان کمک کند:مانند جلیقه‌های خنک‌کننده سگ، پدهای جعبه‌های خنک‌کننده و موارد دیگر!

نحوه طراحی و سازماندهی اتاق سگ

سگ شما چه بزرگ باشد چه کوچک، آنها می‌توانند چیزهای زیادی به دست آورند، و شما باید در مورد سازمان اتاق سگ خود استراتژیک باشید! این ایده‌های اتاق سگ را برای دکور، مبلمان حیوان خانگی و انباری که خانه‌ای برای افسار، کاسه آب، اسباب‌بازی و خوراکی‌ها فراهم می‌کند، بررسی کنید!

8)یک رنگ برای اتاق سگ خود انتخاب کنید

یک رنگ برای اتاق سگ خود انتخاب کنید

رنگ‌هایی که سگ شما می‌تواند ببیند یا نمی‌تواند فقط به سیاه و سفید محدود نمی‌شود! این باور که سگ ها نمی‌توانند رنگ را درک کنند کاملاً دقیق نیست. توله سگ شما در واقع می‌تواند برخی از رنگ‌ها را ببیند، فقط در سطح انسان نیست. اگر می‌خواهید یک رنگ محرک برای طراحی اتاق سگ خود انتخاب کنید، رنگ‌های آبی یا زرد را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید موضوع اتاق سگ را از چیزهایی که خود و سگتان از آن لذت می‌برید، بگنجانید تا به آنها کمک کنید تا بیشتر در فضای خود استراحت کنند.

9)لانه سگ مناسب را انتخاب کنید

لانه سگ مناسب را انتخاب کنید

هنگام تصمیم گیری در مورد لانه سگ، مطمئن شوید که اندازه جعبه مناسب با اندازه و نژاد توله سگ خود را انتخاب کنید. بسته به اندازه سگ خود، ممکن است لازم باشد یک لانه سگ سفارشی یا یک لانه سگ را خودتان بخرید. هنگامی که لانه حیوان خانگی خود را خریدید یا ساختید، آن را با اضافه کردن یک صفحه تخت به مبلمان چند منظوره تبدیل کنید تا آن را به میز انتهایی تبدیل کنید یا کشوهایی را برای ذخیره سازی اضافی سگ اضافه کنید.

همچنین بخوانید  بهترین اینفلوئنسر های خارجی سفر و گردشگری در اینستاگرام

10)تخت کامل را انتخاب کنید

تخت کامل را انتخاب کنید

هیچ کاخ حیوان خانگی بدون تاج و تخت کامل نیست! با یک تخت سگ راحت، حال و هوای اتاق حیوان خانگی خود را تنظیم کنید تا به سگ خود کمک کنید تا آرامش داشته باشد. اگر چندین سگ دارید که به مکانی برای خواب نیاز دارند، سعی کنید تخت‌های دوطبقه برای سگ‌ها بسازید. مطمئن شوید که شخصیت و اندازه سگ خود را در نظر می‌گیرید. همانطور که سگ شما پیر می‌شود، روی یک تخت سگ ارتوپدی سرمایه گذاری کنید تا به تسکین درد مفاصل، بهبود تحرک و افزایش سطح انرژی کمک کند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “راهنمای کامل برای کسانی که تا به حال سگ نداشته اند!” را مطالعه کنید.

11)طراحی برای حواس سگ شما

طراحی برای حواس سگ شما

همیشه ممکن نیست که در کنار سگ خود باشید. یکی از راه‌های فکر کردن در مورد طراحی اتاق سگ این است که تصور کنید چگونه می‌توانید به سگ خود کمک کنید تا وقتی کنار او نیستید سگ شما استراحت کند و سرگرم باشد. می‌توانید چیزهایی مانند تلویزیون یا بلندگویی که صداهای آرام‌بخش منتشر ‌کند یا چیزی به سادگی باقی گذاشتن یک تکه از لباس‌تان همراه با عطرتان را در آنجا بگذارید. چه در حال ساختن یک اتاق سگ کوچک یا بزرگ باشید، انجام این نوع مراحل می‌تواند سگ شما را خوشحال کند.

12)از سگ خود به عنوان الهام بخش دکور استفاده کنید

از سگ خود به عنوان الهام بخش دکور استفاده کنید

چه راه بهتری برای استفاده از دکور اتاق حیوانات خانگی از چهره دوست پشمالوی خود سراغ دارید؟ شباهت سگ خود را با عکس، نقاشی، ملیله، طرح کلی نوار و موارد دیگر نمایش دهید. این ایده دکور دیوار سگ سبک شخصی را اضافه می‌کند و همچنین فضایی واقعا منحصر به فرد را ایجاد می‌کند! عکس‌های یک جلسه عکاسی از حیوانات خانگی یا سلفی‌های هر دوی خود را با هم آویزان کنید. یا نام سگ خود را روی وسایلی مانند بالش، کلاه، لباس و جعبه‌های اسباب بازی سگ بدوزید تا به سازماندهی همه چیز کمک کنید و در عین حال شخصی سازی را به فضا اضافه کنید!

13)یک جای مشخص برای اسباب بازی ها تعیین کنید

جای مشخص برای اسباب بازی ها

حتی اگر توله سگ بازیگوش شما در کنار گذاشتن چیزها بهترین نیست، داشتن یک مکان مشخص برای نگهداری اسباب بازی سگ به تمیز نگه داشتن اتاق حیوان خانگی شما کمک می‌کند. گزینه‌هایی مانند سبدها و سطل‌های اسباب بازی سگ راه بسیار خوبی برای نگه داشتن وسایل در یک مکان هستند و در عین حال آنها را برای همراه چهارپای شما در دسترس قرار می‌دهند. اگر سگ شما به اسباب بازی‌های خود عشق بیشتری نشان می‌دهد، سعی کنید از قفسه‌های شناور استفاده کنید تا وسایل بازی را تا زمانی که برای نظارت به خانه برگردید دور از دسترس قرار دهید.

14)یک قسمت لوازم جانبی حیوانات خانگی را نصب کنید

قسمت لوازم جانبی حیوانات خانگی

برای پیدا کردن لوازم جانبی سگ وقت را تلف نکنید! شما می‌توانید با نصب قلاب‌هایی روی دیوار یا درست در کنار درب برای نگهداری راحت افسار سگ، زندگی خود را هنگام تزئین اتاق سگ آسان‌تر کنید. حوله‌های سگ خود را آویزان کنید تا خشک کردن حیوان خانگی شما پس از آخرین حمام کردن سریعتر شود. لباس‌های حیوانات خانگی را در کشوها و آویزهای روی در قرار دهید. یا یک کمد لباس سگ برای مرتب نگه داشتن کت، ژاکت و پیراهن آنها تنظیم کنید.

15)یک ایستگاه تغذیه سگ ایجاد کنید

ایستگاه تغذیه سگ

مهم نیست که چه نوع سگی دارید، باید یک ایستگاه تغذیه سگ راه اندازی کنید تا مطمئن شوید که هیدراته می‌شوند و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد را دریافت می‌کنند. این ایستگاه‌های غذای سگ را می‌توان در هر جایی از آشپزخانه شما تا گاراژ قرار داد. یک ایده عالی برای نگهداری غذای سگ این است که از یک سطل در بسته استفاده کنید تا اتاق منسجم‌تر به نظر برسد، به غذا کمک کند تا تازه بماند و بچه‌های کنجکاو را دور نگه دارید. کاسه‌های غذای سگ را در معرض دید قرار دهید، یا کاسه‌های آب و غذای خودکار را برای تنظیم زمان‌های تعیین‌شده تغذیه داشته باشید. یا در نظر بگیرید که یک کاسه آب قابل شارژ مجدد برای سگ تهیه کنید تا زمانی که شما خارج از خانه هستید به آب دسترسی داشته باشند.

همچنین بخوانید  راهنمای غذای سگ دیابتی

16)از فضای نگهداری حیوانات خانگی مخفی استفاده کنید

فضای نگهداری حیوانات خانگی مخفی

مبلمان سگ می تواند در عین حال شیک و کاربردی باشد! اتاق نشیمن مخفی مانند تغذیه سگ را انتخاب کنید که در صورت عدم استفاده می‌تواند به داخل کابینت بچرخد. و مبلمان صرفه جویی در فضا یک راه عالی برای ایجاد فضای ذخیره سازی برای فضاهای کوچک است. بنابراین صاحبان حیوانات خانگی بدون توجه به اندازه سگ یا خانه، بیشترین استفاده را از فضای خود می‌برند.

17)از پله های مخصوص سگ برای مناطق مرتفع استفاده کنید

از پله های سگ برای مناطق مرتفع استفاده کنید

هنگام طراحی اتاق خواب حیوان خانگی خود، به یاد داشته باشید که مبلمان اتاق سگ را برای سگ خود تهیه کنید تا از آسیب رساندن سگ به خود جلوگیری کنید. اگر بهترین دوست خزدار شما مجاز به مبلمان است یا نقطه خاص خود را روی مبل در کنار شما دارد، پله های سگ را در نظر بگیرید. این یک ایده خوب برای منطقه حیوان خانگی برای سگ‌های مسن، توله سگ‌ها، سگ‌های کوچک و سگ‌هایی با مشکلات پزشکی زمینه‌ای و مرتبط با نژاد است! برای نگهداری آسان سگ می‌توانید از پله‌های محکم یا پله‌های جمع شونده استفاده کنید.

مقاله “بهترین مقدار خواب سگ ها در طول روز چند ساعت است؟” را مطالعه کنید.

18)یک ایستگاه نظافت اضافه کنید

یک ایستگاه نظافت اضافه کنید

با نصب ایستگاه نظافت سگ در خانه خود از رفتن به نظافت اجتناب کنید و حیوانات خانگی خود را خوش بو نگه دارید! این نه تنها به شما مکانی برای تمیز کردن پنجه‌های گل آلود می‌دهد، بلکه یک فضای شستشوی سگ برای حمام کردن دارید. برای جلوگیری از خم شدن ناراحت کننده هنگام شستن سگ، حمام سگ را تا کمر نصب کنید. یا اگر سگ بزرگی دارید که بلند کردن آن سخت است، آن را نزدیک زمین قرار دهید.

19)کفپوش خود را در نظر بگیرید

کفپوش خود را در نظر بگیرید

حتی خوش رفتارترین حیوانات خانگی هم هر از چند گاهی تصادف می‌کنند. به‌علاوه، بین قرارهای کوتاه کردن پنجه، ریختن خز، شلختگی سرگردان و موارد دیگر، ایده خوبی است که به کف پوش فکر کنید، به‌ویژه برای مناطق یا اتاق سگ‌تان. سطوح سخت اغلب در برابر لکه مقاوم هستند و نسبت به فرش که مستعد لکه هستند راحت‌تر تمیز می‌شوند. موادی مانند کاشی و چوب سخت، ارتقای فوق العاده‌ای برای راهرو، حمام و کف آشپزخانه هستند که بادوام هستند. یا جایگزین مقرون به صرفه‌تری را برای کفپوش انتخاب کنید، مانند لمینت، که گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر برای تمیز کردن حیوانات خانگی است.

20)از سلامت سگ خود را مراقبت کنید

سلامت سگ خود را تقویت کنید

مهمترین بخش حفظ سلامتی سگ شما ارائه انواع اسباب بازی ها برای تحریک و آرامش آنها است. اسباب‌بازی‌های آموزشی، غذاساز، غنی‌سازی و انواع دیگر اسباب‌بازی‌های سگ را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید روی اسباب‌بازی‌های سگ بادوام سرمایه‌گذاری کنید تا از جویدن مبلمان سگتان جلوگیری کنید، اضطراب جدایی را کاهش دهید و سایر رفتارهای ناخواسته را مهار کنید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
1
+1
+1
2
+1
+1
+1
+1
2

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط